Πιλοτοι στην Olympic Air

  • Thread starter Thread starter NFEEFE
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
george_a":30p8alm7 said:
Πράγματι, λοιπόν, ας ισχύσει η 'ελεύθερη αγορά', και ας καταργηθεί άμεσα η πρόβλεψη ότι οι χειριστές της πρώην ΟΑ θα μπορούν να βρίσκονται σε αργομισθία με γενναίους μισθούς τους οποίους θα πληρώνει με τους φόρους του ο κάθε φορολογούμενος, μεταξύ των οποίων και η αφεντιά μου.
Ας καταργηθεί, λοιπόν, και θα δούμε τότε πόσο 'τζάμπα μάγκες' είναι ορισμένοι.

Μετα απο 30 χρονια μονιμοτητας, ε, υπαρχουν και μερικα δικαιωματα. Μεσα στο κομφουζιο και την ψευτια της ζημιας του 1 εκ/ριου (υποτιθεται) ανα ημερα της ΟΑ, το κρατος θα πληρωνει αυτους που θα εργαζονται, η αυτους που θα καθονται σαν συνταξιουχοι. Εν πασει περιπτωσει, εισαι κακοηθης, κατηγοροντας σαν ΑΡΓΟΜΙΣΘΟΥΣ αυτους που θα εργαστουν στην ΥΠΑ . Ασε πρωτα να πανε (παμε) στην ΥΠΑ, και αν υπαρξει αργομισθια, τοτε βγες στα καναλια και κατηγγειλε το. Μεχρι τοτε ομως δεν δικαιουσαι να κατηγορεις συνανθρωπους σου, για κατι που δεν εχουν κανει! Αιδως!
 
Υποψιάζομαι ότι αρκετοί (για να μήν πώ οι περισσότεροι ) πιλότοι της υπό εκκαθάριση ΟΑ
Blade":2w9yk9oh said:
(της αληθινής και όχι αυτής της μαϊμουδένιας με τους πράσινους κύκλους)
έχουν μείνει εκεί.......

Προφανώς εκτιμούν ότι μετά την ημερομηνία του Ν.Ν3717/08 που θα αναλάβει εκκαθαριστής την "Αληθινή ΟΑ" , η διοίκηση της "Μαϊμού" ΟΑ θα σπεύσει να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της ΕΧΠΑ.
Προσπαθεί η ΕΧΠΑ να πάρει πάλι στα συνδικαλιστικά της χέρια την ισχύ που έχασε , εγγράφοντας όσο το δυνατόν περισσότερα μέλη .
Απόδειξη η τροποποίηση του καταστατικού της όπου ΟΛΟΙ μπορούν να γίνουν πλέον μέλη ενώ τον καιρό της παντοδυναμίας των συνδικαλιστών στην ΟΑ σνομπάριζαν όσους πιλότους δέν ήταν εργαζόμενοι σε αυτή.


Υποψιάζομαι επίσης ότι με την γραμμή που κρατάνε (που φυσικά είναι δικαίωμά τους) ανοίγουν μία τεράστια πόρτα ορθάνοικτη στους , κοινοτικούς κυρίως , χειριστές από άλλες χώρες να δημιουργήσουν στην χώρα μας "Παροικία".

Γιατί ας μήν κοροϊδευόμαστε.

Προκειμένου να μην πετάξει η Νέα ΟΑ την 01/10/09 από έλλειψη πιλότων είναι βέβαιο ότι και ολόκληρα έτοιμα πληρώματα θα φέρει (κερδίζοντας έτσι χρόνο στην ανεύρεση χειριστών της αρεσκείας της)με περιορισμένου χρόνου συμβάσεις .

Αυτό δεν είμαι και τόσο βέβαιος ότι θα ωφελήσει του Έλληνες χειριστές......

Και για να τελειώνει η παρεξήγηση της λέξης Υπάλληλος (που δεν ηχεί καλά στα αυτιά των περισσοτέρων Ελλήνων και όχι μόνο των πιλότων)...

Η Υπαλληλική σχέση όπως ορίζεται αφορά όποιον πληρώνεται με μισθολόγιο , ασφαλίζεται από κάποιον άλλον (Εργοδότη), και έχει συγκεκριμένες ώρες εργασίας.
Εννοείται ότι οι πιλότοι και λόγω της υπεύθυνης εργασίας που κάνουν αλλά και λόγω των σπουδών τους (έχουν κάνει ΠΡΑΞΗ την πολυδιαφημιζόμενη ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ) ανήκουν στο High End της πυραμίδας , αλλά από την στιγμή που ισχύει ο παραπάνω ορισμός δεν παύουν να είναι υπάλληλοι.
 
