Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Σαφώς off topic: Ο κ Θόδωρας εχει προβλήματα γιατί μετά τις φωτιές στην Ρωσία ανέβηκε το κόστος των σιτηρών με αποτέλεσμα να ανέβει το κόστος στις πτήσεις του αφού μας έχει πήξει στο μακαρόνι στα αεροπλάνα του. Εάν τίθεται θέμα κεκαλυμένου προστατυετισμού και το πάρει χαμπάρει ο Mr FR δεν μας βλέπω καλά....Η Ryanair φημίζεται για τις προσφυγές της και την νομική ομάδα της...Αλλά μάλλον δεν έχει μυριστεί ακόμα χρήμα εδώ στα domestic...Που θα πάει θα φυσήξει η ιταλία δίπλα είναι....
 
flesland":2ls3h3x4 said:
Καλά εσείς τον κυρ-Θόδωρο και τους συνδαιτυμόνες του, τους ρωτήσατε τι λένε για τα domestic; Δεν εξαρτάται ... με την κυβέρνηση στην μέση, στην θέση του Μανώλη.
To ανέφερσ παραπάνω flesland. Η τρέχουσα χρονική συγκυρία δεν ευνοεί κυβερνητικές κινήσεις απέναντι σε ελληνικά επιχειρηματικά συμφέροντα. Βέβαια, και όπως αναφέρεις κι εσύ, αυτό δεν εμποδίζει την οποιαδήποτε αεροπορική ανα πάσα στιγμή να αποφασίσει να έρθει για business...

dvixos":2ls3h3x4 said:
Τα πρώτρα χρόνια της λειτουργείας του TCVB που θυμάμαι δεν είχα ακούσει κάτι για "ωφέλιμες πληρωμές" Τώρα βέβαια στην Ελλάδα ζούμε όλα πιθανά είναι. Η Κόντρα δεν είναι Θεσσαλονίκη vs Αθήνα . Είναι περιφέρεια vs Αθήνα...
Έ, κοίταξε, δεν πολυακούγονται αυτά. Υπάρχουν στεγανά αφού τρώνε και "μεγάλοι"...
Και στην Αθήνα που έπεσαν ΤΑ ΛΕΦΤΑ τα τελευταία 15 χρόνια έγινε κάτι? Μόνο οι εργολάβοι βγάλανε και οι πολιτικοί. Το πρόβλημα δεν λύνεται με την αυτόματη αποδέσμευση πόρων για την περιφέρεια γιατί ότι γίνεται τώρα σε κεντρικό επίπεδο θα γίνει σε περιφερειακό αν δεν υπάρξουν σωστοί διαχειριστές (δήμαρχοι, περιφερειάρχες)καθώς και ελεγκτικοί μηχανισμοί...

Να θέσουμε ξανά το πλαίσιο της κουβέντας μιάς και είμαστε σε θέμα με την FR. Άντε να αποδεχτούμε οτι ο κος Υπουργός θα ενδιαφερθεί για όλους μετά την ΚΩ και θα βοηθήσει να προσεγγισθεί η FR και να ανοίξει νέα δρομολόγια σε Ελληνικά Αεροδρόμια. Ρωτάω λοιπόν γιατί να μην κάνει τον άθλο ο κος Υπουργός και να μην ζητήσει η εν λόγω και κάθε αεροπορική που έχει την δυνατότητα να κάνει εσωτερικά δρομολόγια?
Μάλλον έχεις μπλέξει λίγο τον ρόλο του υπουργού. Ο υπουργός βοηθάει αλλά ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ. Τόσο στον Βόλο όσο και σε Ρόδο-Κω άλλοι μπήκαν μπροστά και έκλεισαν τις συμφωνίες όπως και πρέπει. Κάθε μέρος έχει τις δικές του ανάγκες, ιδιαιτερότητες κτλ και είναι αποδεδειγμένα καταστρεπτικό το να βασιζόμαστε αποκλειστικά σε έναν υπουργό (όποιος κι αν είναι) που αύριο μεθαύριο θα αλλάξει.

