Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Θα εκπλαγείς αν μάθεις πόσοι Λαρισαίοι θεωρούν την Ρώμη ''cool'' και πόσα γκρουπ της χαράς φεύγουν με πούλμαν για την αιώνια πόλη :cool: . 'Αλλωστε οι συχνότητες δεν θα είναι και τόσο πυκνές.
 
1. Mη το λες..κάτι πτήσεις EDI-LPA,RYG-FAO,DUB-TFS κτλ..δεν τις λες σύντομες.Και έχει πολλές πτήσεις από Κανάρια, Φάρο, Μάλαγα, Αλικάντε...Εξάλλου η Θεσσαλονίκη στο δίκτυο της FR,εάν μπει ,θα έχει ως μεγαλύτερη πτήση το Λονδίνο και ίσως τη Στοκχόλμη,όλες οι άλλες είναι κάτω από 3 ώρες..

Προσωπικα πτησεις για Αλικαντε, Φαρο, Μαλαγα, Μαγιορκα, Τενεριφη τις θεωρω εσωτερικες εντος Ηνωμενου Βασιλειου :D
Ο λογος ειναι οτι αρκετα εκατομμυρια Αγγλων εχουν καταλαβει την νοτια ακτη της Ισπανιας με δυο αμεσα αποτελεσματα, οσο αφορα την Ryanair.
α) Να γεμιζουν οποιαδηποτε πτηση απο οποιαδηποτε χωριο της Ισπανιας
β) Τα αεροπλανα να εχουν πολυ υψηλες πληροτητες ακομα και σε νεκρες τουριστικα περιοδους

Δεν φανταζομαι να γινοταν κατι αντιστοιχο σε πτηση KLX-EDI για παραδειγμα...ασε που η συγκεκριμενη ειναι και 4+ ωρες...

Για εμενα ο Μιχαλακης, που προσωπικα εκτιμω ως εναν απο τους εξυπνοτερους CEO, κανει χαζομαρα που δεν εχει αναλογιστει το STN (MAN)- SKG (LGTT)*... Οι πτησεις τουλαχιστον 6 μηνες τον χρονο θα ηταν γεματες...

Οσο για το 767 της BA ηταν αρκετες καλοκαιρινες πτησεις απο Heathrow...(τυχαια ελεγξα στο site τους και για παραδειγμα η BA0632 στις 23/12 εκτελειτε και αυτη με 767). Αυτο σημαινει οτι η ζητηση υπαρχει και τα 320 και 319 απο τις τρεις ουσιαστικα εταιριες (Easy, OA+Aegean, BA) δεν επαρκουν για να την καλυψουν... Φαντασου τι θα γινει αν πεσουν και λιγο οι τιμες (προσωπικα πεταω σπανια Βενιζελος πια και μονο για επαγγελματικους λογους καθοτι το θεωρω κοροιδια να πληρωνω οσα πληρωνω και για μια πτηση στη Νεα Υορκη).

Οσο αφορα την Μεση Ανατολη διαβαζα προσφατα ενα αρθρο περι αυτου και αν παρατηρησεις η Ryan (οντας και η πιο επιθετικη εταιρια στην πολιτικη της και τις βασεις της) αρχιζει να μενει χωρις βασεις εντος Ευρωπης. Αυτη τη στιγμη η Γαλλια ειναι ενα μεγαλο οχι, οπως και η Πολωνια, Τσεχια, Ουγγαρια, Σλοβακια κ οι μονες που σωζουν το παιχνιδι ειναι η Ιταλια, η Γερμανια και η Ισπανια...με την τις δυο τελευταιες να επενδυουν τοσα πολλα στα high speed trains που σε μερικα χρονια βλεπω την Ryan να αποσυρετε και απο αυτες... Δεν ειναι τυχαιο εξαλλου οτι η τελευταια παραλαβη 738 ακυρωθηκε απο την Ryan καθοτι δεν τα ειχε αναγκη ουσιαστικα...

