Olympic B737-400

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
12-14 εκ. ευρώ το καθένα ή όλα μαζί?
 
Περιζήτητα τα Α-340 !!!!!!!!!!!!!!

Μωρέ μπράβο !!!!!!!!!!!!
 
Εγώ κατάλαβα οτι τα πούλησαν τόσο όλα μαζί και όχι το καθένα. Μιλάμε για γύρω στα 2 εκ. το ένα!! :shock: :shock:
Συμπολίτες μας που κέρδισαν τζακ-ποτ στο τζοκερ τα τελευταία χρόνια, έχουν τώρα τη δυνατότητα να αγοράσουν ένα ή ακόμα και 2 τέτοια! :mrgreen:

Δεν γνωρίζω τι τιμές παίζουν στην αγορά, αλλά 12-14 εκ. ευρώ για 7 737-400 πιστεύω πως είναι τσάμπα, ιδιαίτερα όταν αυτά, έστω και ταλαιπωρημένα, έχουν περάσει τις συντηρήσεις τους στην παλιά ΟΑ.

Όπως και να το κάνουμε, ό,τι και να νομίζει ο καθένας για την παλιά ΟΑ, η παλιά τεχνική ήταν διαμάντι.
Ισως από τις λίγες φορές που μπορούμε να αντιστρέψουμε το "απο έξω κούκλα - από μέσα πανούκλα".
Παραδέχομαι πως βάψιμο & καμιά φορά η καμπίνα ήταν χάλια, αλλά από μεριάς συντήρησης ήταν άψογα.
Στο τέλος αυτό μετράει και όχι η εξωτερική εμφάνιση. {ως προς την πώληση εννοώ}
Σχεδόν όλα τα α/φη που αλλάζουν χέρια, βάφονται με τα νέα χρώματα και αλλάζονται τα καθίσματα - μοκέτες.

Μπράβο τους...
 
Με μία γρήγορη αναζήτηση στο ιντερνετ πάντως ενδεικτικές τιμές για παρόμοια αεροσκάφη του 90 δείχνουν μια τιμή τουλάχιστον 16 εκατομμύρια το καθένα, οπότε ελπίζω τα 12 εκ. να είναι για το καθένα αλλιώς μιλάμε για απίστευτη ευκαιρία, φοβάμαι όμως ότι λόγω της επίγουσας κατάστασης ίσως να είναι η τιμή όλων :shock:
 
Με παιρνει να παρω ενα δανειο να παρω κανα δυο??? :thx: :thx:
Ας ελπισουμε οτι ειναι 12 το ενα, γιατι αλλιως θελω να μαθω αναλυτικα:
-Αναλογια Τιμη / Β737
-Αναλογια μιζας / Β737
Μαλλον το 2ο θα ειναι μεγαλυτερο :rolleyes:
 
Τα επτα 737-484 της ΟΑ οταν ειχαν πρωτοπαραδοθει (τελη 1991), ηταν δηλωμενα στην ασφαλιστικη προς 40.000.000$ εκαστο.

Μετα απο 20 χρονια και απειρους κυκλους, εμενα μου φαινεται λογικο να πωλουνται προς 2.000.000 Ευρω το ενα.
 
http://atwonline.com/sites/atwonline.co ... 202010.pdf

http://atwonline.com/sites/atwonline.co ... 202010.pdf

Το περιοδικό AirTransportWorld παρέχει κάθε μήνα στην έντυπη έκδοσή του (και σε αναδημοσίευση στην ιστοσελίδα του) εκτιμήσεις σχετικά με την αξία μεταχειρισμένων αεροσκαφών. Για Β 737-300, κατασκευής 1996, δίνει σημερινή αξία 5,1 εκατ. USD, ενώ για Β 737-500, επίσης κατασκευής 1996, 7,1 εκατ. USD. Λίγο ακατανόητο πως είναι δυνατόν ένα αεροσκάφος μικρότερης χωρητικότητας, μεγέθους και αξίας αγοράς να στοιχίζει στην αγορά μεταχειρισμένων περισσότερο από ένα μεγαλύτερο του ιδίου έτους κατασκευής. Γι' αυτό δεν είναι να τα παίρνουμε όλα τοις μετρητοίς, σε μία περίοδο οικονομικής κρίσης άλλωστε η αγορά μεταχειρισμένων αεροσκαφών υποφέρει από την υποτίμηση της αξίας τους, απλά μας δίνονται κάποια συγκριτικά στοιχεία. Αν υποθέσουμε ότι οι παραπάνω τιμές βρίσκονται κοντά στην πραγματικότητα, τότε ίσως πράγματι θα μπορούσε να είχε επιτευχθεί λίγο μεγαλύτερο τίμημα.
 
seven4seven":t3fodk1q said:
Τα επτα 737-484 της ΟΑ οταν ειχαν πρωτοπαραδοθει (τελη 1991), ηταν δηλωμενα στην ασφαλιστικη προς 40.000.000$ εκαστο.

Μετα απο 20 χρονια και απειρους κυκλους, εμενα μου φαινεται λογικο να πωλουνται προς 2.000.000 Ευρω το ενα.

Σωστη η παρατηρηση σου, αλλα αλλο 40εκ $ το 1991 και αλλο τωρα. Ανυπολογισεις αλλαγες σε πληθωρισμο, διαφορες σε ισοτιμιες και γενικοτερα αξια $ τοτε και τωρα το πργματικο κοστος ειναι αρκετα μεγαλυτερο.
 
Μασσαλής Ιωάννης":31icxl9z said:
πως είναι δυνατόν ένα αεροσκάφος μικρότερης χωρητικότητας, μεγέθους και αξίας αγοράς να στοιχίζει στην αγορά μεταχειρισμένων περισσότερο από ένα μεγαλύτερο του ιδίου έτους κατασκευής.

Γιαννη, τα 734 της ΠΟΑ δεν ειναι του 1996, αλλα του 1991, οποτε βαλε και αυτο στην εξισωση!
 
Top