Olympic Airways Concorde?

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: OLYMPIC AW CONCORDE?

Εφ΄όσον ήταν στην πτήση μήπως έχουν κρατήσει κάποιο φωτογραφικό αρχείο?
 
Re: OLYMPIC AW CONCORDE?

Σε συνέχεια των φωτογραφιών που σας έχω υποσχεθεί αναβάζω σήμερα σιγά-σιγά τη φάση εκκίνησης και τροχοδρόμησης του concorde σε μακρινό και κοντινό πλάνο. Τις
επόμενες ημέρες θα ακολουθήσει η φάση της απογείωσης, ολοκληρώνοντας το κύκλο των φωτογραφίσεών μου για το concorde. Και πάλι σας ευχαριστώ.

[album]15568[/album]

[album]15569[/album]
 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ":1u4s3npo said:
Και πάλι σας ευχαριστώ.

Εμείς σε ευχαριστούμε γιατί μοιράζεσαι μαζί μας την Ιστορία...
 
Re: OLYMPIC AW CONCORDE?

Με το ανέβασμα και της 8ης ολοκληρώθηκαν οι φωτογραφίες του concorde στην Αθήνα, στις 5-1-1973, από τη πίστα και την εκκίνησή του. Σημειωτέον ότι στην 8η βλέπουμε
στο φόντο πίσω από το concorde να απογειώνεται ένα YS-11A από τον 33R, καθώς όλες οι απογειώσεις εκείνη τη στιγμή γίνονταν από αυτόν, ενώ λίγο μετά το concorde
απογειώθηκε από τον 15L. Απομένουν 4 φωτό με τη φάση της απογείωσής του. Μόλις τις ετοιμάσω θα σας τις ανεβάσω.
 
Re: OLYMPIC AW CONCORDE?

Λοιπόν πως σας φάνηκε το concorde 001 μέσα από τον φωτογραφικό φακό της εποχής εκείνης? Τώρα οι νεότεροι έχετε μιά εικόνα για τή θέση του στη πίστα και την αναχώρησή του. Αν θέλετε να με ρωτήσετε κάτι και μπορώ να σας απαντήσω, είμαι στη διάθεσή σας καθώς και τα σχόλιά σας ή τυχόν απορίες σας για την ιστορική
εκείνη ημέρα. Μακάρι να μπορέσουμε να βρούμε και άλλες φωτογραφίες από εκείνη την ημέρα - αν μας διαβάζει κάποιος και έχει παρόμοιο υλικό ας το πράξει - Οσον
αφορά τις ανατυπώσεις έκανα ότι καλύτερο σε σχέση με το χρόνο που τραβήχτηκαν. Επίσης κάποιοι που πέταξαν στην επίδειξη αν τράβηξαν φωτογραφίες ή εγραψαν
άρθρα τα έχει κανείς αυτά?
 
Re: OLYMPIC AW CONCORDE?

Θα αφησω το παρακατω emoticon να μιλησει για μενα:

:thx:

Eχεις στο αρχειο σου μια πραγματικα ιστορικη στιγμη. Σ ευχαριστουμε που τη μοιραστηκες μαζι μας!
 
Re: OLYMPIC AW CONCORDE?

βλεποντας τις φωτο βεβαια, δημιουργειται μια ευλογη απορια στο μυαλο...
ας πουμε οτι η πλουσια τοτε ΟΑ οντως ενδιαφερθηκε για το Concorde. σε ποιες γραμμες θα μπορουσε να το χρησιμοποιησει? κι αν ναι ποσο θα μειωναν σε χρονο το ταξιδι?
 
Re: OLYMPIC AW CONCORDE?

Kατά την ταπεινή μου άποψη, αν ισχύει αυτό για την Ολυμπιακή, θα ήταν μια κίνηση μάλλον εντυπωσιασμού ή μόδα της εποχής εκείνης, καθότι και άλλες
αεροπορικές εταιρίες είχαν δείξει ανάλογο ενδιαφέρον για το αεροσκάφος, αλλά τελικά μόνο 2 το δρομολόγησαν-πέταξαν...Οι λόγοι πολλοί, ένδεικτικά
περιορισμένος αριθμός επιβατών-εμπορευμάτων,ακριβό εισιτήριο, ( εκείνη την εποχή πετούσε ήδη το B747-100 ), υψηλή κατανάλωση,θόρυβος, καυσαέρια,
απαγόρευση υπερηχητικών πτήσεων πάνω από κατοικημένες περιοχές ( άρα όλη η Ευρώπη ) και το σημαντικότερο, σαμποτάζ από την αμερικανική αγορά,
μη επιτρέποντας τα πρώτα χρόνια να προσγειώνεται στο KJFK, αναγκάζοντας τις εταιρίες που το χρησιμοποιούσαν, να το δρομολογήσουν σε γραμμές ίσως
ασύμφορες για το μέγεθός του και τα χαρακτηριστικά του. Οσον αφορά την υποθετική δρομολόγησή του από Αθήνα για KJFK, λαμβανομένου υπ΄όψιν τα
ανωτέρω, δεν νομίζω ότι θα κέρδιζαν οι επιβάτες σημαντικό χρόνο πτήσης, καθ΄ότι μετά το clearence του Ατλαντικού θα επιτρεπόταν να αναπτύξει υπερηχη-
τική ταχύτητα. Το ίδιο βέβαια δεν συνέβαινε από Γαλλια και Αγγλία όπου ο Ατλαντικός είναι πιο κοντά.
 
Re: OLYMPIC AW CONCORDE?

η απαντηση σου ειναι πληρης... ακριβως ετσι πιστευω κι εγω, οτι απλα ο Ω. ηθελε να κανει μια κινηση εντυπωσιασμου αλλα με το που ασχοληθηκε καταλαβε οτι ηταν κουταμαρα εστω και να χανει χρονο δοκιμαζοντας το. η πτηση προς JFK θα ηταν περιπου 7-8 ωρες και το εισητηριο πανακριβο. για τα δεδομενα μιας χωρας σαν τη δικια μας τη δεκαετια του '70 θα ηταν αδυνατον να εχει πληροτητα σε καθημερινα δρομολογια ουτως η αλλως.
αλλη μια σχετικη περιπτωση εξαιρετικα ενδιαφερουσα (κι εδω δινω πασα για ενα νεο Post αν υπαρχουν στοιχεια), ειναι το Boeing 747SP, το οποιο επισης ηρθε για επιδειξη στην ΟΑ.......
 
Re: OLYMPIC AW CONCORDE?

Tελικά προτίμησε το Β747-200, άλλωστε το Β747SP δεν γνώρισε και πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία, είχε ελάχιστη διαφορά στη κατανάλωση και ήταν
μικρότερο του Β747-200 σε αριθμό επιβατών και εμπορευμάτων. Αν δεν υπήρχαν οι παραγγελίες των AIR CHINA, SAA και της PAN AM δεν γνωρίζω ποιά θα ήταν η τύχη του.
 
Top