Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Μπορεί ο peter75rhodes να ζει σε διαφορετικό χωροχρόνο φίλε NFEEFE, όπου μια μέρα δικιά του = 3 δικές μας... :roll:
 
Δύο πραγματάκια, φρέσκα-φρέσκα κι όχι πολύ θετικά...

Πρώτον, η FR κινούμενη εκτός επίσημης συμφωνίας, προσπαθεί να εξασφαλίσει απο άλλους φορείς (ΕΞΡ, ΠΡΟΤΟΥΡ) επιπλέον κονδύλι της τάξης των 60.000Ε για τη στήριξη των χειμερινών δρομολογίων της. Τάδε έφη ο πρόεδρος του ΕΒΕΔ, ο οποίος μάλιστα είπε ότι η FR λίγο πρίν ανακοινωθούν τα παρθενικά δρομολόγια έψαχνε τρόπο ώστε να αποφύγει τα χειμερινά δρομολόγια. Ο ίδιος, συμβούλεψε τους 2 φορείς που τους ζητήθηκαν χρήματα να μην δώσουν μία και ότι η FR θα πρέπει να αρκεστεί στην αρχική συμφωνία. Τελικά, αποφασίστηκε να σταλεί αρνητική απάντηση.

Δεύτερον (και σε άμεση συνάρτηση με το πρώτο) είδα στατιστικά Νοεμβρίου όπου οι αφίξεις Ιταλών είναι πάρα πολύ χαμηλές, περίπου 800 άτομα ενώ η FR είχε πάνω κάτω 20 κινήσεις.

Γενικά, δεν μπορώ να γνωρίζω τι άλλες εθνικότητες μπορεί να έρχονται με την FR ωστόσο συνολικά οι αφίξεις ξένων στον Διαγόρα για τον Νοέμβριο τριπλασιάστηκαν. Επιφυλάσσομαι, αν μπορέσω να βρώ παραπάνω στοιχεία θα τα δώσω.

Και για να προλάβω τυχόν σχόλια, δυστυχώς η Ρόδος δεν έχει προετοιμαστεί για χειμερινό τουρισμό. Οι πτήσεις της FR έπρεπε να είναι το έναυσμα για μία μεγάλου εύρους κινητοποίηση απο όλους τους εμπλεκόμενους ώστε να έχουμε περισσότερες αφίξεις. Οι αφίξεις της FR δεν αρκούν για να κινήσουν την αγορά με αποτέλεσμα οι λίγοι επισκέπτες να μην βρίσκουν καν εστιατόρια ανοιχτά. Προσθέστε και την οικονομική κρίση που έχει κλείσει τον κόσμο στα σπίτια του και το θέαμα ειδικά απ΄το μεσημέρι και μετά είναι τραγικό.
Κρίμα, γιατί για 2η φορά βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας και μάλιστα αυτή τη φορά πληρώσαμε κι όλας...
 
Re: Φραγκφούρτη-Αλικάντε στα 2,5 ευρώ!!!

peter75rhodes":3ku25rt5 said:



ουυυυυ, ουυυυυυ, ουυυυυ, όχι κι Waeschau, σε λίγο θα δω κι Breslau :D
 
Στα Γερμανικα έτσι ειναι η Βαρσοβία,Warschau.
 
AirNewZealand":o3exwf6d said:
Μπορεί ο peter75rhodes να ζει σε διαφορετικό χωροχρόνο φίλε NFEEFE, όπου μια μέρα δικιά του = 3 δικές μας... :roll:
Δεν είπα πως η RYANAIR έχει έρθει στη Ρόδο πριν 3 χρόνια, είπα πως εγώ πετάω 3 χρόνια με την Ryanair από τότε που ήρθα στη Ρόδο! Η Ryanair ήρθε στη Ρόδο το Μάιο του 2010 και προχτές προστέθηκε και 3ος προορισμός: Ρώμη.
 
Re: Φραγκφούρτη-Αλικάντε στα 2,5 ευρώ!!!