Παράδειγμα: Είναι Οκτώβρης και ο ΛΛΛάκης (σαλονικιός ετών 32) γνώρισε την Σούλλλα (ετών 28) το καλοκαίρι στον Γλλλαρόκαβο και λένε να πάνε ένα τριήμερο του αγ δημητρίου αργία η 28η για το σχετικό as better. Επειδή παρά την οικονομική κρίση θα διαθέσουν ο καθένας από 200 ευρώ συνολο 400 το ψάχνουν....Αντί να δώσουν τα χρήματα στην EZ για να πάνε στο Βερολίνο που θα βρουν και 3αστερο δωμάτιο με 45 ευρώ την βραδυά (πρωινό θα φάνε έξω μωρέ) γιατί να μην έχουν την δυνατότητα να πάνε μια ΚΩ η μια Ρόδο με λίγο λιγότερα άμα πετούσε εκεί η ΕΖ ή η FR και να γουστάρουν?
Το ίδιο ισχύει και τανάπαλιν. Το καλοκαίρι, στη Λίνδο, γνωρίστηκαν ο Τσαμπίκος με την Φιλιώ και τώρα ψάχνονται για διακοπές. Γιατί να μην ανέβουν ένα ΠΣΚ στην Σαλλλόνικα να γουσταρουν και θα πάνε Ρώμη?

Η ευρωπαική νομοθεσία επιτρέπει στις αυτοδικοικητικές αρχές να ενισχύουν τα αεροδρόμια τους εντός του έκαστου δήμου. Αυτό κάνει και ο δήμος HANN και ο δήμος Charleroi... Λοιπόν γαιτί να μην βοηθήσουμε με αυτές τις κινήσεις την εσωτερική κίνηση?
Γιατί έως τώρα α) τα α/δ είναι κρατικά, β) οι α' & β' βαθμοί αυτοδιοίκησης δεν έχουν αρκετούς αυτοτελής πόρους αλλά χρηματοδοτούνται απ' το κεντρικό κράτος και γ) γιατί απαιτεί και γνώσεις του αντικειμένου που δεν υπάρχουν. Γι' αυτό επιμένω στην οσονούπω ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών α/δ να μπούν ως μέτοχοι και δήμοι/περιφέρειες/φορείς...

Με ποιά κριτήρια διαλέγουμε ποιόν και πώς θα ενισχύσουμε και υπάρχει κανένας απολογισμός πχ από τον Βόλο έαν τα λεεφτά έπιασαν τόπο?
Στην περίπτωση της FR (για Ρόδο-Κω) ήταν η συμφωνία για 12μηνες πτήσεις και τα λεφτά ήταν τοπικά (αν και για τον Βόλο δεν ξέρω). Σοβαρός απολογισμός θα γίνει με το πέρας της σεζόν αν και έχουμε μια ιδέα όταν βλέπουμε σταθερές πτήσεις και προορισμούς.
 
Κλεινει η γραμμη του Βολου για τη χειμερινη περιοδο σε αντιθεση με την Ροδο και την Κω...
απο magnesianews.gr
''Στο μεταξύ, η αντινομάρχης έκανε γνωστό ότι, παρά τις συνεχείς επικοινωνίες και συζητήσεις με στελέχη της αεροπορικής εταιρίας Ryanair, δεν απέδωσαν
οι προσπάθειες για να διατηρηθεί ένα δρομολόγιο τη χειμερινή περίοδο, όπως θα συμβεί με τη Ρόδο και την Κω, μετά από συμφωνία που επήλθε και επιπλέον χρήματα για διαφήμιση, που καλύφθηκαν από φορείς και Δήμους.
Η κα Αδαμάκη τόνισε ότι για το 2011, οι πτήσεις της Ryanair προς το αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου, θα ξεκινήσουν στο τέλος Μαρτίου. '''

λιγο πολυ προβλεπομενο, αφου δεν ειχε ανακοινωθει κατι μεχρι τωρα
 
Ελέω προεκλογικής περιόδου, βγήκαν περισσότερες λεπτομέρειες για τo συμφωνητικό ΕΒΕΔ-FR όπου και περιγράφονται ανα έτος τα έξοδα και οι υποχρεώσεις των 2 πλευρών. Φυσικά, οι υπηρεσίες που αναφέρονται είναι υπερκοστολογημένες (ή ακόμη και μουσαντένιες) αφού τα λεφτά ως γνωστόν, κατά την πάγια τακτική της FR, πάνε για επιδότηση "κεφαλιών". Για όποιον ενδιαφέρεται:
:arrow: Η Δημοκρατική

Μένει να δούμε αν στην FR θα αρέσει αυτή η διαρροή καθώς η Κα Buonanno, στην παρουσίαση του νέου δρομολογίου για CIA, ήταν σφίγγα, αρνούμενη να αποκαλύψει οτιδήποτε, επικαλούμενη το απόρρητο της συμφωνίας...
 
