Πρόβλημα με κράτηση

  • Thread starter Thread starter saltapidas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
1. Οι δημοσιεύσεις άρχισαν να βγαίνουν εκτός θέματος από τα σχόλια για Air-Banania του/της flightnumber και από την απρόλκητη σύγκριση με την Aegean που έκανες εσύ. Μέχρι εκεί όλο ήταν απολύτως εντός θέματος από τη δική μου πλευρά.Μάλλον άλλοι γενικολογούν.

2. Τα θέματα δεν είναι τόσο στεγανά, το ένα από το άλλο.

3. Όσο για την ευθύγραμμη άποψη σου για το κράτος ώς μέτοχο της ΟΑ, τότε κι εγώ σε ρωτάω: αν το κράτος είναι ο μέτοχος της ΟΑ, και άρα ρυθμίζει την πολιτική της, τότε ποιος είναι μέτοχος στο κράτος, ποιος είνια το κράτος;Μμμμ; Ε; Μμμ; Μάλλον με επαληθεύεις, και το περίμενα, και σε ευχαριστώ admin.
 
A300":q7yjpin4 said:
Εϊναι ευθύνη όλων μας η κατάντια του εθνικού μας αερομεταφορέα. Βοήθεια και όχι πόλεμο.
Όχι, και αυτό που γράφεις με προσβάλει. Δεν είναι καθόλου δική μου ευθύνη το χάλι του μαγαζιού, και μέχρι που εμφανίσθηκαν εναλλακτικές λύσεις ήμουν ανάμεσα στα θύματα της κατάστασης. Έχουν βάλει αρκετοί το χεράκι τους (συνδικαλιστές, εργαζόμενοι, διοικήσεις, πολιτικοί) , αλλά όχι εγώ. Και μην αρχίσεις ότι εγώ (ο μέσος ψηφοφόρος) διαλέγω τους πολιτικούς, γιατί ξέρεις καλά ότι δεν είναι έτσι.
 
Αλλά ποιος τους διαλέγει;
Άσε ξέρω: Η Aegean!
XAxXAXxaxa

p.s. ελάτε τώρα, συναναμετάξυ μας;
 
A300":3h4n9d0m said:
Αλλά ποιος τους διαλέγει;
Άσε ξέρω: Η Aegean!
XAxXAXxaxa

p.s. ελάτε τώρα, συναναμετάξυ μας;

Τώρα η Aegean τι σχέση έχει?

Ναι μεταξύ μας, πόσες πραγματικές δυνατότητες επιλογής έχουμε? Δηλαδή τι άλλαξε με τον Λιάππη? Προσπάθησε αρχικά (όπως υποσχέθηκε) να βάλει λουκέτο στην Ολυμπιακή να γλυτώσουμε αλλά μετά έκανε πίσω και παίζει το ίδιο παιχνίδι με τους προηγούμενους (Βα(ε)ρελής κλπ). Αν ήταν έντιμος άνθρωπος μόλις του επέβαλαν τη διατήρηση της Ολυμπιακής έπρεπε να παραιτηθεί και να τα κάνει λαμπόγυαλο.

Και τι θα αλλάξει αν έλθει το 2008 κάποιος κ. Πρασινίδης? Μόνιμα συμπαιγνία βολεμένων εργαζομένων - εργατοπατέρων - διορισμένων διοικήσεων - κομματικών γραφείων. Ναι, αυτή την εικόνα έχουμε εμείς οι απέξω για σας.
 
Συγγνώμη που διακόπτω αυτήν την υπέροχη συζήτηση αλλά επειδή τυχαίνει λογω δουλειάς να έχω πάρει άπειρες εγκρίσεις για αεροπορικά εισιτήρια, και έχουν δει πολλά πράγματα τα μάτια μου, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:

α) όταν έγινε η συναλλαγη, απεστάλη το ενημερωτικό e-mail με τα στοιχεία της συναλλαγής, τον τρόπο παραλαβής του εισιτηρίου (εφ' όσον ήταν χάρτινο), το ποσό που χρεώθηκε και τα στοιχεία πτήσης (και κυρίως ο κωδικός PNR που δείχνει ότι όντως πραγματοποιήθήκε κράτηση στο όνομα του επιβάτη;

β) το άτομο που πλήρωσε για το ταξίδι ήταν ο ίδιος που ταξίδευε;

γ) η τράπεζα του επιβάτη επιβεβαίωσε τις σχετικές κινήσεις στο λογαριασμό του πελάτη;

@ μέλος Saltapidas
Καλό θα ήταν να μας έδινες περισσότερες και πιο συγκεκριμένες πληροφορίες.
Εμένα, ένα ποστ του τύπου: "Εκανα κράτηση online... πήγα αεροδρόμιο.... μου είπαν ότι δεν είχα θέση.... ξαναπλήρωσα άλλο εισιτήριο.... και τώρα μπορώ να τους κυνηγήσω....;" Δε μου λέει απολύτως τίποτα.

