Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Για όσους ενδιαφέρονται ο Ο'Λίρι προσφέρει τη χειμερινή σεζόν τα κάτωθι:

CIA-RHO 3 1255-1620/RHO-CIA 1645-1810. 7 1200-1525/1550-1715
BGY-RHO 4 700-1055/RHO-BGY 1140-1335. 7 1340-1735/1820-2015
HHN-KGS 1,5 700-1120/KGS-HHN 1145-1405

Μου κάνει εντύπωση που κρατάει 45' το α/φος στο έδαφος στο BGY-RHO όταν στα υπόλοιπα εφαρμόζει το κλασικό 25λεπτο
 
Συμφουρειτες καλησπερα σας...θα ηθελα να μαθω αν αξιζει να κλεισω το speedy boarding της Ryanair μιας που σκεφτομαι να κανω ενα ταξιδι απο Ροδο για Μιλανο....Ποια ειναι η γνωμη σας???
 
εξαρτάται απο το ποσο πολυ σε νοιάζει κάποια συγκεκριμένη θέση. Παράθυρο διάδρομος, η εξοδος κινδύνου, και ποσα πράματα θες να βάλεις στο ντουλαπάκι ακριβώς πάνω από τη θέση σου, και οχι οπου βρεις.

Εγώ δεν είχα κλείσει, αλά είχα σηκωθεί απο τους πρώτους να περιμένω στην ουρά. Μπήκα μετά τους 2 που ειχαν πάρει priority boarding και 2-3 που ηταν μπροστά μου, και έκατσα στην εξοδο κινδύνου. Κατά τα άλλα είναι πως θα σου κάτσει. Αν οι μισοί επιβάτες πάρουν, πάλι θα περιμένεις. Κατα τη γνώμη μου δεν χρειάζεται ιδιαίτερα. Περισσότερο είναι χρήσιμο όταν θες να κάτσεις μαζί και δίπλα με άλλα 5-6 άτομα. Αν είσαι μόνος, θα τη βρεις τη θέση σου. Αν είσαι νέος, επίσης δεν θα σε πειράξει να σταθείς στην ουρά όρθιος περιμένωντας. Γενικα πάντως έχει ενδιαφέρον. Η ουρά είναι άδεια, και με το που σκάσει μύτη ο πρώτος που θα περιμένει, η ουρά σχηματίζεται σε χρόνο dt. Αν δεν πάρεις, φρόντισε να κάτσεις όσο πιο κοντά στην έξοδο, ωστε οταν σηκωθεί ο πρώτος, να είσαι σε απόσταση αναπνοής.

Καλό ταξίδι
 
xaxa ωραιος :D σε ευχαριστω πολυ φιλε μου για το briefing.Για 30 ευρωπουλα αξιζει μια πτηση για ιταλια...ξερεις εαν χρεωνουνε εξτρα την χειραποσκευη περαν του λαπτοπ???
 
Ναι. Το λάπτοπ στην Ryan μετράει για χειραποσκευή όπως και η γυναικεία τσάντα. Στην θέση σου θα έπερνα μια μεγάλη και θα έβαζα και το λάπτοπ μέσα.

Βέβαια αυτό στο εξωτερικό. Στην Ελλάδα δεν ξέρω κατά πόσο οι υπάλληλοι ακολουθούν τις ''οδηγίες''.. :rolleyes:
 
SX-Petros":uy9qkasn said:
Συμφουρειτες καλησπερα σας...θα ηθελα να μαθω αν αξιζει να κλεισω το speedy boarding της Ryanair μιας που σκεφτομαι να κανω ενα ταξιδι απο Ροδο για Μιλανο....Ποια ειναι η γνωμη σας???

Δεν αξίζει να δώσεις σχεδόν άλλα τόσα λεφτά από όσα θα κοστίζει το εισιτήριό σου για αυτή την υπηρεσία, αν πας εγκαίρως στην πύλη θα βρεις πολύ καλή θέση, υπάρχουν αρκετές καλές στα 738 της Ryanair!
 
Για τον ΟΑ701. Νομίζω οτι η απαγόρευση της αναφοράς στα προβλήματα της Θεσσαλονίκης (που τα έφερα σαν παράδειγμα) νομίζω οτι εινα ατυχής. Δεν βοηθά κανένα να φιμώσουμε όσους στρέφονται κατά του υδροκέφαλου κράτους των Αθηνών. Λές βάλε το χέρι στην τσέπη και άσε το κράτος. Μα και εγώ αυτό είπα έγινε ένα θαυμάσιο TCVB στην Θεσσαλονίκη το οποίο όμως δε παιζει με ίσους όρους καθώς το της Αθήνας χρηματοδοτείται με πακτωλό ευρώ ενώ τα περιφερειακά καθόλου, Άρα ποιός ανταγωνισμός?
Ο κος Υπουργός που κάνει όσα κάνει για την FR γιατί δεν κοιτά επίσης οτι η πρόσβαση στην Δωδεκάνησο είναι πανάκριβη με πλοίο ή με αεροπλάνο από την ηπειρωτική Ελλάδα? Σαφώς και καλό ειναι να υπάρχει η FR με δρομολόγια εξωτερικου και να φέρει κόσμο και τον Χειμώνα αλλά μήπως να έκανε καμιά κουβεντούλα με την FR και κάθε αλλη αεροπορική ώστε να προσφέρουν φτηνή σύνδεση με την ηπειρωτική Ελλάδα? Πόσα χρήματα θα φέρει εκεί το φτηνό ρώμη ρόδος τον χειμώνα?
Εάν με τις ίδιες τιμές είχαμε ένα Θεσσαλονίκη ή Αθήνα Ρόδος δεν θα πηγαίναμε για ένα break εκεί αντί να πάμε ξανά π.χ στην Βουδαπέστη για τριήμερο? Ή ακόμα νομίζουμε οτι μόνο οι ξένοι έχουν το χρήμα?
 
