Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
To άρθρο που παραθέτει ο φίλος Στέργιος έχει δημοσιευτεί εδώ και καιρό στην εφημερίδα που μνημονεύω και παραπάνω και μάλλον εντάσσεται σε πολιτικά ξεκαθαρίσματα εν όψει δημοτικών εκλογών. Ο πρόεδρος του ΕΒΕΔ που ανέλαβε και το κόστος της FR αποφάσισε να πολιτευτεί, οπότε θα δούμε κι άλλα ακόμη.
Αυτό που ενδιαφέρει είναι άλλο, οι πιθανές παρενέργειες στην εν δυνάμει συμφωνία με την FR καθώς και η στάση των ξενοδόχων (που ξαφνικά μεγάλος Τ.Ο τους ζητάει extra έκπτωση 5% επι των φετινών συμφωνιών)...
 
Γ. Νικητιάδης: "Συναντήσεις με εκπροσώπους αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους".............
Στο πλαίσιο αυτό και μετά από τις επαφές του κ. Νικητιάδη<υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού > εντάσσεται η απόφαση της RYANAIR να πετά από την 1η Δεκεμβρίου 2010 και για όλο τον χρόνο απευθείας από Ρώμη σε Ρόδο. Επίσης η εταιρεία προτίθεται να πετά σε εννέα (9) ελληνικά αεροδρόμια από 31 και πλέον ευρωπαϊκά και από 10 διαφορετικές χώρες μεταφέροντας στην Ελλάδα περίπου 700 χιλιάδες νέους επισκέπτες το 2011 φθάνοντας έτσι το 1 εκατομμύριο επιβάτες.
Τα σχολια σας...............
 
Για τη Ρόδο, αύριο, μετά τη συνέντευξη τύπου της FR...

Για τα υπόλοιπα, το μόνο που οφείλω να πώ είναι ότι ο συγκεκριμένος βουλευτής ήταν το πλέον κατάλληλο πρόσωπο (απ' τα διαθέσιμα εκλεγμένα πάντα) για τη συγκεκριμένη δουλειά. Αν και δεν είναι του "γούστου" μου, τον τομέα τον ξέρει άριστα. Αν δεν κάνει (ή δεν τον αφήσουν να κάνει) κι αυτός κάτι, τότε bye bye...
 
Ο συγκεκριμένος Βουλευτής και ήδη Υπουργός το έχει πάρει ζεστά. Μόνο βέβαια για την δωδεκάνησο. Για την βόρεια ελλάδα π.χ Θεσ/νικη Καβάλα κτλπ δεν έχω δει καμία κίνηση ενδιαφέροντος....Μην πώ οτι δεν ασχολείται κιόλας
 
Δεν προσδοκά ψήφους από εκεί. Η μικροπολιτική σε όλο της το μεγαλείο...
 
Χωρίς να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση, μιάς και πολιτικοί και πολιτική δεν είναι το αντικείμενο του φόρουμ, θα ήθελα σας παρακαλώ να μου αναφέρετε
Α) Γνωρίζετε το ιστορικό?
Β) Αν ναί, τότε ποίος ο ρόλος του συγκεκριμένου βουλευτή τα τελευταία χρόνια, πρίν ακόμη γίνει κυβέρνηση?
Γ) Ποίος ο ρόλος των προορισμών?

Επίσης, ας υποθέσουμε ότι είσαστε εσείς οι "γραφειοκράτες" της FR και παλεύετε 2-3 χρόνια τώρα να έρθετε στην Ελλάδα με τις απαιτήσεις σας πάνω κάτω γνωστές
A) Πόσους ελληνικούς προορισμούς και πόσα δρομολόγια θα ανοίγατε την πρώτη χρονιά?
Β) Αν θέλατε να δοκιμάσετε, ποίους προορισμούς θα ανοίγατε? Γιατί?
Γ) Εάν και εφόσον ο πρώτος χρόνος κυλήσει ικανοποιητικά, δεν θα κάνατε ντού τον 2ο χρόνο αν είχατε ενδιαφέρον απο άλλους προορισμούς?
Δ) Ποία η προϋπόθεση για να κάνει ντού η FR πλέον?

Μικροπολιτική πάντα υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει, γενικώς και παντού. Αλλά το να ζητάς τον ουρανό με τα άστρα απ' το κράτος και να μιλάς για Καβάλα όταν ΞΕΡΕΙΣ ακόμη και ώς Καβάλα (no offense) πώς θα προσελκύσεις την FR, έ με συγχωρείτε, είναι το κλασσικό ελληνικό ότι πάντα φταίνε οι άλλοι...

Έχω γράψει κατα καιρούς εδώ μέσα πώς κινείται μέσες άκρες η Ρόδος στην τουριστική αγορά. Όποιος παρακολουθεί, γνωρίζει ότι EYTYXΩΣ δεν περίμενε, δεν περιμένει κι ούτε πρόκειται να περιμένει τίποτα απ' το κράτος για ευνόητους λόγους. Απλά, κατανεμημένοι πόροι, που τους διακαιούμαστε άλλωστε, διοχετεύονται εκεί που πρέπει, όπως πρέπει και όταν πρέπε, ίσως θυσιάζοντας ένα μικροέργο απο εδώ, μία ασφαλτόστρωση απο εκεί και πάει λέγοντας. Τόσο η Ρόδος οσο και η Κρήτη έχουν το know how, οπότε ούτε υποτιμητικό είναι ούτε δείγμα ασχετοσύνης το να ζητήσει ένας προορισμός τα φώτα τους, που στην τελική θα είναι και τζάμπα...

