Qatar Airways

  • Thread starter gonzo
  • Ημερομηνία δημιουργίας
1. Η μεγαλύτερη χρήση των Α380 δεν γίνεται στα ultra long haul. Γίνεται εκεί που τα operating του αεροσκάφους ταιριάζουν με τις ανάγκες τις γραμμής (προσφορά, ζήτηση, διαθέσιμα slots, μεταξύ άλλων).

2. Ακριβώς ένας από τους λόγους της επιτυχίας των ΜΕ3 είναι η γεωγραφική τους θέση. Απέχουν 'μόλις' 7 ώρες από το LHR, και 'μόλις' 7 ώρες από τους περισσότερους μεγάλους προορισμούς στην Ασία. Θα πρότεινες να μην χρησιμοποιούν το Α380;
 
Δεν μπορώ να προτείνω στην Qatar τίποτα, γιατί δικά της είναι τα α/φ και τα λεφτά που ενδέχεται να χάνει. Οπότε δικιά της είναι η απόφαση. Ούτε και με νοιάζει να της προτείνω κάτι, απλώς γεγονότα αναφέρω.
Το α/φ όμως, όντως είναι ultra long haul (range 15.700 km). Τώρα αν πιαστείς από το ότι η China Southern κάνει το CAN-PEK …?.?. μα δεν την αφήνουν να κάνει άλλα μακρινά εκτός LAX & SYD. Η Korean που έκανε το ICN-HKG το σταμάτησε. Οι άλλες που κάνουν μικρές διαδρομές είναι οι: Singapore στο SIN-HKG, SIN-PVG και η Malaysia KUL-HKG.
Τα SYD-CHC & SYD-AKL & MEL-AKL της Emirates είναι συνέχεια ultra long haul πτήσεων.
Η Emirates ξεκίνησε το βιολί των λιγότερο από 7 ωρών πτήσεων γιατί έχει τόσα πολλά που δεν ξέρει που να τα πρωτοβάλει. (DXB-BCN,DXB-DME, DXB-FCO,DXB-MAN,DXB-MUN,DXB-ZRH).
Όλες οι άλλες εταιρείες τα χρησιμοποιούν σε δρομολόγια κατά 10 ώρες μέσο όρο.
Οι άλλες εταιρείες δεν ξέρουν ….και ξέρουν οι Άραβες …..θέλεις να μας πεις;
Από τα 128 α/φ που πετούν τώρα ΠΟΣΑ κάνουν κοντινές διαδρομές;

http://www.routesonline.com/news/29/bre ... rk-update/
 
Δλδ η ΕΚ ψώνισε 140 Α380 χωρίς να ξέρει που θα τα βάλει; Και επειδή της περισεύουν τα βάζει σε κάτω απο 7ώρες; Χλωμό το κόβω, αν ήταν χύμα στο κύμα θα είχε κλείσει το μαγαζί εδώ και χρόνια. Ταπεινή μου άποψη είναι ότι και βάσει σχεδίου τα αγόρασαν αλλά και βάσει σχεδίου τα χρησιμοποιούν. Δεν είναι όλες οι αεροπορικές ίδιες ώστε να έχουν και ίδια χρήση των στόλων τους, όπως και δεν έχουν ίδια yield/rask/cask κλπ όλοι.
 
Μια χαρά το εξήγησε ο george_a.

Το Α380 είναι η πιο εύκολη και άμεση λύση να αυξήσεις την χωρητικότητα σε μέρη που δεν έχεις slots.
Δεν έχει να κάνει με το πόσο μακριά μπορεί να φτάσει. Ωραία είναι να μπορεί να πάει τόσο μακριά αλλά το πού θα το πας εξαρτάται απο τις ανάγκες σου.
Αν η QR γεμίζει όλα τα αεροπλάνα της κάθε μέρα (cargo and/or pax) και το αεροδρόμιο δεν έχει χώρο για άλλο slot γιατί να μην βάλει Α380 εκει;
Επίσης μπορεί να το βάλει και για λόγους prestige.

