Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Δεν θέλω να επεκταθώ πολύ αφού η πολιτική και οι πολιτικοί δεν είναι αντικείμενο του forum ωστόσο απ΄τα λίγα που ξέρω απο εδώ κι απο εκεί, αν δεν ήταν ο συγκεκριμένος ακόμα θα ερχόταν η FR. Απο εκεί και πέρα, ο τρόπος που κινούνται γενικώς είναι γνωστός οπότε γιατί να προξενεί έκπληξη?

Το αν γουστάρουμε ή όχι την FR είναι υποκειμενικό και αυστηρώς προσωπική υπόθεση... Προσωπικά, δεν την γουστάρω καθόλου ωστόσο όταν ΟΑ και Α3 μου ζητάνε 300 και 400 για να με πάνε ευρώπη τώρα θα το ξανασκεφτώ... Πλέον μπορώ να πάω Bergamo κι απο Μιλάνο να συνεχίσω όπου θέλω με τα μισά λεφτά...

Επίσης, το ότι "ανοίγει" επιτέλους η σαιζόν και Βόλος, Κως και Ρόδος θα έχουν και λίγο κόσμο τον χειμώνα είναι άκρως θετικό και μακάρι να τα καταφέρει η FR και να ακολουθήσουν κι άλλοι...

ΥΓ
Το μόνο που θέλω να μάθω (και θα το μάθω) είναι που βρήκε τελικά τα λεφτά ο νομάρχης :cool: ...
 
spinal":1udzwaew said:
Ιστορικές θα είναι οι πρώτες φωτος με αεροσκάφη της Ryan στα ελληνικά αεροδρόμια τις οποίες και θα φροντίσουμε να διοχετεύσουμε άμεσα στο forum!! :D

Θυμάμαι τουλάχιστον την άφιξη της Ryanair στις 23-05-2007 στο Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος μεταφέροντας φιλάθλους για το τελικό του Champions League. ;)
 
Ολα καλα, αλλα οχι και οτι μας εσωσαν και την οικονομια...! :shock:
Ryanair":12ob30i7 said:
Ryanair, the world’s favourite airline, today (25th Feb) gave the Greek Economy a much need boost as it launched its guaranteed lowest fares on six new routes to the Greek holiday destinations of Kos, Rhodes and Volos for the first time.
Κοιτα να δεις που λυθηκε το προβλημα της οικονομιας μας..... :doubt:
Κατα τα αλλα ενδιαφερομαι πολυ να δω πως θα παει το δρομολογιο, και τις αντιδρασεις απο την τοπικη κοινωνια.
 
A sorry Χρήστο αυτό δεν το θυμόμουν καθόλου.Και δεν είχα δεί κάποια φωτο ώστε να μου μείνει.
Η τοπική κοινωνία είναι θετική http://www.vimatisko.gr/ όπως φαίνεται και από τη μινι αυτή δημοσκόπηση (αν και το δείγμα αυτών που ψηφισαν ειναι μικρό).Πιστεύεται ότι αυτή είναι η ευκαιρία για μερική απεξάρτηση από τους tour operators.Και συνάμα του all inclusive.Αυτό βέβαια για τους έχοντες μικρής δυναμικότητας ξενοδοχειάκες μονάδες.Για να δούμε....
 
Καλη αρχη και απο μενα,

Χωρις να ειναι κατι bookable παντως, οι τιμες δεν φαινονται και πολυ low-cost, Ο Βολος ειναι € 36,99 οτι παρεις, η Κως € 44,99 και η Ροδος καπου ενδιαμεσα:
http://www.ryanair.com/it/voli-low-cost ... amo-italia
http://www.ryanair.com/it/voli-low-cost ... amo-italia
http://www.ryanair.com/it/voli-low-cost ... amo-italia

Αρα με εναν προχειρο υπολογισμο, για να πας απο Βολο - Μπεργκαμο και παλι πισω (η πιο φτηνη λυση μεχρι στιγμης απο Ελλαδα) θελεις 36,99 + 36,99 + 12 (credit card fee) + 30 (βαλιτσες) = 115,98 €

Για τη Ροδο που εχει αμεσο ανταγωνισμο με την EasyJet, οι τιμες της Ryan συμφωνα με τον παραπανω υπολογισμο βγαινουν 131,98 € ενω στο site της "αλλης" βρηκα και 100-110 € return για Malpensa

By the way το Bergamo ειναι θεϊκή πολη....
 
Είμαι περίεργος πώς ικανοποιήθηκαν τα αιτήματά τους όπως για παράδειγμα σταύθμευση σε συγκεκριμένη θέση που είναι όσο πιο κοντά στο κτίριο των αφίξεων προκειμένου να μην χρησιμοποιεί επίγεια εξυπηρέτηση. Επίσης, ζήτησε ανεφοδιασμό καυσίμων όταν υπάρχουν επιβάτες στο αεροσκάφος και άλλα πολλά....
 
αυτό είναι απο τα καλά νέα.

Αλλά θέλω να γίνω λίγο καχύποπτος.
Αυτοί πιστέυουν ότι θα κρατήσουν το δρομολόγιο και το χειμώνα, σωστά?
Με τι κόσμο?
Αντε η ρόδος με την Ιταλία έχει ΄σχέση και αν σεκφτούμε ότι χειμώνα καλοκαίρι η Α3 μέσω Αθηνων έχει καθημερινό για Ρώμη.
Ενα Μιλάνο το χρειάζετε. Με μια πτήση και 2 το χειμώνα δεν ξέρω κατα πόσο θα τα κατα΄φερουν για αυτό το δρομολόγιο.

