Είναι προφανές ότι όταν μια ιστοσελίδα δίνει τέτοια εξωφρενικά νούμερα κάτι λάθος συμβαίνει, και πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό.Δοκίμασε και άλλες πτήσεις θα έλεγα για να βεβαιωθείς.
Όμως, επειδή κι εγώ κλείνω εισιτήρια από διαφορετικές σελίδες αλλά και από την ΟΑ, πάρα πολλές φορές οι άσχετες σελίδες δίνουν ναύλους οι οποίοι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, είτε προς το φθηνότερο είτε προς το ακριβότερο, και τελικά, η ασφαλέστερη λύση είναι, όταν βρεις έναν καλό ναύλο στο ιντερνετ να βεβαιώνεσαι πρώτα από την ίδια την εταιρία, αρχικά από το σάιτ, αλλά κυρίως από το τηλέφωνο, για να δεις αν όντως υπάρχουν οι ναύλοι αυτοί.
Πίστεψέ με, πάρα πολλές φορές ξεκίνησα να πετάξω π.χ.LHR/LGW από και προς Ελλάδα, και οι ναύλοι της airtickets, orbitz, ktl, δεν υπήρχαν. Απλά δεν υπήρχαν, και αυτό στην καλύτερη περιπτωση στο έλεγαν οι ίδιες οι σελίδες λίγο αργότερα, όταν έκανες την κράτηση, όπου ξαφνικά από 200 ευρώ πήγαινες στα 1500, στην χειρότερη δεν το μάθαινες ποτέ αν δεν επικοινωνούσες με την εταιρία, ή δεν ακυρωνόταν η κράτηση κάποιες ώρες μετά (το έχω πάθει με travelocity...).
Αυτό αφορά όλες τις εταιρίες και τις ιστοσελίδες, γιατί το ίντερνετ επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, κυρίως ηλεκτρονικής φύσης, που δεν ελέγχονται άμεσα. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.
Επίσης,
1. Ο φίλος που έκανε την κράτηση θα έπρεπε να διαβάσει και το εξής που είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της εταιρίας και το οποίο λέει ακριβώς αυτά που είπα πριν (
http://195.167.49.236/ibefaquk.htm) :
Do I have to reconfirm my reservation?
You would have to ring the local OA ticket office, 72 hours before your flight departs to reconfirm your flight.
This is a standard procedure applied to all airline bookings whether made via Internet or not.
2. Μέχρι πρότινος η ΟΑ δεν δεχόταν κρατήσεις μέσω κάρτας αν δεν επρόκειτο για τον ίδιο τον ιδιοκτήτη της κάρτας. Αν έκλεισε με τη δική του κάρτα για τον πατέρα του, πιθανόν και να ήταν αυτό το πρόβλημα το οποίο να φάνηκε λίγο αργότερα. Δεν είμαι βέβαια σίγουρος ότι ισχύει ακόμα, αλλά σίγουρα αυστηρά ίσχυε πριν.