Oxford Aviation Academy

  • Thread starter Thread starter aviation-computers
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

aviation-computers

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
19/05/2012
Μηνύματα
34
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Πρόσφατα στο ταξίδι μου στην Ευρώπη αποφάσισα να συμπεριλάβω και ένα open day στην OAA. Φημολογείται ως μια από τις καλύτερες (αν όχι η καλύτερη) ακαδημία πιλότων ανά τον κόσμο. Οι εγκαταστάσεις της ήταν υπέροχες και πλήρως εκσυγχρονισμένες. Μου δόθηκε η δυνατότητα να δοκιμάσω full-motion προσομοιωτή για Β737-400 καθώς και για CRJ , αλλά και μικρότερα αεροσκάφη, αλλά και real πτήση με τα warrior της σχολής. Σε συνομιλίες με τα στελέχη της σχολής μάζεψα πολλές πληροφορίες τις οποίες μοιράζομαι μαζί σας. Καταρχήν, το όλο κόστος είναι 90.000 λίρες και είναι all-included. Δεν θα χρειαστείτε ούτε λίρα παραπάνω! Δεν λέω ότι είναι λίγα, αλλά από το μηδέν μέχρι το πτυχίο αυτά είναι. Φαγητό, διαμονή, στολή, μετακινήσεις, βιβλία, παράβολα εξετάσεων είναι μέσα. Ο χρόνος εκπαίδευσης είναι περίπου 2 χρόνια (κάτι λιγότερο) και λαμβάνει τόπο στην Οξφόρδη και στην Αριζόνα. Δεν θα φλυαρήσω άλλο για τις εγκαταστάσεις, γιατί πραγματικά αν δείτε εικόνες θα καταλάβετε γιατί μιλάω... Το οικονομικό που είναι το μείζον ζήτημα καλύπτεται συνήθως από τράπεζες με δάνειο, που έχει ως προϋπόθεση την κατοχή οικοπέδων σε αγγλικό έδαφος. Εναλλακτική είναι το BA Future Pilot Programme που καλύπτει την ανάγκη της υποθήκευσης με ακίνητα της British Airways με αντάλλαγμα την παροχή υπηρεσιών για 10-12 χρόνια. Για την ένταξη σε κάποιο πακέτο απαιτείται αξιολόγηση και από την Oxford αλλά και την BA, με συνολικό κόστος 220 λίρες (που είναι και το μοναδικό έξτρα) διάρκειας 2 ημερών, όπου αξιολογούνται οι ικανότητες αλλά και οι γνώσεις του υποψηφίου. Άλλη προϋπόθεση είναι η κατοχή έγκυρου Medical της CAA και TEA. Κλείνοντας, να μεταδώσω το ελπιδοφόρο μήνυμα του CEO που περιμένει αύξηση της ζήτησης πιλότων στα επόμενα χρόνια, βασιζόμενος στις τεράστιες παραγγελίες αεροσκαφών των τελευταίων μηνών.
 
Μπορει να μου εξηγησει καποιος και να μου αριθμησει τους λογους για να αποφοιτησει καποιος απο αυτη αλλα και μια αντιστοιχη σχολη
 
aviation-computers":1jbna2il said:
...Οι εγκαταστάσεις της ήταν υπέροχες ...

μαλλον σε αλλο open day πηγα... οι εγκαταστασεις εχουν μεινει ιδιες παρα πολλα χρονια, ισως και απο τοτε που ιδρυθηκε και εκτος απο μερικα κτηρια που ειναι ανακαινισμενα στο εσωτερικο οπως αυτο του simulator απεξω ειναι ετοιμορρωπα. κανεις ενα βημα και κουνιεται ολο το προκατ. ας πληροφορουμε εγκυρα τους επισκεπτες του site. δεν στο λεω με ασχημο τονο, μην παρεξηγουμαστε, αλλα επειδη σου αρεσαν εσενα δεν πρεπει να γινεσε υπερβολικος.( αυτη ειναι και η δουλεια του ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ :wink: :wink: )
 
