Πρόβλημα με κράτηση

  • Thread starter Thread starter saltapidas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
To ενδεχόμενο, φίλε μου,η κράτηση να ακυρώθηκε λόγω προβλήματος με την κάρτα του επιβάτη το εξετάζει κανείς; Όταν γίνεται online αγορά και χρήση κάρτας, τις διαδικασίες τις εκτελεί link της κάρτας και όχι της εταιρίας.
Νομίζω το site ανώτερο από ό,τι κυκλοφορεί στην Ελλάδα για αεροπορικές -και όχο μόνο- εταιρίες. Η δυνατότητα επιλογής ναύλου online υπάρχει σε ελάχιστα site στον κόσμο.Στην Aegean για παράδειγμα, βλέπεις μόνο το fare χωρίς επίναύλους, φόρους κτλ, που τα βλέπεις μόνο αφού δώσεις τα στοιχεία της κάρτας κτλ. και συνήθως διπλασιάζουν το συνολικό ναύλο.
Οι βιαστικοί, απογοητευμένοι,www.laos.gr, "απόλητοι" ( :shock: :( :cry: :twisted: :?) και εμπαθείς ας κάνουν doors to disarmed.
Αρκετά.
 
A300":2jbe1vam said:
Όταν γίνεται online αγορά και χρήση κάρτας, τις διαδικασίες τις εκτελεί link της κάρτας και όχι της εταιρίας.
Παρακαλώ τι; Στις περισσότερες εταιρίες η χρέωση της κάρτας σε κράτηση μέσω internet γίνεται από αυτόματα συστήματα της εταιρίας. Η εταιρία στέλνει τα στοιχεία στην Mastercard, Visa κτλ κτλ και παίρνει τα λεφτά της. Άρα σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να φταίει π.χ. η Mastercard αν η Ολυμπιακή δεν χρέωσε την κάρτα! (Κι εδώ που τα λέμε, δεν νομίζω η ΟΑ να έχει ήδη αυτόματο σύστημα χρέωσης των πιστωτικών καρτών των πελατών της...)

A300":2jbe1vam said:
Νομίζω το site ανώτερο από ό,τι κυκλοφορεί στην Ελλάδα για αεροπορικές -και όχο μόνο- εταιρίες. Η δυνατότητα επιλογής ναύλου online υπάρχει σε ελάχιστα site στον κόσμο.Στην Aegean για παράδειγμα, βλέπεις μόνο το fare χωρίς επίναύλους, φόρους κτλ, που τα βλέπεις μόνο αφού δώσεις τα στοιχεία της κάρτας κτλ. και συνήθως διπλασιάζουν το συνολικό ναύλο.
Συμφωνώ εν μέρη. Θετική η ύπαρξη επιλογής ναύλου. Αρνητική όμως, ότι δεν μου προσφέρει τον χαμηλότερο ναύλο. Μέσω άλλων σελίδων ταξιδιωτικών γραφείων, μπορώ να κλείσω εισιτήριο σε χαμηλότερο ναύλο από αυτόν που δίνει η σελίδα των ΟΑ. Μάλιστα μου δίνουν και θέσεις σε πτήσεις που (βάση του booking system των ΟΑ) δεν υπάρχουν διαθέσιμες πτήσεις/θέσεις. Μέγα μείων αυτό, διότι οι περισσότερες εταιρίες μέσω κράτησης εισιτηρίων μέσω της ιστοσελίδας τους εξοικονομούν τεράστια ποσά χρημάτων.

Για την εμφάνιση της σελίδας ... ας μην γράψω τίποτα. :roll:
 
Η εταιρία στέλνει τα στοιχεία στην όποια MASTERCARD αλλά τη συναλλαγή την πραγματοποιεί η εταιρία της κάρτας και όχι η αεροπορική ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία που μεσολαβεί για να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή. Αυτό έλειπε να είχε δικαίωμα η κάθε ΟΑ να μπαίνει στο λογαριασμό μου. Αν υπήρχε πρόβλημα με την κάρτα, το λογαριασμό, τα τερματικά της τράπεζας ή της κάρτας, τη συναλλαγή καθεαυτή κτλ, υπεύθυνη είναι η εταιρία της κάρτας.Απλά.

Όσο για τα επίπεδα των νάυλων, εκτός από το ότι η Ολυμπιακή έχει τους σταθερά φθηνότερους ναύλους σε ό,τι αφορά τα καθ'υμάς, δε νομίζω ότι κάποιο άλλο σάιτ, τύπου airtickets, orbitz, expedia, travelocity, cheapflights κτλ, δίνει τιμές χαμηλότερες από τη σελίδα. KARAτσεκαρισμένο.
 
