Πρόβλημα της Astra στη Σητεία

  • Thread starter Thread starter jsh4all
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αγαπητε Γιωργο . Σχεδον ΟΛΟΙ οι τυποι αεροσκαφων , μπορουν να χρησιμοποιησουν το αεροδρομιο της Σητειας ( εξαιρουνται τα ...''μεγαλα'' , 747 , Α380 , κλπ ) Τι να πρωτοθυμηθω ?? Τα C-130 , τα F-16 , τα 738 της Transavia , τους διαφορους τυπους Airbus , ΑTR , ολα τα ειδη των ιδιωτικων Jet ,κλπ κλπ . Την Συγκεκριμενη ημερα ειχαν προσγειωθει το Jetstream 41 της SKY EXPRESS και το DASH της OLYMPIC . ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ για πολλοστη φορα , ( και ειδικα σε εκεινους που ΔΕΝ προσεχουν τι διαβαζουν ) οτι την συγκεκριμενη ημερα ηταν Α) Α Π Ν Ο Ι Α ,( Σεναρια τα περι πλαγιων η αλλων ανεμων) , Β) η ορατοτητα ηταν οσο λιγες ημερες του χρονου , Δ Ι Α Υ Γ Ε Ι Α , και Γ) ηταν μονο 4 και κατι το απογευμα ( εδω αρχιζει να νυκτωνει μετα τις 5 ) . Αυτο που προσπαθουμε να καταλαβουμε , ειναι γιατι γυρισε πισω λιγο μετα που περασε την Μηλο . Απο καιρο ΔΕΝ δικαιολογειται . Λογω του ΝΟΤΑΜ ??? Τοτε γιατι εφυγε απο την Αθηνα ??? Εναλλακτικα γιατι δεν πηγε Καζαντζακη ?? που του το προτειναν και ηταν διπλα του ??? Ολα αυτα φυτευουν υποψιες , ειδικα στον απλο πολιτη του τοπου που στερειται αεροπορικων γνωσεων . Οσο για το επισημο εγγραφο που παρουσιαστηκε στην συνεντευξη τυπου ( και που δεν το αμφισβητει ουδεις ) η ερωτηση ειναι απλη και ΙΔΙΑ . Αφου ΔΕΝ (λογω ΝΟΤΑΜ) ΓΙΑΤΙ ??? ( απογειωθηκε απο Βενιζελο ) ?? Απλη Η ερωτηση . Αυτα τα ΦΘΗΝΑ σχολια , ... Πεσ'μας Εσυ γιατι , ποιο ειναι το πορισμα σου , Γιατι τα εχεις βαλει με την ΑΣΤΡΑ , Γιατι ΔΕΝ την γουσταρεις κλπ . Μονο Γελια προκαλουν στην πλειοψηφια ( που διαβαζει , αλλα δεν μιλαει , Εξ ου και οι πανω απο 3000 προβολες μεσα σε λιγα εικοσιτετραωρα ) Δηλωνω λοιπον σε ολους ( καλοπροαιρετους , και ΚΑΚΟπροαιρετους ) οτι ουτε με την ΑΣΤΡΑ ουτε με καμμια αλλη εταιρια , ΔΕΝ ειχα , ουτε ΕΧΩ , αντιπαθεια και μισος . Ο ραγιαδισμος ομως δεν ειναι κομματι του χαρακτηρα μου . Το να Χαρακτηριζομαι απο ενα - δυο , οτι ολα αυτα τα γραφω γιατι ΕΧΩ προβλημα με την εταιρια , ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ . Αν στην Θεση της Αστρα μπορουσε να ειναι η οποιαδηποτε εταιρια , ΠΑΛΙ τα ΙΔΙΑ θα εγγραφα . !!! ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΓΡΑΦΩ , ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ , ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΟΥ ,( και εδω και αλλου ) , ΕΙΤΑΙ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ , ΕΙΤΑΙ ΟΧΙ . Επιφυλασσομαι . !!!
 
