Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Ταυτίζομαι με τις απόψεις των OA701,flesland και menelaos.
Ως φοιτητής κι εγώ,με έσοδα μόνο το χαρτζιλίκι των γονιών μου και αυξημένες αντοχές σε κάθε είδους ταλαιπωρία προτιμώ πχ να φάω 3(+3 για την επιστροφή) ώρες παραπάνω στη διαδρομή από την Αθήνα στο Βόλο και να εξοικονομήσω λεφτά για διαμονή ολόκληρης εβδομάδας σε hostel στο Μιλάνο..
Επίσης, όπως προαναφέρθηκε απο τον flesland, εν ολίγοις τα μεταξωτά εσώρουχα θέλουν και επιδέξιους ποπούς.Δεν είναι θέμα έλλειψης σοβάρού εγχώριου αερομεταφορέα η μη έλευση "large" τουριστών,αλλά παθογένεια της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας(sic).Στην Ισπανία η FR πετάει παντού,ακόμα και σε αεροδρόμια τα οποία εξυπηρετούν "high class" περιοχές όπως το Cadaques και η Costa Brava γενικότερα(Girona) και η Marbella(Malaga/Alicante).Επομένως λειτουργεί παράλληλα προς τις άλλες εταιρίες και σίγουρα κατ'ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος όλο το χρόνο.
Η προσαρμογή πάντως στα ελλήνικά δεδομένα θα είναι ένα θέμα(μάλλον αυτά θα πρέπει να προσαρμοστούν με τον O'Leary) :p

*αυτή την επιμονή πολλών να "πούμε κάτι νέο" όσον αφορά τα τεκταινόμενα δεν την καταλαβαίνω.Forum είναι,συζήτηση κάνουμε και εκφράζουμε απόψεις!Το νέο αυτή τη φορά είναι ότι δε συζητάμε τι και πώς και αν θα έρθει η FR στην Ελλάδα,αλλά τι μέλλει (και τι ευχόμαστε) γενέσθαι τώρα που ήρθε!
 
Όσοι πάνε Antalya ουσιαστικά ταξιδεύουν με Turkish airlines γιατί η Sun Express είναι κατά 50% ιδιοκτησία τους. Η Sun Express είναι ο leader σε market share στο AYT με πάνω από 12% επί του συνόλου της επιβατικής κίνησης. Θα συμφωνήσω ότι είναι loco αλλά είναι μια loco που έχει code share agreement με την Turkish κάτι που αλλάζει τελείως τα δεδομένα. Ακόμα, η Sun δεν λειτουργεί με τον τρόπο που λειτουργεί η Ryanair αλλά θυμίζει περισσότερο την κάπως ποιο ανθρώπινη Easyjet.
Εν πάση περίπτωση ο τουριστικός αυτός προορισμός είναι για χαμηλά βαλάντια, τα πολλά λεφτά είναι στην Κωνσταντινούπολη. Εμείς εδώ δίνουμε κίνητρα σε loco να έρχονται σε μαγαζιά γωνία όπως Ρόδος και Πήλιο.
 
Ολα καλα, αλλα εγω να ξανα-γκρινιάξω για τις τιμες? Μερικα παραδειγματα εντελως τυχαια: (ολα περιλαμβανουν credit card fee fee και μια βαλιτσα)

Kos -Frankfurt Hahn 18 Jul 10 επιστροφη 25 Jul 10, συνολικη τιμη: (κρατηθειτε) 251,06 €
Rhodes - Pisa 24 Jul 10 επιστροφη 26 Jul 10: 151,06 €
Volos - Frankfurt Hahn 18 Jul 10 επιστροφη 25 Jul 10: 211,06 €

Ολα αυτα μια μερα αφοτου εκδοθηκαν τα εισητηρια στο booking engine.
Ποιος λοιπον θα κανει ταξιδι γολγοθα (με τα Τεμπη κλειστα μη ξεχνατε) να παει Βολο με οτι εξοδα συνεπαγεται αυτο για να φτασει 123km μακρυα απο την Φρανκφουρτη με 211 € ???

Και μια τελευταια παρατηρηση, ειδα απο τα schedules οτι στη Ροδο το turnaround time ειναι 45 λεπτα! Πραγμα ασυνηθιστο για την Ryanair. Μπορει να το εξηγησει κανεις αυτο?
 