Πραγματικά, no offense παιδιά, έτσι? :D Απλά, κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται ώστε να μην μένουμε μόνο στην επιφάνεια. Υπομονή, και την επόμενη σεζόν έχω την αίσθηση ότι θα υπάρχει περισσότερη FR διασκορπισμένη στους ελληνικούς ουρανούς. Προς το παρόν, πάω να δώ τί δρομολόγια έχει το Ciampino (αν και το FCO και η ΑΖ δεν με χαλάνε) ώστε να βάλω μπρός το planning για τις χειμερινές διακοπές χωρίς 340άρια (το άτομο έτσι? :evil: ) στον προϋπολογισμό :twisted: ...

ΥΓ
Οφείλω να τονίσω ότι είναι απαραίτητη συνθήκη, τις όποιες βοήθειες είχαν RHO, KGS, VOL απ' το κράτος, να τις έχουν και οι επόμενοι ενδιαφερόμενοι. Αν όχι, τότε θα είμαι ο πρώτος που θα τον κράξει...
 
Λοιπόν με τον εν λόγω βουλευτή δεν έχω κάτι προσωπικά. Αλλά διαφωνώ με τον τρόπο με τον οποίο ενεργεί. Εξηγούμαι: Όσο ήταν βουλευτής Δωδεκανήσου μπορούσε να ασχολείται μόνο με την περιφέρεια του και κανείς δεν θα είχε να του προσάψει τίποτα το μεμπτό. Αλλά τώρα είναι ο καθ ύλην υπουργός και οφείλει να ενεργεί για το σύνολο της επικράτειας ισομερώς και αντικειμενικώς
Όμως αυτός δεν το κάνει. Πρόσφατα συγκάλεσε ακόμα μια σύσκεψη για τον συνεδριακό τουρισμό και φυσικά δεν ασχολήθηκε καθόλου με τους φορείς της Θεσσαλονίκης. Η οποία Θεσσαλονίκη το 1999 βλέποντας ότι το κράτος κοιμόταν σε αυτό το τόσο κερδοφόρο κομμάτι μάζεψε μόνη τους τους ξενοδόχους της τους έβαλε να βάλουν το χέρι στην τσέπη και έκαναν το TCVB thessaloniki conventions bureau προκειμένου να συντονίζουν τα του συνεδριακού τουρισμού. Ουδέποτε η πολιτεία κάθισε να να βοηθήσει αυτούς τους ανθρώπους απλώς μετά το 2004 οι της Αθήνας ορθώς ποιούντες αντέγραψαν την ιδέα...μόνο που αυτοί ως πρωτεύουσα πήραν μια επιχορήγηση 800χλ ευρώ και της Θεσσαλονίκης θα έλεγα τι πήραν.
Φυσικά δεν είναι μόνο η Θεσσαλονίκη ρηγμένη. Το θέμα είναι να κάνουμε μια συνολική πολιτική. Την Καβάλα δεν την ανέφερα τυχαία. Θα ήταν τέλειος προορισμός για Ryanair διότι και κοντά στην Θεσσαλονίκη είναι (μιαμιση ώρα με λεωφορείο από εγνατία χαλαρά) και άρα θα ήταν κάτι σαν το venice (treviso) αλλά και διότι και κόσμο θα εξυπηρετούσε αφού η Θράκη και η Ανατ Μακεδονία έχει πολλούς μετανάστες στην Ευρώπη (ora germanwings) αλλά και τουρισμό λόγω Θάσου και Τούρκους από Ανδριανούπολη...κτλπ
Λοιπόν ο κος υπουργός δεν ασχολήθηκε ποτέ με τα θέματα αυτά...εκτός εάν Καβάλα γίνει ένα με την Κω λόγω καλικράτη...
 
Άλλα σου είπα, άλλο μου λές. Το να ζητάς απο κάποιον που ανέλαβε 21/5 στον τομέα του τουρισμού να ασχοληθεί με ότι δεν έχει ασχοληθεί κανείς εδώ και 10ετίες νομίζω είναι υπερβολικό. Πάλι καλά να λές που επιτέλους τοποθετήθηκε κι ένας γνώστης κι έτρεξε λίγο τα πράγματα. Αν έβαζαν οποιονδήποτε άλλο ακόμη θα ψαχνόταν τι είναι ο τουρισμός...
Προσωπικά, επειδή ο κλάδος με ενδιαφέρει τα μάλλα, παρακολουθώ τον υφυπουργό όπως παρακολουθούσα και όλους τους προηγούμενους άχρηστους-άσχετους-μυρουδιές. Τα πρώτα δείγματα γραφής είναι ενθαρρυντικά αν αναλογιστούμε πότε ανέλαβε και τι δημόσια-παγκοσμίως-εικόνα είχε αυτό που ανέλαβε. Του χρόνου τέτοια εποχή θα μπορούμε να βγάλουμε πιό ασφαλή συμπεράσματα. Το σταματάω εδώ για ευνόητους λόγους. Όποιος θέλει παραπάνω διευκρινήσεις, ας στείλει πμ.
Αυτό το Αθήνα Vs Θεσσαλονίκης πότε θα το σταματήσει? Όπως προείπα, βάζεις κάτω το κεφάλι, το χέρι βαθειά στην τσέπη, ρωτάς δεξιά κι αριστερά, δουλεύεις, ανταμοίβεσαι κι άσε την κεντρική εξουσία να ασχολείται με π@π@ριές. Δυστυχώς, δεν υπάρχει άλλη επιλογή...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top