Δεν γίνομαι υπερβολικός, αλλά σε σχέση με άλλες αντίστοιχες σχολές οι εγκαταστάσεις ήταν πολύ καλύτερες. Όσο για τα ετοιμόρροπα κτίρια που λες, δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο. Όλο το εσωτερικό ήταν αρκετά καινούργιο. Το μόνο μειονέκτημα που είδα ήταν ότι τα αεροσκάφη έχουν ως επί το πλείστον αναλογικά όργανα.
Και για να απαντήσω στον φίλο Flightinstict αυτές οι σχολές μέσα σε 2 χρόνια ας πούμε σε παίρνουν από το μηδέν και σου δίνουν το fATPL, με αποτέλεσμα να είσαι έτοιμος να πετάξεις. Η μόνη εναλλακτική αν θες να γίνεις πιλότος είναι η σχολή Ικάρων, όπου η εκπαίδευση είναι 4 χρόνια και μετά ακολουθεί υποχρεωτική θητεία για καμιά 15αργία χρόνια νομίζω. Εγώ προσωπικά δεν συμπαθώ καθόλου τη ιδέα του να στριφογυρίζω στον αέρα, οπότε μια ιδιωτική σχολή με γλιτώνει από αυτό.
 
Ο μονος λογος που θα επελεγα ΟΑΑ θα ηταν μονο για τι εχω ακουσει οτι πολλες εταιρειες ερχονται σε επαφη με την σχολη αυτη και εχουν σαν προτεραιοτητα τους μαθητευομενους της στις λιστες προσληψης τους.
Αλλα και παλι 90000λιρες ειναι παααρα πολλα λεφτα,ή σε μια ελληνικη σχολη να πας ή σε μια αγγλικη ή σε αμερικανικη,στο τελος τα ιδια τυπικα προσοντα θα εχεις,δεν λεω καλη η ΟΑΑ με καλους εκπαιδευτες αλλα θεωρω οτι αν κανεις μια καλη ερευνα αγορας θα βρεις μια σχολη με εξισου αξιολογο προγραμμα και εκπαιδευση(αν και το ζητημα ειναι το ποσο εισαι εσυ ικανος στον να πετας και να διαβαζεις).Τελος αν δωσεις 110000ευρω στην ΟΑΑ για να βγεις μονο με ενα fATPL με 250(?) ωρες πτησης ,αν κανεις την εκπαιδευση σου στην Ελλαδα θα δωσεις 50000(ατπλ)+10000(FI)+10000(TYPE RATING)+10000 πολυημερο ταξιδη στο εξωτερικο πετοντας+ ενα σορο ακομα...
Ολα αυτα ειναι δικες μου αποψεις και δεν θα ηθελα να αποθαρινω καποιον που θελει να παει εκει για εκπαιδευση.
 
Απαντώντας στις τοποθετήσεις των παραπάνω μελών, πιστεύω ότι η OAA δικαίως είναι πρωτοπόρος διότι αυτό ακριβώς "πουλάει" και δεν είναι τυχαία η παγκόσμια αναγνώριση και φήμη της.

Oxford Aviation Academy history
Oxford Aviation Academy is one of the world's leading flight training organisations and has been training high calibre pilots throughout its vast history.

Oxford Flying Club was officially opened by the Mayor of Oxford in 1939. However, restrictions placed on civil aviation during World War II curtailed its activities and the airfield operated as RAF Kidlington for the duration of hostilities. The club reopened in 1947, renamed as the Oxford Aeroplane Club. During the 1950s it gradually increased its fleet and, by 1960, had become a flying school geared to the training of professional pilots.

In 1961, the flying school's parent company, Oxford Aviation, merged with the Pressed Steel Company to become British Executive Air Services Ltd. (BEAS). Dedicated ground school buildings and student residential accommodation were provided on site, and the first fully integrated Commercial Pilot's Licence (CPL) and instrument rating (IR) courses began in May 1962.

In 1963, the BEAS Flying Training Division was renamed Oxford Air Training School. Since then, over twenty thousand trained commercial pilots and aircraft engineers have graduated from the school. The school changed its name to Oxford Aviation Training (OAT) in the 1990s.

On 19 June 2007, OAT's parent company BBA Aviation sold OAT to GCAT Flight Academy (formerly General Electric Commercial Aviation Training, part of General Electric and SAS Flight Academy, part of Scandinavian Airlines System) for $63 million (£32 million). The deal was backed by GCAT Flight Academy's majority shareholder, STAR Capital Partners an independent venture capital fund.

