Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Φουλ ενθουσιασμός επικρατεί σε όλους τους προορισμούς που πετάει η εταιρία.Έτσι εξαίρεση δεν αποτελεί και η Κως όπου μάλιστα το δημοσίευμα http://www.vimatisko.gr/article.asp?pub ... id=2104001 προχωράει πολλάαααα βήματα παραπέρα και κάνει λόγο για μελλοντική βάση της εταιρίας στην Κω... :roll:
Μακάρι να γίνει αυτό πάντως με τις τωρινές υποδομές (όπου δεν έχει γίνει το παραμικρό έργο εδω και 10 χρόνια σε πίστες,διάδρομο,τροχοδρόμους,πύργο) δεν μπορεί ούτε βάση για απλή αερολέσχη να γίνει,όχι για τη Ryanair.
 
etzanidi":1lh29haw said:
Αγαπητε akis δεν εχω κατι να κρυψω.
Ουτε το ονομα μου οθτε και το ροστερ μου.
Δεν εινε ο τραπεζικος μου λογαριασμος.Ενα απλο ροστερ ειναι.
ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΕΩ ΤΟ ΛΕΩ ΕΠΩΝΥΜΑ.

Νομιζω το κουρασαμε αρκετα το θεμα ομως.
Δεν γινεται να αρεσουμε σε ολους. Προς το παρων μας αρκουν 73 εκατομμυρια επιβατες για φετος και αλλα 80 αεροπλανα που ερχονται
τα επομενα 2 χρονια.ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

φιλικα

Φίλε μου....όταν σε 1-2 χρόνια θα σε βάζουν να κάθεσε όρθιος απλά για να γλυτώσεις 20 ευρώ από το να πάς με μια φισιολογική εταιρία αυτό το βρίσκω γελίο.Στο τέλος θα μετατρέψουν και τον χώρο για τις βαλίτσες με οριζόντια καθίσματα αφού όλοι οι επιβάτες της πηγαίνουν με χειραποσκευές,απλά για να γλυτώσουν μερικά ευρώ..Ασε το άλλο το ποιο έξυπνο που πρέπει να πληρώσεις για να χρησιμοποιείσεις την τουαλέτα.Αυτές οι εταιρίες για εμένα έχουν στόχο να υποβαθμίσουν τις αερομεταφορές και να σε κάνουν να νοιώθεις σκουπίδι.
Αντί να πάρεις μια φισιολογική εταιρία να κάθεσε στο ρεκάρο σου με το δωρεάν φαγητούλι με το δωρεάν αναψυκτικό σου με τις ανέσεις σου...θα πηγαίνεις να τα δίνεις σε μια τέτοια εταιρία.Το να σου βάζει για δόλωμα τα 5 ευρώ και μετά το σύνολο να είναι σχεδόν ίδιο με αυτό που θα πήγαινες με την lufthansa σου με την british σου και το service να είναι αιώνες πίσω απο αυτο που θα σου πρόσφεραν οι εταιρίες που ανέφερα.
Για ποιά 80 καινούρια αεροπλάνα μου μιλάς που στο Δουβλίνο και στο Stansted έχουν καθηλώσει αρκετά αεροπλάνα γιατί πολύ απλά δεν έχει τι να τα κάνει...εγώ συμφωνώ με το παιδί που μιλάει για κουτοπονιριά εφόσον παραλλαμβάνει αεροπλάνα απλά για να δείχνει ότι έχει νέο στόλο και ένα αρκετό μέρος του είναι καθηλωμένο.

Φιλικά Βασίλης :wink:
 
billos_340":jk982dmx said:
.
Αντί να πάρεις μια φισιολογική εταιρία να κάθεσε στο ρεκάρο σου με το δωρεάν φαγητούλι με το δωρεάν αναψυκτικό σου με τις ανέσεις σου..

Βασίλη για ποιο δωρεάν μιλάς ακριβώς;
 
spinal":1m80oie9 said:
...μάλιστα το δημοσίευμα http://www.vimatisko.gr/article.asp?pub ... id=2104001 προχωράει πολλάαααα βήματα παραπέρα και κάνει λόγο για μελλοντική βάση της εταιρίας στην Κω... :roll:

Επική επιστημονική φαντασία. Δύο rolleyes κι απο μένα :roll: :roll:


Στα της Ρόδου, χθές έγινε συνέντευξη τύπου στο ΕΒΕΔ, παρουσία των Ιταλών προσκεκλημένων. Οι Ιταλοί πέρα των γνωστών ευχολογίων έκαναν και business καθώς παρουσίασαν το Α/Δ της Πίζα, τονίζοντας τους προορισμούς που εξυπηρετεί μέσω loco καθώς και την τοποθεσία του πολύ κοντά στην πόλη και τα αξιοθέατα.

