Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Παντως μου κανει εντυπωση η προτιμηση που δειχνει η Ryan στα Χανια.

Οι λογοι ειναι δυο:

1. Μεγαλη αποσταση απο την Αγγλια, Γερμανια (που ειναι και ο βασικος τροφοδοτης της FR)
2. Ειναι πραγματικα ο πληθυσμος των Αγγλων, Γερμανων στην Κρητη τοσο μεγαλος ωστε να δικαιολογει την παρουσια τοσων πτησεων;

Και για να μην παρεξηγηθω ειμαι (η μαλλον ημουν) μεγαλος οπαδος της Ryan και εχοντας ζησει στο παρελθον Λονδινο και τωρα στη Νοτια Ισπανια εχω εκμεταλλευτει αρκετες φορες πτησεις με 5-10 €. Απλα μου κανει εντυπωση αυτη η επεκταση προς Ελλαδα. Μηπως σκοπευουν στο συντομο μελλον να κανουν τα Χανια βαση για επεκταση στην Μεση Ανατολη, Αιγυπτο, Τυνησια κτλ;
 
Δεν είμαι σίγουρος οτι δεν έχουν δώσει λεφτά (διαφημισεις στο περιοδικό της Ryanair) οι ξενοδοχοι των χανίων. Η ανάπτυξη στην Ελλάδα όμως είναι ενα σχετικά φυσικό επακόλουθο. Η Ryanair βασίζεται στην ανάπτυξη του έργου της. Από ίδια δρομολόγια δεν μπορεί να αυξήσει πολύ τα κέρδη της, γιατί οκ, το μοναδικό πλεονέκτημα που έχει είναι η χαμηλή τιμή, και για όσους μένουν κοντά σε αεροδρόμιο της, οι απευθείας πτήσεις. Πριν 3-4 χρόνια, βλέποντας κανείς το χάρτη των δρομολογίων, έβλεπε κανείς εναν ιστό απο δρομολόγιο να καλύπτει όλη την ευρώπη, και να σταματάει στην Ελλάδα. Ήταν λογική η ανάπτυξη της από εδώ. Επίσης, Κως και Ρόδος που ήταν η πρώτη εξόρμηση της, ε όπως και να το κάνουμε είναι 100% τουριστικές πτήσεις. Η Κρήτη είναι διαφορετική σε μέγεθος, και όλο και περισσότερους κρητικούς θα τσιμπίσει σε δρομολόγια, και με την ολοένα αυξανόμενη δυσπιστία τουριστών σε tour operators, οι τουρίστες στρέφονται σε λύσεις εισητήρια και ξενοδοχεία ξεχωριστά. Λίγο η ευκολία του booking.com και άλλων site, κάνουν το παιχνίδι πολύ εύκολο. Και αν σκεφτεί κανείς, πως κάποια δημοσιεύματα πχ για κλείσιμο της thomas cook που γράφτηκαν πριν 2 μήνες, ο κόσμος είναι λίγο προσεκτικός με τις προκρατήσεις.

Τέλος, για την ryanair είναι λαυράκι γιατί σε αυτές τις πτήσεις δεν βρίσκεις 10αρια εισητήρια. γύρω στα 70-80 one way είναι τα φθηνότερα, αντε 40 αν έχεις προσφορά που "χαρίζει" φόρους αεροδρομίου. Επίσης, δεν είναι προορισμοί που θα πας για 3-4 μέρες και θα πάρεις μόνο τη τσάντα σου στο αεροπλάνο, οπότε τσιμπάει και τη βαλιτσούλα. οι πτήσεις δεν είναι 1-2 ώρες αλλά 3-4, οπότε όλο και κάτι θα τσιμπίσει και από τις πωλήσεις στο αεροπλάνο, και όταν ο ανταγωνισμός πουλάει ώρες ώρες 400-500ευρώ το R/T από Γερμανία, (βλ. Condor σε περίοδο διακοπών στη Γερμανία), τότε το μέλλον φαίνεται καλό.

ΕΠίσης, δεν νομίζω να αργήσουμε πολύ να δούμε και πτήσεις της Ryanair από κύπρο και Ισραήλ προς Ελλάδα. Με τους ισραηλινούς να μπουκοτάρουν την Τουρκία για πολτικούς λόγους (νο 1 προορισμός τους για; διακοπές) η ελλάδα και η Κύπρος είναι οι κοντινότεροι προορισμοί τους.

Αυτή η μινι - ανάλυση από μένα!

Επίσης, αν οι ξενοδόχοι έχουν πληρώσει την FR δεν θα ανακοινωθεί ποτέ, γιατί δεν θέλουν να παίξουν σε διπλό ταμπλό τους Operators, γιατί στο τέλος θα μείνουμε λίγοι!

