Αγαπητοί συμφορουμίτες,
όπως και κατά το παρελθόν έχω παραδεχτεί δι εμαυτόν, δεν είμαι τίποτε περισσότερο από έναν τυροπιττά που ονειρεύεται να γίνει χειριστής και από το πολύ ψάξιμο σε σχολές, σε εταιρἰες, σε εκπαιδευτικές μεθόδους κλπ έχω καταλήξει σε ορισμένα συμπεράσματα και κάποια πρέπει να κατατεθούν εδώ ώστε να βοηθηθούμε όλοι για το τι πρέπει να κάνουμε στις επιλογές μας.
1) Πράγματι, μια από τις εταιρίες του κ@@@@ (ΑΟΑ είπεν, όχι εγώ) που μπορεί κάποιος να βάλει αγορασμένες ώρες (75 ευρώ την ώρα) σε τύπο δηλ Β737, είναι η Lion Air με 78 Β737. Τοιαύτης δε ποιότητος είναι και η εν Ευρώπη Ηermes με Α320. Πράγματι με 78 Β737 κι άλλα 130 παραγγελία είναι εταιρία του κ@@@@ δεν υπάρχει αμφιβολία...
2) Θα ήθελα κάποιος εξ ημών να καταθέσει την πληροφορία -προσωπική του ή από κάποιον άλλον- χειριστή που προσελήφθη σε εταιρία (ημεδαπήν ή αλλοδαπήν) κατά προτεραιότητα επειδή ήταν της ΟΑΑ σε σχέση με άλλον που είχε 500 ώρες σε τύπο. Δηλ πήγε ο ένας με 500 ώρες Α320 και ο άλλος με το CPLάκι με 250 ώρες από την ΟΑΑ και απερρίφθη ο πρώτος.
3) Δεν έχω επαρκή στοιχεία για να υποστηρίξω την άποψή μου οτι η εκπαίδευση modular είναι καλύτερη από την integrated. Πράγματι, υπάρχει modular που βάζει τις 80 ώρες σόλο σε 15 μέρες στη διαδρομή Florida-Oregon-Maine-Florida και υπάρχει και integrated Μέγαρα-Κέρκυρα--Αλεξανδρούπολη-Ρόδο-Χανιά-Μέγαρα σε 3 μήνες. Σαφώς η integrated είναι καλύτερη, σε κάνει πιο επαγγελματία διότι οι ώρες σου είναι solo pilot in command under supervision, δηλ οτι και να γίνει καθαρίζει ο εκπαιδευτής. Ενώ στην πρώτη περίπτωση είσαι μόνος σου και προφανώς πιο...ανεύθυνος!
4) Στα δύο χρόνια στην ΟΑΑ συμπεριλαμβάνεται και ο χρόνος φυσιοθεραπείας για τα αγκυλωμένα από το χασμουρητό σαγόνια στο ground school (αφού ενδιαφέροντα μαθήματα λόγω αντικειμένου και καθηγητών είναι μόνο η Αεροναυτιλία, η Μετεωρολογία και οι Γενικές Τεχνικές Γνώσεις. Ταύτα λέγουν άρτι αποφοιτήσαντες-όχι εγώ-κλαίοντες τα λεφτούλια τους!). Ευτυχώς-κατά τον Αirboy-που την παραμονή των εξετάσεων κυκλοφορεί στην αυλή το cd ερωτηματολόγιο των γραπτών οπότε γράφεις για 100% σε όλα τα μαθήματα και έχοντας αυτό το προσόν συν το χαρτί αποφοίτησης εκ της ΟΑΑ, είσαι ο πλέον προσλήψιμος οπουδήποτε! Μη σας πω οτι μόλις προσγειωθείς από το CPL ME/IR skilltest σε περιμένουν οι εταιρίες στην πόρτα να υπογράψεις πρόσληψη.
Εν κατακλείδι: Η απόφαση για την επιλογή σχολής και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανήκει στον καθένα που βάζει τους στόχους, τις προτεραιότητες, τις μεθόδους και τα οικονομικά του στην βάσανο της επεξεργασίας και προχωρεί. Αν είχα τα λεφτά, αντί ΟΑΑ και ψάχνε, θα έκανα αυτό που έγραψα: ΑερολέσχηPPL(6500 ευρώ)+80 hrs build up (8500) + φτηνό CPL ME/IR (14000) + type rating (18000) +500 hrs on type (LIon Air 38000) σύνολον 75000. Πιστεύω οτι εδώ μέσα συζητάμε, δεν πλακωνόμαστε υπερασπιζόμενοι επιχειρήσεις-σχολές...
