OA701":1ego9dze said:
Του χρόνου σας θέλω, όταν θα ζητάνε 1.5 μύριο ακατέβατα για τις ίδιες πτήσεις...
Είναι ενα θέμα που θα αντιμετωπίσουμε του χρόνου. Δεν ξέρω βέβαια αν θα είναι ακριβώς έτσι, σύμφωνα με τη λογική της εταιρίας, έτσι θα είναι, αλλά υπάρχει και ο ακόλουθος παράγοντας. Τα εισητήρια έχουν συνήθως μια πιο υψηλή τιμή από οτι οι κεντροευρωπαικές πτήσεις, , οι βαλίτσες είναι πιο ακριβές στη high season , οι πτήσεις δεν είναι καθημερινές σε όλους τους προορισμούςπου σημαίνει οτι για εβδομάδα η βαλίτσα συνήθως θα υπάρχει (βεβαια πηγαίνοντας στον ήλιο, είναι μαλλον αρκετό το βαλιτσάκι με 2 μαγιό και 2-3 αλλαξιές, but anyway.
Θα δούμε τα στατιστικά και τις κινήσεις εδώ, και στην τελική ίσως και να συμφέρει να τα πάρουν τα 1.5 εκ. Ούτε οι πρώτοι θα είμαστε ούτε οι τελευταίοι. Και στην τελική το πολύ πολύ να φύγει, να έχει φέρει 130.000 άτομα να δουν το νησί, και έστω ενα 10% να ξαναέρθει, 13.000 returning visitors θα είναι επιτυχία. Απορώ πως μπορεί να το δει με άσχημο μάτι. Worst case scenario μένουμε με οτι είχαμε πέρυσσι.
Είπαμε, δεν είναι πανάκεια, θέλει τις ισορροπίες με τους T/O, αλλά ο σημερινός επιβάτης της Ryanair ειναι εν δυνάμη πελάτης του T/O στο μέλλον.
Και στην τελική, έχω ξαναεκφράσει την άποψη οτι η ryanair δεν έχει πολλά χρόνια ζωής με το ίδιο μοντέλο. εταιρία που μένει στάσιμη δεν μπορεί να συνεχίσει, και οι δρόμοι εξάπλωσης πλεον έχουν περιοριστεί, τουλάχιστον σε περιοχές που να έχει και ψωμί η κατάσταση.
Και όπως έχω ξαναπεί, περισσότερα λεφτά δινονται έμμεσα στους T/O μέσω των προμηθειών επί των ξενοδοχειακών δωματίων, αλλά δεν βλέπω κάποιον να φωνάζει για αυτό. Είναι βέβαια αεροπορικό φόρουμ, για αυτό προφανώς, αλλά αν υπολογίσεις το πόσο πουλάει ο T/O το δωμάτιο στην σκανδιναβία πχ, και πόσα λεφτά αγοράζει το δωμάτιο οι T/O, προσθέσεις όλες αυτές τις διαφορές όλων των ξενοδοχείων πχ Χανίων και Ρεθύμνου, είμαι σίγουρος οτι ξεπερνάει το ποσό που λές.