(θα μπει πάντως και NY το Α380 αν και ταυτόχρονα έχουν πει οτι θα μπει και το 1ο Α350 - θα πάρουν κι άλλο slot; )
 
Σίγουρα το που θα δρομολογήσεις ένα τόσο μεγάλο α/φ είναι μια πολύπλοκη διαδικασία αλλά και στρατηγική. Η Qatar στην αρχή έλεγε να το δρομολογήσει για LHR αλλά εκεί υπάρχει τόσο μεγάλος ανταγωνισμός από την Emirates για LHR και LGW, που μόλις η Etihad αποφάσισε για λόγους prestige να πάει LHR ήταν αναμενόμενο η Qatar να διαλέξει το CDG που πετά μόνο η Emirates το A380. Γιατί διάλεξε το CDG και όχι το JFK; Πιστεύω για λόγους prestige αλλά μπορεί και για λόγους εξοικείωσης των πληρωμάτων / μηχανικών. Επιμένω όμως ότι οι Αραβικές εταιρείες διαλέγουν ένα προορισμό για λόγω prestige γιατί βασίζονται στην υψηλότερης δυνατότητας εισιτήρια πελατεία τους. Δεν μπορεί Η Αεροπορική Εταιρεία της Πρωτεύουσας του κράτους των Εμιράτων να μην πετά το Α380 στον 1 παγκόσμιο προορισμό A380 ΚΑΙ ίδιο προορισμό με την άλλη εταιρεία. Έτσι και η Qatar δεν μπορεί να μην πηγαίνει στον 4 παγκόσμιο προορισμό των Α380 και να πηγαίνει η άλλη εταιρεία. Από την άλλη πλευρά η Emirates έχει άλλη στρατηγική, σου λέει θα προσπαθήσω να μεταφέρω όσο ποιο πολύ κόσμο μπορώ και αφού έχω τόσα Α380 στείλτα παντού. Είναι ένα σχέδιο που αν της βγει, όλα καλά… Μέχρι στιγμής οι σχεδιασμοί της πετυχαίνουν. Καλά τώρα σοβαρολογούμε ότι όλα τα αεροδρόμια είναι LHR, ΝRΤ, JFK, IST που δεν έχουν χρονοθυρίδες; Θα ήταν ζημιογόνο το SIN-HKG και το KUL-HKG και θα έστελνα Α380 λόγω προβλήματος χρονοθυριδών;
Το prestige παίζει, πρέπει να πας στον 3 παγκόσμιο προορισμό των Α380.
Στον υπόλοιπο κόσμο τα πράγματα είναι διαφορετικά. Η Virgin από την στιγμή που πείρε το 49% η Delta = εχθρός των Α380, λογικό είναι να μην παραλαμβάνει τα Α380. Η Qantas από την στιγμή που συνδέθηκε με την Emirates και δεν είναι αποδοτικό το δρομολόγιο της DXB-LHR από SYD & MEL και το συρρικνώνει / σταματά λογικό είναι να υπάρχουν σκέψεις εάν παραλάβει και τα 8 υπόλοιπα Α380 που έχει σε παραγγελία. Η οικονομία της Αυστραλίας είναι σαν την δική μας που μέχρι και η China Southern σταμάτησε το δρομολόγιο CAN-SYD και μπορεί μόνο στην high season να το ξαναρχίσει??. Με τα προβλήματα της διεθνούς οικονομίας έχει πρόβλημα και η Air France που και αυτή σκέπτεται εάν θα παραλάβει και τα 3 υπόλοιπα Α380, λέτε και εκεί να παίζει η εχθρότητα της Delta; Δεν νομίζω. Οι Γάλλοι είναι αρκετά σοβινιστές για κάτι τέτοιο, μάλλον λεφτά δεν έχουν.
Άρα όλα θα κριθούν κατά πόσο η στρατηγική της Emirates θα πετύχει < μεταφέρω όσο ποιο πολύ κόσμο μπορώ, σε περισσότερους προορισμούς που μπορώ> Ο χρόνος θα δείξει. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι αποδεικνύεται ότι το Α380 είναι οικονομικό και στην long range κατηγορία. Είναι; Θα είναι; Ειδικά όταν μπουν στην μάχη και τα Α350 και τα Β777Χ; Προσωπικά πιστεύω ότι όταν οι κατασκευαστές σχεδιάζουν ένα ultra long range προϊόν, κάτι ξέρουν και δεν είναι εύκολο να το κάνεις player long range κατηγορία. Αλλά πάντα υπάρχει και η πολιτική και εάν παίζει το Εμιράτα = Γαλλία συμμαχία τι να πω εγώ ο τοσοδούλης.
 
