Olympic B737-400

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Σήμερα πάντως δεν τα είδα στο αεροδρόμιο, υπήρχαν τα 4 Α340, τα Αταράκια και ένα αεροσκάφος που στο κάθετο σταθερό ήταν βαμμένο με το άσπρο χρώμα της κρατικής Ολυμπιακής.
Έτσι δεν έβαφαν τα νοικιασμένα της κρατικής Ολυμπιακής;
Πάντως τα Β737 δεν τα είδα, εκτός και αν τα έχουν σε κανένα υπόστεγο για συντήρηση. Λες να τα πούλησαν; Δεν θα το ακούγαμε; Όχι για τίποτε άλλο αλλά για να μας πουν ότι μπήκαν λεφτά στον κρατικό κουρβανά. :D
 
Μέσα κ έξω απ τα υποστεγα είναι όλα. Ακόμα δεν εχει φύγει κανένα , αλλά έχουν πωληθεί κι αυτά και τα 340 σε αμερικανική εταιρεία leasing.
 
Έχει ανακοινωθεί κάτι σχετικό με την ολοκλήρωση της πώλησης, δημοσίως;
 
Η συμφωνια για τα 737 εχει κολλησει προς το παρον (καποιοι τωρα θυμηθηκαν το ΦΠΑ!). Οσο για τα 340, αυτα οχι μονο δεν ειναι πουλημενα σε αμερικανικη εταιρεια leasing, ουτε καν δεν εχουν κλεισει συμφωνια για να τα παρουν.
 
...και να φανταστεις οτι τα παραπανω μου τα ειπαν μηχανικοι της ΠΟΑ... Τι να πω! Για τα 340 εισαι σιγουρος?
 
Τα παιδια καλα τα λεγανε. Μιλαμε για εξελιξεις που μετρουν λιγες μονο μερες. Για τα 340 το μονο που μπορω να πω ειναι οτι γινονται συζητησεις για boroscope στους κινητηρες (15 απο τους 16!) και μετα θα συνεχιστουν τα παζαρεματα...
 
Μαλιστα... ξερεις αν ισχυει το οτι εχουν χασει ολα τα βιβλια/αρχεια συντηρησης του SX-BKG καθιστωντας το αεροπλανο ουσταστικα ...αχρηστο??? (το ακουσα και αυτο!)
 
Δεν το γνωριζω αυτο συγκεκριμενα. Πολυ πιθανο να ισχυει αυτο που λες. Ενα μειζον θεμα παλι για τα 340 ειναι τα σκελη. Στα 2 α/φη θελουν επισκευη που κοστολογειται στο 1 με 1.5 εκ ευρω. Στα αλλα 2 εχουν συμπληρωθει οι κυκλοι οποτε και αυτα θελουν ελεγχο. Αυτα τα ολιγα!
 
Στα Α340 γίνεται αντικατάσταση των σκελών, όχι επισκευή. Είναι μία πολύπλοκη διαδικασία, ιδιαίτερα στα κύρια που κατά τη γνώμη μου είναι αδύνατον να γίνει στην Engineering.
Όπως και να το δει κανείς, με την ιδιωτικοποίηση και τις μετατάξεις χάθηκε δια παντός πολύτιμη τεχνογνωσία. Είναι κάποιες εργασίες που χρειάζονται αρκετή & ποιοτική εμπειρία σε βαριά συντήρηση. Όχι οτι δε θα μπορέσουν να το κάνουν κάποια στιγμή, απλά είδα το πόσο δυσκολεύτηκαν άτομα με χρόνια βαριάς στην πλάτη τους. Επίσης είχε χρειαστεί η συμβολή και άλλων ειδικοτήτων της τότε τεχνικής βάσης, που τώρα απλά δεν υπάρχουν στην Engineering.
Η συντήρηση γραμμής στην οποία έχουν εμπειρία οι μηχανικοί της Α3 και των άλλων εταιριών που επάνδρωσαν την νΟΑ, είναι πολύ διαφορετική από τη βαριά.
Προσοχή πως ΔΕΝ είναι κατώτερη, είναι απλά άλλου είδους.

Εδώ βλέπετε ένα νέο σκέλος από Α340 προτού τοποθετηθεί στο αεροσκάφος.
 
Κυριε Mech να τολμησω να ρωτησω ποσο εχει αυτο το παιχνιδακι :?:
 
Top