*LGTT= Δεκελεια...η οποια εχει ηδη ολα τα +...ενα σοβαρο ιδιωτη επιχειρηματια χρειαζεται και λιγα ευρω και πιστευω οτι θα ηταν ιδανικη βαση για LCC εντος των Αθηνων... εναλλακτικα θα προτεινα Ταναγρα...

Οσο για Bergamo, Haan κτλ αν οι τιμες ειναι ανταγωνιστικες πιστευω οτι οι Βολιωτες θα γινουν απο τους πιο κοσμογυρισμενους Ελληνες :D
 
-Flesh, το θέμα δεν είναι αν οι Λαρισαίοι ή οι Τρικαλινοί θεωρούν κουλ τη Ρώμη, αλλά πόσοι γνωρίζουν την ύπαρξη της FR, τον τρόπο χειρισμού της και τις ιδιαιτερότητες της.. Φαντάζομαι τα δρομολογια θαναι εποχιακά.. Και επίσης πόσοι εμπιστεύονται μια "αγνωστη"+λόκο+με αρνητική δημοσιοτητα στις ειδήσεις..διότι καλό λόγο δεν έχουμε ακούσει για τη FR στα δελτία (όχι ότι περιμένουμε κιόλας από εκεί). Μην κοιτάς εμάς εδώ μέσα που έχουμε λόξα και ασχολούμαστε με αυτα :D ..Ο "απλός" πολίτης της Θεσσαλίας που μια στις τόσες θέλει να πάει μια εκδρομή στη Ρώμη, θα εμπιστευτεί την-σου χρεώνω-και-τον-αερα-που-αναπνέεις-εταιρία, την οποία αμφιβάλλω πόσο ξέρει (εν αντιθέσει με την EZY που έχει μακροχρόνια παρουσία στον ελληνικό χώρο και σχετικά καλή φήμη) ή θα τρέξει στον πράκτορα να του κλείσει μια χρυσοπληρωμένη ΑΖ,ΟΑ3?..

-Draken,σκεφτόμαστε τα ίδια πράγματα.. :D Και γω πιστεύω ακράδαντα ότι (πέρα από το STN) το MAN-SKG έχει ψωμί, εστω και με ένα 2weekly, αν σκεφτείς πόσοι από Β. και Κ. Ελλάδα μένουν/σπουδάζουν/εργάζονται στην greater manchester area, άσε που θα έρχονταν και από NCL,LBA για να πετάξουν..Κρίμα που δεν τόχει εκμεταλλευτεί ακόμα καμία από U2, FR,Jet2..Δεν χρειάζεται να τονίσω πόσοι..μαντσεστεριώτες Βορειοελλαδίτες :D , χρυσώνουν από Θεσσαλονίκη τις BA,LX,LH, πόσοι κατεβαίνουν αθήνα να πετάξουν με την ΕΖΥ και φυσικά ποσοι πηγαιναν με την πΟΑ..

Δεκέλεια/Τανάγρα, ξεφεύγουν από τον όρο των 100χλμ του Ελ.Βελ?
 
spotterakis τα ιδια ακριβως λεγεμε και περυσι, πως θα βγαλει ακρη ο χωριατης , ο βλαχος , ο ψαρας που θα παει να πεταξει με ΦΡ και αν θα του φυγουν τα μαλλια μ΄αυτα που θα του λενε.... Σε πληροφορω πως εκτος του οτι ειδα τετοιους τυπους πιο ανετους απ'τους αλλους , ειδα και καποιους κυριλεδες και πιο ''ταξιδευμενους'' να κανουν φασαρια γιατι του χρεωναν το λαπτοπ σαν 2η αποσκευη... (οι υπαλληλοι του αεροδρομιου πανω στα θεματα της ΦΡ ηταν αψογοι!!)
Επισης οι πτησεις ειχαν πανω απο 85% πληροτητα τη στιγμη που ουτε υποδομες υπηρχαν(τερμιναλ κοτετσι) ουτε διαφημιση , οποτε το μελλον , ειδικα για Ρωμη γιατι για Σαρλερουα εκφραζω καποια αμφιβολια, θα ειναι ευοιωνο. Δε χρειαζεται να πω αν συμφερει μια οικογενοια να πεταξει με ΦΡ παρα νε πεταξει τα λεφτα της στα καραβια.....
 