Καλή Χρονιά σε όλους
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά.Δεν υπάρχει κάποια πληροφόρηση για οικονομική συμφωνία με την Ryanair .Η φετινή επέκτασή της ήταν αναμενόμενη.Η πληρότητα πράγματι
την περασμένη σαιζόν ήταν στο επίπεδο του 90%.Η υποδοχή δε της εταιρίας από τους τοπικούς φορείς μπορεί να μην είχε την αίγλη αυτής των κρουαζιερόπλοιων αλλά φρόντισαν να πραγματοποιηθούν όλες οι επιθυμίες της ( ιδιαίτερη προσοχή στο handling από την ΟΑ, παρουσία λεωφορείων του ΚΤΕΛ για εξυπηρέτηση των επιβατών της κτλ).Πριν λίγες μέρες μάλιστα υπήρχε πρόβλεψη από τουριστικούς φορείς ότι θα υπάρξει αύξηση αφίξεων της τάξης του 10% από την παρουσία της Ryanair και προέτρεψαν τις
τοπικές αρχές να καλέσουν και να τιμήσουν τους υπευθύνους της εταιρίας γι΄αυτό.Κλείνοντας να κάνω κι εγώ μια πρόβλεψη. Ο επόμενος προορισμός θα είναι από Δανία.
 
Draken":1lzl8kwh said:
Ειναι πραγματικα ο πληθυσμος των Αγγλων, Γερμανων στην Κρητη τοσο μεγαλος ωστε να δικαιολογει την παρουσια τοσων πτησεων;

Φίλε Draken όντως ο πληθυσμός των Άγγλων είναι ιδιαίτερα μεγάλος τόσο σε μόνιμη βάση τόσο και σε εποχιακή.

Οι Γερμανοί περνάν σε δεύτερη μοίρα .
 
Draken":3dfn2iv6 said:
2. Ειναι πραγματικα ο πληθυσμος των Αγγλων, Γερμανων στην Κρητη τοσο μεγαλος ωστε να δικαιολογει την παρουσια τοσων πτησεων;

Σίγουρα η Ryanair ποντάρει στους μόνιμους κατοίκους της περιοχής όπως και στη γέννεση νέων αναγκών για μετακινήσεις που δεν καλύπτονταν από καμία εταιρεία ως τώρα, που είναι εξάλλου και ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της.

Ωστόσο δεν παύει να στοχεύει να πάρει και ένα μέρος των επιβατών των κλασσικών εταιρειών των tour operators που πετούν εδώ και χρόνια στα Χανιά (621.986 επιβάτες εξωτερικού το 1994, 1.368.516 το 2007 και 1.186.585 το 2010).
 
χρονια πολλα και καλη χρονια σε ολους με πολλα ταξιδια.ηθελα να ρωτησω αν ακουγεται κατι γα κανενα νεο προορισμο της ryanair απο θεσαλονικη?εστω και φημες.σας ευχαριστω εκ των προτερων.
 
Αυτό σκεφτόμουν και εγώ, ξεκίνησε με μεγάλο ντου από Θεσσαλονίκη, με το καλημέρα 8 προορισμοί και όλα έδειχναν ότι
εχει μεγάλες βλέψεις. Υποψιάζομαι το άκυρο που έφαγε για δημιουργία βάσης από τα καμάρια μας, τους πήγε πίσω.
 
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να βάλει νέα δρομολόγια από τις τόσες βάσεις που έχει (MAD,BCN,MAN,BRE,GSE etc),όπως κάνει και με τα τωρινά,ή να αυξησει συχνότητες τωρινων(CRL,STN)..Στο κατω κατω τι νόημα έχουν τα 300χιλ του Δημ(ι)ου Θεσ/νικης εαν δεν δούμε ανάπτυξη..Υπάρχουν τοσα κενα αεροπορικά σαυτή την πόλη,εποχικά και μη...
 
H Ryanair ανακοίνωσε σήμερα πέρα από τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με Πάφο (50η βάση της εταιρίας) και τη σύνδεση με Βαρκελώνη (Girona) από το Μάρτιο.
Η επίσημη ανακοίνωση : http://www.ryanair.com/en/news/ryanair- ... march-2012

Χαράς ευαγγέλια για τους Θεσσαλονικείς!!! Όλοι θα τρέχουν Κύπρο και Ισπανία το καλοκαίρι (και όχι μόνο)!!!
 
αλήθεια τώρα, τι έχει η Βαρκελώνη, που όλοι έχετε ξετρελαθεί με αυτήν;


επίσης η Χιρόνα, δε είναι δίπλα στην Βαρκελώνη. Το λεωφορείο κάνει 12 ευρώ o/w ή 21 return
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top