Νομιζώ το χω ξαναγράψει κάπου, ότι οι Καταριανοί με το Παρίσι έχουν πολύ ιδιαίτερη σχέση τελευταία. Έχουν βάλει τόσα φράγκα για αγοράσουν τα κεντρικότερα κτήρια στα κιτς πλεον Ηλύσια Πεδία, την ποδοσφαιρική ομάδα της πόλης (με τον γιο Θανι να βγαίνει κάθε τόσο στην τβ και μιλάει γαλλικά πλέον) κ να εγκαταστήσουν παράρτημα της τράπεζας τους -που δεν υπάρχει πουθενά εκτός από Ντόχα και Ντουμπάι νομίζω και που είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο- που το να ψάχνουμε λογική στο γιατί βάζουν το 380, ενώ εγώ προχτές διαβαζα για το 787 και που αλλάξαν το 772 σε 773 μόλις πριν λίγο, είναι ίσως μάταιο να εξηγηθεί από εμάς τους θνητούς.

Άσχετο, πέταξα προχτές με reprotection της Turkish (και μεγάλους kavgades αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία) με την Qatar και CDG-DOH. Έτσι συμπλήρωσα τις 3 αραβικές στο ίδιο δρομολόγιο και άποψη μου είναι ότι η Etihad έχει καλύτερο συνολικά προιόν στις λεπτομέριες, και ότι η Emirates είναι μόνο για όταν η τιμή είναι καλύτερη.
 
Κάνε και για μας την σύγκριση, :thx: γιατί και εγώ έχω πετάξει και με τις 4 αλλά όχι στους ίδιους προορισμούς και μπορεί να μην είμαι αντικειμενικός.
Etihad ??? ναι …. Qatar τότε δεν είχε το νέο αεροδρόμιο, και το παλιό ήταν χάλια, Emirates = πολυκοσμία, η Gulf είναι συμπαθητική αλλά περιορισμένη και αεροδρόμιο κοτέτσι.
Πάντα για οικονομική θέση αναφέρομαι.
 
airzena":20raon0z said:
Η Qatar στην αρχή έλεγε να το δρομολογήσει για LHR αλλά εκεί υπάρχει τόσο μεγάλος ανταγωνισμός από την Emirates για LHR και LGW, που μόλις η Etihad αποφάσισε για λόγους prestige να πάει LHR ήταν αναμενόμενο η Qatar να διαλέξει το CDG που πετά μόνο η Emirates το A380. Γιατί διάλεξε το CDG και όχι το JFK; Πιστεύω για λόγους prestige αλλά μπορεί και για λόγους εξοικείωσης των πληρωμάτων / μηχανικών.

Μα θα μπει και στο LHR το Α380 (QR003,QR004). Το 1ο μάλιστα (εκτός κι αν μου ξέφυγε κάτι).
Επίσης, ακολουθεί το JFK απο ότι ακούγεται.

Τώρα, γιατί πάνε πρώτα Λονδίνο και Παρίσι;
α) Όλοι οι πλούσιοι καταριανοί έχουν σπίτια/επιχειρήσεις σε αυτές τις πόλεις και υπάρχει αρκετά μεγάλη ζήτηση σε F class (που πλέον θα υπάρχει μόνο στα 380).
β) Όπως υποθέτουμε όλοι, για λόγους prestige.
γ) Για πιο μακρυνούς προορισμούς (πχ JFK) θέλεις να έχεις 2-3 αεροπλάνα διαθέσιμα για το καθημερινό δρομολόγιο.

Αλλά γενικά δεν νομίζω οτι η Qatar έχει και τόσο ταλέντο στο management.
Προσωπικά μου έδωσε την εντύπωση οτι είναι η πιο ανοργάνωτη εταιρία που έχω πετάξει. Και δεν είμαι και τόσο έμπειρος.
 
Μετατίθεται για 1 Ιουλίου η έναρξη των πτήσεων για LHR με Α380
 
<Δώσε θάρρος στον χωριάτη να σου ανέβει στο κρεβάτι > καλά λέει η παροιμία, αφού γίνανε πλούσιοι με τα Ευρωπαϊκά λεφτά που αγοράζουμε το πετρέλαιο τους, τώρα κάνουν εκβιασμό και εάν δεν τους δώσουμε περισσότερες χρονοθυρίδες σε Ευρωπαϊκά αεροδρόμια δεν θα αγοράζουν Airbus.

Καλά να πάθει η Ευρωπαϊκή Βιομηχανία αφού οι πολίτες της Ευρώπης στράφηκαν σε αυτές τις εταιρείες.

Ας πάνε να κάνουν τα ίδια και στις ΗΠΑ και θα δουν το καταναλωτικό κίνημα να αντιδρά :great: και να μην επιβιβάζεται κανείς στα αεροπλάνα τους. :great:
Αλλά μας αξίζει αυτό, αφού βαράνε και τους αποκαλούμε και τους καλύτερους.

http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... slots.html
 
Top