Μερικά σχόλια και απο μένα.
1. Μέχρι στιγμής έχουμε ακούσει/διαβάσει για βάση της Ryanair σε τοπικές εφημερίδες και των τριων προορισμών της. Προφανώς πρόκειται για αστειότητα, και μάλιστα από τόσο νωρίς. Απλά ο κάθε νομός έχει επιδωθεί στην προσπάθεια να δείξει στην Ryanair ποιοι τους αγαπάνε περισσότερο, λες και η εταιρία κάνει βάση ανάλογα με τις απόψεις του τοπικού τύπου. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μια εταιρία που δεν έχει κανέναν ενδοιασμό να κόψει δρομολόγια οταν αυτά δεν καλύπουν το όριο του 80% πληρότητας.
2. Billios το θέμα της Ryanair το βλέπεις λάθος, αλλά έχει συζητηθεί τόσες φορές και εδώ και γενικά σε άπειρα φόρουμς. Είπαμε, η εταιρία δεν απευθύνεται σε όλους, και όχι πάντα. Νομοτελειακά δεν μπορείς να "κάθεσε όρθιος" όπως αναφέρεις. Μαλλον στέκεσαι όρθιος
. Επίσηςαν στην rynair γλιτώσεις 20 ευρώ oneway ώντας όρθιος, τότε κινδυνεύεις να σε πληρώσουν για να πετάξεις, καθώς υπάρχουν πτήσεις Βόλος Frankfurt Hahn me 6 ευρώ, και Dusseldorf Weeze - Dublin με 1 ευρώ (μια χαρά στην ώρα του, σε έξοδο κινδύνου, και με δυνατότητα να δώσω 1.8 για αναψυκτικό. Η aer lingus ζητούσε 120 ευρώ one way.
αυτό για το χώρο για τις βαλίτσες προφανώς (θέλω να ελπίζω) το λες απλά για πλάκα, αλλά δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα. Το να πληρώσεις για την Τουαλέτα, αποδείχθηκε οτι απλά επρόκειτο για διαφημιστικό τρικ, και δεν έχει γίνει. Αν γίνει στο μέλλον που δεν ξέρω αν προσκρούει σε θέματα ασφαλείας, αλλά δεν θα μου κάνει εντύπωση. Και στη γερμανία στο 90% των χώρων, η τουαλέτα χρεώνεται. Προσωπικά σε πτήσεις 1-2 ωρες δεν είναι και κάτι τραγικό να πας στο αεροδρόμιο με την ησυχία σου. Αν δεν προλάβεις, και μπήκες ίσα ίσα στο αεροπλάνο, τότε το τελευταίο που θα σε νοιάζει είναι τα 50 σεντς που θα πληρώσεις
Συνεχίζουμε σε αυτό που λές οτι
billos_340":1265iuqu said:
Αυτές οι εταιρίες για εμένα έχουν στόχο να υποβαθμίσουν τις αερομεταφορές και να σε κάνουν να νοιώθεις σκουπίδι.
Εγώ θα σου πω οτι αυτές οι εταιρίες έχουν τον ίδιο σκοπό με τις μεγάλες και τρανές. Να βγάλουν χρήματα για τους ιδιοκτήτες τους. Ούτε σκοπός τους είναι να σε πάνε από το Α στο Β,ούτε να σε ταίσουν, ούτε να σε κάνουν φίλο. Σκοπό έχουν το χρήμα. Τα υπόλοιπα είναι απλά τα μέσα που χρησιμοποιούν για να σε κερδίσουν.
Όσο για το δωρεάν αναψυκτικό και το δωρεάν φαγητούλι;;; Εδώ θα το δεχτώ μόνο αν η ηλικία σου είναι αρκετά μικρή, και δεν έχει πληρώσει ποτέ το εισητήριο σου με δικά σου χρήματα, γιατί όταν η OA A3 ζητάνε τώρα 90-120 ευρώ για το Αθήνα-Χανιά, πόσο δωρεάν είναι ο χυμός; Αν η Ryanair μου το έδινε 30 ευρώ το εισητήριο, θα είχα 60 ευρώ να χαλάσω σε χυμούς να κεράσω όλο το αεροπλάνο.
Τέλος, όσον αφορά τα καθηλωμένα αεροπλάνα, αυτό που το άκουσες; Δεν έχω διαβάσει κάτι αντίστοιχο, πέρα από τα αεροπλάνα που έχει εφεδρικά για να καλύψει τυχών προβλήματα στο πρόγραμμα λόγω βλαβών/καθυστερήσεων. Μια εταιρία που έχει σαν MOTO το οτι τα αεροπλάνα βγάζουν λεφτά μόνο στον αέρα, δεν νομίζω απλά να τα αφήνει στο Stansted + Dublin.
Το μεγάλο αρνητικό της εταιρίας είναι το after sale service πόσο μάλλον σε περίπτωση που όλα ΔΕΝ πάνε καλά. Κατά τα άλλα επιλογή του καθένα να πετάξει με ότι θέλει. Μην ανησυχείς πάντως, αν φοβάσαι οτι κάποτε όλες υποχρεωτικά θα καταλήξουν σαν την Ryanair και δεν αρέσει στο κόσμο, τότε θα ευδοκιμήσουν οι εταιρίες που θα διαφοροποιηθούν και θα προσφέρουν καλύτερο service που θα έχει λείψει.
Τέλως μην ξεχνάς οτι η Lufthansa, αν δεν πετύχεις προσφορά 99ευρώ, είναι άστα να πάνε. Απλησίαστα. Πόσο μάλλον αν σε ενδιαφέρει απλά ενα one-way εισητήριο.
Αυτά, ολόκληρο πόνημα βγήκε, απλά δεν μπορώ να διαβάζω μηδενιστικές απόψεις. Δεν είναι όλα χάλια με αυτήν την εταιρία, και ρώτα άτομα για τα οποία το ταξίδι με αεροπλάνο ήταν απαγορευτικό πριν την εμφάνιση των low cost. Για αυτούς που έχουν την οικονομική άνεση να πετάνε πάντα business class lufthansa, η ryanair προφανώς και αποτελεί μίασμα.
Φιλικά