Olympic leased aircraft 2008

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το SXBEU πέταξε και χτες και συνεχίζει και σήμερα να πετάει για ΟΑ.

ΟΑ325|6 CAI
ΟΑ902|3 SKG
ΟΑ159|60 VIE
ΟΑ606|7 CFU

Επίσης σήμερα για τις ΟΑ πετάει και το SXBVL

ΟΑ203|4 CDG
OA147|8 BRU
 
Τελικά το BLD τι επέγινε?
Και το ΚΗΙ έχει απόχωρήσει οριστικά..?
Γιαυτό και τα νέα leasing..?
 
Δηλαδη μιλαμε για το MD-80 της Euroair και το Α320 της Hellas Jet.
Μηπως γνωριζουμε ποσο θα κρατησουν αυτα τα leasing;

Παντως οσο αφορα το -BLD ακουγεται οτι μαλλον θα το επιστρεψουν και δεν θα ξαναπεταξει για την ΟΑ
 
Το δεύτερο Β734 που είχε νοικιάσει η ΟΑ από Αμερική τλκ θα έρθει ή το ακύρωσαν?

συμφωνα με παρακατω αρθρο απο το Εθνος το αεροσκαφος(SX-BMD) ειναι ακομα στην Αμερικη και ενω εχουν παει εκει τεχνικοι και πιλοτοι για να το παραλαβουν ακομα δεν εχουν βρει κινητηρα! Παντως τα λεφτα εχουν πληρωθει κανονικα αλλα ακομα δεν ξερει κανεις ποτε θα το παραλαβουν...

πληρες αρθρο εδω:

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... id=1746675
 
Ειλικρινά ποιά εταιρία στο κόσμο θα μπορούσε να έχει μια τέτοια ανίκανη Διοίκηση και Μέτοχο ?? Τσακωνόμαστε και απορούμε γιατί "κατήντησε" σ'αυτά τα χάλια η ΟΑ / Μόνο μια τελευταία με διαχρονική αξία διαπίστωση αρμόζει ΑΙΣΧΟΣ!!
 
Ως απάντηση στο άρθρο που υπάρχει παραπάνω, οι ΟΑ εξέδωσαν σχετική ανακοίνωση, όπου μεταξί άλλων γράφει:

«Το αεροσκάφος τύπου Boeing 737-300 SX BLD, παραλήφθηκε επίσημα από τις Ολυμπιακές Αερογραμμές στις 19 Αυγούστου 2008 και έφτασε στην Ελλάδα στις 20 Αυγούστου 2008.

Η μίσθωση εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο των Ολυμπιακών Αερογραμμών το Μάρτιο του 2008 και τα αντίστοιχα συμβόλαια υπογράφηκαν το Μάιο του 2008.

Πριν από την υπογραφή των συμβολαίων και συγκεκριμένα τον Απρίλιο του 2008, το αεροσκάφος ελέγχθηκε από τον Αναπληρωτή Διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών των Ολυμπιακών Αερογραμμών και τεχνικούς επιθεωρητές της Ολυμπιακής Αεροπορίας-Υπηρεσίες. Κατά τον έλεγχο καταγράφηκαν και οι εργασίες που απαιτούνταν να γίνουν από την ιδιοκτήτρια εταιρεία, ώστε να παραληφθεί το αεροσκάφος.

Η περαίωση αυτών των εργασιών ελέγχθηκε, από τους επιθεωρητές της ΟΑ-Υ και από τον Αναπληρωτή Διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών, τόσο τον Ιούνιο, όσο και τον Αύγουστο του 2008.

Συγκεκριμένα, για την επιθεώρηση του αεροσκάφους, για τον έλεγχο της περαίωσης των εργασιών και για την παραλαβή του, οι επιθεωρητές πραγματοποίησαν τις ακόλουθες αποστολές:

» Από τις 10 έως 14 Απριλίου του 2008 στη Βόρνεο και τη Μαλαισία.
» Από 10 έως 23 Ιουνίου στη Σιγκαπούρη και την Κουάλα Λουμπούρ.
» Και από τις 01 έως 20 Αυγούστου στη Σιγκαπούρη.

Το αεροσκάφος ξεκίνησε την επιχειρησιακή του δραστηριότητα στις 23 Αυγούστου 2008 και πραγματοποίησε πτήσεις μέχρι και τις 6 Σεπτεμβρίου 2008, οπότε και παρουσίασε βλάβη. Κατά τον έλεγχο που ακολούθησε εμφανίστηκαν σοβαρά ευρήματα που δημιούργησαν υπόνοιες για ελλιπή εκτέλεση του C-check και γενικότερη πλημμελή συντήρηση του αεροσκάφους από τον ιδιοκτήτη.