Thanasis_U2":1x311g8o said:
peter75rhodes":1x311g8o said:

ουυυυυ, ουυυυυυ, ουυυυυ, όχι κι Waeschau, σε λίγο θα δω κι Breslau :D

Όσο εσύ λές Κων/πολή και όχι Ιστανμπουλ τόσο εγώ μπορώ να λέω Breslau καθώς η πόλη ήταν γερμανική και μάλιστα πρωτεύουσα της Κάτω Σιλεσίας (Niederschlesien) μέχρι τον πόλεμο και είχε 90% Γερμανούς κατοίκους. Τον 19ο αιώνα ήταν η τρίτη γερμανική πόλη σε πληθυσμό με 100.000 μετά το Βερολίνο και το Αμβούργο. Μετά το 1945 οι κάτοικοι εκδιώχθηκαν βίαια φταίγαν-δε φταίγαν και η πόλη εποικίστηκε από Πολωνούς που ήρθαν από Ανατολικά. Η πόλη σήμερα ονομάζεται Wroclaw και είναι πολύ νεανική και trendy. Πολλοί μιλάνε ακόμη γερμανικά, για τουριστικούς λόγους όμως!
 
Κανείς απο Χανιά? Ισχύει ότι κλείστηκε συμφωνία με την FR?
 
Γενικά σαν φήμη υπάρχει από την άνοιξη που ξεκίνησε η Easyjet. Από τα Χανιώτικα νέα χθές, 3/12., σχετικά με συνάντηση ξενοδόχων Κρήτης και Ρόδου

"...Ιδιαίτερη αναφορά έγινε για την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair που δραστηριοποιήθηκε και στα Χανιά με την οικονομική στήριξη των τοπικών φορέων κάτι που έγινε και στη Ρόδο..."
http://haniotika-nea.gr/56960-Συνεργασία για τον Τουρισμό .html

Προφανώς το δραστηριοποιήθηκε δεν έχει ακόμα την έννοια του πέταξε. Τώρα κάτι φήμες που υπήρχαν για Σητεία, τις βρίσκω χλωμές. Άλλωστε ο δρόμος Ηράκλειο Σητεία δεν είναι και ο πιο εύκολος, και από Χανιά, θες ένα 4-5 ώρο για Σητεία. Το Ηράκλειο θα ήταν μια πιο κεντρική και λογική επιλογή, και λόγο πληθυσμού, αλλά Στο Ηράκλειο φοβάμαι οτι η εταιρία φοβάται την δημιουργία του νέου αεροδρομίου. Βέβαια δεν μας έχει συνηθίσει για τόσο μακροπρόθεσμα σχέδια η εταιρία που σε μια μέρα κόβει 5-6 προορισμούς που δεν πιάνουν το 80% πληρότητα, όμως όπως και να έχει, έχω την εντύπωση που φοβάται να ξεκινήσει σε μια αγορά όπου μέσα στα επόμενα χρόνια (υποτίθεται) θα δημιουργηθεί ένα μικρό Ελ. Βεν. Έτσι μου φαίνεται πιο λογική η επιλογή των Χανίων. Από πολιτική άποψη βέβαια, πιο αποτελεσματικοί είναι οι του Ηρακλείου, γεγονός που ανεβάζει την πιθανότητα τους.

όπως και να έχει, κάτι επίσημο δεν έχει ακουστεί ακόμα...
 
OA701":2z5xmtx2 said:
Δύο πραγματάκια, φρέσκα-φρέσκα κι όχι πολύ θετικά...

Πρώτον, η FR κινούμενη εκτός επίσημης συμφωνίας, προσπαθεί να εξασφαλίσει απο άλλους φορείς (ΕΞΡ, ΠΡΟΤΟΥΡ) επιπλέον κονδύλι της τάξης των 60.000Ε για τη στήριξη των χειμερινών δρομολογίων της. Τάδε έφη ο πρόεδρος του ΕΒΕΔ, ο οποίος μάλιστα είπε ότι η FR λίγο πρίν ανακοινωθούν τα παρθενικά δρομολόγια έψαχνε τρόπο ώστε να αποφύγει τα χειμερινά δρομολόγια. Ο ίδιος, συμβούλεψε τους 2 φορείς που τους ζητήθηκαν χρήματα να μην δώσουν μία και ότι η FR θα πρέπει να αρκεστεί στην αρχική συμφωνία. Τελικά, αποφασίστηκε να σταλεί αρνητική απάντηση.

