Πρόβλημα με κράτηση εισιτηρίου της Expedia σε Aegean

  • Thread starter Thread starter dvixos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: H Aegean δεν αναγνωρίζει εισιτήριο της Expedia

Εντάξει μην το χάνουμε κιόλας. Είναι πολύ πολύ σημαντική παράμετρος το πόσο εμφανώς και σαφώς αναφέρονται όλα αυτά όταν γίνεται η κράτηση. Δε νομίζω ότι είναι αυτονόητο ότι όταν κλείνεις ένα εισιτήριο πρέπει να κάνεις follow-up στο request σου, γιατί δεν είναι αυτονόητο ότι πρόκειται ουσιαστικά για request και όχι για κράτηση...
 
Re: H Aegean δεν αναγνωρίζει εισιτήριο της Expedia

Παντως επειδη εχει τυχει να εχω κανει κρατηση τρεις φορες με expedia και στη μια παρουσιαστηκε ενα προβλημα με το εισητηριο (ειχε γινει δεσμευση του ποσου αλλα δεν το ειχαν χρεωσει) τους πηρα στο τηλ εξυπηρετησης πελατων με το itinerary number και λυθηκε αμμεσα το προβλημα. Ειναι πολυ εξυπηρετικοι δοκιμασε μηπως και λυθει το προβλημα!
 
Re: H Aegean δεν αναγνωρίζει εισιτήριο της Expedia

Μου φαίνεται περίεργο ότι ενώ το expedia επιτρέπει αγορά εισιτηρίων λίγες μόνο ώρες πριν την πτήση, παρόλα αυτά δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες των περιστάσεων και αφήνει τον επιβάτη στα κρύα του λουτρού έχοντας πραγματοποιήσει κατά το ήμισυ τη συναλλαγή.
Και εξηγούμαι: μεγάλα ελληνικά ιντερνετικά γραφεία, όπως το pamediakopes, το airtickets, το figame και ενδεχομένως και άλλα δεν επιτρέπουν αγορά εισιτηρίου λίγες ώρες πριν το ταξίδι. Σε προτρέπουν να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με το γραφείο ή με την ίδια την αεροπορική εταιρία.Από τη στιγμή που το expedia σου δίνει το option για αγορά last minute ticket θα πρέπει να είναι σε θέση να φέρει σε πέρας τη συναλλαγή ontime και όχι να τρέχει ο πελάτης να ψάχνει confirmation number, booking reference, τα γραφεία της εταιρίας στην Ιταλία και πότε θα παρέλθει το 24ώρο από τη συναλλαγή.Σαφώς και κάτι γίνεται εδώ και πρέπει ο φίλος μας να επιμείνει με το expedia και την τράπεζα που έχει εκδώσει την πιστωτική, πρόκειται για μεγάλο ποσό,προκειμένου να πάρει πίσω τα λεφτά του ή να βεβαιωθεί ότι το ποσό δεν τραβήχτηκε από την κάρτα. Η ευθύνη κατά τη γνώμη μου μόνο δικιά του δεν είναι.
Και ναι ο καθένας έχει το δικαίωμα να είναι άσχετος, πόσο πια σχετικός πρέπει να σαι για να κλείσεις ένα εισιτηριο; Δε φτάνει που έχασε τόσα λεφτά ο άνθρωπος, θα πέσουμε και να τον φάμε που οι άλλοι τα κάνανε κώλο;
Πάντως από εμπειρία μου για ταξίδια last minute να προτιμάς το site της ίδιας της εταιρίας και ας πληρώνεις το χαράτσι του service fee, είναι πάντα το πιο αξιόπιστο.
 
Re: H Aegean δεν αναγνωρίζει εισιτήριο της Expedia

Και ο πράκτορας να κάνει κράτηση θα σε δώσει το PNR η εταιρεία, δε σημαίνει ότι είσαι οκ με την κράτηση.
Μάλλον με την κράτηση είσαι ΟΚ και ως εκεί. Μέχρι να το εκδώσεις δεν εισαι 100% κατοχυρωμένος (δηλαδή να εκδοθεί αριθμός εισιτηρίου).