:arrow: http://www.rodiaki.gr/article.php?id=40547&catid=1&subcatid=8
 
Μερικά σχόλια και απο μένα.
1. Μέχρι στιγμής έχουμε ακούσει/διαβάσει για βάση της Ryanair σε τοπικές εφημερίδες και των τριων προορισμών της. Προφανώς πρόκειται για αστειότητα, και μάλιστα από τόσο νωρίς. Απλά ο κάθε νομός έχει επιδωθεί στην προσπάθεια να δείξει στην Ryanair ποιοι τους αγαπάνε περισσότερο, λες και η εταιρία κάνει βάση ανάλογα με τις απόψεις του τοπικού τύπου. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μια εταιρία που δεν έχει κανέναν ενδοιασμό να κόψει δρομολόγια οταν αυτά δεν καλύπουν το όριο του 80% πληρότητας.

2. Billios το θέμα της Ryanair το βλέπεις λάθος, αλλά έχει συζητηθεί τόσες φορές και εδώ και γενικά σε άπειρα φόρουμς. Είπαμε, η εταιρία δεν απευθύνεται σε όλους, και όχι πάντα. Νομοτελειακά δεν μπορείς να "κάθεσε όρθιος" όπως αναφέρεις. Μαλλον στέκεσαι όρθιος :wink: . Επίσηςαν στην rynair γλιτώσεις 20 ευρώ oneway ώντας όρθιος, τότε κινδυνεύεις να σε πληρώσουν για να πετάξεις, καθώς υπάρχουν πτήσεις Βόλος Frankfurt Hahn me 6 ευρώ, και Dusseldorf Weeze - Dublin με 1 ευρώ (μια χαρά στην ώρα του, σε έξοδο κινδύνου, και με δυνατότητα να δώσω 1.8 για αναψυκτικό. Η aer lingus ζητούσε 120 ευρώ one way.
αυτό για το χώρο για τις βαλίτσες προφανώς (θέλω να ελπίζω) το λες απλά για πλάκα, αλλά δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα. Το να πληρώσεις για την Τουαλέτα, αποδείχθηκε οτι απλά επρόκειτο για διαφημιστικό τρικ, και δεν έχει γίνει. Αν γίνει στο μέλλον που δεν ξέρω αν προσκρούει σε θέματα ασφαλείας, αλλά δεν θα μου κάνει εντύπωση. Και στη γερμανία στο 90% των χώρων, η τουαλέτα χρεώνεται. Προσωπικά σε πτήσεις 1-2 ωρες δεν είναι και κάτι τραγικό να πας στο αεροδρόμιο με την ησυχία σου. Αν δεν προλάβεις, και μπήκες ίσα ίσα στο αεροπλάνο, τότε το τελευταίο που θα σε νοιάζει είναι τα 50 σεντς που θα πληρώσεις :lol:

Συνεχίζουμε σε αυτό που λές οτι
billos_340":1265iuqu said:
Αυτές οι εταιρίες για εμένα έχουν στόχο να υποβαθμίσουν τις αερομεταφορές και να σε κάνουν να νοιώθεις σκουπίδι.
Εγώ θα σου πω οτι αυτές οι εταιρίες έχουν τον ίδιο σκοπό με τις μεγάλες και τρανές. Να βγάλουν χρήματα για τους ιδιοκτήτες τους. Ούτε σκοπός τους είναι να σε πάνε από το Α στο Β,ούτε να σε ταίσουν, ούτε να σε κάνουν φίλο. Σκοπό έχουν το χρήμα. Τα υπόλοιπα είναι απλά τα μέσα που χρησιμοποιούν για να σε κερδίσουν.

Όσο για το δωρεάν αναψυκτικό και το δωρεάν φαγητούλι;;; Εδώ θα το δεχτώ μόνο αν η ηλικία σου είναι αρκετά μικρή, και δεν έχει πληρώσει ποτέ το εισητήριο σου με δικά σου χρήματα, γιατί όταν η OA A3 ζητάνε τώρα 90-120 ευρώ για το Αθήνα-Χανιά, πόσο δωρεάν είναι ο χυμός; Αν η Ryanair μου το έδινε 30 ευρώ το εισητήριο, θα είχα 60 ευρώ να χαλάσω σε χυμούς να κεράσω όλο το αεροπλάνο.