Δεκέλεια/Τανάγρα, ξεφεύγουν από τον όρο των 100χλμ του Ελ.Βελ?

Οχι αλλα η πρωτη μπορει να παραχωρηθει σε ιδιωτη, οποτε θα μπορει να λειτουργει και εντος του οριου των 100 km...
 
Ryanair απο VOL καθε Κυριακη και Τεταρτη για Rome (Ciampino) και για Brussels (Charleroi) καθε Σαββατο και Τριτη τα νεα δρομολογια :banana: Αμεταβλητα τα Milan (Bergamo),Frankfurt-Hahn καθε Πεμπτη και Κυριακη...
 
CIA-VOL 3,7 1800-2055/VOL-CIA 2120-2215

CRL-VOL 2 1410-1825/VOL-CRL 1850-2105. 6 1515-1930/1955-2210
 
O καιρός των χειμερινών διακοπών έφτασε για τους Ροδίτες και απ' αυτά που ακούω δεξιά κι αριστερά η FR έχει γίνει talk of the town. Αρκετοί θα πάνε Ρώμη, αρκετοί απο Ρώμη θα συνεχίσουν για άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς, κάποιοι θα συνδυάσουν Ρώμη με κρουαζιέρες στη Μεσόγειο (800Ε/το άτομο/10 μέρες/all inclusive) ενώ δεν λείπουν και αυτοί που συνεχίζουν για USA και Canada. Στο παιχνίδι μάλιστα έχουν μπεί και ταξιδιωτικά πρακτορεία, τα οποία στέλνουν κόσμο στην Ρώμη (και στην FR) και τσιμπάνε το επόμενο σκέλος για Αμερική με legacy προσφέροντας στον πελάτη ένα τελικό πακέτο. Ελπίζω μόνο να προειδοποιούν τους αδαείς για την FR. Επίσης, κάτι που μου έκανε θετική εντύπωση είναι ότι επιστρέφουν οι αποδράσεις σε παρέες, ειδικά για Ιταλία, λόγω χαμήλου σχετικά κόστους (π.χ. 600Ε/2 άτομα/5 μέρες/ημιδιατροφή).
 
Φραγκφούρτη-Αλικάντε στα 2,5 ευρώ!!!

Για καλή μου τύχη μένω στη Ρόδο, η οποία συνδέεται όλο το χρόνο με προορισμούς της ryanair. Εδώ και 3 χρόνια όταν ήρθα δηλαδή στο Ρόδο, ξεκίνησε και η πρώτη καλοκαιρινή σύνδεση. Σήμερα έχουμε 3 πτήσεις όλο το χρόνο: Μιλάνο, Ρώμη και Πίζα. Μέσω αυτών των αεροδρομίων ανοίγει ο δρόμος για όλη την Ευρώπη αφού μπορούμε να κάνουμε πολλές άλλες πτήσεις με ανταπόκριση.
Έτσι, μέσα σε αυτά τα 3 χρόνια επισκέφτηκα:
Εindhoven, Götemborg, Stockholm, Kaunas, Bratislava, Alicante, Porto, Fuerteventura, Billund, Oslo, Liege, Paris, Dublin, Split, Memmingen, Frankfurt, Warschau, Nantes, London (5-6 φορές) Βερολίνο (15 φορές περίπου) χωρίς να υπολογίσω τις εντός Ιταλίας αποδράσεις σε ΠΟΛΥ καλές τιμές.
Δε θα ξεχάσω το Βερολίνο-Στοκχόλμη στα 6 ευρώ, ή το Φραγκφούρτη-Αλικάντε στα 2,5 ευρώ!!!
 
Re: Ryanair news

Κι εγω που νομιζα οτι φετος ξεκινησαν οι πτησεις της Ryanair απο RHO... :rolleyes:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top