Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Τώρα θα καταλάβουν οι επιχειρηματίες των Δωδεκανήσων τι θα πει Ryanair!!!!!
Πρόβλεψη: Το καλοκαίρι θα αγγίξουν 100% πληρότητες ίσως και για τους τρεις μήνες...... αλλά.....η ποιότητα αυτών που θα έρθουν καθώς και τα ποσά που θα αφήσουν είναι αμελητέα. Ένας καλός τουρίστας ξοδεύει ημερησίως 300-1500 ευρώ. Ένας τουρίστας που ταξιδεύει με LOCO ξοδεύει μόνο 50-75 ευρώ ημερησίως.......
Θα τα πούμε λοιπόν τον ερχόμενο Οκτώβριο για το πόσο σοφή είναι η κίνηση να δώσεις κίνητρα με εκπτώσεις σε τέτοιες εταιρίες.
Όταν μόνοι μας σε αυτή τη χώρα βγάζουμε τα μάτια μας και ρίχνουμε την ποιότητα του μόνου προϊόντος που έχουμε, και που μας το χάρισε ο θεός τότε τα χειρότερα έρχονται.

Α να μην ξεχάσω να πω στους πολιτικούς και στους τοπικούς παράγοντες που παίρνουν τέτοιες <<πρωτοβουλίες>> ότι η περίοδος των ισχνών αγελάδων τελείωσε και δεν θα βγάλουν την χασούρα από τα κορόιδα εμάς τους Ελληνες τουρίστες που τόσα χρόνια μας αρμέγουν γιατί πλέον δεν υπάρχουν λεφτά για διακοπές (Τα Διακοποδάνεια τελείωσαν)
 
Γνωρίζουμε σίγουρα ότι τα δρομολόγια αυτά θα είναι όλο το χρόνο; Το δελτίο τύπου δεν λέει τουλάχιστον κάτι τετοιο. Μπορεί να είναι και εποχικά...
 
Θα ειναι ολο τον χρονο. Τα χειμερινα δρομολογια θα αναρτηθουν απο Αυγουστο...
 
Pashalis84":3h5gyyzp said:
Ένας τουρίστας που ταξιδεύει με LOCO ξοδεύει μόνο 50-75 ευρώ ημερησίως

1ον δεν βλέπω το κακό σε αυτό, αν και δεν ειμαι σίγουρος για το ακριβές ποσό. Αλλά και έτσι να είναι, 50-75 πάνε στην τοπική αγορά, και όχι στους tour operators. Επίσης, οι δευτεροι δεν θα σταματήσουν να έρχονται. Οπότε τι θα καταλάβουν οι επιχειρηματίες; Μια χαρά είναι.
Επίσης, να σου θέσω ένα παράδειγμα. Όταν πήγα Δουβλίνο για 2 μέρες από Weeze (NRN), με 12 ευρώ RT, παρόλο που έμενα σε φίλη μου, ξόδεψα γύρω στα 150 ευρώ, λεωφορεία, μπύρες, μουσεία, φαγητό κτλ. Αν το εισητήριο έκανε 100 ευρώ αντί για δώδεκα, μάλλον δεν θα πήγαινα, και αν πήγαινα, λογικά θα έτρωγα τα ίδια λεφτά, και όχι 300 ευρώ.
Και μόνο σαν πείραμα να το δω, με ενδιαφέρει το πως θα πάνε οι Γραμμές. Και ας μην αρχίσουμε να αναλύουμε πιθανά μελλοντικά παράπονα. Όλοι μας ξέρουμε τι εταιρία είναι, όλοι ξέρουμε τα δυνατά και αδύναμα σημεία, οπότε οτι πληρώνει ο καθένας παίρνει.

IATA/TASOS":3h5gyyzp said:
εδώ δε χωράω στα αεροσκάφη της Α3 σιγά να μη χωράω στην ryanair
Και γω μια ανησυχία την είχα, αλλά α) τρέχεις για μια εκ των 12 θέσεων στις εξόδους κινδύνου, και θα κάνεις ένα από τα πιο άνετα ταξίδια ever. Εγώ αν και γεμάτος, καθόμουν σταυροπόδι, που σε άλλες εταιρίες, το κάνεις μόνο αν ξέρεις τον άριθμό της θέσης, και αν κάποιος άλλος από εδω μέσα δεν στην έχει προλάβει.
 
Ρε παιδιά, έλεος... Επειδή η ισοπέδωση (ή ενίοτε και η εξύψωση) είναι χαρακτηριστικό μας, ας βάλουμε ταπεινά μερικά πράγματα στην πραγμαατική τους διάσταση, ανεξαρτήτως προσωπικών πεποιθήσεων, γούστων, συμφερόντων, παραξενιών κι ότι άλλο θέλετε...