Δεύτερον (και σε άμεση συνάρτηση με το πρώτο) είδα στατιστικά Νοεμβρίου όπου οι αφίξεις Ιταλών είναι πάρα πολύ χαμηλές, περίπου 800 άτομα ενώ η FR είχε πάνω κάτω 20 κινήσεις.

Γενικά, δεν μπορώ να γνωρίζω τι άλλες εθνικότητες μπορεί να έρχονται με την FR ωστόσο συνολικά οι αφίξεις ξένων στον Διαγόρα για τον Νοέμβριο τριπλασιάστηκαν. Επιφυλάσσομαι, αν μπορέσω να βρώ παραπάνω στοιχεία θα τα δώσω.

Και για να προλάβω τυχόν σχόλια, δυστυχώς η Ρόδος δεν έχει προετοιμαστεί για χειμερινό τουρισμό. Οι πτήσεις της FR έπρεπε να είναι το έναυσμα για μία μεγάλου εύρους κινητοποίηση απο όλους τους εμπλεκόμενους ώστε να έχουμε περισσότερες αφίξεις. Οι αφίξεις της FR δεν αρκούν για να κινήσουν την αγορά με αποτέλεσμα οι λίγοι επισκέπτες να μην βρίσκουν καν εστιατόρια ανοιχτά. Προσθέστε και την οικονομική κρίση που έχει κλείσει τον κόσμο στα σπίτια του και το θέαμα ειδικά απ΄το μεσημέρι και μετά είναι τραγικό.
Κρίμα, γιατί για 2η φορά βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας και μάλιστα αυτή τη φορά πληρώσαμε κι όλας...

Πού υπάρχουν αυτά τα στατιστικά με τους 800 επιβάτες του Νοεμβρίου; Έχεις κάποιο λίνκ;
Πάντως, αν τα δρομολόγια δεν είχαν κόσμο, θα τα σταματούσαν αμέσως. Έχεις δίκιο, η σεζόν τελείωσε στη Ρόδο. Δεν επαρκούν 3 χειμερινές πτήσεις της Ράιανερ για να παραταθεί η σεζόν!

Θέλω να μεταφέρω την φετινή εμπειρία μου από το Ρόδος-Μιλάνο/Μπέργκαμο (7 φορές) και το Ρόδος-Πίζα (1 φορά). Σε λίγες μέρες θα κάνω και το Ρόδος-Ρώμη που ξεκίνησε πρόσφατα.
- Η πληρότητα στο Ρόδος-Μιλάνο/Μπέργκαμο (κυρίως Ιταλοί, αρκετοί Γερμανοί, λίγοι Έλληνες) ήταν από 70% έως 100%.
- Η πληρότητα στο Ρόδος-Πίζα ήταν 50% (κυρίως Ιταλοί) αλλά πέταξα μόνο μια φορά.
- Η οργάνωση ήταν άψογη, καμία καθυστέρηση, κανένα απολύτως πρόβλημα.
- Η μετάβαση από Μπέργκαμο προς Μιλάνο (Stazione Centrale) κάνει 15 ευρώ με επιστροφή και διαρκεί 60 λεπτά, ενώ η μετάβαση από Μαλπένζα προς Μιλάνο (Stazione Centrale) κάνει 12 ευρώ με επιστροφή και διαρκεί 50 λεπτά. Συμπέρασμα: Συμφέρει να πετάς με Ryanair!
 
