Ως απάντηση στο άρθρο που υπάρχει παραπάνω, οι ΟΑ εξέδωσαν σχετική ανακοίνωση, όπου μεταξί άλλων γράφει:
«Το αεροσκάφος τύπου Boeing 737-300 SX BLD, παραλήφθηκε επίσημα από τις Ολυμπιακές Αερογραμμές στις 19 Αυγούστου 2008 και έφτασε στην Ελλάδα στις 20 Αυγούστου 2008.
Η μίσθωση εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο των Ολυμπιακών Αερογραμμών το Μάρτιο του 2008 και τα αντίστοιχα συμβόλαια υπογράφηκαν το Μάιο του 2008.
Πριν από την υπογραφή των συμβολαίων και συγκεκριμένα τον Απρίλιο του 2008, το αεροσκάφος ελέγχθηκε από τον Αναπληρωτή Διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών των Ολυμπιακών Αερογραμμών και τεχνικούς επιθεωρητές της Ολυμπιακής Αεροπορίας-Υπηρεσίες. Κατά τον έλεγχο καταγράφηκαν και οι εργασίες που απαιτούνταν να γίνουν από την ιδιοκτήτρια εταιρεία, ώστε να παραληφθεί το αεροσκάφος.
Η περαίωση αυτών των εργασιών ελέγχθηκε, από τους επιθεωρητές της ΟΑ-Υ και από τον Αναπληρωτή Διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών, τόσο τον Ιούνιο, όσο και τον Αύγουστο του 2008.
Συγκεκριμένα, για την επιθεώρηση του αεροσκάφους, για τον έλεγχο της περαίωσης των εργασιών και για την παραλαβή του, οι επιθεωρητές πραγματοποίησαν τις ακόλουθες αποστολές:
» Από τις 10 έως 14 Απριλίου του 2008 στη Βόρνεο και τη Μαλαισία.
» Από 10 έως 23 Ιουνίου στη Σιγκαπούρη και την Κουάλα Λουμπούρ.
» Και από τις 01 έως 20 Αυγούστου στη Σιγκαπούρη.
Το αεροσκάφος ξεκίνησε την επιχειρησιακή του δραστηριότητα στις 23 Αυγούστου 2008 και πραγματοποίησε πτήσεις μέχρι και τις 6 Σεπτεμβρίου 2008, οπότε και παρουσίασε βλάβη. Κατά τον έλεγχο που ακολούθησε εμφανίστηκαν σοβαρά ευρήματα που δημιούργησαν υπόνοιες για ελλιπή εκτέλεση του C-check και γενικότερη πλημμελή συντήρηση του αεροσκάφους από τον ιδιοκτήτη.
Αμέσως συντάχθηκε σχετική επιστολή προς την ιδιοκτήτρια εταιρεία, ενώ για περαιτέρω τεκμηρίωση του αιτήματος αποζημίωσης, κλήθηκε ειδικός επιθεωρητής της Boeing. Μετά από ελέγχους 10 ημερών, ο επιθεωρητής επιβεβαίωσε τα ευρήματα και συνέταξε έκθεση που αποτυπώνει τα προβλήματα του αεροσκάφους. Οι εργασίες του επιθεωρητή ολοκληρώθηκαν σήμερα.
Μέχρι σήμερα, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές έχουν καταβάλει στην ιδιοκτήτρια εταιρεία το ποσό της εγγύησης, δηλαδή δύο μισθώματα, που αντιστοιχούν σε 310.000 ευρώ. Επίσης, έχουν καταβάλει το μίσθωμα των 155.000 ευρώ, που αντιστοιχεί στην περίοδο 18/08-18/9, στο μήνα δηλαδή όπου χρησιμοποιήθηκε το αεροσκάφος.
Από τη στιγμή που εντοπίστηκε το πρόβλημα δεν έχει πληρωθεί κανένα μίσθωμα.
Οι ευθύνες για το συγκεκριμένο συμβάν θα αποδοθούν σε όλα τα επίπεδα. Τόσο σε σχέση με την προμηθεύτρια εταιρεία, εναντίον της οποίας θα στραφούν οι Ολυμπιακές Αερογραμμές, όσο και σε σχέση με τους τεχνικούς της Ολυμπιακής, που πραγματοποίησαν επανειλημμένους ελέγχους στο αεροσκάφος και βεβαίωσαν ότι είναι κατάλληλο για να παραληφθεί και να πετάξει.
Η ασφάλεια των πτήσεων ήταν και εξακολουθεί να είναι ζήτημα απόλυτης προτεραιότητας για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές. Και εάν κάποιοι, για οποιοδήποτε λόγο, δεν ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους, είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι θα αντιμετωπίσουν τις συνέπειες. Οι υπεύθυνοι θα τιμωρηθούν.».