Olympic Air website

Διαφημιστικό δεν έχεις, την διαφημιστική σου στρατηγική δεν την βγάζεις σε κοινή θέα (ποιον ενδιαφέρει άλλωστε;; α, ναι... τον ανταγωνισμό....), ο στόλος της εταιρείας παίρνει μορφή ακόμα και σήμερα (δες εδώ), οι προορισμοί δεν είχαν αποφασιστεί...

Παραθέτεις δε στοιχεία που δεν αποτελούν απαραίτητα μέρος ενός site, αλλά σίγουρα ενός Powerpoint presentation.

Το αν η εταιρεία ΟΦΕΙΛΕΙ να ξέρει τι θα κάνει δυο μήνες πριν την έναρξη της, ναι μεν η ίδια οφείλει αλλά ποιον ενδιαφέρει;;;

Πάμε τώρα στον Χ επιβάτη... Εσύ πιστεύεις σοβαρά ότι ο μέσος επιβάτης ξέρει να ξεχωρίσει ένα 320 από ένα 737 ή ένα Dash 8 - Q400 από ένα ATR-72; Τον Χ επιβάτη τον ενδιαφέρει (στην καλύτερη) να είναι τα αεροπλάνα κανούργια. Το του catering το αφήνω ασχολίαστο, καθώς δεν θεωρώ ότι θα αποτελούσε λόγο επιλογής ή μη μιας αεροπορικής εταιρείας. Επίσης, πόσοι επιβάτες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ψάχνουν με τι αεροπλάνο θα πετάξουν πριν πετάξουν; Εδώ η πΟΑ πέταγε με αεροπλάνα 15ετίας και αυτό σαν πληροφορία μάλλον δεν απασχόλησε τους επιβάτες (άλλα τους απασχόλησαν... αν ήταν στην ώρα τους ή αν τυχόν το αεροπλάνο δεν έγραφε απ' έξω Olympic...).

Τα δερμάτινα καθίσματα και τα σαντουιτσάκια μόνο αυτό το φόρουμ έχουν απασχολήσει - δείγμα του ότι εμείς είμαστε αυτοί που κοιτάμε τις λεπτομέρειες.

Και κλείνω με αυτό ακριβώς που λες: Το κοινό που το ενδιαφέρουν οι λεπτομέρειες της Ολυμπιακής (θυμίζω εδώ ότι κάθε χρόνο μόλις το 10% των Ελλήνων ταξιδεύει με αεροπλάνο) και που ενδιαφέρεται να μάθει τόσο πριν αυτές τις πληροφορίες είναι μόνο όσοι μπαίνουν σε αυτό το forum. Όχι οι υπόλοιποι...
 
Μάλλον πρέπει απλώς να συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε :) Φυσικά και το κοινό δεν ενδιαφέρεται για 320 και 737, ενδιαφέρεται όμως και μάλιστα πολύ (η προσωπική μου γνώμη) για να ακούσει "αεροσκάφη του κουτιού, με δερμάτινα καθίσματα, καλό κρασί και φαγητό από τον chef τάδε". Γιατί όλοι αυτοί που ξέρουν για τα αεροπλάνα 15ετίας και όποτε έρθει η κουβέντα σε αεροπορικά μου λένε "πωπωωωω 110€; Και με Aegean έτσι; Όχι τα σάπια της Ολυμπιακής! Τι εταιριάρα η Aegean!!! Κρίμα μόνο που δεν έχει τόσο καλό φαγητό όσο η ΟΑ..." (ειλικρινά, είναι η standard άποψη που ακούω και περιέργως περιλαμβάνει πάντα δύο σκέλη :mrgreen: πρώτα το "τι εταιριάρα η aegean" και μετά το "ρε γμτ, αν είχαν και το φαγητό της ΟΑ...") είναι ΑΚΡΙΒΩΣ οι potential πελάτες της νΟΑ, και ΠΡΕΠΕΙ να τους πιπιλίσεις τα αυτιά ότι θα έχουμε αεροπλάνα "του κουτιού", με δερμάτινα καθίσματα που θα μυρίζουν... καινουργίλα :D, θα κρατήσουμε όμως ό,τι καλό είχαμε, δηλαδή την ποιότητα του φαγητού κλπ.

Δε διαφωνώ ότι δε διαλέγεις εταιρία βάσει φαγητού, αλλά κάνε μια βόλτα στο website κάθε εταιρίας (όχι loco) και θα δεις ότι ΟΛΟΙ αναφέρουν το θέμα του φαγητού, του IFE κλπ. Άρα δε μπορεί, κάποιο λόγο θα έχουν ;) Δεν είναι ότι επιλέγεις βάσει αυτών. Απλώς όταν όλα αυτά είναι καλά το όνομα της εταιρίας "μεγαλώνει", όπως για τους casual flyers (που δεν ασχολούνται με 737, 320, ATR72 κλπ) έχει μεγαλώσει το όνομα της "καταπληκτικής Aegean με τα καινούρια ωραία αεροπλάνα με τις οθόνες και τα δερμάτινα καθίσματα" αντίθετα από την ΟΑ με τα σκισμένα υφάσματα και τα ξεχαρβαλωμένα trays που και από μόνα τους "δείχνουν" παλιό αεροσκάφος. Και 1000 φορές καλύτερα συντηρημένο να είναι, ο κόσμος θυμάται τα trays και το ξεθωριασμένο ή σκισμένο ύφασμα, γιατί αυτά βλέπει. :)