Αμέσως συντάχθηκε σχετική επιστολή προς την ιδιοκτήτρια εταιρεία, ενώ για περαιτέρω τεκμηρίωση του αιτήματος αποζημίωσης, κλήθηκε ειδικός επιθεωρητής της Boeing. Μετά από ελέγχους 10 ημερών, ο επιθεωρητής επιβεβαίωσε τα ευρήματα και συνέταξε έκθεση που αποτυπώνει τα προβλήματα του αεροσκάφους. Οι εργασίες του επιθεωρητή ολοκληρώθηκαν σήμερα.

Μέχρι σήμερα, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές έχουν καταβάλει στην ιδιοκτήτρια εταιρεία το ποσό της εγγύησης, δηλαδή δύο μισθώματα, που αντιστοιχούν σε 310.000 ευρώ. Επίσης, έχουν καταβάλει το μίσθωμα των 155.000 ευρώ, που αντιστοιχεί στην περίοδο 18/08-18/9, στο μήνα δηλαδή όπου χρησιμοποιήθηκε το αεροσκάφος.

Από τη στιγμή που εντοπίστηκε το πρόβλημα δεν έχει πληρωθεί κανένα μίσθωμα.

Οι ευθύνες για το συγκεκριμένο συμβάν θα αποδοθούν σε όλα τα επίπεδα. Τόσο σε σχέση με την προμηθεύτρια εταιρεία, εναντίον της οποίας θα στραφούν οι Ολυμπιακές Αερογραμμές, όσο και σε σχέση με τους τεχνικούς της Ολυμπιακής, που πραγματοποίησαν επανειλημμένους ελέγχους στο αεροσκάφος και βεβαίωσαν ότι είναι κατάλληλο για να παραληφθεί και να πετάξει.

Η ασφάλεια των πτήσεων ήταν και εξακολουθεί να είναι ζήτημα απόλυτης προτεραιότητας για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές. Και εάν κάποιοι, για οποιοδήποτε λόγο, δεν ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους, είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι θα αντιμετωπίσουν τις συνέπειες. Οι υπεύθυνοι θα τιμωρηθούν.».
 
Lease αεροσκάφους για την καλοκαιρινή περίοδο, για το οποίο υπογράφονται τα συμβόλαια τον Μαίο (!!!) και (φυσικά) παραλαμβάνεται τέλη Αυγούστου, για να είναι σε πλήρη δράση κατά την περίοδο αιχμής του ...Νοεμβρίου.

Μου θυμίζει την κλασσική εδώ και χρόνια πρακτική της πρόσληψης εποχιακών εργατών ΟΑ στα αεροδρόμια, που ο διαγωνισμός γίνεται Απρίλη και πιάνουν δουλειά τέλη Ιουλίου. Ή σύμβαση είναι 6μηνη, άρα δουλεύουν (με την ευρεία έννοια του όρου) μέχρι τέλη Ιανουρίου. Βοηθώντας έτσι στην ξάπλα τους μόνιμους εργάτες της ΟΑ, τα κρύα βράδυα του χειμώνα!

Το τί ακριβώς συνέβη με το τεχνικό μέρος είναι κάτι που μπορεί να συμβεί. Αλλά το timing της μίσθωσης είναι απίθανο.

(μήν νομίζει κανένας αδαής ότι οι καθυστερήσεις αυτές γίνονται λόγο ανοργανωσιάς.) 8)
 
Ως προς τις μισθώσεις και την ποιότητα των αεροσκαφών που παραλαμβάνονται το μεγαλύτερο μερίδιο της ευθήνης πέφτει στο ΥΜΕ. Όταν η εταιρεία ζητά να νοικιάσει αεροσκάφη από τον Οκτώβριο και η έγκριση δίνεται τον Μάρτιο, άντε μετά να βρεθούν αξιόπιστα και σε καλή τιμή αεροσκάφη.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες το 734 Ν765ΤΑ ήρθε χθες στο LGAV.
 
al.porto":324zl6rc said:
Ως προς τις μισθώσεις και την ποιότητα των αεροσκαφών που παραλαμβάνονται το μεγαλύτερο μερίδιο της ευθήνης πέφτει στο ΥΜΕ.

Ώς προς το timing , φυσικά και το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης πέφτει στην προϊσταμένη αρχή , ώς προς την ποιότητα των αεροσκαφών όμως , την ευθύνη την φέρουν καθαρά οι τεχνικά ελέγχοντες τις διάφορες προτεινόμενες προς ενοικίαση λύσεις.
Αν λοιπόν οι εκθέσεις τους παρουσιάζουν ένα υποψήφιο αεροσκάφος σαν "αστέρι" και βγει ερείπιο προφανώς και δεν έχουν καμία ευθύνη οι διοικητικοί και οι προϊστάμενοι τους.
 
Top