northwest dc10
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 11/03/2005
- Μηνύματα
- 124
- Likes
- 16
ιστοριες Για φανατικους χασομερηδες μονο
1.πριν παρα πολλα χρονια ενα dc-10 της aeromexico ανεβαινε απο το μαιαμι . στα 14000 αποσυνδεθηκε ο αυτοματος .κατα την επανασυνδεση πηρε εντολη να "κρατησει" βαθμο ανοδου ανεξαρτητα απο την ταχυτητα.με συνεπεια να στολλαρει και να αρχισει εντονο κραδασμο. με μηχανικο πτησης στο πιλοτηριο παρακαλω νομισαν οτι εχουν προβλημα κινητηρα. και τον εσβησαν!! Μεχρι να καταλάβουν τι γινεται και να "βαλουν μουρη επεσαν σε οβερσπηντ και γυρισαν στο μαιαμι "κουρεμενοι απο κινουμενες επιφανειες.ΑΑΑΑ λεει η douglas commercial: Δεν κατανοησατε το πλαισιο λειτουργιας του αυτοματου!!!
2.Μετα απο παρα πολλα χρονια οταν βγηκε το πορισμα της 447 παρα πολλοι απορησαν και δεν μπορουν ουτε και σημερα να καταλαβουν τιοδηγησε τον PF να τραβαει fullup απο τα 37500 χωρις Α protection.(μια υποθεση ειναι οτι του διεφυγε οτι σε alternative law δεν ειχε Α protection).Οι αμερικανοι ισχυριστικαν στα σοβαρα οτι σε boeing δεν θα συνεβαινε κατι παρομοιο διοτι ο PNF θα εβλεπε το column ολο πισω και θα παρενεβαινε (??).Μετα σκεφτηκαν (ορθως) να βγάλουν απο την εξουσια του χειριστη αυτην την πιθανοτητα.και ετσι προεκυψε το MCAS!!!!Για κατσε ομως recovery σε λιγοτερο απο 5000 ???και το κυριωτερο τι γινεται αν ειναι false inputs σε AOA η και TAS??? εεεεε στα αληθεια εχω χασει τον υπνο μου.πως διορθωνεται αυτο ? Να μπεις στο λογισμικο να κανεις τιι? να το ακυρωσεις και να το κανεις 738 προσωρινα και βλέπουμε.Ενα κοινοτατο ΑΟΑ alarm που διαθετουν τα learjet δεν θα ηταν αρκετο να ξυπνησει τους χειριστες σε αναλογες περιπτωσεις? Ειπαμε μονο για χασομερηδες
1.πριν παρα πολλα χρονια ενα dc-10 της aeromexico ανεβαινε απο το μαιαμι . στα 14000 αποσυνδεθηκε ο αυτοματος .κατα την επανασυνδεση πηρε εντολη να "κρατησει" βαθμο ανοδου ανεξαρτητα απο την ταχυτητα.με συνεπεια να στολλαρει και να αρχισει εντονο κραδασμο. με μηχανικο πτησης στο πιλοτηριο παρακαλω νομισαν οτι εχουν προβλημα κινητηρα. και τον εσβησαν!! Μεχρι να καταλάβουν τι γινεται και να "βαλουν μουρη επεσαν σε οβερσπηντ και γυρισαν στο μαιαμι "κουρεμενοι απο κινουμενες επιφανειες.ΑΑΑΑ λεει η douglas commercial: Δεν κατανοησατε το πλαισιο λειτουργιας του αυτοματου!!!
2.Μετα απο παρα πολλα χρονια οταν βγηκε το πορισμα της 447 παρα πολλοι απορησαν και δεν μπορουν ουτε και σημερα να καταλαβουν τιοδηγησε τον PF να τραβαει fullup απο τα 37500 χωρις Α protection.(μια υποθεση ειναι οτι του διεφυγε οτι σε alternative law δεν ειχε Α protection).Οι αμερικανοι ισχυριστικαν στα σοβαρα οτι σε boeing δεν θα συνεβαινε κατι παρομοιο διοτι ο PNF θα εβλεπε το column ολο πισω και θα παρενεβαινε (??).Μετα σκεφτηκαν (ορθως) να βγάλουν απο την εξουσια του χειριστη αυτην την πιθανοτητα.και ετσι προεκυψε το MCAS!!!!Για κατσε ομως recovery σε λιγοτερο απο 5000 ???και το κυριωτερο τι γινεται αν ειναι false inputs σε AOA η και TAS??? εεεεε στα αληθεια εχω χασει τον υπνο μου.πως διορθωνεται αυτο ? Να μπεις στο λογισμικο να κανεις τιι? να το ακυρωσεις και να το κανεις 738 προσωρινα και βλέπουμε.Ενα κοινοτατο ΑΟΑ alarm που διαθετουν τα learjet δεν θα ηταν αρκετο να ξυπνησει τους χειριστες σε αναλογες περιπτωσεις? Ειπαμε μονο για χασομερηδες