Olympic airlines

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
se oikonomikes efimerides lene oti kanoun ton diagwnismo typika, epeidi to epivallei i EU kai otan perasei to deadline tha proxwrisoun se alles lyseis...
 
Eida kai ego thn ekpompi ths NET. Auto pou eipe einai oti o trexon diagonismos mallon paei na bgei agonos alla uparxoun kapoies mikres elpides na petixei. Allios eipe oti tha prokirixthei neos-suntomos- diagonismos apo Septembrio. Episis epanelabe oti den tha polithei h OA gia 1 Euro opos eixe akoustei kai ta "epsalle"ligo stin kainourio CEO legontas oti oi apofaseis gia thn OA exoun kirios politiko xaraktira kai oti o CEO prepei aplos na koitaksei th douleia tou gia na prospathisei na anatrepsei to kako klima pou uparxei stis OA.
 
Αθήνα

Αντίθετη πολιτική από αυτή που προβλεπόταν στο επιχειρησιακό σχέδιο για τη δημιουργία των Ολυμπιακών Αερογραμμών, διαπιστώνει ο τέως υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρίστος Βερελής.

Σε νέα ερώτησή του προς τους αρμόδιους υπουργούς Οικονομίας και Μεταφορών, ο κ. Βερελής αναφέρει πως αντί να προχωρήσει η διοίκηση στην μείωση του αριθμού των υπεράριθμων πιλότων κατά 120, όπως προβλεπόταν, προσέλαβε επιπλέον 40 συνταξιούχους με εξαιρετικά υψηλές αποδοχές.

Παράλληλα, για τα θέματα της επίγειας εξυπηρέτησης απολύθηκαν και οι 15 υπάλληλοι, που είχαν προσληφθεί από την αγορά και αντικαταστάθηκαν από κομματικά στελέχη της ΝΔ. Ο πρώην υπουργός διαπιστώνει επίσης ότι δεν προχωρά η διαδικασία απόσχισης κλάδων όπως προβλέπει το επιχειρησιακό σχέδιο.

Κατά τον κ. Βερελή η εταιρία λειτουργεί με υψηλό κόστος, η διαδικασία ιδιωτικοποίησης είναι παγωμένη και νομικά μετέωρη και ο πρόεδρος της αποδοκιμάζεται από τους αρμόδιους υπουργούς επειδή δημοσιοποίησε την πρόθεση να πωληθεί η εταιρία με το συμβολικό τίμημα του 1 ευρώ.

Ο πρώην υπουργός Μεταφορών ερωτά τους αρμόδιους υπουργούς αν η κυβέρνηση έχει πρόθεση να εφαρμόσει τις διατάξεις του σχετικού νόμου και το υπάρχον επιχειρησιακό σχέδιο, ζητάει να ενημερωθεί που βρίσκεται η διαδικασία ιδιωτικοποίησης και με ποιες διατάξεις γίνονται οι προσλήψεις από την παλαιά εταιρία.

ΑΠΕ
 
Κατάσχεση της περιουσίας της Ολυμπιακής Αεροπορίας, ζητούν δέκα πιλότοι

ΑΠΕ
Πέμπτη, 8 Ιουλίου 2004 22:48
Τελευταία Ενημέρωση : 08/07/2004 22:52
Σε κατάσχεση της περιουσίας της Ολυμπιακής Αεροπορίας μέχρι του ποσού των 2.714.000 ευρώ θα προχωρήσουν δέκα πιλότοι της οι οποίοι μαζί με άλλους 150 συναδέλφους τους συνταξιοδοτήθηκαν υποχρεωτικά με το νόμο περί εξυγίανσης της Ολυμπιακής.

Σήμερα το Μονομελές Πρωτοδικείο της Αθήνας απέρριψε την αίτηση των εκπροσώπων της ΟΑ που ζητούσαν να ανασταλεί η αναγκαστική εκτέλεση διαταγής πληρωμής που είχε εκδοθεί με δικαστική απόφαση υπέρ των εν λόγω πιλότων.
 
poso stenomyaloi mporei na einai kapoioi??
 
none excluded

tetoio gaitanaki mal :5: as einai asyllipto.....
 
alexander":3qmsxjyh said:
none excluded

tetoio gaitanaki mal :5: as einai asyllipto.....
Κάποιος απ' όλους πρέπει να έχει δίκιο όμως... Δεν έχει νόημα να τους βρίζουμε όλους μαζί, γιατί δεν βγαίνει τίποτα έτσι. Στο κάτω κάτω, οι πιλότοι γιατί να μην κινηθούν δικαστικά, εφόσον τους υποσχέθηκαν χρήματα που ποτέ δεν τα πήραν;
 
Από άρθρο του TDN:
Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές δήλωσαν κατηγορηματικά με χθεσινή ανακοίνωσή τους στον Τύπο ότι η υπόθεση της διένεξης που δημιουργήθηκε μεταξύ των συνταξιούχων πρώην υπαλλήλων της Ολυμπιακής Αεροπορίας με την Ολυμπιακή Αεροπορία-Υπηρεσίες Α.Ε., δεν τις αφορά.

Η Ολυμπιακή Αεροπορία - Υπηρεσίες Α.Ε. είναι ιδιοκτήτρια του επίμαχου αεροσκάφους Α300-605R JX-BEL που δικαστικά διεκδικούν οι πρώην υπάλληλοί της. Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές μισθώνουν το αεροσκάφος αυτό από την Ολυμπιακή Αεροπορία -Υπηρεσίες Α.Ε. Λόγω της διένεξης η μίσθωση είναι ανενεργή. Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές έχουν κάνει τις απαραίτητες επιχειρησιακές ενέργειες για την διασφάλιση του προγράμματος δρομολογίων και την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Εν τω μεταξύ, κατατέθηκε χθες στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών ανακοπή και αίτηση αναστολής αναγκαστικής κατάσχεσης αεροσκάφους της Ολυμπιακής Αεροπορίας - Υπηρεσίες Α.Ε, αποτέλεσμα απαίτησης συνταξιούχων χειριστών της εταιρίας.

Να σημειωθεί ότι η Ολυμπιακή Αεροπορία - Υπηρεσίες Α.Ε αντικρούοντας το αίτημα των συνταξιούχων πρώην εργαζομένων της αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι έχει από εξαμήνου εξοφλήσει όλες τις νόμιμες αποζημιώσεις που προβλέπονται από την εργατική νομοθεσία και το Ν.2112/1920 προς τους συνταξιοδοτηθέντες χειριστές οι οποίες ανήλθαν σε περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ.

Το διεκδικούμενο από τους συνταξιούχους χειριστές ποσό αφορά μόνο κίνητρα συνταξιοδότησης.

Η καταβολή τέτοιων κινήτρων επιτρέπεται από το Ν.3185/03 μόνον μετά την ιδιωτικοποίηση της εταιρίας "Ολυμπιακές Αερογραμμές" και την είσπραξη του σχετικού τιμήματος.

Βίκυ Καραντζαβέλου - Παρασκευή, 16 Ιουλίου 2004
Αυτό, για να δούμε και την άλλη πλευρά του πράγματος. Πάντως, το SX-BEL είναι εκτός δρομολογίων, απ' ότι κατάλαβα.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top