Πτωση Ethiopian 738-MAX

  • Thread starter Thread starter VASMAD1
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Με 64 περιστατικά σε 50κάτι χρόνια, εκατοντάδες νεκρούς και μια ατελείωτη λίστα με δυστυχήματα, όπως τουλάχιστον βλέπω από wikipedia, θεωρώ ότι ναι υστερεί κατα πολύ σε ασφάλεια.Δε μου αρέσει να συμψηφίζω απώλειες και να κατηγορώ, τέτοια ώρα τέτοια λόγια.Ούτε να αντιπαρατίθεμαι μετά από ένα τόσο τραγικό γεγονός.
Γενικά έχει ενδιαφέρον και η κουβέντα στο airliners.net. Ας ελπίσουμε να είναι τυχαίο περιστατικό,το 738 max να είναι αξιόπλοο.
 
Ας μην βιαζόμαστε να ρίχνουμε ευθύνες και να λέμε μεγάλα λόγια χωρίς να έχουμε ίδια άποψη για το τι γίνεται. Μια εταιρεία της Star Alliance προφανώς τηρεί τα μινιμουν εκτός αν υπάρχουν διαφορετικές πληροφορίες.

STAVROS_ATH υπερβάλλεις λίγο την λίστα με τα 64 incidents και συμπεριλαμβάνεις

Both engines ingested pigeons during take-off.
Aborted take-off after birdstrike during the take-off

Και πολλές αεροπειρατείες.

Τα τελευταία 30 χρόνια η εταιρεία ελέγχεται για το συμβάν στον Λίβανο και το σημερινό - αν πράγματι έχει ευθύνη. Να υπενθυμίσω ότι οι αεροπειρατείες και η ασφάλεια δεν είναι ευθύνη της εταιρείας αλλά των κρατικών αρχών.
 
Καλά δε φταίει το ένα δε φταίει το άλλο μην τη βγάλουμε και Qantas την εταιρία.Τη μια φταίνε τα πουλιά, την άλλη οι αεροπειρατείες,την άλλη είναι κακός ο καιρός, την άλλη η κατασκευάστρια εταιρία, με αυτά και με εκείνα έχει χαθεί κοσμός.Το πιο θλιβερό που άκουσα είναι ότι για αφρικάνικη εταιρία έχει εξαιρετικό δείκτη ασφαλείας.Ντροπή.
Τώρα γιατί την πήρε η Star Alliance δεν ξέρω, το έχω απορία.Πληροφορίες δεν έχω, βλέπω απλά τα δυσάρεστα περιστατικά της εταιρίας.Και το αρχικό μου ποστ ήταν σε απάντηση ατόμου που αμφισβήτησε το πόσο αξιόπλοα είναι τα 738 max.
 
Είπες ότι

Στον αντίποδα κάποιος θα μπορούσε να πει ότι η Ethiopian υστερεί κατά πολύ σε θέματα ασφαλείας, αν κρίνουμε και από τα ατυχήματα και τα fatalities που είχε τα τελευταία χρόνια.

Αν πραγματικά μας λες ότι για τα bird strikes ευθύνεται μια εταιρεία ή ο πιλότος που δεν τα απέφυγε και ότι ακόμα και αν αυτά δεν είχαν κάποιο αρνητικό αποτέλεσμα, αυτά σε κάνουν να τα μετράς αρνητικά για την ασφάλεια μιας εταιρείας (που μάλλον το αντίθετο πρέπει να συμβαίνει), τότε πάω πάσο...
 
Όποιος θέλει να ενημερωθεί για το safety records της εταιρίας μπορεί να ενημερωθεί απο τη σελίδα της wikipedia όπου υπάρχει ένας πίνακας με αμέτρητα incidents και accidents, δυστυχώς.Κάποια πιο επίσημη ενημέρωση δεν έχω.Σίγουρα θα υπάρχει.Το πρωί στο αντίστοιχο section υπήρχε μια ενημέρωση ότι είναι από τις ασφαλέστερες εταιρίες,μετά βέβαια το κατέβασαν.
Από κει και πέρα δεν μπορώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας.
 
ανεπιβεβαίωτες- υποψίες για χοντρό ηλεκτρονικό λάθος της Boeing ως αιτία της πτώσης του (καινούργιου) αεροπλάνου στην Αντίς Αμπέμπα.
Οι υποψίες αυτές καταβαράθρωσαν σήμερα τη μετοχή της εταιρείας και ακινητοποίησαν στα αεροδρόμια εκατοντάδες αεροσκάφη του ίδιου τύπου!
 
Προφανως πολλοι εδω εχετε την εντυπωση οτι τα αεροπλανα ειναι κονσερβες, και νομιζετε οτι μονο οι legacy αεροπορικες δεν εχουν προβληματα (πολυ κακως). Η Ethiopian εχει απο τους πιο μοντερνους στολους στον κοσμο, και γενικα η ηλικια του αεροσκαφους αν συντηρειτε σωστα δεν εχει καμια σημασια. Για οσους θελουν να το ψαξουν περισσοτερο πιστευω οτι η πτωση εχει να κανει με το συστημα MCAS και στο type rating απο 737NG σε 737 Max που δεν χρειαζεται καποια παραπανω εκπαιδευση.

http://www.b737.org.uk/737maxdiffs.htm

http://www.b737.org.uk/mcas.htm
 
As a precautionary measure, EASA has published today an Airworthiness Directive, effective as of 19:00 UTC, suspending all flight operations of all Boeing Model 737-8 MAX and 737-9 MAX aeroplanes in Europe. In addition EASA has published a Safety Directive, effective as of 19:00 UTC, suspending all commercial flights performed by third-country operators into, within or out of the EU of the above mentioned models.

https://www.easa.europa.eu/newsroom-and ... ons-europe
 
Για να καθηλωνονται τα συγκεκριμενα μοντελα σε λιγοτερο απο 24 ωρες μετα το ατυχημα...κατι πολυ χοντρο συμβαινει..που ο απλος κοσμακης δεν θα μαθει μαλλον ποτε την ακριβη αιτια.Το θεμα ειναι ποιος μπαινει σε αυτου του τυπου τα αεροσκαφη ακομη και μετα την αναβαθμιση/bug fixing
 
Top