Επειδη το κομπλεξ των απανταχου ελληνων ημημαθων περι των αεροπορικων θεματων εχει ξαχιλυσει απο το καζανι, και επειδη δεν βλεπω "φως" , προτεινω οι επαγγελματιες αεροποροι του φορουμ, να σταματισουμε να γραφουμε, μιας και η ενασχολιση του spotering ειναι πιο σπουδαια, για μερικους.
Η αληθεια καποιους αποτυχημενους αεροπορους, φαινεται τους ενοχλει. Το να εξηγεις σε εναν την διαφορα της εννοιας "υπαλληλος" και της εννοιας "κυβερνητης" , ειναι σαν να προσπαθεις να εξηγησεις στον σκυλο σου τριγωνομετρια.
Δεν πειραζει ομως. Ετσι ειναι η ζωη. Δεν εχει περασει πολυς καιρος, οταν καποιοι εδω μεσα, ευχοντουσαν να βραθουμε στον δρομο, και να κλεισει η ΟΑ, απο κομπλεξ και ζηλια. Να ομως που ο Θεος ακομα μας αγαπαει.
Ζητω συγνωμη για το υφος της παρουσης απο την πλειονοτητα των φιλων αναγνωστων, αλλα η οργη μου, με εχει κυριεωει, λογω αυτων των κακομαθημενων ανεγκεφαλων.
 
Είναι τόσο μεγάλος ο πανικός και το άγχος να μαζέψουν στην ΕΧΠΑ όσους περισσότερους ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Ιπτάμενους (και όχι εργαζόμενους στα γραφεία της ΥΠΑ υπαλλήλους πρώην ιπτάμενους ) πιλότους μπορούν , που βάζουν και ανακοινώσεις στο Forum !!!

viewtopic.php?f=24&t=6479&p=97936#p97936

Αλίμονο δε , αν φέρει κανείς λογικά αντεπιχειρήματα , η αλαζονεία ορισμένων είναι εμφανής !!!
docORL":3iq4xbq0 said:
προτεινω οι επαγγελματιες αεροποροι του φορουμ, να σταματισουμε να γραφουμε, μιας και η ενασχολιση του spotering ειναι πιο σπουδαια, για μερικους

Προσπάθεια υποβιβασμού όσων δεν είναι "Επαγγελματίες" σαν αποτυχημένους
docORL":3iq4xbq0 said:
Η αληθεια καποιους αποτυχημενους αεροπορους, φαινεται τους ενοχλει.

Το ΝεοΕλληνικό κόμπλεξ για την λέξη Υπάλληλος
docORL":3iq4xbq0 said:
Το να εξηγεις σε εναν την διαφορα της εννοιας "υπαλληλος" και της εννοιας "κυβερνητης" , ειναι σαν να προσπαθεις να εξηγησεις στον σκυλο σου τριγωνομετρια.

Όσοι λοιπόν δεν συμφωνήσαμε με τον αγαπητό docORL είμαστε ανεγκέφαλοι...
docORL":3iq4xbq0 said:
λογω αυτων των κακομαθημενων ανεγκεφαλων.

Δεν ξέρω γιατί αλλά χαίρομαι που δεν θα έχω σε πτήση μου με την ΝΕΑ Ο.Α κυβερνήτη τον "ψύχραιμο" αυτόν συνforumιτη.......
 
docORL":1tixwdyt said:
ο να εξηγεις σε εναν την διαφορα της εννοιας "υπαλληλος" και της εννοιας "κυβερνητης" , ειναι σαν να προσπαθεις να εξηγησεις στον σκυλο σου τριγωνομετρια.

