Olympic B737-400

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τα αεροσκάφη βρίσκονται ακόμα στο βενιζέλος, ή έχουν φύγει για αμερική?
 
seven4seven":2wy3c943 said:
Τα επτα 737-484 της ΟΑ οταν ειχαν πρωτοπαραδοθει (τελη 1991), ηταν δηλωμενα στην ασφαλιστικη προς 40.000.000$ εκαστο.

Μετα απο 20 χρονια και απειρους κυκλους, εμενα μου φαινεται λογικο να πωλουνται προς 2.000.000 Ευρω το ενα.

Θα συμφωνήσω με τον seven4seven. Με επιφύλαξη, και από όσα θυμάμαι από την λογιστική, η υπολειμματική αξία (=το ποσο που προσδοκάς να εισπράξεις όταν τελειώσει η χρήση του παγίου) υπολογίζεται πάντα με βάση την τιμή κτήσης, δηλαδή τα $40 εκατομμύρια, άσχετα με την αξία που έχουν τώρα. Οπότε €2.000.000 φαντάζει λογικό ποσό, ίσως και να μπορούσαν όμως να τα πουλήσουν για μεγαλύτερο τίμημα. Επειδή όμως μπορεί και να λέω μπαρούφες
:7: από κάποιο λογιστή?
Όπως και να έχει, δεν νομίζω ότι υπάρχουν και πολλοί αγοραστές για Β737-400 εικοσαετίας, όσο καλοσυντηρημένα και να είναι :?
 
Αυτό που ξέρω είναι ότι τιμές ελικοπτέρου (πχ ενός Dauphin) γύρω στα 6-8 χρόνια μεταχειρισμένο είναι σε αυτό το έυρος τιμής.

Αλλά αν ένα Β736 κάνει καινούργιο 40εκ Ε (2008)
http://www.boeing.com/commercial/prices/

τότε τα 2 μύρια μου φαίνονται μάλλον εξευτελιστικά και είναι σαν να τα δίνεις τσάμπα. Πιθανότατα δε με τσάρτερ για ένα καλοκαίρι αποσβένει το κεφάλαιο του..

ΥΓ
Κοιτάω στην σελίδα
http://www.eurocopter.com/site/en/ref/T ... r=&search=

και ένα AS 365, Year: 1988 - Hours: 4943,34 πωλείτε για £2,200,000 ... εύχομαι τα 14 μύρια των Β373 της ΟΑ να αφορούν το κομμάτι, αλλιώς παρακαλούνται να επιστρέψουν τις μίζες.
 
Αν θυμάμαι καλά οι κινητήρες είχαν γραμμένες προσημειώσεις ξεχωριστά.Μήπως πουλήθηκαν χωρίς τους κινητήρες που αξίζουν ίσως όσο και το υπόλοιπο?
 
Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Ρίξτε μια ματιά στην έρημο, ρίξτε μια ματιά στις πραγματικές τιμές αντίστοιχων ΑΦ, και θα δούμε κατά πόσο αξίζει τον κόπο να περιμένουμε να σαπίσουν στο Βενιζέλος, επειδή κάποιος οικονομολόγος του καναπέ νομίζει ότι αξίζουν περισσότερα.

http://www.airliners.net/photo//1612255/L/

http://www.airliners.net/photo//1154026/L/

http://www.airliners.net/photo//1030599/L/

http://www.airliners.net/photo/Boeing-7 ... 1181633/L/

και όσο για το 'πόσο κάνει ρε παιδιά' ας μπει κάποιος στον κόπο


http://www.aviatorsale.com/aix7230/
 
Αν δεν κάνω λάθος, στην πώληση των α/φών (δεν θυμάμαι αν αφορά όλους τους τύπους, το ψάχνω λίγο) έχει αναμιχθεί η Lazard. Rings any bells? Oπότε, εκτιμώ ότι θα πουληθούν όλα...
 
Τον Φρέϊτας πρέπει να βάλουμε... Αφού πούλησε Μελλίση & Μάντζιο, θα τα κατάφερνε και σ' αυτό....
 
Απ όσα έχω διαβάσει πάντως, η Lazard είναι υπεύθυνη για την πώληση των 340, για τα 737 και τα ATR υπεύθυνη είναι η Εθνική Κεφαλαίου.
 
Παιδιά ξέρει κανείς που πήγανε τα 737 της ΠΟΑ που ήταν στο LGAV?
 
Πουθενα. Στο LGAV ειναι ακομα,και τα επτα.
 
Top