@1 1ον είσαι σε μεγάλη πόλη,2ον δεν έχεις readiness ktl,3ον εισπράτεις τα κλιμάκια σου,4ον βάζεις ώρες σε δικηνητήριο για να πραγματοποιήσεις το όνειρο σου....να πάς σε εταιρεία κα να το παίζεις γενικός μαμάω.5ον μην κοιτάμε την φετινή χρονία,καμιά 150 αριά 200 ώρες το χρόνο βάζεις....χαλαρά δηλαδή..1.Τί είδους "βυσματική" μετάθεση είναι αυτή που συνίσταται στο να πετάς μέσα σέ εστίες φωτιάς γιά να τίς σβήσης;
2.Το επιχείρημα οτι οι πιλότοι τής πολιτικής που "έχουν σπάσει minima,έχουν προσγειωθεί σε αεροδρόμια που δέν έπρεπε να πλησιάσουν κλπ. το έκαναν γιά τους επιβάτες τους" είναι συζητήσιμο.Ασφαλώς επιδίωξη τού κάθε πιλότου είναι να μεταφέρη τους επιβάτες του εκεί που θέλουν,όμως πάνω από όλα προέχει να τους μεταφέρη μέ ασφάλεια.Αν δέν είναι δυνατόν να γίνη αυτό,είναι καλύτερο να τούς πή οτι "οι καιρικές συνθήκες είναι τέτοιες ώστε υπάρχει σοβαρός κίνδυνος η πτήση να καταλήξη σέ δυστύχημα,γι'αυτό εγώ προσωπικά δέν αναλαμβάνω τέτοια ευθύνη".Αντίθετα,ο πιλότος τού πυροσβεστικού δέν μπορεί να πή "α,ξέρετε,έχει αέρα,δέν μπορώ να πάω να σβήσω τη φωτιά,αφήστε την να κάψη όσο κάψη και μόλις πιάση άπνοια θά πετάξω και εγώ κατά κεί".
3.Οι ώς άνω πιλότοι τής πολιτικής χαρακτηρίζονται ήρωες όταν το αεροπλάνο προσγειώνεται μετά από μιά τέτοια πτήση,άν όμως "δέν τούς κάτση",τότε όλοι ρίχνουν το φταίξιμο σ'αυτούς,είτε είναι αλήθεια είτε όχι.
4.Μιά συνήθης πτήση ενός πιλότου τής πολιτικής αεροπορίας ενέχει πολύ λιγώτερους κινδύνους από μιά συνήθη πτήση ενός πιλότου πυροσβεστικού αεροπλάνου.Η βουτιά μέσα στην εστία φωτιάς γιά την ρίψη τού νερού,η άμεση άνοδος και μετά η προσθαλάσσωση γιά την υδροληψία-που πρέπει να γίνη είτε η υδάτινη επιφάνεια είναι ήρεμη είτε όχι-είναι ελιγμοί πολύ πιό επικίνδυνοι από μιά απλή απογείωση,πτήση σέ κάποιο ύψος και προσγείωση.Καί οι πιλότοι τών πυροσβεστικών αεροπλάνων κάνουν αυτούς τους ελιγμούς συνέχεια σέ κάθε πτήση τους,κάθε μέρα,επί ώρες.
5.Τά περί ΚΑΥΥ δέν εχουν θέση σ'αυτό το τόπικ.
@2 Κυβερνήτης είναι και άμα πεί οτι έχει πολύ αέρα εκεί και δεν πάω δεν του λέει κανένας τίποτα και ούτε τον υποχρεώνει κανείς να υπερβαίνει τα όρια του...στην Π.Α είναι πολύ πιο ευκολο να πείς δεν πετάω για τον α ή β λόγο απο ότι είναι σε οποιαδήποτε εταιρεία.
@3 σε αντίθεση με τους ιπταμένους της ΠΑ που είναι πάντα ήρωες
@4εξαρτάται πώς το βλέπει κανείς σίγουρα είναι δύσκολες συνθήκες αλλά πιο δύσκολες είναι να είσαι βράδυ με καταιγίδα την έκτη μέρα συνεχόμενη της εργασίας σου με εξάσκελο απο το πρωί και να προσγειώνεσαι με 150 πίσω σου και άμα σπάσεις και το αεροπλάνο ακόμα και αν δεν ανοίξει μύτη...άνεργος θα βρεθείς όχι ήρωας