Τέλος, όσον αφορά τα καθηλωμένα αεροπλάνα, αυτό που το άκουσες; Δεν έχω διαβάσει κάτι αντίστοιχο, πέρα από τα αεροπλάνα που έχει εφεδρικά για να καλύψει τυχών προβλήματα στο πρόγραμμα λόγω βλαβών/καθυστερήσεων. Μια εταιρία που έχει σαν MOTO το οτι τα αεροπλάνα βγάζουν λεφτά μόνο στον αέρα, δεν νομίζω απλά να τα αφήνει στο Stansted + Dublin.

Το μεγάλο αρνητικό της εταιρίας είναι το after sale service πόσο μάλλον σε περίπτωση που όλα ΔΕΝ πάνε καλά. Κατά τα άλλα επιλογή του καθένα να πετάξει με ότι θέλει. Μην ανησυχείς πάντως, αν φοβάσαι οτι κάποτε όλες υποχρεωτικά θα καταλήξουν σαν την Ryanair και δεν αρέσει στο κόσμο, τότε θα ευδοκιμήσουν οι εταιρίες που θα διαφοροποιηθούν και θα προσφέρουν καλύτερο service που θα έχει λείψει.

Τέλως μην ξεχνάς οτι η Lufthansa, αν δεν πετύχεις προσφορά 99ευρώ, είναι άστα να πάνε. Απλησίαστα. Πόσο μάλλον αν σε ενδιαφέρει απλά ενα one-way εισητήριο.

Αυτά, ολόκληρο πόνημα βγήκε, απλά δεν μπορώ να διαβάζω μηδενιστικές απόψεις. Δεν είναι όλα χάλια με αυτήν την εταιρία, και ρώτα άτομα για τα οποία το ταξίδι με αεροπλάνο ήταν απαγορευτικό πριν την εμφάνιση των low cost. Για αυτούς που έχουν την οικονομική άνεση να πετάνε πάντα business class lufthansa, η ryanair προφανώς και αποτελεί μίασμα.

Φιλικά
 
Απ' ότι βλέπω, το debate για τις loco καλά κρατεί. Θα ήθελα, λοιπόν, να ρωτήσω αυτούς που τις θεωρούν μίασμα: υπάρχει κάποια έρευνα που να αποδεικνύει πως τις εταιρίες χαμηλού κόστους τις επιλέγουν κυρίως τουρίστες με χαμηλό προϋπολογισμό (κάτι που αναφέρθηκε πριν από κάποιες μέρες); Προσωπικά, πιστεύω πως ο μέσος επιβάτης θέλει απλώς να πετάξει από το σημείο Α στο σημείο Β "πετώντας" όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα γίνεται, έχοντας έτσι τη δυνατότητα να ξοδέψει μεγαλύτερα ποσά στον προορισμό του. Το βλέπω κι από μένα: θα δώσω χωρίς δεύτερη σκέψη κάτι παραπάνω για να μείνω σ' ένα ξενοδοχείο καλής κατηγορίας, δε θα μετρήσω και το cent όσον αφορά το πόσα θα ξοδέψω για φαγητό, ποτά και λοιπά έξοδα στον προορισμό μου. Ωστόσο, με τίποτα δε θα έδινα 100 ή 150 ευρώ παραπάνω απλά και μόνο για να πετάξω με μία full cost εταιρία, από τη στιγμή που υπάρχει φθηνότερη εναλλακτική. Άλλωστε, θεωρώ πως είναι πλέον αστείο να μιλάμε για άνεση και δωρεάν φαγητό στις μικρής διάρκειας πτήσεις των "κανονικών" εταιριών. Αξίζει τα 100 παραπάνω ευρώ το κακομοιριασμένο σαντουιτσάκι της LH; Το "τεράστιο" snack της Alitalia; Ή το "πλούσιο" πρωινό της Swiss; Πιστεύω πως λίγο - πολύ με τον ίδιο τρόπο σκέφτεται η πλειοψηφία των επιβατών, ανεξαρτήτως budget, εφόσον μιλάμε για πτήσεις διάρκειας μέχρι 2 - 3 ωρών. Εκτός, ίσως, από κάποιους πραγματικά πλούσιους που δεν αντέχουν σε τίποτα λιγότερο από τη business class των full cost εταιριών. Έλα, όμως, που αυτοί δεν είναι παρά μία ελάχιστη μειοψηφία και δε μπορεί με κανέναν τρόπο ο τουρισμός να βασιστεί μόνο σ' αυτούς.
 
Καλά που απλά το πιστεύεις γιατί ούτε εσύ παρουσιάζεις στοιχεία σαν αυτά που ζητάς.
Η θεώρησή σου είναι λίγο "στενή" γιατί αντιλαμβάνομαι οτι δε περιλαμβάνεις τους συχνούς επιβάτες οι οποίοι είναι αρκετοί.
Άσε που η loco σε χρεώνουν απο το πρώτο υπερβαρο γραμμάριο,κάτι το οποίο δε συμβαίνει στις "άλλες".
 
