Απλα θελω να σχολιασω την τελευταια παραγραφο περι STN και γενικα Λονδινου...
Προσωπικα για εμενα αλλα και για ολους τους Βορειους θα ηταν ευχης εργον. Δεν εχει σημασια αν θα διαλεξει Luton, Gatwick η Stansted καθοτι ολα βρισκονται σε ανεκτη (για τα Αγγλικα δεδομενα) αποσταση απο το κεντρο. Μην ξεχναμε οτι το Λονδινο ειναι η τεταρτη σε πληθυσμο ελληνικη πολη
Απλα δεν το βλεπω να γινεται για 3 λογους.
1ος Η Ryanair δεν συνηθιζει σε πτησεις πανω απο 2-2,5 ωρων με ελαχιστες εξαιρεσεις. Προτιμαει τις συντομες πτησεις 1-1,5 ωρας στην Κεντρικη Ευρωπη.
2ος Δυστυχως αν δεις τα τελευταια νουμερα εκοψαν πανω απο 30% capacity στις πτησεις απο Λονδινο (STN) γιατι τα υπολοιπα αεροδρομια του Λονδινου τα εχουν εγκαταληψει προ πολλου - αυτο το capacity προσθεθηκε κυριως στην Ισπανια
3ος Δυστυχως το Βενιζελος εξυπηρετει τον μισο πληθυσμο της Ελλαδας + business travelers... οτιδηποτε δεν εχει τελικο προορισμο Βενιζελος ειναι πιο δυσκολο να επιζησει, αλλα οχι αδυνατο.
Τα καλα βεβαια ειναι αρκετα με πρωτο και καλυτερο την προσθηκη, για παραδειγμα, πτησης της ΟΑ απο SKG για Λονδινο (που σημαινει οτι η ζητηση υπαρχει).
Επισης θυμαμαι φετος το καλοκαιρι να κατεβαινουν αρκετοι φιλοι μου με 767 της BA με πληροτητες κοντα στο 100%.
Προσωπικα παρακολουθω την Ryanair απο κοντα και ειμαι και συχνος επισκεπτης στις πτησεις της. Αν θελουμε να κινηθουμε εξυπνα (ειδικα στους δυσκολους οικονομικα καιρους που ζουμε) το καλυτερο που εχουμε να κανουμε ειναι να προσελκυσουμε εταιριες οπως η Ryan ή η Easy να δημιουργησουν βασεις στα, περιφερειακα εστω, αεροδρομια της χωρας. Η Ryan εχει δειξει τασης φυγης απο την "αναπτυγμενη" Ευρωπη (που σημαινει και υψηλοτερα κοστη αεροδρομιων) και βλεπει το μελλον στην Ανατολικη Ευρωπη και Μεση Ανατολη... και ειδικα για την δευτερη ειμαστε ενα πολυ καλο ορμητηριο...
edit: Ελεγξτε και τιμες για Βενιζελος - Heathrow μεσα στα Χριστουγεννα...δυστυχως εχουν ξεφυγει ελληψει ανταγωνισμου...μονο καλο μπορει να μας κανει μια Ευκολη η μια Ryan