Επειδή αυτό με αφορά, καθώς φαντάζομαι σε μένα αναφέρεσαι...Να ρωτήσω και γω με την ίδια λογική. Ποια η διαφορά του "κυβερνητης" με τον "Θεό" γιατί κάπως έτσι μας το παρουσιάζεις. Γιατί απλά δεν αποδέχεσαι οτι είσαι ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, που πληρωνόταν για να κάνει μια ΔΟΥΛΕΙΑ! Στην τελική και ο Βγενόπουλος είναι υπάλληλος ως προς τους μετόχους της MIG. και όπως αναφέρει και ο aas59, αυτή τη ψυχραιμία έδειχνες και στον αέρα όταν ήσουν υπεύθυνος για τις ζωές μας? λίγη ηρεμία δεν έβλαψε, θα έπρεπε να το ξέρεις.
 
Ο καθε ενας απο εσας εχει τις δικες του αποψεις και ειναι απολυτα θεμιτο.


Δεν θα κατσω να αναλυσω τα λεγομενα των συμφορουμιτων μου. Ο καθενας εχει την αποψη του σε ενα θεμα. Το να μαλωνετε εδω δημοσια, να προσβαλετε ο ενας τον αλλον και να ανταλλασετε λογους ευφραδιας τετοιου επιπεδου σιγουρα δεν προαγει τη νοημοσυνη σας. Ο καθεις σας εχει και καποια κινητρα για αυτο που γραφει. Ενας απο εσας σας χαρακτηρισε (δικαιως η οχι δεν ειμαι αρμοδιος να το κρινω) σαν το high end της πυραμιδας σε μια αεροπορικη εταιρεια. Βλεποντας το τι γινεται εδω καταλαβαινω γιατι πηγε κατα διαολου η πΟΑ, μιας και εδω σιγουρα βλεπουμε μονο την κορυφη του παγοβουνου. Υποτιθεται οτι ειστε ανωτερα μορφωμενοι απο τους λοιπους κοινους θνητους, εχετε περισσοτερες εμπειριες απο πολλους εδω μεσα και σιγουρα περισσοτερες γνωσεις επι του θεματος που εκπαιδευτηκατε. ΝΑ ΠΕΤΑΤΕ! Τα υπολοιπα ειναι περιτα πιστευω..


Το θρεντ εχει παραπεσει σε στιβο μαχης για τους με και τους δε.. Αυτη ειναι η νοημοσυνη σας? Σκοτωνεστε αντι να προσφερετε κατι ουσιωδες επι του θεματος? Αν δηλαδη κατα την διαρκεια μιας πτησης διαφωνητε με τον συγκυβερνητη σας, κανετε τα ιδια? Τελικα ειμαι ευτυχισμενος που εχω να πεταξω πολλα χρονια με ΟΑ και αισθανομαι πιο ασφαλης...


Διαβαζοντας καποιος τα μαλλιοτραβηγματα σας εδω μεσα, μονο μια εννοια του περναει απο το μυαλο: :evil: ΚΑΤΙΝΕΣ :evil:
 
Αγαπητε docORL,
Καταλαμβαινω τη αγανακτηση σου ειδικα οταν εχεις να κανεις με αρκετους enthousiasts που τα γνωριζουν ολα και δεν ξερουν τιποτα.
Γνωριζουν απο crm, θεματα εκπαιδευσης χειριστων, ειδικοι σε ερευνες ατυχηματων, ειδικοι σε θεματα εξυγιανσης των εταιριων μεχρι και ποια δρομολογια γινονται με καθηστερηση και με ποια αεροπλανα! Ποτε φευγει το ενα αεροπλανο ποτε ερχεται το αλλο!
Αν οι κυκλοι ειναι μικροι στη ΟΑ, αν φαινονται οι γλαροι στη Α3! Ποσο ειναι το seat pitch στο ενα αεροπλανο και ποσο στο αλλο!
Ας μην συνεχισω!!!
 
Κάποιες επισημάνεις-προφητείες....

Η λύση των contract pilots είναι όντως εφικτή αλλά το κόστος είναι ασύγκριτα μεγαλύτερο. Συγκεκριμένα νούμερα: Κυβερνήτης Α320 στη MIG με λιγότερα από 15 έτη σαν κυβερνήτης (αλήθεια ποιοι είναι οι μόνοι που έχουν πάνω από 15 χρόνια κυβερνήτες όταν η Α3 άνοιξε το Μάρτιο του 1999) θα κοστίζει στην εταιρεία συνολικά 6500 ευρώ. Αντίστοιχος contract από 10.000 συν διαμονή και transportation. Μην ξεχνάτε τους λογιστές και τις "ανταγωνιστικές αποδοχές" τους.