A300":3vtnzxm1 said:
Η εταιρία στέλνει τα στοιχεία στην όποια MASTERCARD αλλά τη συναλλαγή την πραγματοποιεί η εταιρία της κάρτας και όχι η αεροπορική ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία που μεσολαβεί για να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή. Αυτό έλειπε να είχε δικαίωμα η κάθε ΟΑ να μπαίνει στο λογαριασμό μου. Αν υπήρχε πρόβλημα με την κάρτα, το λογαριασμό, τα τερματικά της τράπεζας ή της κάρτας, τη συναλλαγή καθεαυτή κτλ, υπεύθυνη είναι η εταιρία της κάρτας.Απλά.
Πολύ σωστά! Αλλά αν η εταιρία δεν στείλει τα στοιχεία στην Mastercard ... τότε δεν φταίει η Mastercard! Αυτό κατάλαβα από το παραπάνω σου ποστ!

A300":3vtnzxm1 said:
Όσο για τα επίπεδα των νάυλων, εκτός από το ότι η Ολυμπιακή έχει τους σταθερά φθηνότερους ναύλους σε ό,τι αφορά τα καθ'υμάς, δε νομίζω ότι κάποιο άλλο σάιτ, τύπου airtickets, orbitz, expedia, travelocity, cheapflights κτλ, δίνει τιμές χαμηλότερες από τη σελίδα. KARAτσεκαρισμένο.

Ναι ε; Για ψάξε στην διαδρομή SKG-DUS-SKG τον Αύγουστο/Σεπτέμβριο. Αν βρεις τιμή κάτω των EUR 1,449.76 μέσω της σελίδα των ΟΑ ... μπράβο σου. Στο airtickets μου δίνει 267.76 EUR, Μόνο 1228 EUR η διαφορά! Τέτοια παραδείγματα, υπάρχουν ΠΟΛΛΑ!

attach.gif
OASKGDUSSKG.jpg (236.55 KB)
attach.gif
airtickets_SKGDUSSKG.jpg (150.3 KB)
 
Αν πάρεις τώρα τηλέφωνο στην ΟΑ για να μάθεις για το ναύλο skg-dus-skg OB 14/8 IB 15/8, θα τον βρεις 80 ευρώ φτηνότερα από το airtickets, στα 197 ευρώ.

Με Aegean παλι, 225 για το ίδιο δρομολόγιο.30 ευρώ, ενα καλό ποσό για να τυπώσει κανείς ωραίες φωτογραφίες από το DUS, μέσα από το 734 της ΟΑ, δεκαπενταύγουστο.

Αυτό μπορεί να μην απαντάει στο ζήτημα ενός συνηθισμένου προβλήματος με μια ολοκαίνουρια ιστοσελίδα, αλλά απαντάει στο ζήτημα της πολιτικής της εταιρίας και των ναύλων της, πράγμα μάλλον πιο ουσιαστικό. Ta.
 
Τελικά, μαζί μιλάμε... χώρια καταλαβαίνουμε! :oops:

Για την σελίδα των ΟΑ μιλάω και όχι για το τηλεφωνικό κέντρο. Όπως επίσης και για της ημερομηνίες 10/8 - 17/8. Αλλά δεν έχω και πρόβλημα με 14/8-15/8 που δίνεις εσύ. Στα 197 EUR και το airtickets.

-->
attach.gif
airtickets14_SKGDUSSKG.jpg (155.91 KB)

Επίσης το "ουσιαστικό" είναι, μια "ολοκαίνουρια ιστοσελίδα" να μην ανεβαίνει στο ιντερνετ με λάθη! Λάθη τα οποία εδώ και εβδομάδες η εταιρία δεν είναι σε θέση να λύσει.
 
Είναι προφανές ότι όταν μια ιστοσελίδα δίνει τέτοια εξωφρενικά νούμερα κάτι λάθος συμβαίνει, και πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό.Δοκίμασε και άλλες πτήσεις θα έλεγα για να βεβαιωθείς.

Όμως, επειδή κι εγώ κλείνω εισιτήρια από διαφορετικές σελίδες αλλά και από την ΟΑ, πάρα πολλές φορές οι άσχετες σελίδες δίνουν ναύλους οι οποίοι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, είτε προς το φθηνότερο είτε προς το ακριβότερο, και τελικά, η ασφαλέστερη λύση είναι, όταν βρεις έναν καλό ναύλο στο ιντερνετ να βεβαιώνεσαι πρώτα από την ίδια την εταιρία, αρχικά από το σάιτ, αλλά κυρίως από το τηλέφωνο, για να δεις αν όντως υπάρχουν οι ναύλοι αυτοί.