Το expedia όπως κατάλαβα λειτουργεί σαν τουριστικό γραφείο διαδικτυακά.... Οπότε έπρεπε να το ψάξεις να δείς γιατί δε σου έστειλαν το e-ticket και να στο στείλουν (ή να το εκδώσουν αν δεν εκδόθηκε).

Κατα τη γνώμη μου δε δίνω λάθος καθόλου στην Α3 και ίσως ένα λάθος στην expedia που θα μπορούσε να το αποφύγεις αν ήσουν πιο σωστός.
Μπορώ να σε φέρω ένα παραδειγμα: Αν εγω και καλά ήμουν ο πράκτορας σου (λεγε με expedia) και μου ζητοούσες εισιτήριο me A3, σου έκανα κράτηση και σου έλεγα ότι δεν το εκδίδω ακόμα ισχύει για 24 ώρες και θα το εκδώσω αύριο και εγω την άλλη μέρα το ξεχνάω εσυ δε θα έπρεπε να έρθεις να πάρεις ένα αποδεικτικό ??? ή ότι πλήρωσες για να είσαι καλυμένος είτε ένα e-ticket...κάτι. Εγω προσωπικά και ένα απλο δρομολόγιο να κάνω πάντα έχω μαζί μου το ticket number γιατί με αυτό είμαι κατοχυρομένος 100% ... με τίποτα άλλο!!!

ο cοmputerise αυτό που εννοεί (ετσι κατάλαβα) οχι να μην χρισημοποιείς καθόλου το νετ (προς θεου δηλαδή) απλά σε περίπλοκα ταξίδια καλύτερα να έχεις έναν πράκτορα σαίνι που σε κάθε περίπτωση-στραβή μπορεί να σε βοηθήσει. Αντε βγάλε άκρη με expedia...

Προσωπικά αν ήθελα ενα εισιτήριο παράξενης διαδρομής, θα ψαχνόμουν στο νετ και μετά θα έλεγα τον πράκτορα μου θέλω αυτό το δρομολόγιο (ξαναλέω για πολυ σπέσιαλ διαδρομες).
 
Re: H Aegean δεν αναγνωρίζει εισιτήριο της Expedia

Φυσικά δεν μπορώ να κρίνω τον ευατό μου φίλε computerise αλλά δεν νομίζω οτι είμαι άσχετος, ιδίως σε θέματα ηλεκτρονικών συναλλαγών και κρατήσεων. Δεν αφήνω τίποτα στην τύχη και χρησιμοποιώ την expedia παρα πολύ καιρό. Μια φορά πρίν 6 χρόνια δεν ανταποκρίθηκε στην Τουρκία ένα ξενοδοχείο και αμέσως έκαναν upgrade σε πολύ ακριβότερο.
Όταν λοιπόν κάνεις την κράτηση το βράδυ που είχαν κλείσει δεν μπορείς να πάρεις τηλέφωνο για riconfirm αφού εξ άλλου σου δίνει και κωδικό κράτησης aegean... Και όταν στο ένα εισιτήριο που έχει το ίδιο on line status με το προβληματικό λειτουργούν όλα άψογα, ε συγνώμη αλλά νομίζω έχω δείξει την προσήκουσα επιμέλεια... Και δεν νομίζω ένα ειστήριο Αθήνα- Κέρκυρα να είναι "δυσκολο" ειστήριο αλλά μια απλούστατη συναλλαγή εντός ΕΕ... και άλλες φορές το ίδιο status είχα και πέταξα κανονικότατα, απόδειξη δε όπως προείπα η άλλη φίλη που δεν είχε πρόβλημα...
Οταν λοιπόν η aegean βλέπει κράτηση με κωδικό της θα μπορούσε (δεν λέω υποχρεούτο διότι δεν ξέρω και ρωτάω τι γίνεται) να επιβιβάσει την φίλη μου και ταυτόχρονα να κρατήσει και την πιστωτική της έτσι ώστε εάν δεν έπαιρνε τα χρήματα από την expedia τότε να χρεώσει εισιτήριο και να ενεργήσει με γνώμονα τη εξυπηρέτηση του πελάτη διότι εμφανίσθηκε μια επιβάτης με σαφή κράτηση aegean και χρεωμένη πιστωτική.... Προτίμησε όμως να ζητήσει την άμεση αγορά ειστηρίου. Επειδή δεν γνωρίζω ακόμα ποιός είναι πραγματικά υπόχρεος γιατί εδώ έχουμε θέμα ηλεκτρονικού ειστηρίου θα περιμένω τις εμπεριστατωμένες γνώμες σας. Διότι εάν ήμασταν ακόμα στο χάρτινο εισιτήριο που αποτελεί αξιόγραφο τα πράματα θα ήταν σαφέστερα...
Και προσυπογράφω όσα λέγει ο φίλος STAVROS_ATH δηλαδή άμα επιτρέπεις την αγορά πρέπει και να μπορείς να παραδόσεις....
 