Αν μπορούσες να μας ενημερώσεις σχετικά, ίσως μας βοηθούσες περισσότερο για να βγάλουμε περισσότερα συμπεράσματα. Δε σου ζητάω να μου πεις κωδικούς κλπ κλπ. Θέλω απλά να μας απαντήσεις αν έγινε ή δεν έγινε κάτι από τα παραπάνω. Το ότι το νέο on-line booking (προσοχή: όχι το σύστημα κρατήσεων!) δε μου εμπνέει εμπιστοσύνη είναι γεγονός. Το νέο σύστημα κρατήσεων της ΟΑ είναι εντελώς διαφορετικό από το προηγούμενο, αλλά επειδή ακριβώς είναι το ίδιο με αυτό που χρησιμοποιούν η SN και η LX δεν έχω καμία αμφιβολία΄για την αξιοπιστία του (τουλάχιστον όχι περισσότερο απ' ό,τι για τις δύο άλλες εταιρίες, ως προς τη διαχείριση των διαθεσίμων θέσεων και των κρατήσεων). Το πρόβλημα βρίσκεται προφανώς στη μεταφορά των δεδομένων από το EDS προς την ιστοελίδα. Δεν γνωρίζω αν για τη διασύνδεση μεταξύ EDS και ιστοσελίδας ευθύνεται η ΟΑ ή η εταιρία που έφτιαξε την εφαρμογή του on-line booking για την ιστοσελίδα των ΟΑ. Όμως έχουμε αναλωθεί σε μία αντιπαράθεση που δε νομίζω να μας οδηγεί πουθενά...

(Επίσης αντιμετωπίζω με πολλή δυσπιστία διάφορα ποστς-πυροτεχνήματα που δημιουργούν ένα οξύ κλίμα στις συζητήσεις, τώρα τελευταία... αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία...)
 
το α και β που γραφεις ισχυουν, οσο για το γ δεν εχω μπει στον κοπο να τηλεφωνησω στη τραπεζα γιατι απλα δε θα βγαλω ακρη.
περισσοτερα νεα, μαλλον overbooking 'μυριζει" η υποθεση απο αυτα που μου ειπε ο πατερας μου. του εδωσαν ενα τηλεφωνο καποιας κυριας να τηλεφωνησει, το σ-κ αυτο το τηλεφωνο δεν απαντουσε.

attach.gif
ScreenHunter_001.gif (30.4 KB)

οσον αφορα αυτο για τις 72 ωρες στην προκειμενη περιπτωση δεν ισχυει γιατι το εισητηριο κλειστηκε 30 ωρες πριν περιπου.
το αλλο με την καρτα και αυτο δεν ισχυει γιατι και βεβαια γινετε ελεγχος αν λειτουργει η καρτα η οχι!
επιπλεον με αλλη καρτα που πρσπαθησα αρχικα,ενεργη και αυτη για ανεξηγητο λογο δεν τη δεχοτανε!
τωρα αν οι υποστηρικτες πιστευουν οτι το site της ΟΑ ειναι τελειο δεν εχω να πω τπτ,ουτε θα μπω στη διαδικασια να αποδειξω οτι η γη γυριζει!!

Edit: Δεν υπάρχει λόγος να γίνεται fullquote όταν αναφερόμαστε στο αμέσως προηγούμενο post.
 
Από τη στιγμή που υπάρχει booking reference σημαίνει ότι έχει δημιουργηθεί PNR, δηλαδή αρχείο με αποθηκευμένα τα στοιχεία (ενεργά και ανενεργά) της κράτησης. Αυτό που δεν βλέπω πουθενά να αναφέρεται είναι ότι έχει γίνει χρέωση της κάρτας με αριθμό 4849 ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ 1234 που να σημαίνει ότι η συναλλαγή είναι ολοκλήρωμένη και ο ναύλος θεωρείται ticketed. Αν η κάρτα δεν έγινε τελικά δεκτή και άρα ο ναύλος δεν έγινε ticketed, τότε το πιο πιθανό είναι να ακυρώθηκε η κράτηση μετά από λίγες ώρες λόγω του ότι δεν οριστικοποιήθηκε από κάποιο σφάλμα του συστήματος που δεν πήρε έγκριση από την πιστωτική κάρτα.

Εγώ προσωπικά δεν θα έκανα μία τέτοιου είδους συναλλαγή από μία ιστοσελίδα που βρίσκεται, όπως και η ίδια λέει, σε διαδικασία αναβάθμισης. Ποτέ δεν ξέρεις τι άλλες λειτουργίες μπορεί να βρίσκονται σε αναλογη διαδικασία αναβάθμισης... :wink:
 
η πιστωτικη καρτα δεν αναφερεται στο confirmation mail ουτε σε αυτη τη κρατηση αλλα ουτε και σε αλλες κρατησεις που εχω κανει με αλλη εταιρια.
και λογικο ειναι αυτο γιατι τα mail accounts δεν ειναι και πολυ ασφαλη.

για την ιστορια και μονο η χρεωση ειχε γινει κανονικα..

αυτο που αναφερεις για την ασφαλεια το εχω υποψιν μου και παντα κοιταζω αν το site εχει πιστοποιηση ασφαλειας, αλλα δεν μου περασε καν απο το μυαλο γιατι το θεωρησα αυτονοητο οτι ειναι θα ειναι ασφαλες μιας και ειναι μεγαλη και γνωστη εταιρια, παρα την αθλια σχεδιαση του site.
με την ολυμπιακη ομως τπτ δεν ειναι αυτονοητο. :oops: :evil:
 
Χωρις να κλεισω εισητήριο, ετσι απλά παίζοντας με το συστημα, εμένα μου φάνηκε μια χαρα...Γενικα απο γραφικά θα μπορούσε να έχει καλύτερα γραφικά αλλά αυτό είναι θεμα σχεδιασμού του site... Κανένα πρόβλημα
Αλήθεια ένα μετ επιστροφής δρομολόγιο για Ηρακλειο από Αθήνα με Ολυμπιακή έχει πάνω από 60 Ευρώ φόρους... Γιατι έχω την εντπυώση πως με Aegan δεν ξεπερνούν τα 40.
 
Η Ολυμπιακή υπολογίζει τον επίναυλο καυσίμου στους φόρους, ενώ η Aegean στον νάυλο!
 
Top