Olympic Air Pilots

Joola Πόσοι είναι όλοι οι πιλότοι που δουλεύουν τώρα στην νΟΑ? Υπάρχουν ξένοι έμπειροι που δουλεύουν με περισσότερα χρήματα απο τους Έλληνες? Απο τα λεγόμενά σου καταλαβαίνω οτι υπάρχουν:
1) 80 απο την πΟΑ
2) Κάποιοι απο Αegean, πόσοι?
3) Kάποιοι ξένοι με εμπειρία που αμοίβονται καλύτερα απο τους Ελληνες,πόσοι?
4) Και? κάποιοι άπειροι? Ελληνες? Ξένοι? Σε τι ποσοστό?
 
Οι ικανότητες ενός πιλότου δεν είναι ανάλογες των ετών πτητικής εμπειρίας που έχει.
Υπάρχουν πολύ σημαντικότεροι παράγοντες που διαμορφώνουν τη κατάσταση.ΤΕΛΟΣ
 
alex96: Oι ώρες πτήσεις όμως σε συνδυασμό με ενα καλο safety record αποτελούν σίγουρα αντικειμενικά κριτήρια. Τι άλλο κριτήριο θα μπορούσε να υπάρχει?
 
Ο Χ Ι και συγνώμη για τα κεφαλαία.Κριτήριο είναι οι έλεγχοι που υφίσταται η εταιρία απο τις αρχές και οι εγκρίσεις,οι παρατηρήσεις ή οι απορρίψεις που προκύπτουν απο τους ελέγχους.Συνηθίζεται σφάλματα να πράττουν πολύ έμπειροι άνθρωποι λόγω υπερβολικής εμπιστοσύνης στις ικανότητες και στην εμπειρία τους.Έχω την αίσθηση οτι φοβάσαι τη πτήση και αυτό είναι φυσιολογικό.Σου προτείνω να ασχοληθείς με αυτό και όχι τόσο με το ποιοί πιλότοι είναι ικανότεροι,καταλληλότεροι,ασφαλέστεροι.
 
OFFTOPIC λιγακι.

Χμμ τα ποσα θα παρει καποιος χειριστης εξαρτατε απο 2-3 πραγματακια. Ενα απο αυτα ειναι και το ποσες ωρες εχει. Ητε γενικα, ητε σαν Κ1,Κ2 ητε σαν TRE ητε.. ητε .. Οι ωρες ( κοινος η εμπειρια ) θες δεν θες εχουν σημασια και αποτυπωνεται στον "μισθο" του.

Τωρα δεν νομιζω οτι καποιος με συνολο 15000 ωρες και τις 7000 Κ1/TRI, να ειναι το ιδιο με καποιον Κ1 με 2500.

Εκτος αν θεωρεις το φθηνοτερο = καλητερο η το εμπειρια = bad.

*ΥΓ. Εκτος φυσικα αν ειναι εντελος ασχετος :D
 
Τα συμβάντα είναι κριτήριο.Και εκεί οι έμπειροι πιλότοι έχουν τα πρωτεία.Για να συμβεί κάτι ωστόσο σε πολιτικό αφος χρειάζεται να παραβιαστούν πολλές δικλείδες-διαδικασίες ασφαλείας στις οποίες συμμετέχουν πολλοί άνθρωποι και μηχανές.Οι αμοιβές δεν αφορούν την εμπειρία σε σχέση με την ασφάλεια αλλά την ομαλή διεξαγωγή των πτήσεων και την εργασιακή προϋπηρεσία.Αλλοίμονο αν οι σοβαρές εταιρίες (εννοώ όλες τις ευρωπαϊκές) εξαρτούσαν την ασφάλεια απο το μισθό.
 
Sofiag":v5h3u6j8 said:
Joola Πόσοι είναι όλοι οι πιλότοι που δουλεύουν τώρα στην νΟΑ? Υπάρχουν ξένοι έμπειροι που δουλεύουν με περισσότερα χρήματα απο τους Έλληνες? Απο τα λεγόμενά σου καταλαβαίνω οτι υπάρχουν:
1) 80 απο την πΟΑ
2) Κάποιοι απο Αegean, πόσοι?
3) Kάποιοι ξένοι με εμπειρία που αμοίβονται καλύτερα απο τους Ελληνες,πόσοι?
4) Και? κάποιοι άπειροι? Ελληνες? Ξένοι? Σε τι ποσοστό?


Είναι 80 από την πΟΑ, 20 από την Aegan, 80 από το εξωτερικό οι οποίοι αμείβονται πολύ καλύτερα από τους έλληνες και οι υπόλοιποι από μικρότερες εταιρίες...
Αυτά ισχύουν σήμερα και εν όψη της συγχώνευσης αλλά και του φορολογικού συστήματος όλα αυτα θα αλλάξουν και όπως καταλαβαίνεις οι πιλότοι που είναι έμπειροι, δεν θα κάτσουν να πετούν αεροπλάνα με το μισθό ενός προιστάμενο τράπεζας.
Ήδη έχουν αρχίσει να ψάχνονται για δουλειές στο εξωτερικό.!! Άλλωστε η Ελλάδα δεν μας εκπλήσει που "τρώει τα παιδιά"της.
 