Οι αεροπόροι της Ολυμπιακής παρακαλάνε να πετάξει η MIG για τον απλούστατο λόγο ότι αλλιώς δεν θα ισχύσει τίποτα από τους σχετικούς ευεργετικούς νόμους. Εδώ που φτάσανε τα πράγματα το μόνο που θέλουν είναι να παίρνουν τις νόμιμες αποζημιώσεις τους και να πάνε να βρούν τη τύχη τους αλλού.

Αγαπητέ aas59 η προσπάθεια σου να υποβαθμίσεις τους αεροπόρους της Ολυμπιακής έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη ιστορία της Πολιτικής Αεροπορίας στη Ελλάδα. Αν είναι τόσο καλή η καινούργια εταιρία λες να μην πηγαίνανε πρώτοι και καλύτεροι; Πιστεύεις ότι το όνειρο της ζωής τους ήταν να παλεύουν με χαρτιά στη ΥΠΑ; Αεροπόροι είναι όλοι τους και στον αέρα είναι ευτυχισμένοι όπως πολύ σωστά είπε ο Angel Aviation πιο πάνω. Αλλά επειδή είναι μακράν και οι εμπειρότεροι επαγγελματίες στην Ελλάδα δεν μπορούν να αφήσουν ένα hedge fund με όργανα κάτι απίστευτους τύπους (γενίτσαρους και ΟΑ pilots wannabes) να τους κοροιδεύουν με όρους και αποδοχές Αλβανίας.
 
Λυπάμαι πολύ που κάποια μέλη του παρόντος thread δυστυχώς γέμισαν δυο σελίδες για να μας πουν το αυτονόητο περί του τυπικού όρου "υπάλληλος" λες και είμαστε σε φόρουμ της ΓΣΕΕ και δεν κατενόησαν το εύρος και την ουσία της διαφοράς του όρου ,των όσων οι 2 εξ' όσων κατάλαβα πιλότων ( blade+docORL) προσπάθησαν να εξηγήσουν ( χωρίς να μειώσουν κανένα άλλο κλάδο εργαζομένων ), δηλαδή την "απαξία" του κλάδου που επιχειρεί η MIG ( ποτέ ΟΑ ) , εκμεταλευόμενη τη παρούσα συγκυρία. Σας είπα και πάρα πάνω ίσως άραβες ή αλλλοεθενείς πιλότοι να καλωσορίζουν τους επιβάτες στη μαϊμού ΟΑ .
Αγαπητά μέλη πιστεύω ότι ορισμένοι εξ' υμών θα πρέπει να διδάσκεστε από τους μεγαλύτερους και εμπειρότερους γενικότερα , είτε είστε κυρίως υποψήφιοι αεροπόροι είτε έστω απλοί φανς του χώρου. Αν δεν υπάρξει αντίσταση και αγώνας από όλους τους εργαζόμενους γενικότερα, η προσπάθεια ισοπέδωσης και η ομογενοποίηση θα γίνεται πάντα με όρους απαξίας προς τα κάτω είτε από τον εργοδότη κτάτος είτε από τον ιδιώτη και επειδή μιλάμε για αεροπόρους , είναι απαράδεκτη η MIG να σπεκουλάρει ως ο δήθεν ισχυρός εργοδότης/σωτήρας ( που διέσωσε τάχα την ΟΑ ) ,στις πλάτες των χειριστών κι όχι μόνο.
 
Παράκληση προς τον Admin και τους Mods.

Μήν σβήσετε/κλειδώσετε/ διαγράψετε κάποια posts ακόμα και αν είναι υβριστικά.
Νομίζω ότι αυτά τα μηνύματα καθρεφτίζουν ξεκάθαρα την (Επικρατούσα στο Δημόσιο ) νοοτροπία που έφερε την ΟΑ στο κλείσιμο .

Αγαπητέ makedonas μπορεί να λές ότι
makedonas":3gj0y5o6 said:
Δεν θα κατσω να αναλυσω τα λεγομενα των συμφορουμιτων μου
αλλά κλείνεις χαρακτηρίζοντας τα posts σαν κατινιές και τους συμμετέχοντες κατίνες.

Έσπευσες όμως να συμετάσχεις στα δρώμενα και ας μήν εξέφρασες άποψη.....

Προσωπικά δεν τον δέχομαι τον χαρακτηρισμό και στον επιστρέφω προς επανόρθωση.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top