Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Μέχρι μόλις δυο χρόνια κάναμε το ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη με το τρένο σε 7+ ώρες(εγώ προσωπικά το έχω κάνει και όρθιος)
και ξαφνικά μας πειράζει που -με λίγα παραπάνω λεφτά, για ταξίδι 3 ωρών,και ελαφρύ ως αρκετό στρίμωγμα(σε κάθε περίπτωση καθιστοί όμως :p )- πετάμε σε προορισμό εν πάσει περιπτώσει εξωτικότερο απο το Λειανοκλάδι.
Το αεροπορικό ταξίδι δεν είναι πια αποκλειστικά προϊόν πολυτελείας,πόσες φορές πια να το πούμε?Στην Ελλάδα είμαστε ρε παιδιά,πείτε μου ένα μεταφορικό μέσο που μας έχει "κακομάθει"!Κανένα!Ακόμα και στην Τουρκία τα ΚΤΕΛ είναι ιδιωτικά και έχουν συνοδούς που είναι αντίστοιχες αυτών των αεροπορικών!Άντε πείτε το αυτό στους δικούς μας!
Για ακόμη μια φορά θα συμφωνήσω με τον ΟΑ701.Δεν μπορεί κανείς να αρνηθεί ότι είναι καλό να υπάρχουν η λόκο ως επιλογή,ακόμα κι ας μη μας αφορούν όλους.
 
Προσωπικά, μου αρέσει η διαδικασία του ταξιδιού κατά 40% και ο προορισμός το άλλο 60% οπότε μάλλον αυτός είναι ο λόγος που καταριέμαι τις loco. Είτε για δουλεία είτε για διακοπές η άνεση κτλ. παίζουν μεγάλο ρόλο και ας αισθάνομαι ότι με ψιλό κλέβουν, δεν πειράζει. Άλλωστε σε αυτή τη χώρα το να με κλέβουν από παντού το έχω συνηθίσει σε τέτοιο βαθμό που θα ξενερώσω αν δεν με υπέρ χρεώσουν στην τελική. :wall:
 
Pashalis, για ξαναδιάβασε λιγο το σχόλιο του ΟΑ701 παραπάνω, γιατί μου φαίνεται το αγνόησες παντελώς.
και αν σου αρέσει το ταξίδι κατά 40% και ο προορισμός κατά 60%, τότε είναι ενας καταπληκτικός λόγος να πετάξεις με αυτήν την εταιρία. Θα σε πάει 60% στην περιοχή που θές, και 40% της άνεσης μιας legacy. Και όπως έχει ξαναειπωθεί χιλιάδες φορές, και στο κτελ αθήνα θεσσαλονίκη, κάθεσαι 7 ώρες, σου πιάνουν το κώλο και μεταφορικά και κυριολεκτικά, δε σου δίνουν φαι, δε σου δίνουν χυμούς, κάνει στάσεις που αν θές μπορείς να αγοράσεις στην 3πλάσια τιμή από οτι κανονικά.

Απλά μην ταξιδέψεις ποτέ με την εταιρία αυτή γιατί ήδη μπαίνεις προκατειλημένος και θα γκρινιάξεις για το παραμικρό. (Το οτι κάποια αεροπλάνα βέβαια επιτρέπουν κινητό on the air είναι επίσης μια υπηρεσία που παρέχει αυτή η λοκο, και μερικές μετρημένες legacy). Για μερικούς μάλιστα μπορεί αυτό απο μόνο του να είναι λόγος να το προτιμήσουν.

Αλλά όπως πολύ σωστά λέει ο ΟΑ701, αφού δεν έχουμε τίποτα παραπάνω να προσθέσουμε στο συγκεκριμένο ποστ, γιατί συνεχίζεις να μας λες προτιμήσεις, οι οποίες φυσικά αν ψάξεις στο ποστ εχουν συζητηθεί με αφορμή κάθε φήμη που υπήρχε παλαιότερα.
 