Τα ελληνικά νησια προσφέρουν ήλιο θαλλασα (ενίοτε και σεξ) πράγμα δύσκολο για το χειμώνα (εκτός απο το σεξ).
Αντέχει η ρόδος μια συνδεση (επίσης και η Κως και ο Βόλος) με Μιλάνο?
Ας με πουν καλύτερα οι κατοικοι των περιοχών που ξέρουν καλύτερα τα πράγματα. (αντικειμενικα πάντα, και όχι τι ονειρευονται)

Δεν είμαι αρνητικός στο να έρθει η ryanair στην ελλάδα αλλα δεμ γουστάρω μέτα να την κάνει απο τα νησιά να αρχίζουν αν λένε όλοι το μακρύ και το κοντό τους.

Η αθήνα έιναι απαγορευτική και η Θεσσαλονίκη έχει ήδη αρκετές πτήσεις για εξωτερικο και ικανοποιητικό επίπεδο συνδέσεων (σχετικα).

Εγω προσωπικά ως κάτοικος κεντρικής μακεδονίας δεν υπάρχει περίπτωση να πάω Βόλο για να πάω στο Μιλάνο είτε στο λονδίνο με ryanair.
όχι λόγο της εταιρείας (που για εμένα ίσως και να είναι, γιατί εδώ δε χωράω στα αεροσκάφη της Α3 σιγά να μη χωράω στην ryanair)
αλλά ότι το κόστος θα είναι μεγάλο και σχεδόν ίδιο με κάποια εταιρεία απο Θεσσαλονίκη. Και φαντάζομαι ότι κάπως ετσι σκέφτεται και ο Αθηναίος και ο Σαλονικιός.

Δεν είμαστε στη Φρανκφούρτη η στο Μιλάνο να πάρουμε το τρένο και να παμε στο αεροδρόμιο του <<χωριου>> που πετάει και να πουμε ότι πετάξαμε φθηνά.

Τέσπα, αποψή μου είναι αυτή.
 
Με μια καλή καμπάνια ενημέρωσης πιστεύω ότι μπορούν να διατηρηθούν καλές πληρότητες και το χειμώνα..Για την Κω δεν ξέρω αλλά η Ρόδος θεωρώ ότι μπορεί να αντέξει ένα εβδομαδιαίο δρομολόγιο.Όσον αφορά τον Βόλο το αεροδρόμιο εξυπηρετεί κοντά στο μισό εκατομμύριο πληθυσμού.Βέβαια το κατά πόσο είναι εξοικειωμένοι στους Σωφάδες με το web check-in είναι ένα άλλο θέμα αλλά η Λάρισα(φυσικά και ο Βόλος) τουλάχιστον,η οποία τροφοδοτεί σε μεγάλο βαθμό την κίνηση στο Μακεδονία,θα μπορούσε να καταστήσει τα δρομολόγια βιώσιμα όλο το χρόνο..
 
spinal":38kputky said:
Η τοπική κοινωνία είναι θετική http://www.vimatisko.gr/ όπως φαίνεται και από τη μινι αυτή δημοσκόπηση (αν και το δείγμα αυτών που ψηφισαν ειναι μικρό).

Αγαπητέ spinal, "δημοσκοπήσεις" τέτοιου τύπου μόνο σχεδιασμένη παραπληροφόρηση εξυπηρετούν. Ποιός ψηφίζει, με τί δεδομένα και τί γνώσεις του αντικειμένου. Κάτι τέτοια "δημοκρατικά" τερτίπια είναι που κάνουν τον Περικλή να τρίζει στον τάφο του και τους σημερινούς Έλληνες να περηφανεύονται για την αξιοκρατεία και αξιοπρέπεια της.. διαβούλευσης. Να δώ ποιός θα κάτσει να τους εξηγήσει απλά και κατανοητά το τελικό προϊόν που θα δέχονται και τα "μεγαλειώση" οφέλη που θα τρυγίσουν. Αν είναι μάγκες ας φέρουν τον O'Λίγδη να κάνει τη νέα Ο'Λιγδική ( ;) )να κάνει δρομολόγια εσωτερικού. Γιατί κάτι βαθειά μέσα μου μού λέει ότι εκεί τους σφάζει ο πόνος ο βαρύς. Τ' άλλα είναι καραμελίτσες.

δικό τους
 
το αν θα πεταει καθε τεταρτη για παραδειγμα απο Ρόδο προς Μιλάνο εμένα δε μου λεει τίποτα.
Ποιος θα κάτσει το χειμώνα για μια βδομάδα στη Ρόδο?
ουτε για city break προορισμος δεν κάνει έτσι.
Ο βόλος πάλι πιστευω ότ θα εξυπηρετήσει Θεσσαλία κυρίως και νησιά Σποράδων. Τίποτα άλλο.
Οση διαφήμηση κι αν κάνεις, αν το κόστος να κατέβεις η να ανεβεις στο Βόλο είναι μεγάλο απο Αθήνα και Θεσσαλονίκη δύσκολα θα πάει ο κόσμος.\
(αν σκεφτεί κανείς ότι απο Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχει απευθείας πτήσεις για Μιλάνο)

Και οκ αν έρθει καποιος για δημοσκόπηση να μου πει για την eihad,emirates,thai και singapore για τη Θεσσαλονίκη μπορω να πώ μαζί με αλλους χιλιους ότι μου κατέβει...και πάρε τα θετικά αποτελέσματα.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top