Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Προχθές με debit (visa).
Έχω δει ομως καποια κολλήματα πριν μερικές εβδομάδες (πχ να δινει reservation number χωρις να στελνει επιβεβαιωτικό email και μετα απο καποιες ωρες να στέλνει email ακύρωσης).
 
Είχα κι εγώ πρόβλημα πριν λίγο καιρό. Δεν γινόταν η πληρομή, αρχικά δοκίμασα με δύο visa debit και μετά με μία mastercard prepaid και τα κατάφερα με την τρίτη. Τι να πω, ίσως το πρόβλημα ήταν με την visa εκείνη την ημέρα.
 
και μετά από πολυ καιρό.. επιστρέφω...

και ρωτώ!

ξέρει κανείς τι θα γίνει επιτέλους με τις πτήσεις προς κρήτη??? θα γίνουν ποτέ bookable?

τόσο πολύ πόνεσε η olympean?
να πάρω καμιά παστίλια αν είναι!
 
Δηλαδη επειδη "πονεσε" η ΟΑ (που δε πεταει κανενα απο τα δρομολογια της FR απο Χανια), και η Α3 (για ενα Χανια - Θεσσαλονικη) η Ryanair των 300ων+ αεροσκαφων δεν αρχιζει να πεταει καποια δρομολογια.... Γιατι μπορει να μπλοκαρει την FR καπως η ΟΑ ή η Α3...... :thx: :lol:
Λες και θελει κανενα special δικαιωμα για να πεταξει....

ΥΓ: Μηπως δεν τσεπωσε αρκετα για να μπει στο CHQ-SKG? Εεε? :roll: Θελουν και επιδοτηση για εσωτερικο δρομολογιο.... ημαρτον πια.
 
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες :
Το δρομολόγιο CHQ - SKG - CHQ ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί. Υπάρχει έντονη πίεση από την Α3 να μην της παραχωρηθούν τα δικαιώματα να πραγματοποιήσει η FR το πρώτο της εσωτερικό δρομολόγιο στην Ελλάδα. Θα είναι η αρχή του ''κακού'' σύμφωνα με την Α3. Οι υπόγειες διαμάχες μεταξύ Α3 & FR συνεχίζονται ακόμα για την γραμμή CHQ - SKG - CHQ . για να δούμε τελικά ... the winner takes it all :wink:
Πάντως η FR έχει ξεκινήσει δυναμικά στα Χανιά με καλές πληρότητες σε όλους τους προορισμούς κυρίως από το incoming για να δούμε ... εξελίξεις αναμένονται :)
 
Να της παραχωρηθούν ποιά δικαιώματα; Δεν νομίζω να είναι άγονη οπότε μάλλον δεν χρειάζονται δικαιώματα. Βασικά θα ήθελανα μας αναλύσεις τον όρο "δικαιώματα", μπορεί να κάνω εγώ λάθος.
 
Αυτά που γράφει ο Γρηγόρης τα έχω ακούσει κι εγώ από 2 διαφορετικές πηγές, η μία απ΄τις οποίες είναι εγκυρότατη. Πέραν των δικαιωμάτων (δλδ τις χρονοθυρίδες) το "παίγνιον" είναι σε υψηλότατο επίπεδο, όλοι γνωρίζουμε τι εστί Αιγαίου και Βασιλάκης. Το θέμα ήταν στο πόσο αποφασιμένοι ήταν και οι Ιρλανδοί να το τραβήξουν, απ' όσα γνωρίζω δεν ήταν και ιδιαίτερα πρόθυμοι για ένα δρομολόγιο να ανοίξουν ιστορίες...
 
σαε ευχαριστώ πολύ παίδες!

ελπίζω να μπει άμεσα. για να αποκτήσουμε και ανταγωνισμό στα εσωτερικά μιας και κοντεύμε να πιστέψουμε πως το θεσσαλονίκη-χανία είναι υπερατλαντικό... με τις τιμές της άτυπης κοινοπραξίας.


nfeefe δεν χρειάζεται να εκνευριζόμαστε... μια διαπίστωση έκανα που όπως βλέπεις μάλλον βάσιμη είναι...
 
Ειναι ξεκαθαρο οτι η Α3 θετει τα εμποδια, οπως εγινε και με το θεμα βασης της Ryanair στη Θεσσαλονικη, εστω και αν ελαχιστα εχουν ακουστει γι' αυτο το θεμα. Ειναι τραγικο τη στιγμη που η Ryanair εχει καταφερει να ανοιξει τοσες πτησεις εσωτερικου σε τοσες χωρες, στην Ελλαδαρα μας, ενας καπιταλιστης - εστω και αν ειναι εγχωριος - να το παιζει νταβατζης και να κανει οτι γουσταρει. Ακομα και αν δεν με βρισκει συμφωνο σαν νομοθεσια, ειναι η Ελλαδα μελος στο συμφωνο open skies ή δεν ειναι; Ποια ειναι λοιπον η Α3 να το παιζει ρυθμιστης των παντων στην Ελλαδα, οταν αυτο δεν μπορουν να το πετυχουν καν εταιρειες οπως η British και η Lufthansa στο εξωτερικο; Αυτα μονο στο Ελλαντα... :wall:
 
Παρόμοιο σκηνικό παίχτηκε και με την Αλεξανδρούπολη με το δρομολόγιο προς Φρανκφούρτη πέρυσι τον Μάρτιο. Να μην τα ξαναγράφω από την αρχή, αναγράφονται πιο πάνω από άλλους χρήστες του φόρουμ.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top