Γιώργος Μάναρης":2rly8ai3 said:
Ο τύπος αεροσκάφους Bae 146-300 είναι σωστός;

Nαι. Όσα κατασκευάστηκαν μέχρι το 1991 χαρακτηρίζονται ως Bae (100, 200, 300). Από το 1992 και μεχρι το 2001 που σταμάτησε η παραγωγή, χαρακτηρίζονταν ως AVRO RJ 70, 85, 100 αντίστοιχα

Για την ιστορία , τα Βae της ΑSTRA είναι κατασκευής 1991. Το SX-DIX πρωτοπέταξε στις 5/7/1991 και πέρασε από τις Dan Air, Flightline, KLM UK, Air Lingus & Air Dolomiti

Το SX-DIZ πρωτοπέταξε στις 17/12/1991 και πέρασε κατα σειρά από τις Thai, Jersey European & Flybe πριν καταλήξει στην ASTRA.

Aυτά....
 
Αυτόκλητε ερμηνευτή της πλειοψηφίας
Γέλια προκαλού στην πλειοψηφια ( που διαβαζει , αλλα δεν μιλαει
θα σου κάνω μια απλή ερώτηση:Έστω ό,τι το μπορούσε να προσγειωθεί Full Visual.Την απογείωση την έχεις σκεφτεί;Μόνος σου γράφεις για τις ώρες άφιξης και αναχώρησης.Γνωρίζεις τους κανόνες πτήσεων εξ όψεως και νυχτερινής πτήσεως;Προφανώς,ΟΧΙ.
Αν χρειαζόταν αυτός ο ταλαίπωρος να επιστρέψει στη Σητεία λόγω βλάβης (αναγκαστική προσγείωση) στην αναχώρηση πως θα το έκανε όταν θα είχε νυχτώσει;Θα σου τηλεφωνούσε για να τον καθοδηγήσεις;Υπάρχουν βασικοί κανόνες και τακτικές στην αεροπορία τους οποίους δε γνωρίζεις και δεν είσαι υποχρεωμένος.Πριν όμως αρχίζεις να παραθέτεις "στοιχεία" με ύφος οργισμένου ειδήμονα,έπρεπε να λάβεις υπόψη σου
τα εξής:
α)Ο αερολιμενικός δεν είναι πιλότος.-
β)Με τα ως τώρα γνωστά στοιχεία,υπήρχε σοβαρή πιθανότητα το αφος να καθηλωθεί στη Σητεία.
γ)Το τι έκαναν οι άλλες εταιρείες δεν αποτελεί κριτήριο.
δ)Μιλάς για τις υφιστάμενες καιρικές συνθήκες.Γνωρίζεις τη πρόβλεψη για μια-δυο ώρες μετά;
ε)Άδειες για αναχώρηση δίνει η ΥΠΑ.Η ΥΠΑ είναι αρμόδια και υπεύθυνη για την αναχώρηση αυτού του αφους από την Αθήνα.
Αν το αφος δεν είχε ξεκινήσει καθόλου από την Αθήνα,τι άποψη θα είχες;Γιατί λες και το ανήκουστο:"Αφού ξεκίνησε γιατί γύρισε πίσω;"
Αυτό
Ολα αυτα φυτευουν υποψιες
προσπαθούμε να καταλάβουμε μερικοί αλλά μας το κρατάς μυστικό.
Τι υποψίες σου δημιουργήθηκαν,λοιπόν;
 
Επειδή βλέπω εδώ και καιρό άλλη μια αντιπαράθεση που συνεχώς ανακυκλώνεται με τα ίδια και τα ίδια λόγια, έχω να πω ότι ο Κυβερνήτης είναι μεν ο άρχων του αεροσκάφους και της πτήσης και σαφώς αυτός αποφασίζει για τις ενέργειές του κατά τη διάρκεια μιας πτήσης. Θεωρώ όμως ότι δεν είναι και τόσο επιπόλαιος ώστε να μη σκεφτεί το καλό της εταιρίας και των επιβατών.