Φίλε angel aviation

Ναι είμαι 15 χρονών αλλά το να βλέπω τέτοιες εταιρίες να υποβαθμίζουν τις αερομεταφορές κάτι παθαίνω.Ναι ντάξει μια πλάκα έκανα στο ότι θα βάζει τους επιβάτες στα "αμπάρια" :) .
Λοιπόν,όταν κάποτε οι παππούδες μας κοίταζαν τα αεροπλάνα(όσα πετούσαν τότε)κάνανε όνειρα να είναι μέσα και να γυρίζουν τον κόσμο.Τώρα αυτές οι εταιρίες ναι οκ το κάνουν ποιο εφικτό αλλά οι παλιές εταιρίες πρόσφεραν πολυτέλεια...η ryanair τι σου προσφέρει???????.Που περνάνε οι αεροσυνοδοί με αυτά τα μαραφέτια λές και είσαι στην καφετέρια για να παραγγείλεις.
Το να το παίζει ότι είναι η τέλεια λέγοντας ότι σε πάει στην ώρα σου αυτό είναι βλακίες...δηλαδή αν ύπαρχει traffic αυτή θα δηλώσει emergency απλά για να σε πάει και καλά στην ώρα σου....μπράβο αγάπη η ryanair για τους επιβάτες της..
Οσο για τις τουαλέτες.....τί είναι πάλι αυτό????????Το να σου πέρνει λεφτά για μια φυσική ανάγκη το θεωρώ γελοίο,εκτός αν θές να κολυμπάς στα 37.000 πόδια :) .
 
Ναι ρε παιδια, αλλα υπαρχει και το δεδομενο που ειπε ενας φιλος παραπανω.
Εγω που ειμαι ενας κλασσικος μικρος αφραγκος φοιτητης, ουτε κατα διανοια δεν θα μπορουσα να σκεφτω να ταξιδεψω με αεροπλανο αν δεν υπηρχε η ryanair!!!
Δεν αμφισβητω ολα αυτα που την κατηγορειτε, αλλα σκεφτητε ποσο πληρωνετε!!!!
ΟΚ, ισως να μην ειναι για ολους..
Καποιος ο οποιος βρισκεται στις μεσες προς ανωτερες οικονομικες κλιμακες ισως να φρικαρει απο αυτα που προσφερει η εταιρια καθως θα σκεφτει οτι με 20 ή 30 ευρω παραπανω παει αρχοντας, αλλα για εμενα που 20 ή 30 ευρω θα μου εξασφαλισουν τουλαχιστων 2 παραπανω μερες σε καποιο αθλιο hostel ή παραπανω μπυρες σε καποιο παγκακι του μιλανου, μου φαινωνται πολλα λεφτα!!! Ασε που δεν θα ειναι μονο 20 ή 30 ευρω παραπανω σε καποια αλλη εταιρια...
Αρα πρεπει να λαβετε υποψιν σας και σε πιο target group απευθυνεται η ryanair εκτος των αλλων....
 
billos_340":2eimup0q said:
Ναι είμαι 15 χρονών αλλά το να βλέπω τέτοιες εταιρίες να υποβαθμίζουν τις αερομεταφορές κάτι παθαίνω.Ναι ντάξει μια πλάκα έκανα στο ότι θα βάζει τους επιβάτες στα "αμπάρια" :) .
Λοιπόν,όταν κάποτε οι παππούδες μας κοίταζαν τα αεροπλάνα(όσα πετούσαν τότε)κάνανε όνειρα να είναι μέσα και να γυρίζουν τον κόσμο.Τώρα αυτές οι εταιρίες ναι οκ το κάνουν ποιο εφικτό αλλά οι παλιές εταιρίες πρόσφεραν πολυτέλεια...η ryanair τι σου προσφέρει???????..

Έχεις φάει κόλλημα με το τι προσφέρει η εταιρία.ΣΕ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ!Αυτό κάνει!Έχει υπεραναλυθεί τόσες πολλές φορές αυτό το ζήτημα!Κρίμα τα posts δηλαδή!Όλοι συμφωνούμε ότι η εταιρία υπερβάλλει σε ορισμένα σημεία αλλά τι να κάνουμε!Τake it or leave it που λένε και στο χωριό μου.Θες full frills?Πέτα με legacy.Θες απλά να ταξιδέψεις?Πέτα με loco.Tι λόκο?Δικό σου θέμα. :wall:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top