Με αφορμή το παραπάνω, να ρωτήσω το εξής: το arrival time που γράφει το εισητήριο τι ακριβώς σημαίνει; Ώρα προσγείωσης; Ωρα εξόδου από το αεροπλάνο; Μέση ώρα παραλαβής βαλίτσας; Γιατι γενικά όποτε πετάω η προγραμματισμένη ώρα πτήσης που δίνει ο πιλότος είναι μικρότερη από την αναγραφόμενη. Στο πιο πρόσφατο ταξίδι η ώρα ήταν 3.30 (CHQ-DUS) ενώ πιλότος μας είπε 3 ώρες, ενώ φύγαμε με 10 λεπτάκια καθυστέρηση δηλαδή μηδέν.
Αν ξεκαθαριστεί το παραπάνω, τότε νομίζω οτι δεν ειναι κατι περίεργο αυτό που αναφέρεται στο παραπάνω πόστ. Αν αργήσεις, θα τρέξεις περισσότερο, ίσως σε πιο αντι0οικονομική ταχύτητα, αφού λογικά η μέγιστη ταχύτητα του αεροσκάφους δεν είναι η πιο cost-efficient, όπως συμβαίνει και στα αυτοκίνητα.
Επίσης, απο απλή παρατήρηση, στην επιστροφή απο DUS-CHQ, φύγαμε με 30 λεπτά καθυστέρηση, αλλα φτάσαμε πάνω κάτω στην ώρα μας. Αυτο που παρατήρησα ειναι οτι περάσαμε πολύ ψηλά πάνω από το αεροδρόμιο χανίων, δηλαδή η κάθοδος άρχισε αργότερα από οτι συνήθως, και ήταν κι πιο απότομη από οτι συνήθως. Και όλα αυτά χωρίς κίνηση στο αεροδρόμιο (δεν ήταν λοιπόν κύκλοι για αναμονή).
Anyway, εκεί που θέλω να καταλήξω είναι οτι την ίδια πρακτική εφαρμόζει λογικά και η Ryanair και όλες οι αεροπορικές, παρόλαυτα θεωρείται "έγκλημα" μόνο οτα το πράττει η πρώτη. Και στην τελική, δεν βλέπω και κάτι το μεμπτό. Αν εσύ όταν αγοράζεις το εισητήριο, συμφωνείς και προγραμματίζεις οτι θα φτάσεις 19.30 στον προορισμό σου, τι σε νοιάζει αν ξεκινήσεις αργότερα και φτάσεις στην ώρα που έχεις προγραμματίσει, ή αν ξεκινήσεις στην ώρα σου και φτάσεις στην ώρα που έχεις προγραμματίσει...
σορρυ για το μικρό off topic, αλλά νομίζω ταιριάζει