Πρόβλημα με κράτηση εισιτηρίου της Expedia σε Aegean

  • Thread starter Thread starter dvixos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
για donald. Booking reference είχα από την εταιρεία, αριθμό ειστηρίου δεν είχα!!!
 
ΟΚ. Booking reference εννοω απο την Α3. Αν έχεις booking reference πώς γίνεται να μην έχεις αριθμό εισητηρίου; Μαζί δεν εκδίδονται αυτά; Δεν το ξέρω.
 
dvixos":3nzp71g3 said:
Τέλος, θα ήθελα να θέσω και ένα προβληματισμό και περιμένω τις θέσεις σας για την Αιγαίου-ΙΑΤΑ. Είναι τελείως ανεύθυνη η εταιρεία .για έναν ενδιάμεσο τον οποίο έχει αδειοδοτήσει να πουλά τα εισιτήρια της και αυτός δεν ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις του?

Όχι, η αεροπορική εταιρεία δεν ευθύνεται για το αν ο πράκτοράς της είναι αμελής ή για οποιοδήποτε λόγο δεν ήταν συνεπής στον πελάτη. Σε ευτήν την περίπτωση, προσφεύγεις σε ένα σύνδεσμο καταναλωτών.

Η αεροπορική εταιρεία επιβάλλει πρόστιμα και χρεώσεις στον πράκτορα στην περίπτωση που ο δεύτερος είναι αμελής απέναντι σε εκείνη ή παραβιάζει όρους συμφωνίας (λάθη στην τιμολόγηση, παραβίαση όρων ναύλου, χρησιμοποίηση των θέσεων μίας πτήσης για σκοπούς εκπαίδευσης, πραγματοποίηση εικονικών κρατήσεων χωρίς έκδοση εισιτηρίων που επιβαρύνουν το inventory με αποτέλεσμα η πτήση να φαίνεται γεμάτη χωρίς να είναι, διπλοκρατήσεις και υπέρμετρη διακίνηση).

Η ΙΑΤΑ επιβάλλει ποινές στον πράκτορα όταν εκείνος δεν πληρώνει εγκαίρως ή παραβιάζει κατ' εξακολούθηση τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας.

@ DONALD
Όχι, αυτό δεν ισχύει. Το Booking Reference είναι το "όνομα" ενός αρχείου κειμένου στο οποίο περιλαμβάνονται οι ταξιδιωτικές πληροφορίες του πελάτη (δρομολόγιο, στοιχεία επικοινωνίας, ονόματα, αριθμοί πιστωτικών καρτών, αριθμός ηλεκτρονικού εισιτηρίου, στοιχεία υπολογισμού ναύλου κλπ). Τo αρχείο αυτό ονομάζεται PNR δηλαδή, Passenger Name Record. Το e-ticket αποτελεί μέρος του PNR και εκδίδεται όταν δοθεί σχετική εντολή. Γενικά, δεν υπάρχει e-ticket χωρίς να έχει προηγηθεί η δημιουργία ενός PNR, το οποίο έχει έναν μοναδικό αριθμό αναφορας. Αντιθέτως, είναι δυνατόν να υπάρξουν PNR χωρίς e-ticket, όπως π.χ. όταν ο επιβάτης αποφασίζει να μην αγοράσει το εισιτήριο για την κράτηση που έχει κάνει.

Εν ολίγοις: πρώτα δημιουργείται το reference number και μετά εκδίδεται το e-ticket.
 
Η Aegean δεν ευθύνεται καθόλου. Είναι 100% λάθος της expedia και μόνο. Πιθανά θα έπρεπε να ελέγξεις ότι δεν σου απσοτάλλει αριθμός εισιτηρίου αλλά και αυτοί θα έπρεπε να ενηεμρώσουν έστω και μέσω mail.

Κάποια ελληνικά online ταξιδιωτικά γραφεία επίσης κάνουν το ίδιο λάθος (λάθος είναι ότ δεν εκδίδουν και ότι δεν ενημερώνουν που είναι καταστροφικό). Τα χρήματα σου θα ζητήσεις από την expedia να σου πιστωθούν στη κάρτα και λογικά θα το κάνουν αμέσως. Γενικά καλό είναι να διασταυρώνουμε ότι έχει γίνει η έκδοση και όχι η κράτηση εισιτηρίων. Εγώ χρησιμοποιώ FIGAME.GR και airtickets (ανάλογα με το ποιο δίνει καλύτερη τιμή) και μέχρι σήμερα δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο θέμα.
 
aakunz":958nbrgy said:
Όχι, αυτό δεν ισχύει. Το Booking Reference είναι το "όνομα" ενός αρχείου κειμένου στο οποίο περιλαμβάνονται οι ταξιδιωτικές πληροφορίες του πελάτη (δρομολόγιο, στοιχεία επικοινωνίας, ονόματα, αριθμοί πιστωτικών καρτών, αριθμός ηλεκτρονικού εισιτηρίου, στοιχεία υπολογισμού ναύλου κλπ). Τo αρχείο αυτό ονομάζεται PNR δηλαδή, Passenger Name Record. Το e-ticket αποτελεί μέρος του PNR και εκδίδεται όταν δοθεί σχετική εντολή. Γενικά, δεν υπάρχει e-ticket χωρίς να έχει προηγηθεί η δημιουργία ενός PNR, το οποίο έχει έναν μοναδικό αριθμό αναφορας. Αντιθέτως, είναι δυνατόν να υπάρξουν PNR χωρίς e-ticket, όπως π.χ. όταν ο επιβάτης αποφασίζει να μην αγοράσει το εισιτήριο για την κράτηση που έχει κάνει.

