Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Τι επειχειρησιακό πρόβλημα αντιμετωπίζουν τα 738 της FR στους διαδρόμους πλατους 30μ. στα JMK-JTR,τη στιγμή άλλες εταιρίες (AB,A3,TOM,Air Italy,HV) στέλνουν καθε χρόνο 738,Α320/321,757..?
 
Το πρόβλημα αν κατάλαβα σωστά είναι απ΄την Ιρλανδική ΥΠΑ κι όχι απ΄ τη Ryanair.

Ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες σας Κε Ετζανίδη. Πάντως για το θέμα βάση στην Ελλάδα νομίζω ότι οι Ιρλανδοί θα μπορούσαν αφού ξεπερνούσαν τα διάφορα εμπόδια να λειτουργούν πετυχημένα βάση στη Θεσσαλονίκη (αρκεί κ η Θεσ/νίκη να επιταχύνει στον τουριστικό τομέα) ενώ εποχικά, 6-7 μήνες, θα μπορούσαν να έχουν κι απο 2-3 α/φη στα μεγάλα περιφερειακά α/δ. Anyway, ευχαριστούμε για την έως τώρα πληροφόρηση κ fly safe. :great:
 
Αγαπητε Spoterakis

Δεν υπαρχει κανενα επιχειρησιακο προβλημα.Απλα ειναι περιορισμος της Ιρλανδικης ΥΠΑ και τιποτε παραπανω.Το αεροσκαφος δεν αντιμετωπιζει καποιο προβλημα, καθε αλλο.
Καθε ΥΠΑ θετει καποιους ορους και περιορισμους που πρεπει να ακολοθουνται.Για παραδειγμα ειναι η μοναδικη ΥΠΑ που υποχρεωνει να γινεται supervision οταν κανουμε refuelling.
Τελος παντων προς το παρον δεν γινεται τιποτα με Μυκονο και Σαντορινη για να μην το κουραζουμε.

Φιλικα

George
 
Αγαπητέ κ. etzanidi ,

Προκαλεί εντύπωση που η Ryanair πετά στα Χανιά και δεν πετά στο Ηράκλειο.
Μήπως μπορείτε να μας πληροφορήσετε τι σχέδια υπάρχουν για εκεί ;
 
Την ιδια απορια ειχα και εγω γiaτι θεωρω πως θα μπορουσαμε να κανουμε μεγαλο expansion απο το Ηρακλειο.
Ρωτησα λοιπον στο Stansted τον performance manager της εταιρειας γιατι δεν κοιτανε το Ηρακλειο σαν προορισμο, και εμεινα αφωνος οταν μου ειπε πως σχεδον ειχαμε κλεισει πρωτου ξεκινησουμε καν στα Χανια
αλλα στο τελος οι αρχες του αεροδρομιου θεωρησαν επικινδυνο το 25 min turnaround που εχουμε και εθεσαν θεματα ασφαλειας.Θα μου πεις στα αλλα αεροδρομια στην Ελλαδα αλλαζει κατι? Οχι βεβεα, παντου κανουμε 25 min turnaround.
Ισως καποιοι θα εχαναν εαν ανοιγαμε δρομολογια απο εκει.Το θεμα εμεινε εκει και δεν ξαναρωτησα.Θα μαθω ομως εαν υπηρχε καποια εξελιξη οταν ξαναγυρισω στο Stansted γιατι τωρα ειμε σε αδεια.

Φιλικα

George
 
To ΗΕR όντως είναι "επικίνδυνο" για μικρά turnaround το καλοκαίρι απο προσωπική εμπειρία. Κάποιες μέρες οι καθυστερήσεις ήταν απίστευτες.
Επίσης, το HER, είναι προστατευόμενο απ' τη Natura καθώς ενδημεί σπάνιο είδος "γλάρου", Κρητικής καταγωγής...
 