Πίστεψέ με, πάρα πολλές φορές ξεκίνησα να πετάξω π.χ.LHR/LGW από και προς Ελλάδα, και οι ναύλοι της airtickets, orbitz, ktl, δεν υπήρχαν. Απλά δεν υπήρχαν, και αυτό στην καλύτερη περιπτωση στο έλεγαν οι ίδιες οι σελίδες λίγο αργότερα, όταν έκανες την κράτηση, όπου ξαφνικά από 200 ευρώ πήγαινες στα 1500, στην χειρότερη δεν το μάθαινες ποτέ αν δεν επικοινωνούσες με την εταιρία, ή δεν ακυρωνόταν η κράτηση κάποιες ώρες μετά (το έχω πάθει με travelocity...).

Αυτό αφορά όλες τις εταιρίες και τις ιστοσελίδες, γιατί το ίντερνετ επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, κυρίως ηλεκτρονικής φύσης, που δεν ελέγχονται άμεσα. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.

Επίσης,

1. Ο φίλος που έκανε την κράτηση θα έπρεπε να διαβάσει και το εξής που είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της εταιρίας και το οποίο λέει ακριβώς αυτά που είπα πριν (http://195.167.49.236/ibefaquk.htm) :

Do I have to reconfirm my reservation?
You would have to ring the local OA ticket office, 72 hours before your flight departs to reconfirm your flight.
This is a standard procedure applied to all airline bookings whether made via Internet or not.


2. Μέχρι πρότινος η ΟΑ δεν δεχόταν κρατήσεις μέσω κάρτας αν δεν επρόκειτο για τον ίδιο τον ιδιοκτήτη της κάρτας. Αν έκλεισε με τη δική του κάρτα για τον πατέρα του, πιθανόν και να ήταν αυτό το πρόβλημα το οποίο να φάνηκε λίγο αργότερα. Δεν είμαι βέβαια σίγουρος ότι ισχύει ακόμα, αλλά σίγουρα αυστηρά ίσχυε πριν.
 
A300":1yy8mftv said:
Επίσης,
1. Ο φίλος που έκανε την κράτηση θα έπρεπε να διαβάσει και το εξής που είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της εταιρίας και το οποίο λέει ακριβώς αυτά που είπα πριν (http://195.167.49.236/ibefaquk.htm) :
Αυτό ισχύει και αν σταματάς σε ενδιάμεσο σταθμό πάνω από 72 ώρες, το γράφει πάνω στα χάρτινα εισιτήρια.Προσωπικά πιστεύω ότι το κάνει για τα overbookings.Καθώς όσες φορές παλαιότερα έπερνα τηλέφωνο, μου τονίζανε απ το τηλ. κέντρο ότι ήταν περιττό.Η κράτησή μου ήταν ΟΚ

2. Μέχρι πρότινος η ΟΑ δεν δεχόταν κρατήσεις μέσω κάρτας αν δεν επρόκειτο για τον ίδιο τον ιδιοκτήτη της κάρτας. Αν έκλεισε με τη δική του κάρτα για τον πατέρα του, πιθανόν και να ήταν αυτό το πρόβλημα το οποίο να φάνηκε λίγο αργότερα. Δεν είμαι βέβαια σίγουρος ότι ισχύει ακόμα, αλλά σίγουρα αυστηρά ίσχυε πριν.
Εγώ πάλι δίνω 2 ερμηνίες πιθανές για το φίλο.
α)Το αεροπλάνο ήταν overbooked, και η ευκολότερη λύση είναι ότι "χάλασε" το σύστημα.
β)Άσχετη, μάλλον ανεκπαίδευτη υπάλληλος που πρώτη φορά έβλεπε ηλ. εισιτήριο.
Με επικρατέστερο σενάριο το πρώτο.
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον 'Ακη ότι μια σελίδα ημιτελή, με τόσα προβλήματα, δεν την "ανεβάζεις" κάν,αν έχεις ίχνος σοβαρότητας σαν εταιρία.
Και θα σε παραπέμψω στη σελίδα https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=4664 να δείς και μόνος σου τα προβλήματα που είναι ούκω λίγα.
 
Δεν είναι ηλεκτρονικό εισιτήριο φίλε μου. Είναι paper ticket ακόμη, όχι e-ticket.Με το ηλεκτρονικό πας κατευθείαν check-in, δεν χρειάζεται να το πάρεις από τα γραφεία.Η ομολογουμένη καθυστέρηση της ΟΑ να έχει e-ticket αντανακλά την ελληνική νοοτροπία που είναι πολύ επιφυλακτική στις συναλλαγές μέσω ιντερνετ. Τα δε προβλήματα στα οποία με παρέπεμψες δεν μου φαίνονται ότι δίνουν εικόνα διαφορετική από οποιαδήποτε άλλη μεγάλη αεροπορική εταιρία στον κόσμο, τηρουμένων των αναλογιών.
 
Top