Joola: Οταν λες εξωτερικό εννοείς Ευρώπη? (γιατι και οι πιλότοι της Lufthansa και της British airways έκαναν απεργία πρόσφατα και ούτε εκείνοι ήταν ικανοποιημένοι απο τον μισθό τους). Πιστεύεις οτι αυτές οι εταιρείες θα προσλάβουν Ελληνες? και αν ναι με περισσότερα λεφτά απο αυτά που δίνει η νΟΑ ή η Αegean?

Αν πάλι εννοείς π.χ. Qatar airways τοτε δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη.
Που θα πάνε οι καλοί Ελληνες πιλότοι?
 
for alex96
Ειναι λιγακι λογικο ο πιο εμπειρος να εχει κανει περισσοτερα "σφαλματα" γιατι απλα ο πιο απειρος δεν εχει προλαβει ακομα :D . Το θεμα ειναι ποσο σοβαρα ειναι αυτα τα σφαλαματα και τι αποτελεσμα ειχαν.

rest:
Ειναι λιγακι δυσκολο να φυγουν ακομα γιατι δεν εχει κλεισει το θεμα, με τις αποζημιωσεις τους(γενικα του προσωπικου της πΟΑ που περιλαμβαινει και αυτους). Αρκετοι θελουν να πανε στην ΥΠΑ αλλα και αυτο δυσκολο φαινεται.
 
alex96":3k7gdqte said:
.Οι αμοιβές δεν αφορούν την εμπειρία σε σχέση με την ασφάλεια αλλά την ομαλή διεξαγωγή των πτήσεων και την εργασιακή προϋπηρεσία.Αλλοίμονο αν οι σοβαρές εταιρίες (εννοώ όλες τις ευρωπαϊκές) εξαρτούσαν την ασφάλεια απο το μισθό.
Τότε σύμφωνα με αυτή την λογική, οι κυβερνήτες να πληρώνονται σαν τους Κ2. Καλώς ή κακώς δεν είναι έτσι τα πράγματα...Όταν έχεις φτάσει σε κάποιο επίπεδο πείρας, αυτό πρέπει να αμοίβεται....τουλάχιστον έτσι ισχύει σε όλο τον σύγχρονο αλλά και πολιτισμένο κόσμο.....το τι θα βόλευε τον κάθε επιχειρηματία είναι μιά άλλη ιστορία......Αυτός ο κανόνας ισχύει για τους γιατρούς για τους αρχιτέκτονες ακόμα και για τα συνεργεία αυτοκινήτων...
Εδώ στην Ελλάδα, οι επιχειρηματίες εκμεταλλεύονται την αγάπη των ανθρώπων για το αεροπλάνο και έχουν αεροπόρους για ελάχιστα χρήματα....Η Aegean δίνει στους νέους πιλότους (κ2) 1800 ευρώ. Καλώς ή κακώς αυτός ο Κ2 έχει πληρώσει για να σπουδάσει, περνά 6 φορές το χρόνο εξετάσεις για την διατήρηση του πτυχείου του αλλά και ελέγχεται για την ποιότητα παροχής υπηρεσιών. Το σφάλμα του το ελέγχει ο εισαγγελέας και εάν αναπτύξει αρτηριακή πίεση μπορεί και να χάσει το μεροκάματό του..Θεωρήτε ότι αυτά δεν πρέπει να αμοίβονται; Προσέξτε ότι δεν σας είπα για επικινδυνότητες και άλλες τέτοιες λεπτομέρειες...Εάν αυτός δεν πετάξει για ένα χρόνο τότε τα πτυχεία του λήγουν και θέλουν εξετάσεις από την αρχή!!! Ξέρετε πολλά επαγγέλματα που είναι τόσο νομοθετημένα; Αυτά δεν πρέπει να αμοίβονται;
Στην Ελλάδα όμως μας έχουν πείσει ότι όλοι πρέπει να πέρνουν τα ίδια χρήματα άσχετα με τι αξία έχεις!! Μας θυμώνει ο μεγαλογιατρός και ζηλεύουμε τον πετυχημένο έμπορα..Στην Ινδία για παράδειγμα ένας Κυβερνήτης Α320 αμοίβεται με 13000 ευρώ το μήνα, ενω στην μέση ανατολή με 10000 ευρώ αλλά παρέχουν πολλά benefits όπως σπίτια αλλά και σχολεία για τα παιδιά σου κ.λ.π.
Στην Ελλάδα, με την ανοχή της κυβέρνησης, οι επιχηρηματίες το έχουν κάνει δουλεμπόριο και πληρώνουν αυτές τις ειδικότητες όσο θα πληρωνόταν ένας υπάλληλος στον Δήμο Χαλκιδόνας......και έχουμε και τους ρομαντικούς που λένε ότι τα χρήματα δεν έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των πτήσεων........Νηστικό αρκούδι δεν χορεύει λέει μια παροιμία η οποία πρόκειται να βγεί αληθινή ακόμα μια φορά στην Ελλάδα.!!! Την joola να την ακούτε!!! δεν είναι μακριά η στιγμή που οι "βαρβάτοι" αεροπόροι θα την "κάνουν" για αλλού και οι Έλληνες θα πετούν με τους νεαρότερους του χώρου.!!
 
Top