όπως και κατά το παρελθόν έχω παραδεχτεί δι εμαυτόν, δεν είμαι τίποτε περισσότερο από έναν τυροπιττά που ονειρεύεται να γίνει χειριστής και από το πολύ ψάξιμο σε σχολές, σε εταιρἰες, σε εκπαιδευτικές μεθόδους κλπ έχω καταλήξει σε ορισμένα συμπεράσματα και κάποια πρέπει να κατατεθούν εδώ ώστε να βοηθηθούμε όλοι για το τι πρέπει να κάνουμε στις επιλογές μας.
1) Πράγματι, μια από τις εταιρίες του κ@@@@ (ΑΟΑ είπεν, όχι εγώ) που μπορεί κάποιος να βάλει αγορασμένες ώρες (75 ευρώ την ώρα) σε τύπο δηλ Β737, είναι η Lion Air με 78 Β737. Τοιαύτης δε ποιότητος είναι και η εν Ευρώπη Ηermes με Α320. Πράγματι με 78 Β737 κι άλλα 130 παραγγελία είναι εταιρία του κ@@@@ δεν υπάρχει αμφιβολία...
2) Θα ήθελα κάποιος εξ ημών να καταθέσει την πληροφορία -προσωπική του ή από κάποιον άλλον- χειριστή που προσελήφθη σε εταιρία (ημεδαπήν ή αλλοδαπήν) κατά προτεραιότητα επειδή ήταν της ΟΑΑ σε σχέση με άλλον που είχε 500 ώρες σε τύπο. Δηλ πήγε ο ένας με 500 ώρες Α320 και ο άλλος με το CPLάκι με 250 ώρες από την ΟΑΑ και απερρίφθη ο πρώτος.
3) Δεν έχω επαρκή στοιχεία για να υποστηρίξω την άποψή μου οτι η εκπαίδευση modular είναι καλύτερη από την integrated. Πράγματι, υπάρχει modular που βάζει τις 80 ώρες σόλο σε 15 μέρες στη διαδρομή Florida-Oregon-Maine-Florida και υπάρχει και integrated Μέγαρα-Κέρκυρα--Αλεξανδρούπολη-Ρόδο-Χανιά-Μέγαρα σε 3 μήνες. Σαφώς η integrated είναι καλύτερη, σε κάνει πιο επαγγελματία διότι οι ώρες σου είναι solo pilot in command under supervision, δηλ οτι και να γίνει καθαρίζει ο εκπαιδευτής. Ενώ στην πρώτη περίπτωση είσαι μόνος σου και προφανώς πιο...ανεύθυνος!
4) Στα δύο χρόνια στην ΟΑΑ συμπεριλαμβάνεται και ο χρόνος φυσιοθεραπείας για τα αγκυλωμένα από το χασμουρητό σαγόνια στο ground school (αφού ενδιαφέροντα μαθήματα λόγω αντικειμένου και καθηγητών είναι μόνο η Αεροναυτιλία, η Μετεωρολογία και οι Γενικές Τεχνικές Γνώσεις. Ταύτα λέγουν άρτι αποφοιτήσαντες-όχι εγώ-κλαίοντες τα λεφτούλια τους!). Ευτυχώς-κατά τον Αirboy-που την παραμονή των εξετάσεων κυκλοφορεί στην αυλή το cd ερωτηματολόγιο των γραπτών οπότε γράφεις για 100% σε όλα τα μαθήματα και έχοντας αυτό το προσόν συν το χαρτί αποφοίτησης εκ της ΟΑΑ, είσαι ο πλέον προσλήψιμος οπουδήποτε! Μη σας πω οτι μόλις προσγειωθείς από το CPL ME/IR skilltest σε περιμένουν οι εταιρίες στην πόρτα να υπογράψεις πρόσληψη.
Εν κατακλείδι: Η απόφαση για την επιλογή σχολής και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανήκει στον καθένα που βάζει τους στόχους, τις προτεραιότητες, τις μεθόδους και τα οικονομικά του στην βάσανο της επεξεργασίας και προχωρεί. Αν είχα τα λεφτά, αντί ΟΑΑ και ψάχνε, θα έκανα αυτό που έγραψα: ΑερολέσχηPPL(6500 ευρώ)+80 hrs build up (8500) + φτηνό CPL ME/IR (14000) + type rating (18000) +500 hrs on type (LIon Air 38000) σύνολον 75000. Πιστεύω οτι εδώ μέσα συζητάμε, δεν πλακωνόμαστε υπερασπιζόμενοι επιχειρήσεις-σχολές...