Αγαπητέ FlyHigh ο τ.ΟΑ είπε την άποψή του α/ με βάση τα μέχρι χθες γνωστά γεγονότα από τα ΜΜΕ και β/ τις 4 αποτυχημένες προσπάθειες προσγείωσης, που νομίζω ένας οιοσδήποτε έμπειρος πιλότος στο άκουσμα του (4) είναι εύκολο να καταλάβει τι μπορεί να πήγε στραβά (εγώ το μεταφράζω απλά και λέω, είναι σαν να προσπαθείς επαναληπτικά να παρκάρεις το αμάξι σου σε μικρό χώρο, αγχώνεσαι και προκειμένου να αποτύχεις εκ νέου, δεν πας για τρίτη προσπάθεια, το χέζεις και πας πάρα πέρα ) Τελικά μάλλον φαίνεται δυστυχώς να επιβεβαιώνονται οι απόψεις των περισσοτέρων στα ΜΜΕ για το ανεξήγητο εγωϊστικό λάθος του μακαρίτη έμπειρου Χειριστή της Πολεμικής Πολωνικής Αεροπορίας ( εν αναμονή πάντα του επίσημου πορίσματος )
Όσον αφορά τα υπόλοιπα σχόλια που αναφέρεις είναι πλήρως άσχετες συγκρίσεις /σχόλια ( περί αναχαιτίσεων στο Αιγαίο κλπ ), απλά προσωπικά πιστεύω ( επειδή έχω φίλους και συγγενείς αμφοτέρων των κλάδων ) ότι αρκετοί χειριστές προερχόμενοι από την Πολεμική και ιδιαίτερα μαχητικών αεροπλάνων ,δεν προσαρμόζονται εύκολα στα 45/τους στην φιλοσοφία της Πολιτικής.
Στην Πολεμική η όλη φιλοσοφία εκπαίδευσης είναι επικεντρωμένη στην «αποστολή» /αναχαίτιση, βομβαρδισμός κλπ, η ασφάλεια εξ αντικειμένου έρχεται δεύτερη ( ο πιλότος έχει και την δυνατότητα διάσωσης ), ενώ στη Πολιτική κυρίαρχη φιλοσοφία της εκπαίδευσης είναι η ασφάλεια. Δηλαδή ενώ η βασική πτητική εκπαίδευση και στους δυο κλάδους είναι παρόμοια, από ένα σημείο και μετά αλλάζει η σκοπιμότητα επιδιωκόμενου έργου, στους μεν η γνώση των οπλικών συστημάτων του αεροπλάνου, για την επιτυχή ολοκλήρωση της «αποστολής» , στους δε η γνώση των πολυπλοκότερων συστημάτων του πολιτικού αεροπλάνου για την επιτυχή και ασφαλή μετάβαση των επιβατών στο «προορισμό» τους.
Όσον αφορά το συμβάν του 320 στην ΝΥ , όντως ο Αμερικάνος ήταν άριστος ( παγκόσμια περίπτωση / είχε όμως και το Θεό με το μέρος του, διότι του «βγήκαν» όλα σαν κινηματογραφική ταινία ) Δεν είπε κανένας ότι οι πιλότοι της Πολεμικής δεν είναι καλοί πιλότοι, απεναντίας ( άλλωστε σε αυτούς βασίστηκε η μεταπολεμική Πολιτική αεροπορία ) Όλοι μας σεβόμαστε , εκτιμούμε και αισθανόμαστε υπερήφανοι για το έργο των «Γερακιών του Αιγαίου» ( αν και δεν μου αρέσει προσωπικά κάθε μορφή πολεμοχαρούς προπαγάνδας και νοοτροπίας )
Όταν όμως συνταξιοδοτούνται από την Πολεμική ξεζουμισμένοι στα 45/τους και βάλε και πάνε στην Πολιτική πρώτον δεν είναι εύκολη η προσαρμογή αρκετών στα νέα δεδομένα και δεύτερον έχουν κάποιο επί πλέον κόστος για τις εταιρίες. Άλλωστε γι αυτό σιγά – σιγά , μετά την ίδρυση των Αεροπορικών Ακαδημιών/Σχολών Πολιτικής Αεροπορίας, προτιμώνται των στρατιωτικών. Είναι άλλο πράγμα στα 18/σου να μπαίνεις στην νοοτροπία Ικάρων και να σου γανώνουν το μυαλό πως θα καταφέρεις να γίνεις χειριστής μαχητικών για να «φας τους τούρκους» κι είναι άλλο πράγμα στην ίδια ηλικία να μπαίνεις στην νοοτροπία της Πολιτικής Αεροπορίας για να μαθαίνεις να πετάς σε περιβάλλον συνεργασίας πολιτικά αεροπλάνα με μοναδικό στόχο την ασφαλή πτήση στο προορισμό σου.
Επειδή είδα και σε άλλο τοπικ τις απόψεις σου περί ΠΑ, μην είσαι κολλημένος με ανόμοιες συγκρίσεις , νομίζοντας ότι απαξιώνω με τις απόψεις μου τους πιλότους Πολεμικής Αεροπορίας. Πέραν αυτού δεν είναι δίκαιο ( όπως αναφέρεται στο άλλο τοπικ ) για τους πιλότους Πολεμικής να συνταξιοδοτούνται και μετά να διεκδικούν θέσεις ανέργων συναδέλφων τους.
Συγνώμη για το ολίγον off topic, ο αντίλογός μου δεν έχει κακοπροαίρετη πρόθεση και προσωπική κόντρα με τον κ. Flyhigh/απόψεις εκφράζουμε