Re: H Aegean δεν αναγνωρίζει εισιτήριο της Expedia

Ερώτηση! Αφού τελικά η expedia δε σου έκλεισε εισητήριο γιατί σε χρέωσε; Το πιο λογικό είναι να έκανε δέσμευση, και απο τη στιγμή που δεν εκδόθηκε το ticket, λογικά δεν θα γίνει η χρέωση. Οπότε και θα χρεωθείς μονο τη διαφορά των εισητηρίων αν υπήρχε. Αν σε χρέωσε η expedia γιατί σε χρέωσε για ενα προιον που δεν παρέλαβες; Αν σε χρέωσε και εκδόθηκε εισητήριο (που από οτι συμπέρανα δεν έγινε), τότε η Α3 σε θεώρησε ταυτόχρονα no-show και ταυτόχρονα σου έκδοσε άλλο εισητήριο; χλωμό! Άρα κατά τη λογική μου

1.Refund από expedia αν όντως σε χρέωσε
2.Αν ισχυριστούν οτι το εισητήριο εκδόθηκε, τότε τηλ στην Α3.
3.Αν είναι με πιστωτική και όχι χρεωστική, τότε τηλ στην τράπεζα σου να μπλοκάρει τη μια συναλλαγή της expedia

Πάντως δεν φταίει απαραίτητα κάποιος. Και σε άλλη εταιρία που έχω κλείσει απο το site της, το confirmation μου ήρθε μετά από 3-4 ώρες, όταν συνήθως μου έρχεται μέσα σε 1-2 λεπτά. Πάντως θα συμφωνήσω με την άποψη οτι last minute μόνο από το site της εταιρίας. Τουλάχιστον οτι στραβή τύχει, θα τη λουστούν αυτοί.

Anyway, απο περιέργεια, ενημέρωσε μας τι θα γίνει!
 
Re: H Aegean δεν αναγνωρίζει εισιτήριο της Expedia

Κατ' αρχάς, ο τίτλος είναι παραπλανητικός. Εισιτήριο δεν υπήρχε. Υπήρχε μόνο κράτηση, συνεπώς ο τίτλος θα μπορούσε να είναι "Η Aegean δεν αποδέχεται κράτηση της Expedia χωρίς αριθμό εισιτηρίου", (αλλά αυτό ισχύει για όλες τις εταιρείες).

Διαβάζοντας όλα τα παραπάνω, αρχικά σκέφτηκα να μην πάρω θέση, δεδομένου ότι δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι συνέβη (υποψιάζομαι δύο-τρία πράγματα, αλλά επειδή δε γνωρίζω πώς ακριβώς λειτουργεί το tıcketing του expedia, προτιμώ να μην τα αναφέρω) και έχω αποφασίσει να μην ανακατεύομαι σε προβληματικές κρατήσεις τρίτων -μου φτάνουν οι δικές μου-, ομολογώ ότι απόψε δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό. Αυτό το οποίο συνιστώ σε όλους σας, εφ' όσον εμπιστεύεστε κάποιο ιντερνετικό γραφείο/μηχανή κρατήσεων, είναι να παίρνετε πάντοτε το 13ψήφιο αριθμό ηλεκτρονικού εισιτηρίου (για εταιρείες μέλη της IATA), προκειμένου να ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες να παρουσιαστούν προβλήματα (δεν εξαλείφονται, ωστόσο μειώνονται στο ελάχιστο).