Εν ολίγοις: πρώτα δημιουργείται το reference number και μετά εκδίδεται το e-ticket.

Σχετικά με αυτό ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται στην περίπτωση που κλείνεις εισιτήριο ηλεκτρονικά και η ίδια η εταιρία αναγράφει μόνο το PNR και όχι το e-ticket; Όπως π.χ. συμβαίνει στην Easyjet. Υπάρχει κάποιος τρόπος να επαληθεύσω ότι πράγματι έχει εκδοθεί e-ticket και δεν έχει γίνει κάποια στραβή; :?
 
H easyJet δεν εκδίδει εισιτήρια γιατί δεν ακολουθεί τα industry standards της IATA.
 
Το ticket number ειναι από το λογιστικό κομμάτι της ΙΑΤΑ. Είναι απόδειξη ότι εχει χρεωθεί ένα εισιτήριο.
Είναι αυτό που η ΙΑΤΑ μέσω ΒSP θα χρεώσει τον πράκτορα για να δώσει τα λεφτά στην εταιρεία.
Για αυτό οταν υπάρχει re-issue δίνεται νέος αριθμός εισιτηρίου (δηλαδη αφού κάνεις αλλαγή ημερομηνίας και πρέπει να πληρώσει τη διαφορά οπότε για να χρεωθεί αυτό βγαίνει νέο ticket number).
Αν θέλεις μπορείς να το πεις και αριθμό παραστατικού...σε πιο ελευθερη μετάφραση.

Η easy jet απο την άλλη δεν έχει σχέση με το bsp της ΙΑΤΑ οπότε δεν υπάρχει και λόγος να έχει 3ψηφιο κωδικο ΙΑΤΑ. Η συναλλαγές γίνονται μόνο απο το διαδίκτυο οπότε εκει παίρνεις το κωδικό της κράτησης. (PNR ή αν θέλεις πες το και confirmation number..)
 
Ενδιαφέρον, δεν θα πήγαινε εκεί το μυαλό μου... :oops:
Ευχαριστώ και τους δύο για την απάντηση
 
Εξελίξεις είχαμε στο θέμα από πλευράς expedia

Ιδού

Gentile ........,


Seguito Sua gentile mail, desideriamo informarLa che in data odierna abbiamo provveduto a rimborsare la differenza tra il prezzo pattuito originale del biglietto (non addebitato) e il biglietto da Voi acquistato in aereoporto relativo all'itinerario numero 16,,,,,,,,.

Troverà nei prossimi giorni il riaccredito sull'estratto conto della carta di credito da Lei utilizzata in fase di prenotazione


Euro 63,00 accredito per differenza biglietto


Non esiti a contattarci per ulteriori informazioni in merito.

Grazie per aver scelto Expedia,

Cordiali saluti

Εν περιλήψει μας δίδει την διαφορά του εισιτηρίου που δεν αναγνώρισε η αιγαίου και αγοράστηκε άλλο δηλαδή 63 ευρώ
Δεν απάντησαν στο αίτημα για καταβολή επιρπόσθετης αποζημίωσης λόγω ηθικής βλάβης
Η φίλη μου ζήτησε να μην εμπλέξω τις αρχές είπε απλώς οτι θα μεταφέρει την expedia στη κατηγορία Β- (ούτε η Fitch ratings να ήταν)
Ας πάμε και σε μια παραβολή

Σε μία αντιπροσωπία ΒΜW (π.χ spanos) βλέπεται μια προσφορά για μια X1. Τιμή φθηνότερη από την BMW ελλάς...Δίδετε τα χρηματα και περιμένετε να σας την παραδόσουν. Αλλά τα συστήματα παραγγελίας του spanou και της BMW ελλάς δεν συνεργάζονται και τελικά ο spanos δεν παραδίδει το αυτοκίνητο
Ποιός φταίει? Μόνο ο σπανός ή και η BMW ελλάς που τον διάλεξε και συνεργάζεται μαζί του?
Περιμένω την γνώμη σας ιδίως του σ/φτη (εκ το συμφορουμίτη κατά τους κανόνες σύντμισης λέξεων της Π.Α π.χ Α/σμχος-αντισμήναρχος)_ aakunz που ειναι και ειδικός.
 
Καλησπέρα,

Θα ήθελα να αναφέρω κάτι σχετικό με το συγκεκριμένο θέμα. Έκλεισα απο το xpedia.com πακέτο απο Νέα Υόρκη προς Τζαμάικα τον περασμένο μήνα, με US Airways. Τσεκάρωντας αμέσως την κράτηση απο το account μου στο website τους υπήρχε σημείωση πάνω απο τα στοιχεία κράτησης οτι οι αεροπορικες θέσεις δέν είναι επιβεβαιωμένες ακόμα και θα χρειαστούν εώς 24 ώρες για να επιβεβαιωθούν απο την αεροπορική. Την επόμενη μέρα υπήρχε σημείωση οτι οι θέσεις έχουν επιβεβαιωθεί. Δέν γνωρίζω αν αυτό το μύνημα δεν εμφανίζεται για όλες τις αεροπορικές που γίνεται κράτηση μέσω του xpedia- και επομένως ίσως δεν εμφανίστηκε στην περίπτωση της A3- ή πρόσθεσαν κάποια επιπλέον υπηρεσία μετά το συγκεκριμένο συμβάν που αναφέρεται πιο πάνω (ή και πιθανον άλλων παρόμοιων συμβάντων).

Αύτο βέβαια δεν δικαιολογεί την xpedia να πουλάει εισητήρια για πτήσεις που αναχωρούν σε λιγότερο απο 24 ώρες απο την ώρα της κράτησης ενώ αναφέρει ότι χρείαζονται 24 ώρες για επιβεβαίωση.
 
Top