In early February 2008, GCAT Flight Academy changed its registered name to Oxford Aviation Academy Ltd. Oxford Aviation Training Ltd. changed its registered name to Oxford Aviation Academy (Oxford) Ltd. OAT's branding and logo adorning the training centre at Oxford and Goodyear Airports were replaced, with the new logo bearing the title 'Oxford Aviation Academy'. The insignia on the tailplanes of its Piper PA-28 Warrior and Piper PA-34 Seneca aircraft were also replaced with the new logo design. The new logo also appeared at the 8 locations formerly named GCAT Flight Academy, including those in Scandinavia and Hong Kong that GCAT purchased from SAS Flight Academy and the Woodford Training Center purchased from BAE Systems. These changes were a result of both GCAT Flight Academy and Oxford Aviation Training being re-branded as Oxford Aviation Academy.
In 2008 OAA acquired General Flying Services, based in Moorabbin, VIC, Australia.[1]

In May 2012, the academy is bought by CAE for CAD $314 million[2].
 
Εγώ απλά θα σταθώ σε έναν αριθμό... 97%... Είναι ο μέσος βαθμός των μαθητών στις εξετάσεις. Τα λέει όλα πιστεύω!
 
Καλό το 97% αλλά απο μόνο του δεν λέει κάτι. Υπάρχει και η πράξη, όπου εκεί δεν μπορούν να στα βάλουν στο κεφάλι όπως στο μπλα μπλα της θεωρίας.
Προσωπική μου άποψη πολύ απλά και λιτά.
Σε όποιον περισσεύουν τα χρήματα ας πάει στην OAA και στην Flight Safety και σε άλλες ανάλογες σχολές.
Όποιος τα φέρνει βόλτα δύσκολα ας πάει σε κάποια άλλη αξιόλογη σχολή που θα δώσει τα μισά λεφτά, θα πάρει την ίδια εκπαίδευση και το ίδιο πτυχίο.
Ολα είναι θέμα στυλ, τρόπου ζωής και οικονομικής ευχέρειας.
 
Ειτε εισαι αποφοιτος οξφορδης ειτε εισαι οποιασδηποτε αλλης σχολης τα πραγματα ειναι τα ιδια. Προτιμω να τελειωσω ppl και build up σε ενα 152 μιας αερολεσχης, cpl,ir και δικινητήριο σε μια σχολη βαζοντας οσες περισσοτερες ωρες στο simulator. Εχεις δωσει το 1/4 σχεδον των χρηματων και αν θες να εισαι ανταγωνιστικος κανεις και ενα type rating για να μην πω να αγορασεις ωρες επι του τυπου σε μια τριτοκοσμικη χωρα (ανεξαρτητα αν θεωρειται σωστη ή λαθος σαν τακτικη). Ωστοσο σε οποιον περισσευουν τα χρηματα ειναι μια χαρα αυτες οι σχολες. Και ωραιες εγκαταστασεις, αεροπλανα, πολυ αυστηρα επαγγελματικο περιβαλλον, στολες, γαλονια, αιθουσες briefing κλπ κλπ.
Επισης aviation computers να σου πω οτι μαλλον εισαι ασχετος με το αεροπορικο θεμα, χωρις να θελω να σε προσβαλω. Κολας στις εγκαταστασεις = μεγα λαθος, η βιτρινα δεν μας νοιαζει καθολου. Και η jetstream και η global μια χαρα ειναι αν τις εχεις επισκεφτει. Δευτερον μου λες οτι σε 2 χρονια σου δινουν το atpl και το αναφαρεις σαν πλεονεκτημα. Αν πας διαβασμενος σε μια σχολη και με λιγη ή καθολου βοηθεια στο ground school, μπορεις να χεις καθαρισει για πλακα σε πολυ λιγοτερο απο 1 χρονο. 250 ωρες σε 2 χρονια?? Δηλαδη θα πετας 10 ωρες το μηνα εκπαιδευση? 1 ωρα ανα 3 μερες? Σας δουλεουν και σας αρεσει? Μηπως εχετε αναγαγει την αεροπορια σε επιστημη ή μηπως σας εχουν παραμυθιασει οτι προκειται για τιποτα το ιδιαιτερο? Παρε τη σειρα της οξφορδης και μη μου πεις οτι χρειαζεται 2 χρονια για να τη μαθεις. Με βαση αυτα τα βιβλια σε διδασκουν και αυτοι και αυτα θα σου ζητηθουν στις εξετασεις.
Τωρα το οτι εισαι προτιμητεος στις προσληψεις δεν εχω να απαντησω κατι. Πειτε μου ποσες προσληψεις γινονται και να ζηταν χειριστες που εχουν 250 ωρες σε ελαφρα. Ελαχιστες και το ξερουμε καλα. Και ειδικα τωρα που κλεινουν εταιρειες και θα γεμισει η αγορα χειριστες με πολλες ωρες και τυπους, πες μου αν νιωθεις ανταγωνιστκος επειδη εισαι της Οξφορδης.
Τελος αφου επιμενεις τοσο πολυ για την Οξφορδη εμενα ενα μου λεει, θαμπωθηκες απο αυτα που ειδες...
 
