Πτωση Ethiopian 738-MAX

  • Thread starter Thread starter VASMAD1
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το παραπήγε μακριά το σενάριο κατά τη γνώμη μου. Όσους μήνες και να χρειαστεί να φτιαχτεί το πρόβλημα.. καταλαβαίνουν τι λένε? Να παρατήσουν το MAX στη μέση, να χάνουν τρισεκατομμύρια, μέχρι να βγάλει ολοκαίνουριο design και θα έχει και μειονέκτημα η Airbus στο τέλος?
 
Εκτίμηση για μετοχή είναι, όχι πόρισμα - αλλά μην έχεις αμφιβολία ότι οι κύριοι είναι πολύ σχετικοί στο θέμα.
 
Βγήκε το Preliminary report από το Aircraft Accident Investigation Bureau της Αιθιοπίας.

Απ'ότι παραδέχεται και η Boeing, λόγω AOA disagreement πάλευαν οι πιλότοι με το MCAS. Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο από την αναφορά είναι αν οι πιλότοι ενεργοποίησαν εκ νέου το electrical trim, που οδήγησε στο τελικό nose down.
 
Όσο διαβάζω το preliminary τόσο ανεβαίνει το ποσοστό συμμετοχής του pilot error στο ατύχημα.

Όσο και αν πουλάει ο 'διάολος' το MCAS και η αντι-Boeing & αντι-FAA αίσθηση του κοινού, αν κοιτάξει κανείς βήμα-βήμα το report όχι μόνο οι πιλότοι δεν ακολούθησαν τις διαδικασίες, αλλά τα κάναν χειρότερα από ότι ήταν. Απ ότι φαίνεται κρίμα, γιατί MCAS ή no-MCAS οι πιλότοι δεν 'πέταξαν' ποτέ το αεροσκάφος...
 
Ούτε η Boeing δεν θεωρεί υπέυθυνους τους πιλότους και τους θεωρείς εσύ; Χειρότεροι και απο τους αντι Boeing είστε οι υπέρ Boeing.
 
redhell":18y6ozzy said:
Όσο διαβάζω το preliminary τόσο ανεβαίνει το ποσοστό συμμετοχής του pilot error στο ατύχημα.

Όσο και αν πουλάει ο 'διάολος' το MCAS και η αντι-Boeing & αντι-FAA αίσθηση του κοινού, αν κοιτάξει κανείς βήμα-βήμα το report όχι μόνο οι πιλότοι δεν ακολούθησαν τις διαδικασίες, αλλά τα κάναν χειρότερα από ότι ήταν. Απ ότι φαίνεται κρίμα, γιατί MCAS ή no-MCAS οι πιλότοι δεν 'πέταξαν' ποτέ το αεροσκάφος...
Κάποιο link με το preliminary;
 
@nsap
Φωτιά και τσεκούρι στην Boeing αν θες την άποψη μου. Φτιάξανε με απόλυτη προχειρότητα έναν αυτοματισμό που δεν χωράει ο νους πόσο εύκολα μπορεί να 'παει να σε ρίξει'΄. Άλλο αυτό όμως και άλλο τι έγινε...

@lewton Από την "ΥΠΑ" της Αιθιοπίας εδώ
 
Ευχαριστώ για το link.
Φαντάζομαι αναφέρεσαι στις σελίδες 10-12 όπου έχει καταγραφεί το χρονικό των ενεργειών που έκαναν οι πιλότοι.
Σε ποια σημεία βλέπεις pilot error;
 
Χωρίς να έχω άποψη, μπορεί κάποιος να μας πει αν είναι σύνηθες να πετάνε τέτοιο αεροσκάφος ένας 29χρονος με έναν 25χρονο, ακόμα και αν είχαν τις πιστοποιήσεις; Από άποψη ωρών περισσότερο.
 
@lewton

Που να αρχίσω και που να τελειώσω...
Εντοπίζω τουλάχιστον 10 αλλά άμα αρχίσω να γράφω θα χάσω 1 ώρα δουλειάς. Ίσως το βράδυ ή αύριο.

Τα καραμπινάτα είναι : Ότι σκάλωσε το μυαλό τους τόσο πολύ που δεν τριμάρισαν ουδέτερα ΠΟΤΕ το αεροσκάφος μετά την πρώτη είσοδο του MCAS , εντέλει απενεργοποίησαν το electric trim όντας ΑΚΟΜΑ ατριμάριστοι και ταυτόχρονα έκαναν τόσο overspeed για ΤΟΣΗ ΩΡΑ που πέταξαν πολύ πέραν του Vmo, κοντά ή παραπάνω του Vne. Στο τέλος το ενεργοποίησαν (μάλλον) ξανά για να τριμάρουν , αλλά πάνω στη στροφή ήταν αργά... Ξανακούμπωσε το MCAS ενώ ήταν στο όριο και τέλος. Ανακοίνωσε η ET ότι ακολούθησαν τις διαδικασίες επ ακριβώς! Ούτε κατά διάνοια !

H Boeing δεν θα βγει να πει κουβέντα μέχρι να περάσει πολύς καιρός. Κάθε ανακοίνωση που περιέχει τις λέξεις Boeing - MCAS - crash ακόμα και αν καταλήγει στο "Δεν φταίμε εμείς" - είναι , αυτή τη στιγμή , καταστροφή ( $ )
Σίγουρα φτιάξανε το MCAS με καλές προθέσεις αλλά τόσο πρόχειρα που είναι υπόλογοι. Αλλά όχι οι "κυρίως ένοχοι" στα μάτια μου τουλάχιστον.
 
Top