dvixos":3nzp71g3 said:
Τέλος, θα ήθελα να θέσω και ένα προβληματισμό και περιμένω τις θέσεις σας για την Αιγαίου-ΙΑΤΑ. Είναι τελείως ανεύθυνη η εταιρεία .για έναν ενδιάμεσο τον οποίο έχει αδειοδοτήσει να πουλά τα εισιτήρια της και αυτός δεν ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις του?
Όχι, η αεροπορική εταιρεία δεν ευθύνεται για το αν ο πράκτοράς της είναι αμελής ή για οποιοδήποτε λόγο δεν ήταν συνεπής στον πελάτη. Σε ευτήν την περίπτωση, προσφεύγεις σε ένα σύνδεσμο καταναλωτών.
Η αεροπορική εταιρεία επιβάλλει πρόστιμα και χρεώσεις στον πράκτορα στην περίπτωση που ο δεύτερος είναι αμελής απέναντι σε εκείνη ή παραβιάζει όρους συμφωνίας (λάθη στην τιμολόγηση, παραβίαση όρων ναύλου, χρησιμοποίηση των θέσεων μίας πτήσης για σκοπούς εκπαίδευσης, πραγματοποίηση εικονικών κρατήσεων χωρίς έκδοση εισιτηρίων που επιβαρύνουν το inventory με αποτέλεσμα η πτήση να φαίνεται γεμάτη χωρίς να είναι, διπλοκρατήσεις και υπέρμετρη διακίνηση).
Η ΙΑΤΑ επιβάλλει ποινές στον πράκτορα όταν εκείνος δεν πληρώνει εγκαίρως ή παραβιάζει κατ' εξακολούθηση τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας.
@ DONALD
Όχι, αυτό δεν ισχύει. Το
Booking Reference είναι το "όνομα" ενός αρχείου κειμένου στο οποίο περιλαμβάνονται οι ταξιδιωτικές πληροφορίες του πελάτη (δρομολόγιο, στοιχεία επικοινωνίας, ονόματα, αριθμοί πιστωτικών καρτών, αριθμός ηλεκτρονικού εισιτηρίου, στοιχεία υπολογισμού ναύλου κλπ).
Τo αρχείο αυτό ονομάζεται PNR δηλαδή, Passenger Name Record. Το e-ticket αποτελεί
μέρος του PNR και εκδίδεται όταν δοθεί σχετική εντολή. Γενικά,
δεν υπάρχει e-ticket χωρίς να έχει προηγηθεί η δημιουργία ενός PNR, το οποίο έχει έναν μοναδικό αριθμό αναφορας. Αντιθέτως, είναι δυνατόν να υπάρξουν PNR χωρίς e-ticket, όπως π.χ. όταν ο επιβάτης αποφασίζει να μην αγοράσει το εισιτήριο για την κράτηση που έχει κάνει.
Εν ολίγοις: πρώτα δημιουργείται το reference number και μετά εκδίδεται το e-ticket.