Καλησπέρα σε όλους !
Αρχικά να ζητήσω συγγνώμη για την στοχευμένη εγγραφή μου .
Ορκίζομαι οτι εκτός απο το FlyerTalk κι εσάς δεν διαβάζω άλλο σχετικό φόρουμ. Απλά σαν άσχετος δεν είχα ποτέ κάτι να πω και έτσι ποτέ δεν γράφτηκα :?
(στο ερώτημα τώρα)
Απο ότι έχω διαβάσει στις προηγούμενες σελίδες, σίγουρα έχετε πετάξει με τα narrow body που βάζει η εταιρία στο ATH-DOH. Τί παίζει με τις business εάν δεν βρω να κάτσω 1η σειρά ;
Είναι επιπέδου A3 τουλάχιστον ; Το seat pitch που βλέπω σε σελίδες με τρομάζει (Α320).
Είμαι 195 και στις οικονομικές εξόδους κινδύνου των Α320 της Α3 την βγάζω οριακά καθαρή κάθε χρόνο για 3-4 ώρες. Οριακά όμως γιατί πιέζω τόσο πολύ το μπροστά κάθισμα που ο μπροστινός και να θέλει δεν μπορεί να πάει πίσω.
Το όλο ταξίδι θα είναι ATH-NRT-ATH (via DOH) και επέλεξα Qatar γιατί:
1) το κόστος για J είναι σούπερ (4.5Κ για 2 άτομα)
2) η J στα 777 είναι απόλαυση για ζευγάρι (ελπίζω να μην μπει 787)
3) το νέο αεροδρόμιο που θα ανοίξει 1/4 ( :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: ) δείχνει όμορφο για τουριστικό layover. Αν δεν δω τον 1ο επιβάτη βέβαια στο flyertalk δεν το θεωρώ επιχείρημα.
Σαν πιο έμπειροι μπορείτε να με ξενερώσετε όσο θέλετε, είμαι ανοιχτός σε εναλλακτικές. Σίγουρα όμως σοβαρές business (όχι LH παρακαλώ ) γιατί το ταξίδι θέλω να είναι μέρος της εμπειρίας και όχι μέρος της ταλαιπωρίας. <5Κ επίσης γιατί θέλω να μου μείνει και τίποτα
Είμαι blue member στην Α3 και ένα τέτοιο ταξίδι θα με έκανε χρυσό αλλά δεν με ενδιαφέρει και πολύ. Τα 1-2 ταξιδάκια που κάνω τον χρόνο είναι για διακοπές οπότε δεν πεθαίνω να περιμένω στην ουρά των κοινών φτωχών για την παράδοση αποσκευών
Τα NRT , J, narrow body τα έγραψα για να το παίξω γνώστης...δεν μιλάω έτσι στην γυναίκα μου
Αρχικά να ζητήσω συγγνώμη για την στοχευμένη εγγραφή μου .
Ορκίζομαι οτι εκτός απο το FlyerTalk κι εσάς δεν διαβάζω άλλο σχετικό φόρουμ. Απλά σαν άσχετος δεν είχα ποτέ κάτι να πω και έτσι ποτέ δεν γράφτηκα :?
(στο ερώτημα τώρα)
Απο ότι έχω διαβάσει στις προηγούμενες σελίδες, σίγουρα έχετε πετάξει με τα narrow body που βάζει η εταιρία στο ATH-DOH. Τί παίζει με τις business εάν δεν βρω να κάτσω 1η σειρά ;
Είναι επιπέδου A3 τουλάχιστον ; Το seat pitch που βλέπω σε σελίδες με τρομάζει (Α320).
Είμαι 195 και στις οικονομικές εξόδους κινδύνου των Α320 της Α3 την βγάζω οριακά καθαρή κάθε χρόνο για 3-4 ώρες. Οριακά όμως γιατί πιέζω τόσο πολύ το μπροστά κάθισμα που ο μπροστινός και να θέλει δεν μπορεί να πάει πίσω.
Το όλο ταξίδι θα είναι ATH-NRT-ATH (via DOH) και επέλεξα Qatar γιατί:
1) το κόστος για J είναι σούπερ (4.5Κ για 2 άτομα)
2) η J στα 777 είναι απόλαυση για ζευγάρι (ελπίζω να μην μπει 787)
3) το νέο αεροδρόμιο που θα ανοίξει 1/4 ( :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: ) δείχνει όμορφο για τουριστικό layover. Αν δεν δω τον 1ο επιβάτη βέβαια στο flyertalk δεν το θεωρώ επιχείρημα.
Σαν πιο έμπειροι μπορείτε να με ξενερώσετε όσο θέλετε, είμαι ανοιχτός σε εναλλακτικές. Σίγουρα όμως σοβαρές business (όχι LH παρακαλώ ) γιατί το ταξίδι θέλω να είναι μέρος της εμπειρίας και όχι μέρος της ταλαιπωρίας. <5Κ επίσης γιατί θέλω να μου μείνει και τίποτα
Είμαι blue member στην Α3 και ένα τέτοιο ταξίδι θα με έκανε χρυσό αλλά δεν με ενδιαφέρει και πολύ. Τα 1-2 ταξιδάκια που κάνω τον χρόνο είναι για διακοπές οπότε δεν πεθαίνω να περιμένω στην ουρά των κοινών φτωχών για την παράδοση αποσκευών
Τα NRT , J, narrow body τα έγραψα για να το παίξω γνώστης...δεν μιλάω έτσι στην γυναίκα μου