Μου κάνει εντύπωση η υπερευαισθησία μερικών για θέματα δευτερεύοντα στη αεροπορία. Έρχεται μια νέα εταιρεία στην Ελλάδα με νέο στόλο Boeing κ όχι τπτ Yak του '70, προσφέροντας εναλλακτικά δρομολόγια κυρίως για τους Έλληνες στην επαρχία (δεν νομίζω ότι κάνει μεγάλη διαφορά η Κως με την Μαγιόρκα για τον Γερμανό) , μεταφέροντας κάποιους χιλιάδες τουρίστες των οποίων τα Ευρώ, εμείς οι Ελληναράδες που έχουμε σίγουρα καλύτερο προϊόν από την Κυανή Ακτή κ παραλίες σαν της Καραϊβικής, σνομπάρουμε επειδή πριν δεν ήταν ρούβλια κ επειδή γενικά είμαστε large , πετάμε μόνο first κ φοράμε μεταξωτά εσώρουχα..

Αντί να βλέπουμε την ουσία στα οφέλη (ζημιά δεν έχουμε, τα 200 ή 500K θα τα πάρουν πίσω οι έμποροι) καθόμαστε κ λέμε αν πληρώνουμε για τουαλέτα 1E (που δεν ισχύει, αλλά στη μισή Β. Ευρώπη πληρώνεις για τουαλέτα σε όλα τα McDonalds..) ή αν χρεώνουν την Visa (surpirse το ίδιο κάνει κ η Lufthansa) ή τις βαλίτσες (δεν ακούστηκε τπτ για την Easy τόσα χρόνια στην Ελλάδα). Το να μην θέλει να πετάξει κάποιος με ryan είναι απολύτως σεβαστό αλλά όχι κ να γκρινιάζουμε επειδή ήρθε στην μπανανία μας..
 
Επιτέλους η Ryanair ξεκινάει πτήσεις για Ελλάδα! Καλοτάξιδη λοιπόν!
Βέβαια οι συνδέσεις δεν έχουν πολύ λογική κατά τη γνώμη μου και ίσως αυτό επαληθεύει αυτό που είχα αναφέρει πριν πολύ καιρό, πως δηλαδή η Ryanair έχει τόσα αεροσκάφη που απλά πρέπει να τα στείλει κάπου! Αν τα δρομολόγια δεν φέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα, τα σταματάνε ή τα διαφοροποιούν!
Πάντως με μια πρώτη δική μου εκτίμηση, τα δρομολόγια από Πίζα δεν κολλάνε πουθενά, από Μπέργκαμο είναι πιο ενδιαφέρον για Έλληνες που θέλουν να πάνε Μιλάνο (αλλά γιατί να μην πάρουν Easy από Αθήνα;;) και το πιο ενδιαφέρον είναι από Hahn, μιας και στην ευρύτερη περιοχή της Φρανκφούρτης υπάρχουν πολλοί μετανάστες και δη με καταγωγή από Θεσσαλία και δυτική Μακεδονία που τους εξυπηρετεί εξαιρετικά ο Βόλος. Οι πτήσεις για τα δύο νησιά είναι καθαρά για τουριστικούς λόγους και δεν βλέπω τίποτα περισσότερο...

Επίσης συγχαρητήρια στον kadmos που πρώτος μετέδωσε (εμμέσως) την είδηση, άσχετα αν πήγε στον κουβά :great:

Τώρα τις γκρίνιες και τις κακίες κάποιων δεν θα τις σχολιάσω. Να πω μόνο πως δυστυχώς υπάρχουν πολλοί που σκέφτονται έτσι στην Ελλάδα
και η Ryanair θα δυσκολευτεί πολύ να κερδίσει ελληνική πελατεία...
Ωστόσο θα πρότεινα σε όσους δεν βλέπουν τις low cost με καλό μάτι, να δοκιμάσετε χωρίς προκαταλήψεις να πετάξετε με αυτές, να σκεφτείτε τι δεν σας παρείχαν
σε σχέση με full frills εταιρίες και τέλος σκεφτείτε τι παροχές πραγματικά χρειάζεστε σε ένα ταξίδι 3 ωρών και αν αξίζει τα αρκετά παραπάνω χρήματα.
Και για μια πρώτη γεύση: Frankfurt-Hahn – Volos με Ryanair 165 Euros με επιστροφή, Frankfurt – Thessaloniki με Aegean 340 Euros με επιστροφή.
Τέλος εύχομαι περισσότερες συχνότητες και πτήσεις για Stansted, Girona ή Μαδρίτη και Στοκχόλμη!
 
Niko αναφέρθηκε κάπου ότι οι προορισμοί ήταν της τελευταίας στιγμής, meaning ότι η FR σε συνδυασμό με αυτά που ζητούσαν οι τοπικοί φορείς μπόρεσε και εξασφάλισε τα συγκεκριμένα δρομολόγια με έναρξη σε 2 μόλις μήνες. Και όπως προείπα, θα αναθεωρηθούν 2 μήνες μετά...

