Olympic Air website

Τα olympicair.gr και olympic-air.gr τα έχει καπαρώσει το anthia hotel στην Τήνο... Και στο whois του καταχωρητή δεν φαίνονται υπό αμφισβήτηση...
 
Παιδιά, ωραία όλα αυτά αλλά ξέρει κανείς γιατί στο μεσοδιάστημα, έως ώτου το καινούριο σάιτ βγει στον αέρα, γιατί στο παρόν σάιτ, εδώ κι 3-4 μέρες, δε λειτουργεί το σύστημα ον λάιν κρατήσεων????
 
Είναι το λιγότερο πρόχειρος ο τρόπος που έγινε όλο αυτό καί αφήνει στον αέρα το σύστημα κρατήσεων. Ακόμα καί στις κρατήσεις μέσω διεθνών δικτύων μέσω ίντερνετ δίνει ακόμα κρατήσεις καί δρομολόγια της πΟΑ. Περίμενα ως λογικό βήμα το άνοιγμα της ιστοσελίδας της νΟΑ την ημέρα της press conference, αλλά δυστυχώς τίποτα.

Ακόμα καί στην προχειρότητα της Alitalia και της συγχώνευσης καί ιδιωτικοποίησης της με την Αir One, πιο smooth ήταν η μεταφορά, χωρίς τέτοια παρατράγουδα.

Ελπίζω τουλάχιστον μέχρι τις 29 Σεπτεμβρίου να υπάρχει website για την νΟΑ!
 
Πραγματικά τέτοια ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ προχειρότητα δεν την περίμενα. ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ για τέτοια εταιρία α) να μην έχει ανοίξει site τουλάχιστον 2 μήνες πριν το launch της, β) να μένει χωρίς καθόλου site για τη μεταφορά έστω και μισή ώρα, πόσο μάλλον για μέρες!!
 
Σωστά.. 2 μήνες νωρίτερα... τουλάχιστον... Να πουλάει εισιτήρια για προορισμούς που μάλλον δεν είχε ακόμα κλείσει, με αεροπλάνα που μάλλον δεν ήξερε αν θα έχει, και το βασικοτέρο, με το ελληνικό δημόσιο να είναι ο προηγούμενος μέτοχος - πράγμα που σημαίνει ότι μπορούσαν να πάνε στραβά τα πάντα...
 
Μα τι λες; Δεν είπα να πουλάει εισιτήρια πριν κλείσει προορισμούς. Είπα να υπάρχε site, προφανώς δεν είπα να πουλάει πράγματα που δεν είναι "έτοιμα" ακόμα. ;)
 
ΟΚ, να υπάρχει site που να λέει τι; Ερχόμαστε σε κάνα δίμηνο - υπαλλήλων υπαρχόντων και δημοσίου επιτρέποντος; Να μιλάει για ένα στόλο που δεν είχε διαμορφωθεί; Να μιλήσει για το προσωπικό που δεν είχε προσληφθεί; Για προορισμούς που δεν είχαν καθοριστεί;

Λυπάμαι, αλλά διαφωνώ κάθετα. Να υπάρχεις όταν έχεις κάτι να πεις. Όταν δεν έχεις κάτι να πεις, πες (όπως τώρα) under construction και περιμένε.

Και στην τελική, η "μη ύπαρξη site" πριν την επίσημη έναρξη δεν νομίζω να της κοστίσει σε επιβάτες ούτε και σε εικόνα - πολλώ σε μάλλον όταν αυτή διαμορφώνεται τώρα.
 
Καλά για όλα τα υπόλοιπα, αλλά πλέον θα μπορούσε (έπρεπε) να υπάρχουν τουλάχιστον τα διαφημιστικά της εταιρείας στο site.
 