Το να πάρει ο εκάστοτε Κ1 μια απόφαση να επιστρέψει στον προορισμό του, σημαίνει πάρα πολλά αρνητικά που σαφώς και τα έχει αλλά και τα λαμβάνει υπ' όψιν του όπως το κόστος των καυσίμων (που ξόδεψε χωρίς τελικά να γίνει το δρομολόγιο), την εικόνα της εταιρίας, τα παράπονα της τοπικής κοινωνίας, τα παράπονα των επιβατών, τις αποζημιώσεις που πιθανώς θα αξιώσουν κάποιοι από τους επιβάτες, το χάσιμο των connections κλπ. Η απόφαση δεν είναι έτσι "ελαφρά την καρδία". Κι εγώ πιστεύω λοιπόν ότι το πλήρωμα έχοντας όλα αυτά στο κεφάλι του, καλώς πήρε τη συγκεκριμένη απόφαση. Με το να υποθέτουμε ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του δεν πρόκειται ποτέ να βρεθούμε στο μυαλό του πληρώματος και ειδικά δεν πρόκειται να βρεθούμε μέσα στο κοκπιτ για να πάρουμε μια τέτοια απόφαση. Καταλαβαίνω την αγανάκτηση του jsh4all αλλά θεωρώ ότι μέσα σε αυτή την αγανάκτησή του γίνεται υπερβολικός και γράφει πράγματα που χάνει το δίκιο του από την αρχή αυτού του θέματος.

Μην ανακυκλώνετε λοιπόν τα ίδια και τα ίδια. Ειδικά του jsh4all είναι σαν να έχουμε διαβάσει το ίδιο post 20 φορές. Αν η εταιρία βγάλει ανακοίνωση επί του θέματος, το συζητάμε πάλι. Μέχρι τότε όμως θεωρώ ότι το έχουμε υπερκαλύψει το θέμα.
 
Εμείς δεν προσπαθούμε να κατηγορήσουμε τήν εταιρεία ή να φέρουμε σε δύσκολη θέση το ίδιο το site. Απλά παρατείνουμε μία συζήτηση γιατί αυτή τη στιγμή δεν βρίσκεται κάποια άλλη πιό ενδιαφέρουσα στο φόρουμ με αποτέλεσμα αυτή εδώ να μονοπωλεί το ενδιαφέρον.Μήπως να μού ξεκλειδώνατε το προσωπικό μου νήμα,και σάς υπόσχομαι να γίνει πολύ ενδιαφέρον,αλλά δεν θέλετε.Τώρα προσπαθείτε με ευγενικό τρόπο να "κλειδώσετε" αυτό.Μα χθές δεν τα λέγαμε ότι εδώ είναι δημόσιος χώρος και μπορούμε να απαντούμε και να δεχόμαστε να μάς απαντούν; Εγώ σέβομαι τήν εταιρεία αλλά εφόσον είχε τη φιλοδοξία να εκτελεί δρομολόγια τα οποία εκτελεί μόνο και μόνο λόγω τής απουσίας τής πάλαι ποτέ εθνικής αεροπορικής εταιρείας τής οποίας το status καμμία ακόμη δεν έχει,έ,δεν θα υποστεί και μία κριτική,όταν μάλιστα η ακύρωση είχε τις επιπτώσεις πού είχε;Δηλαδή αν το είχε κάνει η Ολυμπιακή τί θα λέγατε; Τώρα τα ακούει η Αstra στη θέση εκείνης. Ας είμαστε ειλικρινείς γιατί μάς έχετε "σούρει" πολλά,πάρα πολλά.Εγώ όπως βλέπετε καλώς ή κακώς συνεχίζω και γράφω με το πραγματικό μου όνομα,το οποίο από απροσεξία έγραψα κατά τήν εγγραφή μου,θεωρώ όμως ότι με περιορίζει κάπως και ότι τελικά αυτό είναι καλό.
Εμένα,προσωπικά,δεν μού έχουν λυθεί όλες μου οι απορίες.Το ραδιοβοήθημα χρειάζεται στην προσγείωση, σωστά;Τί θα εμπόδιζε το αεροπλάνο να απογειωθεί; Ας απαντήσει κάποιος αεροπόρος για να μαθαίνουμε....
 