Και εξηγούμαι:
α) από τη στιγμή που υπάρχει ticket element σε μία κράτηση, αυτό σημαίνει ότι το σύστημα του γραφείου έχει επικοινωνήσει με το σύστημα της αεροπορικής εταιρείας και έχει επιβεβαιώσει ότι η εικόνα στο σύστημα του γραφείου ανταποκρίνεται πλήρως στην εικόνα που έχει η αεροπορική εταιρεία στο σύστημά της, αφού τη στιγμή που αποδίδεται ο αριθμός, πραγματοποιείται on-line ταυτόχρονος έλεγχος ανάμεσα στα δύο συστήματα και γίνεται το validation σε πραγματικό χρόνο. Αν ένα από τα δύο συστήματα είναι down, η συναλλαγή απορρίπτεται και πρέπει να ξαναδοθεί η εντολή έκδοσης (αυτόματα ή μετά από παρέμβαση του επόπτη).

β) Υπάρχουν ορισμένες ακόμα πιο εξειδικευμένες περιπτώσεις, απόρροιες απίστευων ατυχών συγκυριών, τις οποίες εξ ορισμού απορρίπτω, για πολλούς -τεχνικούς- λόγους, μια και η Αιγαίου "έσκασε" πολλά εκατομμύρια προκειμένου να προφυλάξει τα "νώτα" της με το σωστό τρόπο, πολύ πριν το κάνουν ευρωπαϊκά μεγαθήρια όπως η Air France/KLM, Lufthansa/Swiss και British Airways/Iberia/American (μόνο η AF/KLM έχει τη Full Suite της Altea και ενιαία διαχείριση inventory, οι άλλοι ακόμα το παλεύουν με διαφορετικά συστήματα κρατήσεων και διαχείρισης inventory, παρ' όλα αυτά θέλουν να θεωρούνται πως είναι μία εταιρεία -τρομάρα τους). Η Lufthansa έχει τη Full Altea Suite, η Swiss όμως έχει το Axsres, που έχει η δική μας OA. Η BA έχει Full Altea Suite, η ΙΒ έχει μόνο Altea Sell και η AA έχει το SABRE Sonic.

dvixos":1evqqu7l said:
Οταν λοιπόν η aegean βλέπει κράτηση με κωδικό της θα μπορούσε (δεν λέω υποχρεούτο διότι δεν ξέρω και ρωτάω τι γίνεται) να επιβιβάσει την φίλη μου και ταυτόχρονα να κρατήσει και την πιστωτική της έτσι ώστε εάν δεν έπαιρνε τα χρήματα από την expedia τότε να χρεώσει εισιτήριο και να ενεργήσει με γνώμονα τη εξυπηρέτηση του πελάτη διότι εμφανίσθηκε μια επιβάτης με σαφή κράτηση aegean και χρεωμένη πιστωτική.... Προτίμησε όμως να ζητήσει την άμεση αγορά ειστηρίου.

Αυτό δε γίνεται διότι υπάρχει μία πρόνοια στους ναύλους, που λέει: FARE VALID ONLY IF PURCHASED BEFORE DEPARTURE (τα κεφαλαία οφείλονται στο σύστημα). Συνεπώς η χρέωση έπρεπε να γίνει πριν από την πτήση κι από τη στιγμή που το expedia δεν είχε αποστείλει αποδεικτικό πληρωμής (αριθμό εισιτηρίου), η Αιγαίου από κάποιον έπρεπε να πάρει τα λεφτά, κι αυτός ήταν ο επιβάτης.