1. Το boost που ισχυρίζεται οτι θα δώσει η FR στην ελληνική οικονομία έχει μία βάση. Φένει τουρίστες που αλλιώς δεν θα ερχοντουσαν, δημιουργεί θέσεις εργασίας στα Α/Δ (200 ισχυρίζονται) και για πρώτη φορά εδώ και χρόνια (την Transavia θυμάμαι τελευταία) θα προσπαθήσει να να ανοίξει την χειμερινή σεζόν. ΦΥΣΙΚΑ, δεν πρόκειται να μας σώσει κι ούτε το θέλουμε αφού το καλύτερο για εμάς σαν τουριστική χώρα είναι να αξιοποιήσουμε όλα τα διαθέσιμα κανάλια και όχι να στηρικτούμε σε ένα (βλέπε μεγάλοι Τ.Ο που μας κάνουν ότι θέλουν)

2. Ο τουρισμός και η οικονομία των Δωδεκανήσων (για τον Βόλο δεν γνωρίζω) δεν θα πολυνοιώσει την FR ακόμη, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Οι ~70.000 ετήσιες αφίξεις τους πχ στην Ρόδο είναι αμελητέες μπροστά στις συνολικές (~1.700.000). Ωστόσο οι χειμερινές θα γίνουν αισθητές και είναι στο χέρι όλων να τις στηρίξουμε.

3. Θεμιτό να εκφράζεται η άποψη πώς θα στηρίξει η Ρόδος (ή οι άλλοι προορισμοί) πτήσεις και το χειμώνα και ειδικά παραμονές μίας εβδομάδας. Πρώτον, αν δεν δοκιμάσεις θα αναρωτιέσαι εσαεί και δεύτερον είναι ευκαρία να αναδειχτούν και άλλα στοιχεία εκτός των 3 s (sea, sex, sun). To Πήλιο ας πούμε, η Θεσσαλία, η Αθήνα, τα Δωδεκανήσα μπορούν να φτιάξουν ειδικά προγράμματα για τους "εβδιμαδιαίους" τουρίστες της FR.

4. Οι φορείς που τόσο εύκολα αναθεματίζουμε (κι όχι άδικα) αφού μέτρο σύγκρισης είναι η κεντρική διαχείριση της χώρας μας ενίοτε κάνουν και καλά χωρίς απαραίτητα να τα γνωρίζει ο κόσμος που κατοικεί σε άλλες περιοχές. Γνωρίζει κανείς ποιός είναι ο ΠΡΟΤΟΥΡ? Γνωρίζει κανείς τα ετήσια πλωτά σεμινάρια του Δούναβη? Δεν είδα κανέναν να ρωτάει ποιός, πού, γιατί παρά μόνο ο τάδε βουλευτής κάνει λεζάντες και ο δείνα δήμαρχος ζητάει φράγκα απο το κράτος.

5. Οι τουρίστες που λέγονται "καλοί" δεν ξοδεύουν πλέον τρακοσαρούμπες στα μέρη που πάνε πολύ απλά γιατί δεν ξεμυτίζουν απ' το ξενοδοχείο ελέω all inclusive... Γι' αυτό και η σχετική ευφορία της έλευσης μη οργανωμένων επισκεπτών... Κι όποιος δεν γνωρίζει ποιά είναι ως επι το πλείστον η ελληνική version του all inclusive του συστήνω ανεπιφύλακτα να μην τη δοκιμάσει ποτέ...

Ανακεφαλαιώνοντας θέλω να πώ ότι είμαστε ακόμη στην αρχή. Μπορεί να έχει μεγάλη επιτυχία και του χρόνου να πήξει η Ελλάδα στην FR, μπορεί να τα πάνε συμπαθητικά, μπορεί να κόψουν τις πτήσεις αν δούν ότι χάνουν, μπορεί για του χρόνου να ζητήσουν τον ουρανό με τα άστρα, χίλια δύο μπορεί... Ωστόσο και μονο ότι ξεκουνηθήκαμε, την ψάχνουμε λίγο και δοκιμάζουμε νέα πράγματα είναι θετικό. Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα...
 
Τους τουρίστες με τα χιλιάρικα μάλλον προς Costa navarino τους κόβω να πάνε κ να κάνουν ζωή στην χλίδα παρά στα Φαλιράκια (no offence) με ποτό μπόμπα
κ room rent-a-room.Θα τους πάει εκεί άλλωστε ο Θόδωρας, σε συνεργασία με τον νεο του συνέταιρο κ την LH.