oταν οι χειριστές πετάνε το αεροπλάνο IFR(κατα 95% των αερογραμμών) στην απογείωση πρέπει να εκτελέσουν το λεγόμενο SID(Standard Instrument Departure).τα περισσότερα SIDs ειναι βασισμένα σε ραδιοβοηθήματα όπως επίσης συμβαίνει και στην περίπτωση της Σητείας.τα σύγχρονα αεροπλάνα των αερογραμμών διαθέτουν database με ολα τα SIDs και θα μπορούσαν να βασιστούν σαυτό οι πιλότοι.όλα είναι όμως θέμα ασφάλειας και στην προκειμένη περίπτωση δεν θα παίρναν feed απο το VOR για καλύτερη εξακρίβωση της θέσης τους.επειδή στην αεροπορία δεν είναι τοσο απλά τα θέματα όσο τα νομίζετε,θεωρώ σωστό να γυρίσουν πίσω αν δεν είχαν αλλη εναλλακτική.εχουν εκπαιδευτει να σκεφτονται ολες τις πιθανές παραμέτρους για να σας μεταφέρουν με ασφάλεια.αφηστε τους πιλότους να κάνουν τη δουλειά τους και ξεκολλήστε λίγο απο θεωρίες συνομωσίας κερδους και αεροψεκασμούς.
 
Τελικά μάλλον δεν διαβάζετε τι έχει γραφτεί...

Αυτό που έγραψε ο alex96 το διάβασες?

alex96":1l51rtfi said:
Αν χρειαζόταν αυτός ο ταλαίπωρος να επιστρέψει στη Σητεία λόγω βλάβης (αναγκαστική προσγείωση) στην αναχώρηση πως θα το έκανε όταν θα είχε νυχτώσει;


Με λίγα λόγια με ραδιοβοήθημα εκτός πως θα έκανε προσέγγιση ξανά αν χρειαζόταν βράδυ?
 
Απάντηση: Θα κατέβαινε στο Ηράκλειο.
Εκτιμώ τήν ανταπόκριση τού Tolisshow,σπανίως διαβάζουμε από έμπειρους και από τήν πλήξη τσακωνόμαστε μεταξύ μας.Το θέμα προσφέρεται για περισσότερη ανάλυση και...εκμάθηση. Πάντως η αρχική απορία ήταν: εφόσον ήξεραν για τη βλάβη στο ραδιοβοήθημα,γιατί έγινε η αναχώρηση από Αθήνα. Εύλογη απορία στην οποία βασίστηκαν και τα σενάρια.

ΥΓ.Και όπως θά έλεγε ο alex 96: Συγνώμη αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό:
Και στου δρόμου τα μισά, σβήσαν τ' Astra τα χρυσά, ξαφνικά από τον ουρανό μας....
 
Και ποίος σου είπε ότι θα μπορούσε να πάει στο Ηράκλειο? Που ξέρεις τι πρόβλημα μπορεί να είχε και αν μπορούσε να φτάσει σε άλλο αεροδρόμιο?

Πάντα το αεροδρόμιο αναχώρησης είναι και το αεροδρόμιο επιστροφής σε περίπτωση προβλήματος μετά την αναχώρηση.

Ότι έγινε έγινε γιατί το αποφάσισε ο K1. Οπότε ότι και να λέτε εδώ....
 