Συμφωνώντας απόλυτα με το μέλος Flightinstict θα ήθελα να τονίσω κι εγώ με τη σειρά μου ότι παραμονή των εξετάσεων του ATPL οι μαθητές διαβάζουν το CD της OXFORD με όλες τις εξεταζόμενες
ερωτήσεις και για τα 14 μαθήματα,περίπου 492 ερωτήσεις,όσες περίπου περιλαμβάνει και το database του BRISTOL.Σκεφτείτε δηλαδή τι γίνεται!!! Αν γινόταν κάτι αντίστοιχο και στην Ελλάδα από τις σχολές το ίδιο ποσοστό θα έγραφαν και οι μαθητές που εξετάζονται στην ΥΠΑ.Να πώς εξηγείται το 97%!

Και κάτι ακόμη!Επειδή παρακολουθώ και συγκρίνω τιμές,αν προσέξεις το Waypoint programme που προσφέρει η Οξφόρδη κοστίζει περίπου 47.000 ευρώ.Έλα και πες μου εσύ τώρα,απευθυνόμενος σε όλους,
τι θα έκανες με αυτά τα χρήματα αν παρακολουθούσες ένα modular course στην Ελλάδα δεδομένου ότι οι ελληνικές σχολές τουλάχιστον της Αθήνας προσφέρουν αυτό το course στην τιμή των 15.000 ευρώ.
Και μετά αν επιθυμεί κάποιος type-rating σε κάποια εταιρία υπάρχουν προγράμματα όπου με ένα ποσό της τάξης των 32.000 ευρώ αποκτάς όχι μόνο το type-rating αλλα και υπερπολύτιμες ώρες επί τύπου.Άρα με τα 47.000 ευρώ καλύπτεις όχι μόνο την εκπαίδευσή σου αλλά και την εμπειρία σε κάποιο τύπο π.χ Β 737 ή Α 320.

Και φυσικά μην ακούσω τις γνωστές βλακείες που λέγονται κατά καιρούς περί επιπέδου εκπαίδευσης διασύνδεσης των σχολών με εταιρίες και τα σχετικά.Δυστυχώς αγαπητοί φίλοι πήγαν και δικά μας παιδιά στην Οξφόρδη και αποχώρησαν άπρακτοι.Δε θα σε σώσει καμμία μεγάλη σχολή,μα απολύτως καμμία.Αντιθέτως πρέπει να το παλέψεις μόνος σου.Ακόμη και Άγγλοι απόφοιτοι μένουν άνεργοι ή κάποιοι απ'αυτούς δυσκολεύονται να βρουν εργασία στον αεροπορικό χώρο.Κι αυτό που σας λέω το έχω διαβάσει στο φυλλάδιο της Οξφόρδης από προσωπικές μαρτυρίες αποφοίτων σπουδαστών της περίφημης OXFORD AVIATION ACADEMY. :( Τώρα αν επιθυμεί κάποιος να πάει στην Αριζόνα να πάρει το CPL και μετά να επιστρέψει στο Kidlington για το IR,ουδεμία αντίρρηση.Όλα είναι θέμα γούστου και οικονομικής άνεσης.Όποιος έχει παραπάνω χρήματα απλά κάνει το κέφι του! Αυτό είναι άλλωστε και το νόημα της ζωής!!!
 
Top