Για την Πίζα, θα διαφωνήσω λιγάκι μαζί σου, καθώς οι Ιταλοί, που αγαπάνε την Ρόδο (σαν δική τους :mrgreen: ένα πράγμα) και μας έρχονται κάθε χρόνο, πέρυσι μας "έφτυσαν"... Οπότε πολύ σωστά για εμένα μπήκαν 2 ιταλικοί προορισμοί για αρχή... Γερμανία, UK, κάτω χώρες κτλ εξυπηρετούνται ήδη απο μυριάδες charter ενώ πολλοι Ιταλοί ερχόντουσαν με scheduled με ότι αυτό συνεπάγεται στα κόστη τους. Βέβαια αν η Πίζα γίνει Ciampino ακόμη καλύτερα.

Όσο για το ότι δε βλέπεις κάτι περισσότερο για τα νησιά, θα διαφωνήσω (πάλι :mrgreen: ) εν μέρει. Ναι μεν για την Κω έχω μία επιφύλαξη λόγω μικρής τοπικής αγοράς αλλά για τη Ρόδο τον χειμώνα σχεδόν όλοι οι ντόπιοι φεύγουν διακοπές. Και δεν είναι λίγοι. Οπότε αντί να χρυσοπληρώνουν τα connection μέσω ΑΤΗ, η FR τους πάει πλέον Μιλάνο, ανοίγωντας κατα πολύ τις περαιτέρω επιλογές. Συν ότι αν θέλει μπορεί να φέρει με συνεργασίες κόσμο απο Κρήτη, Βόρειο Αιγαίο και Κύπρο. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τους incoming επισκέπτες γεμίζουν χαλαρά 2 εβδομαδιαίες πτήσεις τον χειμώνα. Το μόνο που χρειάζεται είναι καλό promotion ώστε να πείσει τους ντόπιους να την προτιμήσουν. Και η τιμή σε εποχές όπου οι περισσότερες αγορές είναι πλέον price sensitive είναι ο πρώτος κράχτης.

Για τον Βόλο, δεν γνωρίζω αλλά υποθέτω κάποια στιγμή θα κυνηγήσει και την αγορά της Αθήνας. Μένει να δούμε πώς.
 
xristos":54uo4j5s said:
Θυμάμαι τουλάχιστον την άφιξη της Ryanair στις 23-05-2007 στο Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος μεταφέροντας φιλάθλους για το τελικό του Champions League. ;)

Aγαπητέ Χρήστο, σ' ευχαριστούμε που μας το θύμησες. Σχεδόν το είχαμε ξεχάσει.. :great:

[album]19096[/album]

δικό μας
 
Κρήτη, Χαλκιδική και Κέρκυρα (ανάμεσα σε άλλους) έχουν ζητήσει πληροφορίες για τα καθέκαστα της συμφωνίας απο το ΕΒΕΔ, σύμφωνα με σχόλιο τοπικής εφημερίδας...
 
Τώρα που άρχισε ο χορός, όλοι θέλουν να χορέψουν..

OA701":3b541q3w said:
Για τον Βόλο, δεν γνωρίζω αλλά υποθέτω κάποια στιγμή θα κυνηγήσει και την αγορά της Αθήνας. Μένει να δούμε πώς.

Προβλέπω μιλιούνια φραγκοφονιάδων Γερμανών να προτιμούν Βόλο από την Αθήνα ή την ακόμα πιο ακριβή Θεσσαλονίκη (κ να επιδίδονται στο αγαπημένο τους σπορ ενοικίασης αυτοκινήτων, το remote της Αγχιάλου δεν νομίζω ότι θα τους πτοήσει)
 
Θα δούμε το καλοκαίρι, μετά τα πρώτα trip-reports τους, στις δικές τους ιστοσελίδες. Μπορεί το remote της Αγχιάλου να φαντάζει κοντινό σε Γερμανούς και λοιπούς, αλλά αυτοί νομίζουν πως θα βρουν autobahn εδώ πέρα. Μετά τα πρώτα σοκ από τις κατ' ευφημισμόν "Εθνικές Οδούς" μας, να δούμε πόσο remote θα τους φαίνεται.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top