Τέλος πάντων, αυτή είναι η άποψή μου, νομίζω την εξήγησα πλήρως, οπότε αν διαφωνείς μάλλον απλά ας συμφωνήσουμε πως διαφωνούμε. Καλές πτήσεις να έχουν κι ας το ανοίξουν το site όποτε θέλουν :banana:
 
Καλά όλα αυτά, αλλά το website ΤΩΡΑ που είναι;;; Όχι δύο μήνες, αλλά μία εβδομάδα πριν την έναρξη δρομολογίων, με τα timetables να έχουν βγει, τα διαφημιστικά να είναι έτοιμα, το τηλεφωνικό κέντρο να λειτουργεί (με καθυστερήσεις)! ΆΝΤΕ!!!
 
*ΣΠΕΥΔΕ ΒΡΑΔΕΩΣ*
 
Πιστέυω πως είναι απαράδεκτο 1 εβδομάδα πριν και το site της εταιρείας να μην είναι online. Ακόμα και τηλ κέντρο από εδώ μέσα εγώ έμαθα πως υπάρχει.
Αν όχι στην τελική του μορφή του site έπρεπε να είναι online και να παρέχει τις βασικές πληροφορίες (στόλος,πρόγραμμα πτήσεων τηλέφωνα διευθύνσεις e-mail κλπ) για την νΟΑ.
:great:

--offtopic το τηλ κέντρο λειτουργεί κανονικά ?? γιατί σήμερα σηκώθηκα πρωί πρωί για να πάρω στις 8 έτσι ώστε να ''προλάβω'' γραμμή και περίμενα 20 λεπτά και συνέχεια στην αναμονή!!--
 
Δημιουργεί το αίσθημα της προσμονής....

Μέχρι τότε, μας προτείνουν, αφού ούτε το τηλ. κέντρο απαντά ούτε σελίδα στο νετ υπάρχει, την λύση "ποστ ιτ" 2 me...
 
Το site τις ολυμπιακής είναι χαλασμένο μήπως ξέρετε ποτέ θα είναι έτοιμο ? θέλω να κάνω μια κράτηση για Ιταλία τον Δεκέμβριο και δεν βγάζει δρομολόγια
 
Αν και ο τίτλος του θέματος είναι η ιστοσελίδα της ΟΑair, τώρα φτάσαμε να μιλάμε για ΜΗ ΥΠΑΡΞΕΙ ιστοσελίδας της εταιρίας. Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει (μέχρι σήμερα) τρόπος on-line κλεισίματος εισιτηρίου. Θέλω 30 Οκτ. να πετάξω για DXB και δεν μπορείς να ξέρεις εάν θα υπάρξει πτήση ή όχι. Να μου πεις τώρα γιατί είσαι παράξενος και θέλεις να πετάξεις με ΟΑir, εμπάς εν περιπτώσει θα έπρεπε να είχαν φορτώσει το σύστημα κρατήσεων. Αφού δεν ξέρουν για όλες τις πόλεις που θα εξυπηρετήσουν, ας φόρτωναν αυτές που βγήκε ο κ. Mig και είπε ότι θα εξυπηρετήσουν. Τώρα ποια ο βασικότερος λόγος ύπαρξης μιας ιστοσελίδας αεροπορικής εταιρείας είναι η on-line κράτηση. Πως μπορείς να εμπιστευθείς άλλα ηλεκτρονικά συστήματα, όταν το Amadeus σου βγάζει την ίδια πτήση ότι γίνεται με την Kuwait Airways (μάλλον γιατί η πΟΑ έκανε την πτήση codeshare).
Μάλλον θα πρέπει να το πάρουμε απόφαση ότι δεν θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε την ΟΑir τους πρώτους μήνες εάν δεν θέλουμε να ταλαιπωρηθούμε. Εκτός και εάν υπάρχει κάποια άλλη ιστοσελίδα της εταιρείας, να βράσω τις ανακοινώσεις, marketing και τα press releases. Πραγματική δουλειά μπορούν να κάνουν;
 
Τα δρομολόγια της η νΟΑ τα έχει ανακοινώσει και υπάρχουν και σε άλλο topic.
Σαφώς και θα έπρεπε να λειτουργεί το site μια εβδομάδα πριν την έναρξη των πτήσεων.. αλλά τα υπόλοιπα που γράφεις νομίζω ότι δεν είναι πολύ σωστά..
Έτσι το κρίνω εγώ πάντως.. Αν κάνω λάθος διορθώστε με..
 
Top