Από την ryan δεν έχουμε να χάσουμε κ πολλά, ίσια-ίσια που μπορεί να περάσει στους νέους των Σοφάδων κ της Μηλιάς την κουλτούρα του να ταξιδεύεις απλώς επειδή υπάρχει το αεροδρομολόγιο κ όχι άλλος σκοπός. Επίσης, πιστεύω ότι πολλοί φοιτητές κ νέοι γενικά από Αθηνά, Θεσ/κη κτλ θα θέλουν να εξοικονομήσουν 50Ε για 4-5 ώρες ταλαιπώριο παραπάνω μιας κ πρέπει να δουλεύουν 2 μέρες για να τα βγάλουν αυτοί ή οι γονείς τους..Επίσης η AirBerlin, μεγάλος μαυραγορίτης (σόρρυ, ξέρω ότι κάποιο διαφωνούν) των επαρχιακών αεροδρομίων, ίσως σταματίσει να χρεώνει 250Ε τα one way για Βόλο, Πάτρα κτλ αν δει ότι υπάρχει ανταγωνιστής. Εύχομαι να αρχίσει ο Ο'λιρι να τους επιτίθεται για τις γερμανικές αποζημιώσεις.

Τέλος, ανυπομονώ για τις αντιδράσεις του Ιρλανδού σε απεργίες των Ελεγκτών, μπλόκα αγροτών έξω από το Volos international, μποικοταζ των βυριοφορέων, ντου συνδικαλιστών στις πίστες κ όλα όσα συνοδεύουν το πιάτο στη χώρα μας.
 
Ναι αλλά μέσα στα ξενοδοχεία υπάρχουν καταστήματα και μάλιστα αρκετά που ανήκουν σε οικογένειες και όχι στον ξενοδόχο.
Προσωπική εμπειρία από ξενοδοχείο που βρίσκεται στην Χαλκιδική:
1) Καλοκαίρι 2007 και 2008, κοσμηματοπωλείο εντός του ξενοδοχείου είχε τζίρο 130000-150000 ευρώ ανά εβδομάδα και για 10 εβδομάδες. Τις άλλες εβδομάδες του καλοκαιριού είχε τζίρους 50000 ευρώ ανά εβδομάδα.

2) Καλοκαίρι 2009: Είχε τζίρους 50000-70000 ευρώ όλες τις εβδομάδες.

Η διαφορά είναι ότι τα δυο πρώτα καλοκαίρια πελάτες ήταν Ρώσοι, Αμερικάνοι, Κινέζοι και ευκατάστατοι Ευρωπαίοι ενώ το 2009 Ευρωπαίοι χωρίς αγοραστική δύναμη και από χώρες των Βαλκανίων που είναι <πεινασμένοι>.

Ξέρει κανείς μόνο από αυτή τη κατηγορία καταστημάτων τι (φορολογικά, ασφαλιστικά ταμεία, κτλ.) έσοδα έχει το κράτος αλλά και η τοπική κοινωνία. Από 3 υπαλλήλους δεν έμεινε κανένας.

Quiz: Ξέρει κανείς να μου πήγαν όλοι αυτοί οι << καλοί >> τουρίστες?????????


ΒΟΉΘΕΙΑ: Είναι μια χώρα που συνορεύει με την χώρα μας, βρέχεται από το Αιγαίο και έχει μια μεγάλη και με κύρος Αεροπορική εταιρία που φέρνει αυτούς τους τουρίστες. Η διαφορά πάντως φάνηκε από το 2009 που η εταιρία αυτή δυνάμωσε τη θέση της παγκόσμια. Τα χειρότερα έρχονται......


Μου κάνει πραγματικά εντύπωση που είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς το ΡΟΛΌ που παίζει μια ισχυρή ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΉ ΕΤΑΙΡΊΑ και όχι loco κτλ. στην ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΉ ΒΙΟΜΗΧΑΝΊΑ μιας χώρας.
 
Pashalis84":1u3tbalt said:
Μου κάνει πραγματικά εντύπωση που είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς το ΡΟΛΌ που παίζει μια ισχυρή ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΉ ΕΤΑΙΡΊΑ και όχι loco κτλ. στην ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΉ ΒΙΟΜΗΧΑΝΊΑ μιας χώρας.

Αυτό που κολλάει κ ποίος συνέκρινε τις full service με τις loco; Μάλλον σου διαφεύγει αν οι τουρίστες στην Αντάλια πάνε με charters ή με την ΤΗΥ..η ryanair συμπληρωματικά θα δράσει, αυτονόητο είναι ότι ο ακριβός τουρισμός είναι καλύτερος αλλά πρέπει να έχεις άλλες υποδομές πρώτα κ μετά την σύνδεση για να σου έρθει..
 
Πέραν αυτού, το θέμα είναι και οι τιμές σε συγκεκριμένα routes. Κι εγώ προτιμώ να πάρω Α3 για Λονδίνο, αλλά αν πχ για Όσλο η φθηνότερη επιλογή μου με full service είναι στα 350euro και η Easy ή ακόμα και η Ryanair μου δώσουν promo ticket με 80, ε συγνώμη, αλλά θα πάω! Και τα 270 που θα μου μείνουν από την "έκπτωση" θα τα φάω σε μεγάλο βαθμό εκεί.
 
Καλά όλα όσα γράφτηκαν αλλά...
έχει κανένας να προσθέσει κάποιο νέο για τη "Ryanair στην Ελλάδα";
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top