Είναι πολύ λεπτό το σκοινί που περπατάς όταν θέλλεις να αποκοπείς από την κακή φήμη που έχει μια εταιρία αλλά παράλληλα να χρησιμοποιήσεις και να εκμεταλευτείς το αβαντάζ του ονόματος και της ιστορίας της.
Πως να σου έχει website, δρομολόγια, service και λουλούδια και να σου λέει περίμενε τη 1η Οκτωβρίου και πέτα μέχρι τότε στο χάλι που ξέρεις τα τελευταία χρόνια? Δεν κολάει...
 
mrk":2llmrd24 said:
ΟΚ, να υπάρχει site που να λέει τι; Ερχόμαστε σε κάνα δίμηνο - υπαλλήλων υπαρχόντων και δημοσίου επιτρέποντος; Να μιλάει για ένα στόλο που δεν είχε διαμορφωθεί; Να μιλήσει για το προσωπικό που δεν είχε προσληφθεί; Για προορισμούς που δεν είχαν καθοριστεί;

Λυπάμαι, αλλά διαφωνώ κάθετα. Να υπάρχεις όταν έχεις κάτι να πεις. Όταν δεν έχεις κάτι να πεις, πες (όπως τώρα) under construction και περιμένε.

Και στην τελική, η "μη ύπαρξη site" πριν την επίσημη έναρξη δεν νομίζω να της κοστίσει σε επιβάτες ούτε και σε εικόνα - πολλώ σε μάλλον όταν αυτή διαμορφώνεται τώρα.

Και όμως, όταν αρχίζεις πτήσεις σε 2 μήνες έχεις πολλά να πεις. Βάλε ένα διαφημιστικό, γράψε 2-3 αλλαγές που σκοπεύεις να κάνεις (σε μορφή διαφήμισης εννοώ, όχι με μεγάλα κείμενα κλπ, "καινούρια αεροσκάφη", "προτεραιότητά μας το on time performance", "προτεραιότητά μας η άνεση" κλπ), ΝΑΙ να μιλήσουν για τα καινούρια αεροπλάνα που παίρνουν, ΝΑΙ να μιλήσουν για ευγενικό προσωπικό κλπ (στη μνήμη του κόσμου υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις με αγενείς υπαλλήλους), ΝΑΙ να μιλήσει για προορισμούς που θα έχουν. Το θέμα είναι, κατά τη γνώμη μου πάντα, ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό. Πρόκειται για αεροπορική εταιρία, όχι για ανθοπωλείο, οφείλει να ξέρει 2 μήνες πριν την πτήση και πού θα πετάξει και τι αεροπλάνο θα έχει και να δεσμεύεται για την ποιότητα των υπαλλήλων της. :) Δηλαδή είναι λογικό που αυτή τη στιγμή δεν ξέρουμε (όχι στο forum, ο χ δυνάμει επιβάτης) ούτε αν θα υπάρχει πτήση για το τάδε μέρος, ούτε τι αεροπλάνα θα διαθέτει η νΟΑ, ούτε πόση βάση δίνει πχ στο catering (θα είναι επιπέδου πΟΑ ή θα locoστίζει?), ούτε αν θα έχει τα γνωστά πλέον "δερμάτινα καθίσματα" κλπ; Μπορεί για κάποιον aviation enthusiast τα δερμάτινα καθίσματα και τα σαντουιτσάκια να είναι άχρηστες λεπτομέρειες, όμως η εικόνα που αποκτά ο κόσμος για μια εταιρία προκύπτει από αυτά, την ακρίβεια στις ώρες απογείωσης και τη φιλικότητα του προσωπικού. Σε τέτοια πράγματα έπασχε η πΟΑ και ένα website που σου δείχνει ότι πλέον ο νΟΑ σκοπεύει να εκσυγχρονίσει την εταιρία αλλάζοντας ακριβώς όλα αυτά θα ήταν απαραίτητο κατά τη γνώμη μου. Μην ξεχνάς ότι η συζήτηση δε γίνεται για το τι ενδιαφέρει ή αφορά τα μέλη του airliners.gr, αλλά για το τι θα βοηθούσε την εταιρία να πείσει το κοινό ότι σκοπεύει να διορθώσει όλα τα προβλήματα/λάθη/παραλείψεις της πΟΑ. :)
 
Top