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Re: Ryanair στην Ελλάδα

Angel Aviation":3cgm6x2z said:
Γενικά σαν φήμη υπάρχει από την άνοιξη που ξεκίνησε η Easyjet. Από τα Χανιώτικα νέα χθές, 3/12., σχετικά με συνάντηση ξενοδόχων Κρήτης και Ρόδου

"...Ιδιαίτερη αναφορά έγινε για την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair που δραστηριοποιήθηκε και στα Χανιά με την οικονομική στήριξη των τοπικών φορέων κάτι που έγινε και στη Ρόδο..."
http://haniotika-nea.gr/56960-Συνεργασία για τον Τουρισμό .html

Προφανώς το δραστηριοποιήθηκε δεν έχει ακόμα την έννοια του πέταξε. Τώρα κάτι φήμες που υπήρχαν για Σητεία, τις βρίσκω χλωμές. Άλλωστε ο δρόμος Ηράκλειο Σητεία δεν είναι και ο πιο εύκολος, και από Χανιά, θες ένα 4-5 ώρο για Σητεία. Το Ηράκλειο θα ήταν μια πιο κεντρική και λογική επιλογή, και λόγο πληθυσμού, αλλά Στο Ηράκλειο φοβάμαι οτι η εταιρία φοβάται την δημιουργία του νέου αεροδρομίου. Βέβαια δεν μας έχει συνηθίσει για τόσο μακροπρόθεσμα σχέδια η εταιρία που σε μια μέρα κόβει 5-6 προορισμούς που δεν πιάνουν το 80% πληρότητα, όμως όπως και να έχει, έχω την εντύπωση που φοβάται να ξεκινήσει σε μια αγορά όπου μέσα στα επόμενα χρόνια (υποτίθεται) θα δημιουργηθεί ένα μικρό Ελ. Βεν. Έτσι μου φαίνεται πιο λογική η επιλογή των Χανίων. Από πολιτική άποψη βέβαια, πιο αποτελεσματικοί είναι οι του Ηρακλείου, γεγονός που ανεβάζει την πιθανότητα τους.

όπως και να έχει, κάτι επίσημο δεν έχει ακουστεί ακόμα...

Από όσα διάβασα και από όσα συμπέρανα από κουβέντες με το προσωπικό της Ράιανερ που πετά Ρόδο-Μιλάνο είναι:
- Πρώτον, επιβεβαιώνονται όλες οι πληροφορίες για έναρξη συζητήσεων με τον Υφυπουργό Μεταφορών.
- Σε ορισμένους νομούς οι τοπικοί φορείς συζητούν με εταιρίες χαμηλού κόστους.
- Υπάρχουν έντονες αντιδράσεις στην Ελλάδα που φοβούνται τις χαμηλού κόστους. Από τους Tour Operators (κύρια από Thomas Cook, όχι τόσο της TUI) και από παράγοντες της ΟΑ/Α3 που έχουν στην ουσία συγχωνευτεί και καθορίζουν από κοινού τις τιμές τους στο εσωτερικό, μέχρι και από συγκεκριμένα πρακτορεία, τουριστικές ιστοσελίδες, πολιτευτές, κλπ! Το τί έγινε αρχικά στη Ρόδο, δεν μπορείτε να φανταστείτε. Η Thomas Cook απείλησε μέχρι και να αποχωρήσει!!!
- Η Ράιανέρ εξέφρασε πρόταση μεταφοράς 1,5 τουριστών στην Ελλάδα το 2011 με 6 νέους προορισμούς. Μελετήθηκαν Καβάλα, Σητεία, Χανιά, Θεσσαλονίκη και άλλα που δεν τα θυμόντουσαν οι υπάλληλοι αλλά συνάντησαν δυσκολίες. Ενώ οι τοπικές κοινωνίες της Ρόδου, της Κω και φυσικά του Βόλου αγκάλιασαν τη Ράιανέρ, στην Καβάλα υπήρχε απορθυμία και στη Θεσσαλονίκη αδυναμία εξεύρεσης χρημάτων (300.000 ευρώ).
- Στην Αθήνα δεν πρόκειται να έρθει η εταιρία για 2 λόγους: επειδή έχει 30 ευρώ φόρους αεροδρομίου και επειδή το πολυάριθμο προσωπικό των ΟΑ/Α3 λειτουργεί στο αεροδρόμιο ως κατεστημένο και υπάρχουν φόβοι ότι θα σαμποτάρουν την εταιρία με διάφορους τρόπους!

Αυτά άκουσα, αυτά γράφω χωρίς να αξιώνω πως είναι απολύτως σωστά.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top