Re: OLYMPIC AW CONCORDE?
Kατά την ταπεινή μου άποψη, αν ισχύει αυτό για την Ολυμπιακή, θα ήταν μια κίνηση μάλλον εντυπωσιασμού ή μόδα της εποχής εκείνης, καθότι και άλλες
αεροπορικές εταιρίες είχαν δείξει ανάλογο ενδιαφέρον για το αεροσκάφος, αλλά τελικά μόνο 2 το δρομολόγησαν-πέταξαν...Οι λόγοι πολλοί, ένδεικτικά
περιορισμένος αριθμός επιβατών-εμπορευμάτων,ακριβό εισιτήριο, ( εκείνη την εποχή πετούσε ήδη το B747-100 ), υψηλή κατανάλωση,θόρυβος, καυσαέρια,
απαγόρευση υπερηχητικών πτήσεων πάνω από κατοικημένες περιοχές ( άρα όλη η Ευρώπη ) και το σημαντικότερο, σαμποτάζ από την αμερικανική αγορά,
μη επιτρέποντας τα πρώτα χρόνια να προσγειώνεται στο KJFK, αναγκάζοντας τις εταιρίες που το χρησιμοποιούσαν, να το δρομολογήσουν σε γραμμές ίσως
ασύμφορες για το μέγεθός του και τα χαρακτηριστικά του. Οσον αφορά την υποθετική δρομολόγησή του από Αθήνα για KJFK, λαμβανομένου υπ΄όψιν τα
ανωτέρω, δεν νομίζω ότι θα κέρδιζαν οι επιβάτες σημαντικό χρόνο πτήσης, καθ΄ότι μετά το clearence του Ατλαντικού θα επιτρεπόταν να αναπτύξει υπερηχη-
τική ταχύτητα. Το ίδιο βέβαια δεν συνέβαινε από Γαλλια και Αγγλία όπου ο Ατλαντικός είναι πιο κοντά.