Olympic leased aircraft 2008

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Γούστα είναι αυτά.

Εγώ ας πούμε το θεωρώ ωραιότερο απο το γραμμωτό... αλλά τι να κάνουμε;
Όπως είπα και πριν, γούστα είναι αυτά :wink:
 
Στο σημερινό πρόγραμμα της ΟΑ δεν βρίσκεται ούτε το JTV ούτε το BKU.
Γιατί?
 
Συγνωμη αλλα δεν υποτιθεται πως εγιναν οι απαραιτητοι ελεγχοι πριν την μισθωση του αεροσκαφους? Εδω αυτοκινητο μεταχειρισμενο αγοραζουμε και πηγαινουμε στο συνεργειο για ελεγχο! Τώρα εντοπίστηκαν αυτα?
 
Από το δημοσίευμα:
Παρά το γεγονός ότι πριν μισθωθούν τα αεροσκάφη ελέγχονται από υπαλλήλους της Τεχνικής Βάσης, ο κ. Κανδηλάκης (πρόεδρος της Ενωσης Πτυχιούχων Τεχνικών Ολυμπιακής Αεροπορίας) σημειώνει ότι βλάβες σαν αυτή δεν θα μπορούσαν να εντοπιστούν.
Βλάβες τόσο επικίνδυνες για τις οποίες προβλέπεται καθήλωση του αεροσκάφους «δεν θα μπορούσαν να εντοπιστουν»??

Δηλαδή ο πρόεδρος των τεχνικών λέει «μας έφεραν ένα σαράβαλο και εμείς αφού το ελέγξαμε και το βρήκαμε ΟΚ και πετούσε για καμια 20ριά μερες, ΤΟΤΕ ανακαλύψαμε ότι εχει ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΗ βλάβη».

Μόνο σε εμένα φαίνεται κουλό αυτό?
 
manos_p":1zqux8fj said:
Στο σημερινό πρόγραμμα της ΟΑ δεν βρίσκεται ούτε το JTV ούτε το BKU.
Γιατί?
OA 536 CHQ 2155 B02 A01 BKU
To jtv άκουσα ότι έφυγε
 
Από ότι ακούστηκε πριν λίγο στις ειδήσεις το πρόβλημα αυτό είχε εντοπιστεί κατά την αρχική επιθεώρηση στο εξωτερικό και είχε ζητηθεί από την εταιρεία που κάνει το leasing να το επισκευάσει.
Αυτή υποτίθεται το επισκεύασε και το παρέδωσε μετά από έλεγχο στην ΟΑ.
Το αεροσκάφος μετά τις πρώτες μέρες χρήσης όπου όλα φαίνονταν καλά,άρχισε σιγά σιγά να παρουσιάζει "βαριά χειριστήρια" πράγμα που έγινε αντιληπτό από τους χειριστές της εταιρείας,οι οποίοι και το καθήλωσαν,αναγράφοντας το στο βιβλίο τεχνικών παρατηρήσεων.
Η τεχνική βάση ως όφειλε έκανε τον έλεγχο του αεροσκάφους και διαπίστωσε ότι πράγματι υπάρχει πρόβλημα σε κάποια συρματόσχοινα των πηδαλίων.
Δυστυχώς όλα στο βωμό του κέρδους πλέον...
 
Ευτυχως που το αεροπλανο ηταν στην ΟΑ και το καθηλωσαν γιατι σε αλλη εταιρεια μπορει να εξακολουθουσε να πεταει μετα απο τετοιο προβλημα.
 
vakiklos":1g1l12lv said:
manos_p":1g1l12lv said:
Στο σημερινό πρόγραμμα της ΟΑ δεν βρίσκεται ούτε το JTV ούτε το BKU.
Γιατί?
OA 536 CHQ 2155 B02 A01 BKU
To jtv άκουσα ότι έφυγε
Το JTV μας άφησε για Μαδρίτη χθες ή προχθες τα ξημερώματα αν δεν κάνω λάθος.
Το KHI πετάει κανονικά όπως και το BKU.
 
chrispilot":3v43bafg said:
Ευτυχως που το αεροπλανο ηταν στην ΟΑ και το καθηλωσαν γιατι σε αλλη εταιρεια μπορει να εξακολουθουσε να πεταει μετα απο τετοιο προβλημα.

δεν μπορώ να δεχθώ από άτομα που -όπως όλοι μας- υποτίθεται αγαπάμε αυτό που λέγεται αεροπορία να υπονοούν ότι εν γνώσει της κάποια 'άλλη' εταιρεία, γνωρίζοντας ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα, θα πετούσε το ΑΦ.

και επίσης δεν μπορώ να δεχθώ ότι οποιοσδήποτε professional στο χώρο της αεροπορίας θα έκανε κάτι το αντίθετο. Γιατί πρόκειται περί ηλιθιότητας: να γνωρίζεις ότι από μια ενδεχόμενη παράλειψή σου μπορεί να 'κλείσεις' την εταιρεία, να πούμε το λιγότερο...
 
Top