Σε άρθρο του Επενδυτή στις 23-24/10/10 για τη συναντηση του Γ. Νικητιάδη με τους εκπροσώπους 17 λόκο και όχι μόνο εταιρειών, αναφέρει ότι η διευθύντρια πωλήσεων της FR σε Ελλάδα, Ιταλία κτλ Melissa Corrigan συζήτησε τη δυνατότητα το ερχόμενο καλοκαίρι η FR να προσγειωθεί σε SKG,HER,CHQ,JTR,KVA,JMT,EFL,CFU,ZTH...και να μεταφέρει 1.100.000 τουρίστες το 2011 στο Γκρις...Too good to be true..Όχι γιατί δε μπορεί να το κάνει αλλα ποιος θα βάλει το χέρι στην τσέπη από όλες αυτές τις περιφέρειες για να προσελκύσει και να κρατήσει τον Μιχαλάκη...;Εξάλλου δεν θεωρούμαστε ακριβή χώρα με ακριβά τελη για τη χάρη του;

Πέραν τούτου έχω απορίες, για τη δική μου περιοχή,SKG, ως προς το πόσον μπορούν να πιάσουν τα δρομολόγια της FR στον τοπικό πληθυσμό απέναντι σε μια easyjet με πολύ πιο γνωστό και ισχυρό brand name, και πόσο δε θα φρικάρουν οι επιβάτες με τις χρεώσεις επι χρεώσεων..

Αν η FR βάλει δρομολόγια από MAD/BCN ναι θα πιάσουν καθώς είναι και τα 2 μαγνήτες για τους εδώ επιβάτες και δεν υπάρχει ανταγωνισμός..Όπως πιστεύω θα πιάσει και το CRL λόγω ζήτησης για Βρυξέλλες και επειδή απέχει 45' το αεροδρόμιο από την πόλη..Κάτι Skavsta,Hahn, και Beauvais τα βλέπω δύσκολα...Ή βλέπω να προσγειώνονται και να ρίχνουν καντήλια οι επιβατες που θα πρέπει να διανύσουν καμιά 100χλμ για να φτάσουν στην πόλη..Το Weeze του δίνω 50-50, διότι η Ρηνανια-Βεστφαλία καλύπτεται ήδη από DUS,CGN,DTM.. Επίσης το CIA το γνωρίζουν ότι υπάρχει;Οι περισσότεροι αγνοούν την ύπαρξή του. Και από όσο ξέρω αν και είναι πολύ κοντά στην πόλη δεν έχει εύκολη πρόσβαση..Όσο για το Μπέργκαμο, με την U2 στο Μαλπένσα θεωρώ ότι υπερκαλύπτει τη ζήτηση..Δεν ξέρω ακόμη εάν θα υπήρχε πιθανότητα να ανακοινώσει δρομολόγια από το STN. Δεδομένου ότι θαχουμε συνωστισμό το 2011 στο LGW, δεν ξέρω αν η SKG θα άντεχε και άλλο δρομολόγιο για Λονδίνο ή αν θα είχε πιθανότητες να πιάσει επειδή θα εξυπηρετούσε διαφορετικό πληθυσμό (Κεντρικό, Βόρειο και Ανατολικό Λονδίνο,Εσεξ..).Όταν πέταγε η Α3 πως τα είχε πάει;Και με τα 738 είναι δύσκολο να γεμίσει 189 θέσεις και δη αν μείνει και χειμώνα..

Αναμένω πάντως να δω τι "καλούδια" θα μας φέρει...Προσωπική επιθυμία , εκτός της Ισπανίας, θα ήταν, αν και δεν υπάρχουν προϋποθέσεις για να γίνει,ένα 2w για Bologna ή Pisa και γύρα στις ομορφότερες περιοχές της Ιταλίας (Toscana,Emilia-Romagna..)...Ας έρθει βέβαια πρώτα, διότι και άλλα είχα διαβάσει στο παρελθόν στον Επενδυτή και ποτέ και δεν είδα να επαληθεύονται
 
Απλα θελω να σχολιασω την τελευταια παραγραφο περι STN και γενικα Λονδινου...

Προσωπικα για εμενα αλλα και για ολους τους Βορειους θα ηταν ευχης εργον. Δεν εχει σημασια αν θα διαλεξει Luton, Gatwick η Stansted καθοτι ολα βρισκονται σε ανεκτη (για τα Αγγλικα δεδομενα) αποσταση απο το κεντρο. Μην ξεχναμε οτι το Λονδινο ειναι η τεταρτη σε πληθυσμο ελληνικη πολη :D Απλα δεν το βλεπω να γινεται για 3 λογους.