Φίλε dvixos, επειδή σε εκτιμώ και θέλω να μου γράφεις εξαιρετικά trip reports και όχι πονεμένες ιστορίες, θα σου συνιστούσα να "κυνηγήσεις" την Expedia, η οποία θα έπρεπε να είχε φροντίσει για την εμπρόθεσμη έκδοση του εισιτηρίου. Οι αριθμοί εισιτηρίων που "περνιούνται" σε μία κράτηση ανήκουν στο BSP της αντίστοιχης χώρας, το οποίο τους αποδίδει βάσει σύμβασης στο γραφείο και όχι στην εταιρεία. Η εταιρεία αποδέχεται το εισιτήριο του γραφείου εφ' όσον κάνει τον έλεγχο που προανέφερα, συνεπώς το πρόβλημα βρίσκεται κάπου στο δρόμο από τον υπολογιστή σου μέχρι την "πόρτα" της Αιγαίου. Αν το Expedia είχε φροντίσει να στείλει το εισιτήριο εγκαίρως, η Αιγαίου δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να μην το αποδεχθεί (έχει ιδιαιτερη αδυναμία στα λεφτά και το εισιτήριο είναι λεφτά).
 
Αν κατάλαβα καλά, την ώρα της κράτησης τα ταξιδιωτικά πρακτορεία ήταν κλειστά. Την επόμενη φορά, dvixos, θα σε συμβούλευα να κάνεις την κράτηση κατευθείαν στην ιστοσελίδα της Aegean. Έστω κι αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, τουλάχιστον δε θα εμπλέκονται τρίτοι.
 
Τον παλιό ωραίο καιρό που- ορισμένοι αναπολούν -το δικαίωμα επιβίβασης στο αεροσκάφος αντί τιμήματος ¨ενχαρτούτο-μιλάμε για ΤΟΝ όρο» σε αυτό που όλοι ξέρουμε ως εισιτήριο. Με την επίδειξη αυτού και μόνον η εταιρεία όφειλε να σε επιβάσει, ακόμα και να είχες αποδεικτικό ότι πλήρωσες δεν σήμαινε τίποτα έπρεπε να έχεις το χαρτί, εάν το έχανες ήταν στην ευχέρεια του μεταφορέα να εκδώσει καινούργιο χαρτί για να μπορέσεις να επιβιβαστείς η απλά να χάσεις το δικαίωμα που ήταν «ενχαρτωμένο»
Ήρθε ο καιρός περάστηκαν οπτικές ίνες και άλλα θαυμαστά και μετά περάσαμε στην εποχή του ιντερνετ και του ηλεκτρονικού εισιτήριου. Τώρα πια το δικαίωμα σου, που «ενχαρτούτο» τότε, καταγράφεται ηλεκτρονικά και μεταβιβάζεται από τον υπολογιστή του πράκτορα στον υπολογιστή της εταιρίας που θα πετάξεις και πλέον το μόνο που έχεις ως αποδεικτικό αυτής της μεταβίβασης είναι η έκδοση αριθμού εισιτήριου από τον υπολογιστή του μεταφορέα .
Στην περίπτωση μου αποδείχθηκε ότι ενώ εγώ χρεώθηκα δεν εκδόθηκε τελικά ποτέ ο αριθμός εισιτηρίου και έτσι η εταιρεία δεν είχε καταχωρημένο ¨δικαίωμα¨ της φίλης μου στην επιβίβαση
Αυτά δεν ήταν γνωστά σε μένα όταν έγραψα το πρώτο ποστ και ζητούσα οδηγίες, ήδη όμως η expedia απάντησε διπλωματικότατα
Ιδού η απάντηση αυτολεξί ιταλιστί:
Gentile ………..

Seguito Sua gentile segnalazione La informiamo che avendo fatto l'acquisto la sera del 7 Gennaio per la partenza prevista per il giorno dopo, il nostro sistema non è stato in grado di effettuare tutti i controlli dovuti in tempo, per tanto non è stato possibile emettere il biglietto per la partenza.

La preghiamo cortesemente di inviarci copia del biglietto da Lei acquistato presso l'aeroporto e la relativa ricevuta.


Non esiti a contattarci per ulteriori informazioni in merito.