Οι τιμές προσδιορίζονται από την προσφορά και τη ζήτηση και κάθε εταιρεία απασχολεί ειδικό προσωπικό για τον καθορισμό τους (με τη βοήθεια σχετικού λογισμικού). Είναι λοιπόν επόμενο την υψηλή σαιζόν που αναφέρεσαι να είναι τόσο ψηλές, προφανώς θα υπάρξουν ενδιαφερόμενοι από την Ευρώπη για να κατέβουν για διακοπές στην Ελλάδα σε αυτές τις τιμές. Τον Οκτώβρη από Αγχίαλο λχ πέφτουν στα 70 ευρώ που δεν είναι άσχημα για τους κατοίκους της Θεσσαλίας-Φθιώτιδας-Πιερίας, που συνιστούν το catchment area του VOL. Προφανώς θα υπάρξουν και δελεαστικότερες προσφορές συν τω χρόνω.

Επιπλέον, σχετικά με το θέμα της ποιότητας των τουριστών που θα φέρει η FR, στην κρίση που αναμένεται δεν περισσεύει κανείς, ιδίως όταν υπάρχουν τόσα "οικονομικά" καταλύματα που μένουν άδεια. Μην ξεχνάτε επίσης ότι πολλοί βορειοευρωπαίοι συνταξιούχοι αρέσκονται να κατεβαίνουν νότια για sun breaks το χειμώνα. Αν θέλουμε υψηλότερης ποιότητας τουρισμό (θεμιτό) πρέπει πρώτα να δημιουργήσουμε αντίστοιχες υποδομές και να ξεφύγουμε από τη νοοτροπία άρπα-κόλα.Σε κάθε περίπτωση, η άφιξη της Ryan του O'Leary είναι θετικό γεγονός (λίγδας ξε-λίγδας, είμαστε οι τελευταίοι πλέον στην Ευρώπη που θα δίνουμε μαθήματα καλών τρόπων) Όσοι δεν τους αρέσει, ας μην ασχολούνται, αλλιώς έμμεσα τη διαφημίζουν και από πάνω.
 
Δύο νεότερα...
Πρώτον, οι προορισμοί θα επανεξεταστούν 80 ημέρες μετά την έναρξη των πτήσεων με την δυνατότητα είτε να αλλάξουν είτε να προστεθούν νέοι...
Δεύτερον, το "μαλλι" για Ρόδο και Κω πήγε στα 500.000Ε για 3 χρόνια, με το ΕΒΕΔ να είναι ο φορέας που υπέγραψε τα συμβόλαια και πλέον "αντιπροσωπεύει" την περιοχή...
 
Σε συνεντευξη τυπου θα προβει η νομαρχια μαγνησιας για περισσ λεπτομερειες...
''Κομβικό σημείο για τη θετική έκβαση των συζητήσεων στάθηκε η διάθεση εκ μέρους της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μαγνησίας ποσού 200.000 ευρώ, αν και οι λεπτομέρειες του εγχειρήματος πρόκειται να παρουσιαστούν στη συνέντευξη Τύπου''
απο http://www.taxydromos.gr/ArticleDetail. ... leId=21208
 
Μου φαίνεται πολύ τραγικό να επιδοτούμε άμεσα και έμμεσα μια εταιρία που είναι μεν φθηνή (αν αυτός είναι ο στόχος των τουριστικών μας αρχών) αλλά πηγαίνει σε αεροδρόμια που είναι στου διαόλου τη μάνα (δεν θα αναφερθώ για την ποιότητα on-board), πχ. πάει κάποιος από τον Βόλο στην Φρανκφούρτη και προσγειώνεται σε αεροδρόμιο που βρίσκεται 124 χιλιόμετρα από την πόλη.

1) Δηλαδή είναι σαν να θέλει να πάει κάποιος στην Θεσσαλονίκη και αντί να προσγειώνεται στο Μακεδονίας να προσγειώνεται στο Μέγας Αλέξανδρος της Καβάλας επειδή είναι ποιο φθηνό αεροδρόμιο.

2) Θέλει κάποιος να πάει στο Ηράκλειο και αντί να προσγειώνεται στο Ν. Καζαντζάκης να προσγειώνεται στη Σούδα στα Χανιά.

ΤΡΑΓΙΚΟ

Προσωπικά δεν έχω ταξιδέψει με loco (ελπίζω να μην με αξιώσει ο θεός να το ζήσω και αυτό) αλλά από φίλους και γνωστούς που είναι ποιο <τολμηροί> από εμένα και ταξίδεψαν κατά καιρούς με αυτές ακούω ότι η easyjet είναι σαν να ταξιδεύεις business class σε σχέση με την ryanair που είναι ότι να ναι.