1ος Η Ryanair δεν συνηθιζει σε πτησεις πανω απο 2-2,5 ωρων με ελαχιστες εξαιρεσεις. Προτιμαει τις συντομες πτησεις 1-1,5 ωρας στην Κεντρικη Ευρωπη.
2ος Δυστυχως αν δεις τα τελευταια νουμερα εκοψαν πανω απο 30% capacity στις πτησεις απο Λονδινο (STN) γιατι τα υπολοιπα αεροδρομια του Λονδινου τα εχουν εγκαταληψει προ πολλου - αυτο το capacity προσθεθηκε κυριως στην Ισπανια
3ος Δυστυχως το Βενιζελος εξυπηρετει τον μισο πληθυσμο της Ελλαδας + business travelers... οτιδηποτε δεν εχει τελικο προορισμο Βενιζελος ειναι πιο δυσκολο να επιζησει, αλλα οχι αδυνατο.

Τα καλα βεβαια ειναι αρκετα με πρωτο και καλυτερο την προσθηκη, για παραδειγμα, πτησης της ΟΑ απο SKG για Λονδινο (που σημαινει οτι η ζητηση υπαρχει).
Επισης θυμαμαι φετος το καλοκαιρι να κατεβαινουν αρκετοι φιλοι μου με 767 της BA με πληροτητες κοντα στο 100%.

Προσωπικα παρακολουθω την Ryanair απο κοντα και ειμαι και συχνος επισκεπτης στις πτησεις της. Αν θελουμε να κινηθουμε εξυπνα (ειδικα στους δυσκολους οικονομικα καιρους που ζουμε) το καλυτερο που εχουμε να κανουμε ειναι να προσελκυσουμε εταιριες οπως η Ryan ή η Easy να δημιουργησουν βασεις στα, περιφερειακα εστω, αεροδρομια της χωρας. Η Ryan εχει δειξει τασης φυγης απο την "αναπτυγμενη" Ευρωπη (που σημαινει και υψηλοτερα κοστη αεροδρομιων) και βλεπει το μελλον στην Ανατολικη Ευρωπη και Μεση Ανατολη... και ειδικα για την δευτερη ειμαστε ενα πολυ καλο ορμητηριο...

edit: Ελεγξτε και τιμες για Βενιζελος - Heathrow μεσα στα Χριστουγεννα...δυστυχως εχουν ξεφυγει ελληψει ανταγωνισμου...μονο καλο μπορει να μας κανει μια Ευκολη η μια Ryan
 
Θέλω να σχολιάσω το ότι είμαστε καλό ορμητήριο για Μέση Ανατολή.
Όταν μιλάμε για εταιρίες που δεν προσφέρουν ανταπόκριση δεν έχει νόημα το ορμητήριο.
Αν η Ryanair αποφασίσει να ενώσει πόλεις της Δυτικής Ευρώπης με τη Μέση Ανατολή θα το κάνει με απευθείας πτήση, όχι χρησιμοποιώντας hub.
 
Δεν εννοουσα transit πτησεις. Μπορει ανετα ομως να χρησιμοποιουν ενα απο τα αεροδρομια της Νοτιας Ελλαδας ως βαση και να κανουν συντομα hops αναμεσα σε πολεις της Μεσης Ανατολης.
 
Kαι επισημα στο site τα νεα δρομολογια απο VOL για Brussels (Charleroi)<CRL> 29 Mar 11 και για Rome (Ciampino)<CIA> 27 Mar 11 για συχνοτητες και ωρες περιμενουμε....
 
Draken":znrley1w said:
Απλα θελω να σχολιασω την τελευταια παραγραφο περι STN και γενικα Λονδινου...

Προσωπικα για εμενα αλλα και για ολους τους Βορειους θα ηταν ευχης εργον. Δεν εχει σημασια αν θα διαλεξει Luton, Gatwick η Stansted καθοτι ολα βρισκονται σε ανεκτη (για τα Αγγλικα δεδομενα) αποσταση απο το κεντρο. Μην ξεχναμε οτι το Λονδινο ειναι η τεταρτη σε πληθυσμο ελληνικη πολη :D Απλα δεν το βλεπω να γινεται για 3 λογους.