GP707":2e1fr8fz said:
...... Ειδικά του jsh4all είναι σαν να έχουμε διαβάσει το ίδιο post 20 φορές.
Εφοσον οι 2-3 ( που τους ενοχλησε η αναφορα/μαρτυρια μου , λογω προσωπικων σχεσεων ) συνεχιζουν ( σαν δικηγοροι υπερασπισης κατηγορουμενου ) να επαναλαμβανουν τις ΙΔΙΕΣ ερωτησεις , ΑΛΛΑ με διαφορετικα λογια , ΑΛΛΑ και να μην δινουν ( δηθεν ) σημασια σε ευλογα ερωτηματα , τα οποια προσπερνουν , ελαφρα τη καρδια. Ειμαι αναγκασμενος , να γινω βαρετος , και να επαναλαμβανωμαι . Ενα παραδειγμα = ποσες φορες αναγκαστηκα , να επαναλαβω το περι ΑΠΝΟΙΑΣ ??? Και ΝΑ ποιο κατω , σου σερβιρουν ΣΕΝΑΡΙΑ περι πλαγιων ανεμων , που τα ....σαυρακια , ΔΕΝ δυνανται ...κλπ κλπ . !!!!
Εγω θα ρωτησω τους , τους 2-3 υπερασπιστες /ΕΙΔΙΚΟΥΣ , ( για 21η φορα ?? εχασα το μετρημα ) ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ ( ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΤΑΜ ) , ΓΙΑΤΙ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ??? Εκει δεν μετραει η ΞΑΦΝΙΚΗ και ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΗ βλαβη που θα χρειαζοταν , ΑΜΕΣΗ προσγειωση ????
Τελος παντων , εμφανιστηκε και αλλος ...υπερασπιστης ,( Tolisshow ) ο οποιος με μεγαλη υπερυφανεια ....ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ , απο κατω απο τα αρθρα του με το = ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΟΚ . Τι να κανουμε , Η Αστρα ειναι Θεσσαλονικιωτικη εταιρια . !!! Αμα δεν υποστηριξης το σπιτι σου ......
Ταλαιπωρειας συνεχεια το αναγνωσμα . ΣΗΜΕΡΑ Η Αστρα , παρολλο που η πτηση της ηταν να ελθει γυρω στις 5 παρα το απογευμα την ειχε προγραμματισει , για τις 06:15 ΤΟ ΠΡΩ"Ι" . Ταλαιπωρησε ομως τους επιβατες και με ΕΞΤΡΑ 35 λεπτα καθυστερηση , και τελικα προσγειωθηκε στη Σητεια στις 07:25 . Οι επιβατες για Αθηνα αναχωρησαν τελικα στις 08:08 , με προγγραματισμενη ωρα αναχωρησης , τις 07:30 . Αυτη η καθυστερηση , ειχε αντικτυπο , και στους επιβατες / δρομολογιο της SKY EXPRESS ( JSH - AXD ) Ο Κ1 της οποιας ζητουσε Start-up απο τις 07:10 αλλα το Ηρακλειο δεν τον αφηνε λογω της επικειμενης αφιξης της Αστρα . Με τα πολλα , και ΜΟΝΟ αφου τον εβαλαν και ζητησε delay , του επετρεψαν να παει στο απεναντι apron , και να ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ με αναμενους τους κινητηρες για κανενα τεταρτο .
Εχθες , πηγα εναν ξαδελφο μου στο αεροδρομιο , για να πεταξει για Αθηνα . Το συστημα της Αστρα δεν τον αναγνωριζε για επιβατη , παρολο που ειχε πεταξει 4 ημερες πριν απο Αθηνα προς Σητεια με roundtrip εισητηριο . Οση ωρα ηταν στην ουρα (περιπου 15 λεπτα) στις 6 και το πρω'ι', πηγαν αδικα . Πισω στο γκισε της Αστρα για λυση του προβληματος ( που ακουσα οτι συμβαινει συχνα και σε αλλους επιβατες ) και μετα απο αλλο ενα τεταρτο , αντε παλι ξανα πισω στην ουρα για check-in με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ απο οτι εγραφε το τυπωμενο εισητηριο του .Εχω και κατι αλλα παραπονα / συμβαντα , τα οποια εχουν αρχισει και ξεπεταγονται τωρα που σε ΟΛΟΚΛΗΡΗ την περιοχη , το θεμα της ΑΣΤΡΑ εχει γινει το θεμα της ημερας , αλλα πριν τα δημοσιευσω , θελω να εξακριβωσω , κατα ποσο αληθει ειναι . Παντως η τοπικη εφημεριδα ( ΝΕΑ ΕΠΑΡΧΙΑ ) μετα απο ενα καυστικο αρθρο , προετοιμαζει ενα ποιο εκτεταμμενο . !!! Επιφυλασσομαι . !!!
 
Top