Qatar Airways

  • Thread starter gonzo
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ακούγεται κάποιο διάστημα τώρα ότι του Al Baker του γυάλισε η Ιταλία, βρήκε και τη Meridiana εύκαιρη μιάς και τσοντάρει το κράτος για να μην κλείσει, ίδομεν :cool:
:arrow: http://www.ansamed.info/ansamed/en/news ... a8510.html
 
Κατάφερε να κάνει διακρατική συμφωνία και να μπορέσει να ξεκινήσει τα δρομολόγια προς SYD, από 1 Μαρτίου 2016 ξεκινά η καθημερινή
QR908 DOH-SYD 20:10-18:05 77W
QR909 SYD-DOH 22:20-05:05+1
Η QR με μόνο 2 δρομολόγια MEL, PER αισθάνεται πνιγμένη από την Μεγάλη γειτόνισσα, ευτυχώς η άλλη γειτόνισσα πετά μόνο για MEL, SYD αλλά έχει συνεργασία με την Virgin Australia.
H μεγάλη γειτόνισσα όμως τους έχει πάρει αμπάριζα, εκτός της συνεργασίας με την Qantas, πετά με Α380 στις MEL,SYD,BNE και από εκεί στο AKL αλλά και στις PER, ADL με Β777.
 
Έεεερχεται και η QR εις τας Ευρώπας μέσω της IG. Ενδιαφέρον μιάς και στη γείτονα χώρα γίνεται σφαγή, όλα τα καλά παιδιά μαζεύτηκαν (ΑΖ/ΕΥ, FR, U2, VY), οπότε παίζει να τους δούμε να ξεκινάνε απο αλλού :?: :!: :?:
Qatar Airways and the parent of Italian airline Meridiana have signed a memorandum of understanding (MOU) on “a potential partnership project,” Meridiana said Feb. 4.
...
“The two parties have agreed upon the pillars of the business proposition, which envisages a reinforcement of Meridiana with the objective of making it a solid player in the very competitive European aviation industry. The two parties have signed a memorandum of understanding which outlines the conditions precedent for the partnership."
:arrow: http://atwonline.com/finance-data/qatar-airways-meridiana-sign-partnership-agreement
 
Kαι το backstory της ανάμιξης της QR στην IG απ΄το CAPA
...Absent compelling strategic interests, a Qatar investment in Meridiana could be best explained by sovereign interests.

Qatar Airways helping to strengthen Meridiana's future grows the ties between the State of Qatar, the owner of Qatar Airways, and Sardinia, where Meridiana is based and where the State of Qatar has growing investments...
:arrow: http://centreforaviation.com/analys...litalia-beneficial-but-smaller-partner-265937
 
Από 3 Δεκεμβρίου 2016 ξεκινά η μακρύτερη εμπορική πτήση προς ΄Ωκλαντ Νέας Ζηλανδίας
Από ΑΤΗ κόστος εισιτηρίου €1625

QR0920 DOH-AKL 02:10-04:30 B777-200LR 16 ώρες 20 λεπτά
QR0921 AKL-DOH 14:40-22:10 17 ώρες 30 λεπτά
EK0449 AKL-DXB 21:15-05:35 17 ώρες 20 λεπτά B777-200LR
QF0008 DFW-SYD 21:15-06:05 16 ώρες 50 λεπτά Α380
 
θελω να ελπιζω οτι εχουν κοστολογησει μεσα στην τιμη και το "εξτρα αγνο παρθενο ελαιολαδο" που θα τους βγαλουν οι καταριανοι....

γιατι αλλο καταριανος αλλο ιρλανδος...
 
Η Boeing όταν γνωρίζει πως η Qatar δεν έχει άλλη επιλογή δεν θα κάνει τις μεγάλες εκπτώσεις ,όποτε το παιχνίδι παίζεται απο όλους.

Όσο για τους Ιρλανδούς τα 737ng τα πήραν σε τιμές που όταν τα πουλάνε μετά απο μερικά χρόνια βγάζουν κέρδος.
 
οι εκπτωσεις πανω στις τιμες "καταλογου" ειναι περιπου 50% (δεν θα μπω σε λεπτομεριες) σχεδον σε ολους οσους αγοραζουν

απο εκει και περα υπαρχουν και αλλες παραμετροι....

(τα "λεφτα"/το κερδος δεν ειναι στην πωληση του "σκαφους" αλλα μετα....)

οσο αφορα το θεμα ποιος ειχε αναγκη ποιον ειναι μεγαλη κουβεντα ειδικα οταν τα gap και στους δυο "μεγαλους κατασκευαστες αρχιζουν και "κουδουνιζουν"

το σχολιο μου ...αφορουσε το "λαδι" ... ολοι ξερουν στην αγορα το ποσο "καλα" περναει μια εταιρια στο συγκεκριμενο τομεα με παραγγελιες απο το καταρ... οχι μονο οι κατασκευαστες αλλα και οι συνεργατες τους και οι λοιποι εμπλεκομενοι ...

ΥΓ οι ιρλανδοι ΔΕΝ πουλανε τα αεροσκαφοι τους μετα την χρηση τους... καπου εδω μεσα εχω αναφερει πως "αρμεγουν" τα αεροσκαφοι τους με το που γινει η παραγγελια...
 
Top