1ος Η Ryanair δεν συνηθιζει σε πτησεις πανω απο 2-2,5 ωρων με ελαχιστες εξαιρεσεις. Προτιμαει τις συντομες πτησεις 1-1,5 ωρας στην Κεντρικη Ευρωπη.
2ος Δυστυχως αν δεις τα τελευταια νουμερα εκοψαν πανω απο 30% capacity στις πτησεις απο Λονδινο (STN) γιατι τα υπολοιπα αεροδρομια του Λονδινου τα εχουν εγκαταληψει προ πολλου - αυτο το capacity προσθεθηκε κυριως στην Ισπανια
3ος Δυστυχως το Βενιζελος εξυπηρετει τον μισο πληθυσμο της Ελλαδας + business travelers... οτιδηποτε δεν εχει τελικο προορισμο Βενιζελος ειναι πιο δυσκολο να επιζησει, αλλα οχι αδυνατο.

Τα καλα βεβαια ειναι αρκετα με πρωτο και καλυτερο την προσθηκη, για παραδειγμα, πτησης της ΟΑ απο SKG για Λονδινο (που σημαινει οτι η ζητηση υπαρχει).
Επισης θυμαμαι φετος το καλοκαιρι να κατεβαινουν αρκετοι φιλοι μου με 767 της BA με πληροτητες κοντα στο 100%.

Προσωπικα παρακολουθω την Ryanair απο κοντα και ειμαι και συχνος επισκεπτης στις πτησεις της. Αν θελουμε να κινηθουμε εξυπνα (ειδικα στους δυσκολους οικονομικα καιρους που ζουμε) το καλυτερο που εχουμε να κανουμε ειναι να προσελκυσουμε εταιριες οπως η Ryan ή η Easy να δημιουργησουν βασεις στα, περιφερειακα εστω, αεροδρομια της χωρας. Η Ryan εχει δειξει τασης φυγης απο την "αναπτυγμενη" Ευρωπη (που σημαινει και υψηλοτερα κοστη αεροδρομιων) και βλεπει το μελλον στην Ανατολικη Ευρωπη και Μεση Ανατολη... και ειδικα για την δευτερη ειμαστε ενα πολυ καλο ορμητηριο...

edit: Ελεγξτε και τιμες για Βενιζελος - Heathrow μεσα στα Χριστουγεννα...δυστυχως εχουν ξεφυγει ελληψει ανταγωνισμου...μονο καλο μπορει να μας κανει μια Ευκολη η μια Ryan

Προσωπικά και για μένα θα ήταν ευχής έργον διότι α)θα πίεζε τις τιμές προς τα κάτω και στις άλλες 3 β) Λατρεύω το STN σαν αεροδρόμιο (το 2ο αγαπημένο μου στο Λονδίνο μετά το LGW), να φανταστείς από την Galaxy επoχή...

1. Mη το λες..κάτι πτήσεις EDI-LPA,RYG-FAO,DUB-TFS κτλ..δεν τις λες σύντομες.Και έχει πολλές πτήσεις από Κανάρια, Φάρο, Μάλαγα, Αλικάντε...Εξάλλου η Θεσσαλονίκη στο δίκτυο της FR,εάν μπει ,θα έχει ως μεγαλύτερη πτήση το Λονδίνο και ίσως τη Στοκχόλμη,όλες οι άλλες είναι κάτω από 3 ώρες..

2+3. Δυστυχώς έχεις δίκιο...

Για τους φίλους σου που ήρθαν με 767 εννοείς Αθήνα,γιατί από LGW η ΒΑ τα short-haul τα κάνει με 734 ή Α-319...Δεν υπάρχει περίπτωση εάν ανοίξει βάση η FR ή η U2 στην Ελλάδα να είναι αλλού εκτός Αθηνών,δυστυχώς,φαντάζομαι λόγω υποδομών..Δεν πιστεύω ότι η FR θα κυνηγήσει πολύ την Μ. Ανατολή,έχει ανταγωνισμό εκεί από άλλες αραβικές (Air Arabia, Jazeera, Flydubai ktl..) και η LCC νοοτροπία της δεν ταιριάζει τόσο σε εκείνα τα μέρη,αν δεις το προιον των αραβικών LCC..Ασε που δεν ξέρω τι παίζει με τις διακρατικές..Απτην άλλη ποτέ μη λες ποτέ με τον Μιχαλάκη..

Θεωρώ κουφό το δρομολόγιο CIA-VOL..Nα δω πόσοι Βολιώτες θα πάνε CIA και πόσοι Ιταλοί θα επισκεφτούν το Βόλο, εκτός αν τον έχουν ενδιάμεσο σταθμο για "Σκιάτος" :D ..Aλήθεια ξέρουμε φέτος πως πήγαν τα Μπέργκαμο και Χάαν :D από ντόπιους;
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top