Πραγματικά περιμένω να δω τα κίνητρα, τους όρους, τις προϋποθέσεις για αυτές τις συμφωνίες των τοπικών αρχών με την Ryanair..........Αν και πιστεύω ότι δεν μπορεί να διατηρήσει χειμερινά δρομολόγια σε κανέναν από τους προορισμούς γιατί μια loco που κοιτά όχι το break even άλλα τα καθαρά κέρδη δεν μπορεί να σταθεί με πληρότητες κάτω του 67%. Εκτός αν για το Χειμώνα προβλέπεται πχ ένα δρομολόγιο την εβδομάδα από και προς τους προορισμούς. Ας μην το σχολιάσω καλύτερα αυτό το τελευταίο γιατί θα με κλείσουν εκτός του site πάλι........
 
Pashalis84":2c7okdom said:
Προσωπικά δεν έχω ταξιδέψει με loco (ελπίζω να μην με αξιώσει ο θεός να το ζήσω και αυτό) αλλά από φίλους και γνωστούς που είναι ποιο <τολμηροί> από εμένα(...)

Υπερβάλλεις λιγάκι μου φαίνεται... Είπαμε ότι δεν είναι και ό,τι πιο άνετο οι loco (δεν έχω εμπειρία από ryan) αλλά όχι κι έτσι...
 
Πασχάλη84, χωρίς παρεξήγηση :D , έχεις κανένα σοβαρό επιχείρημα ή θα πάει πάλι το thread με βάση τα προσωπικά γούστα του καθενός? Άσε που κρίνεις κάτι χώρις καν να το έχεις δοκιμάσει... Άκουσα, μου είπαν κ.α. κλασσικά...

Το να μην γουστάρεις είναι αναφαίρετο δικαίωμα σου και καθ' όλα σεβαστό... Απο εκεί και πέρα, κι αφού μας εξέφρασες την προσωπική σου γνώμη, χαρακτηρισμοί του στύλ "ΤΡΑΓΙΚΟ" είναι ατυχής... Δλδ 70.000.000 επιβάτες είναι μ@λ@κες και γκάου? Τόσοι προορισμοί και αεροδρόμια που συγχρηματοδοτούν την FR είναι μυρουδιές και χαραμοφάηδες?

Όσο για αυτά που περιμένεις να δείς, ξέρουμε ήδη την άποψη σου, πρίν τα δείς...

Και πληροφοριακά, δεν τις επιδοτούμε όλοι... Με τοπικά λεφτά έρχονται (αν και το ψάχνω λίγο αυτό για μια περίπτωση)...

ΥΓ
Εγώ, που μισώ το concept των loco, κατέληξα υπερασπιστής όχι του μοντέλου τους αλλά της αναγκαιότητας να υπάρχουν κι αυτές σαν επιλογή :wall: ... Στην τελική, όποιος δεν τις γουστάρει, πολύ απλά πάει μέχρι τον Βενιζέλο και παίρνει μια legacy κι ας μας αφήσει να δοκιμάσουμε, να πετύχουμε, να αποτύχουμε κτλκτλ... Η ιστορία θα δείξει πλέον και τουλάχιστον δεν θα αναρωτιόμαστε (όπως κάναμε τόσα χρόνια)...
 
Eχετε μπερδεψει μερικα πραγματα ορισμενοι. Ενταξει ειναι φθηνη εταιρια , αλλα αυτοι που θα βολευτουνε ειναι περισσ οι οικογενειες.Μια 4 μελης οικογενοια ισως να της εβγαινε 200-300 ισως και παραπανω φθηνοτερα , θα το σκεφτει νομιζετε??Πιο φθηνα θα ειναι απ'οτι να πανε σε καποιο νησι μας.Αφηνουν κ το αυτοκινητο στο αεροδρομιο(σιγα ποσο θα χρεωνουν στο Βολο) και νοικιαζουν ενα ατος εξω(και παλι πιο φθηνα απο Ελλαδα). Εκει παει το πραγμα...
Αυτοι που θα βολευτουν(λεμε τωρα) ατομικα ειναι οι Θεσσαλοι , οι Σαλονικοι και οι Αθηναιοι ειναι επιλογη τους...
Οσο για τις αποστασεις απο τις πολεις , ετσι λειτουργουσε τοσο καιρο επιτυχημενα η FR , τωρα θα πεσει εξω νομιζετε?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top