Ποιά απαγόρευση βρε dvixo? Και ποίος είμαι για να απαγορεύω??? Το μόνο που αναρωτήθηκα είναι πότε θα σταματήσει αυτό το αέναο Αθήνα vs Θεσσαλονίκη. Τα ίδια είναι παντού, μην ξεκινήσουμε τέτοια κουβέντα τώρα...

Επειδή βλέπω επιμένεις με το συνεδριακό (άρα ίσως είσαι και της δουλειάς), είναι αυτονόητο ότι όλα τα μεγάλα συνέδρια περνάνε απο Αθήνα για το απαραίτητο λάδωμα. Γνωρίζω first hand άπειρες περιπτώσεις που αν δεν πήγαινε η βαλιτσούλα στον χ,ψ αξιωματούχο, συνέδριο δεν ερχόταν, δυστυχώς. Φυσικά και δέν το επικροτώ, φυσικά και δεν γίνονται παρόμοια μόνο σε αυτόν τον κλάδο (αλλά σχεδόν παντού) αλλά το παιχνίδι αυτή τη στιγμή παίζεται έτσι. Ταϊζεις τρώς, δεν ταΙζεις πεινάς...

Για τα υπόλοιπα που λές σε σχέση με τον υφυπουργό, συμφωνώ μαζί σου ωστόσο όπως προείπα σε 4 μήνες κανείς δεν κάνει παπάδες (ούτε καν ο Μουρίνιο). Το θέμα δεν είναι καθαρά δικό του καθώς υπάρχει κυβερνητική γραμμή, υπάρχουν συναρμόδια υπουργεία και -γενικά- δεν υπάρχουν λεφτά. Επίσης, την δεδομένη χρονική συγκυρία είναι πολύ δύσκολο να βάλει χέρι σε ακτοπλοϊκές/αεροπορικές για τις τιμές τους όπως και το να τους φέρει ανταγωνιστή απ' τα έξω...

Ας μείνουμε εδώ, γιατί βγαίνουμε οφ τόπικ...

Για την νέα γραμμή της FR RHO-CIA, θα ανεβάσω αύριο το παρασκήνιο της προχθεσινής τους παρουσίας/παρουσίασης καθώς έγινε τζερτζελές όταν δημοσιογράφος ρώτησε την εκπρόσωπο της FR πόσα λεφτά πήρανε και γιατί τα θέλανε...
 
Τα πρώτρα χρόνια της λειτουργείας του TCVB που θυμάμαι δεν είχα ακούσει κάτι για "ωφέλιμες πληρωμές" Τώρα βέβαια στην Ελλάδα ζούμε όλα πιθανά είναι. Η Κόντρα δεν είναι Θεσσαλονίκη vs Αθήνα . Είναι περιφέρεια vs Αθήνα...
Να θέσουμε ξανά το πλαίσιο της κουβέντας μιάς και είμαστε σε θέμα με την FR. Άντε να αποδεχτούμε οτι ο κος Υπουργός θα ενδιαφερθεί για όλους μετά την ΚΩ και θα βοηθήσει να προσεγγισθεί η FR και να ανοίξει νέα δρομολόγια σε Ελληνικά Αεροδρόμια. Ρωτάω λοιπόν γιατί να μην κάνει τον άθλο ο κος Υπουργός και να μην ζητήσει η εν λόγω και κάθε αεροπορική που έχει την δυνατότητα να κάνει εσωτερικά δρομολόγια?
Παράδειγμα: Είναι Οκτώβρης και ο ΛΛΛάκης (σαλονικιός ετών 32) γνώρισε την Σούλλλα (ετών 2:cool: το καλοκαίρι στον Γλλλαρόκαβο και λένε να πάνε ένα τριήμερο του αγ δημητρίου αργία η 28η για το σχετικό as better. Επειδή παρά την οικονομική κρίση θα διαθέσουν ο καθένας από 200 ευρώ συνολο 400 το ψάχνουν....Αντί να δώσουν τα χρήματα στην EZ για να πάνε στο Βερολίνο που θα βρουν και 3αστερο δωμάτιο με 45 ευρώ την βραδυά (πρωινό θα φάνε έξω μωρέ) γιατί να μην έχουν την δυνατότητα να πάνε μια ΚΩ η μια Ρόδο με λίγο λιγότερα άμα πετούσε εκεί η ΕΖ ή η FR και να γουστάρουν?
Η ευρωπαική νομοθεσία επιτρέπει στις αυτοδικοικητικές αρχές να ενισχύουν τα αεροδρόμια τους εντός του έκαστου δήμου. Αυτό κάνει και ο δήμος HANN και ο δήμος Charleroi... Λοιπόν γαιτί να μην βοηθήσουμε με αυτές τις κινήσεις την εσωτερική κίνηση?
Με ποιά κριτήρια διαλέγουμε ποιόν και πώς θα ενισχύσουμε και υπάρχει κανένας απολογισμός πχ από τον Βόλο έαν τα λεεφτά έπιασαν τόπο?
 
Καλά εσείς τον κυρ-Θόδωρο και τους συνδαιτυμόνες του, τους ρωτήσατε τι λένε για τα domestic; Δεν εξαρτάται από αυτόν βεβαίως η Ryan, αλλά αν μπορεί να βάλει χεράκι και να πιέσει θα το κάνει. Ήδη αναφέρθηκε ότι υπάλληλοι χάνουν τις δουλειές τους, φαντάζομαι υπάρχει πολύ παρασκήνιο γύρω-γύρω, με την κυβέρνηση στην μέση, στην θέση του Μανώλη.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top