Grazie per aver scelto Expedia,

Cordiali saluti

Σε μετάφραση : Σε συνέχεια της επισήμανσης σας γνωρίζουμε ότι επειδή αγοράσατε το εισιτήριο την εσπέρα της 7ης Ιανουαρίου για την επομένη το σύστημα μας δεν μπόρεσε να πραγματοποιήσει όλους τους αναγκαίους ελέγχους εγκαίρως και έτσι δεν μπόρεσε να εκδώσει το εισιτήριο για την αναχώρηση Σας παρακαλούμε να μας αποστείλετε το εισιτήριο που αγοράσθηκε στο αεροδρόμιο και την σχετική απόδειξη

Από τα παραπάνω η απάντηση της εταιρείας είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε Μας λέει τι συνέβη αλλά όχι το ΓΙΑΤΙ. Διότι δεν μπορεί η άλλη φίλη να πέταξε έχοντας πληρώσει τα 210 ευρώ και η πληρώσασα τα 177 να μην μπορεί να πετάξει…
Ευχαριστώ όσους με προτρέπουν κλείνω μέσω της αεροπορικής τελευταία στιγμή Είναι σαφώς ένα μέτρο πρόνοιας αλλά πρώτον η αιγαίου πουλούσε την στιγμή εκείνη 240 ευρώ το κάθε κομμάτι δηλαδή 480 και τα δύο αλλά η expedia 177+210=387 δηλαδή διαφορά συνολικά περί τα 100 ευρώ. Η διαφορά αυτή που προέκυπτε οδήγησε τις φίλες μου να αποφασίσουν να πάνε στην Κέρκυρα, εάν έπρεπε να πάνε με 480 απλά δεν θα πήγαιναν. Η Expedia επιλέγει διότι πουλάει πολλές φορές-όπως και στην συγκεκριμένη- expedia rate
Ασφαλώς λοιπόν η ευθύνη είναι της expedia, εγώ αγόρασα από έναν πωλητή που υποσχέθηκε, ψευδώς, ότι μπορεί να εκδώσει εισιτήριο έστω και 10 ώρες πριν την πτήση. Ουδέποτε μου είπε αγόρασε αλλά δεν είναι και σίγουρο ότι θα πετάξεις και ανέλαβε το ρίσκο σε στυλ ας πούμε λίστας αναμονής, αντίθετα μου πήρε τα λεφτουδάκια και μετά έστειλε εκείνο ότι ήλεγξε σε 24 ώρες (όταν όμως θα έχει παρέλθει η ώρα πτήσης) για τον αριθμό εισιτήριου.
Τέλος, θα ήθελα να θέσω και ένα προβληματισμό και περιμένω τις θέσεις σας για την Αιγαίου-ΙΑΤΑ. Είναι τελείως ανεύθυνη η εταιρεία .για έναν ενδιάμεσο τον οποίο έχει αδειοδοτήσει να πουλά τα εισιτήρια της και αυτός δεν ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις του?
 
Χρησιμοποιώ τακτικά το expedia.co.uk για κρατήσεις. Προσωπικά δεν θα έκλεινα εισητήρια μόλις 8 ώρες πριν τη πτήση μέσω του expedia και αυτό γιατί χρειάζεται μια διαδικασία για να γίνει confirmed η θέση, απο την εμπειρία μου παίρνει περίπου 24 ώρες. Όταν κλείνεις εισητήριο μέσω του expedia και ολοκληρώνεις τη διαδικασία της κράτησης στο αυτόματο email που στέλνουν λέει καθαρά ότι ελέγχουν την τιμή και την διαθεσιμότητα, μετά στέλνουν δεύτερο email (συνήθως περίπου 24 ώρες μετά) που επιβεβαιώνουν τη κράτηση και δίνουν το booking reference απο την εταιρεία. Χωρίς booking reference απο την εταιρεία τυπικά δεν υπάρχει κράτηση, κατά τη γνώμη μου. Το expedia δεν λειτουργεί όπως το online σύστημα των εταιρειών που με την ολοκλήρωση της κράτησης έχεις τη θέση. Πάντως από το customer service της expedia έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη, κυρίως τώρα που χρειάστηκε να κάνω αλλάγη και ακύρωση με τον κακό χαμό που είχε γίνει στη Βρετανία με τα χιόνια, αρχές Δεκεμβρίου. Με λίγα λόγια είναι πολύ καλό για κρατήσεις προγραμματισμένων ταξιδιών αλλά όχι για ταξίδια τελευταίας στιγμής.
 
Top