Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
I' m sorry. Έχω μείνει στα 30 m που ίσχυαν παλιότερα και το αναγράφουν ακόμα τα αμερικάνικης προέλευσης sites. Από την βιασύνη μου δεν το τσέκαρα σε AIP και Jeppesen. ;) :wall:
 
Πάντως η εταιρία έχει ήδη αντιμετωπίσει τη σεζόν που πέρασε μεγάλες καθυστερήσεις, όπως λέτε τύπου Ηρακλείου, στο αεροδρόμιο της Κω. Το turnaround των 25' σε γενικές γραμμές τηρούνταν. Και παρόλο το χαμό η πυρασφάλεια ήταν εκεί στην ώρα της. Τα ctot λόγω airport capacity (κάποιες μέρες της βδομάδας) ήταν το πρόβλημα αλλά φαίνεται ότι οι πολύ καλές πληρότητες ήταν αυτές που υπερίσχυσαν.
 
Και τι θα γίνει με το πλανο σε ορίζοντα 3ετιας, δλδ που σκεφτονται να διπλασιάσουν ή και τριπλασιάσουν τις πτήσεις σε KGS/RHO, δεδομενου ότι οι εξαγγελίες για ιδιωτικοποιήσεις,αναβαθμίσεις ή/και κατασκευες νεων αεροδρομίων θα πραγματοποιηθούν ή ποτέ ή κάποτε...;
 
Γνωριζει κανεις για τις περικοπες στιs πτησεις απο VOL? :wall: :wall: :wall:Ρωμη γιοκ φετος επισης παρολο που μεχρι χτες υπηρχε η διατηρηση των συχνοτητων στα αλλα δρομολογια ξαφνικα σημερα milano bergamo μονο Κυριακη!!!Ο κανιβαλισμος απο SKG ξεκινησε η τρεχει τιποτα με την χρηματοδοτηση? Το σεπτεμβριο ανοικοινωθηκε οτι ηταν σε διαπραγματεύσεις για να προσθεσουν την καλοκαιρινή σεζόν Λόνδινο και Στοκχόλμη....
 
Νεες πτησεις και απο Αραξο και Αλεξανδρουπολη :thx: :thx: ................
 
Αλεξανδρουπολη-Φρανκφουρτη και Αραξός-Λονδίνο Αραξός-Μιλάνο(Μπέργκαμο).Αυτο και αν δώσει μια ώθηση στα 2 ελληνικά αεροδρόμια.
 
Kαι ο Βόλος φαίνεται να αντιμετωπίζει προβλήματα αφού υπάρχει κόλλημα με την έγκριση της χρηματοδότησης... :doubt:
:arrow: http://tourismlobby.blogspot.com/2011/12/ryanair_16.html#.Tusck1bjqbo

:idea: Πάντως, απ' τα νούμερα επιβατών που δίνονται στο άρθρο για το Βόλο είναι πασιφανής η επίδραση της FR στα μικρά περιφ. α/δ. Άραξος κ Αλεξ/λη μόνο να κερδίσουν έχουν...
 
Αγαπητά μέλη, όσο κατανοώ την ανάγκη για προσέλκυση τουριστών, άλλο τόσο κατανοώ και την ανάγκη για αξιολόγηση της όλης προσπάθειας από πλευράς κράτους. Σαφέστατα και θέλουμε να έρχονται ξένοι τουρίστες στη χώρα μας και σαφέστατα καλό είναι να ενιχύεται σωστά ένα ανάλογο πρόγραμμα με ανάλογους πόρους. Όταν όμως δαπανώνται σε τέτοιες εποχές ποσά της τάξης των €200.000 απαιτείται χωρίς δεύτερη σκέψη και μετρήσιμη αξιλόγηση, πέραν των αριθμών και των δεδομένων αφίξεων και αναχωρήσεων. Δεν θα κόστιζε δραματικά ένα ποσό από μία τέτοια συμφωνία να πάει για τον σκοπό της ποιοτικής και ποσοτικής μέτρησης των τουριστών και των προθέσεών/συνηθειών τους. Έτσι, τόσο αυτοί που δίνουν τα λεφτά, όσο και αυτοί που τα εκγρίνουν θα είχαν τη δυνατότητα να δούνε στην πράξη και με σαφήνεια τις όποιες αποτλεσματικότητες και προς ποιά κατέυθυνση και ανάλογα να συνεχίζονται, να κόβονται ή να ανοίγουν και να προσαρμόζονται. Την ξέρανε και από χτες τη Ryanair..
Δεν μπορούμε πια σε αυτή τη ζωή και σε αυτή τη χώρα να είμαστε εξολοκλήρου μπακάληδες. Και το βλέπω και γύρω μου σε αγορές και ενέργειες σχεδόν παντού στον τομέα του τουρισμού (με τον οποίο btw είναι συνυφασμένη και η δουλειά μου).
Μάλιστα θα το προχωρήσω και λίγο παρακάτω και θα τονίσω ότι όσο παραμένουν παλαιολιθικά μυαλά σε θέσεις ευθύνης και λιμασμένα σώματα σε θέσεις υποδοχής της ευθύνης, τόσο αυτή η χώρα θα χορεύει μόνιμα "συρτάκι στο χορό των μπιζελιών".
Ας ξυπνήσει ο καθένας όποτε το γουστάρει... αλλά μην ζητήσει μετά τον λόγο όταν τον ξυπνύσουν βίαια στον ύπνο του για να του ζητήσουν εξηγήσεις. :cool:

δικός σας
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top