Η Κρήτη αντικειμενικά αποτελεί από τους μεγαλύτερους και δυνατούς τουριστικούς προορισμούς . Είναι ένα μεγάλο νησί χωρισμένο σε 4 νομούς με τις ιδιαιτερότητες του ο καθένας έχει 3 αεροδρόμια ένα εξ αυτών με μεγάλη προσφάτως ανάπτυξη το αεροδρόμιο της Σητείας.

Με δεδομένα τα παραπάνω έχουμε και λέμε .

Δειλά δειλά από το 2012 πτήσεις προς JSH από διάφορες εταιρίες
Στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου η EasyJet κατέχει μεγάλο μερίδιο στις lowcost, δυναμική παρουσία. (Στα Χανιά μόνο 1 Λονδίνο)
Η Ryanair απο την θερινή season του 2012 και σύμφωνα πάντα με τις πτήσεις που μέχρι και τώρα έχουν ανακοινωθεί θα έχει και αυτή με την σειρά της σημαντικό ρόλο στο αεροδρόμιο Χανίων και στην ευρύτερη περιοχή.

Λέω εγώ τώρα μήπως η κάθε μία έχει πάρει ή θέλει να πάρει το μερίδιο της (Οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές lowcost ειναι) αλλά ποτέ κανείς δεν ξέρει .

Σίγουρα οι προορισμοί δεν είναι ανταγωνιστικοί μεταξύ τους καθώς μιλάμε για 2 διαφορετικούς νομούς με ιδιαιτερότητες στην τουριστική αγορά.....

Δείτε την Φώτο με προορισμούς και συγκρίνεται
 

Attachments

  • FR & U2.jpg
    FR & U2.jpg
    63,1 KB · Προβολές: 1.438
etzanidi":23zhbnvt said:
Μην περιμενετε για μυκονο και σαντορινη συντομα μιας και εχουμε περιορισμο απο την Ιρλανδικη YΠΑ που δεν επιτρεπει προς το παρον τα αεροπλανα μας να επιχειρουν σε διαδρομους με πλατος 30 μετρα.

Πάντως Σαντορίνη και Μύκονος (όπως και οι περιπτώσεις Ζακύνθου, Σκιάθου, Καρπάθου κ.α.) είναι διάδρομοι που επισήμως είναι δηλωμένοι με πλάτος 30 m, αλλά διαθέτουν shoulders 2x7.5 m, έχοντας τελικά συνολικό πλάτος στα 45 m. Με ποια λογική σκέφτεται να πετάξει του χρόνου σε Ζάκυνθο αφού και εκεί έχουμε ίδια περίπτωση διαδρόμου πλάτους 30 m;

OA701":23zhbnvt said:
To ΗΕR όντως είναι "επικίνδυνο" για μικρά turnaround το καλοκαίρι απο προσωπική εμπειρία. Κάποιες μέρες οι καθυστερήσεις ήταν απίστευτες.

Γενικά η αποφυγή congested αεροδρομίων είναι από τις βασικές αρχές των low-cost εταιρειών (και ειδικά της Ryanair) έτσι ώστε να επιτυγχάνεται το βέλτιστο aircraft utilisation. Το Ηράκλειο είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιου αεροδρομίου με σημαντικά delays, οπότε θα περίμενα η Ryanair να το απέφευγε έτσι κι αλλιώς. Φαίνεται τελικά ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν την ενδιαφέρει τόσο.
Το ότι η ΥΠΑ επικαλείται θέμα επικινδυνότητας του σύντομου turnaround έχει να κάνει λογικά με τον ανεφοδιασμό του αεροσκάφους με καύσιμα και την επίγεια εξυπηρέτηση γενικότερα.
 
Αγαπητε συντονιστη

Ο διαδρομος της Ζακυνθοu ειναι 45 μετρα πλατος οπως θα δειτε στο attach που εχω παραθεσει.

George
 

Attachments

  • ZTH AIRPORT LAYOUT.pdf
    46,6 KB · Προβολές: 181
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top