Olympic Air Pilots

Να προτιμήσεις αυτή την εταιρεία η οποία σου προσφέρει αυτό που σου αρέσει,σε βολεύει και σε συμφέρει περισσότερο:Ώρα αναχώρησης,προσφερόμενες υπηρεσίες,τιμή.Η AF ξέρει το Παρίσι ωστόσο δεν ήξερε το Τορόντο το 2005 ούτε το Ριο και τον Ατλαντικό το 2009.Αν αρχίζουμε να τις κρίνουμε έτσι έχουμε χάσει κάθε ουσία.
Ξέρω,είμαστε off-topic πλέον.
 
Ένα οργανωμένο σύστημα δεν στηρίζεται σε ανθρώπους αλλά στις δομές και την εκπαίδευση. Η Aegean έχει εδώ και χρόνια πολύ καλά οργανωμένο σύστημα εκπαίδευσης και παρακολούθησης των πτήσεων χωρίς να λυπάται έξοδα και χρόνο η νΟΑ ακολουθεί παρόμοιες αρχές .Δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν οι Ελληνικές αυτές εταιρίες (που σύντομα θα είναι μια ) από την Lufthansa η άλλη μεγάλη εταιρία οι οποίες φυσικά λειτουργούν και σαν think tank για ότι νέο. Πήγαινε το ταξίδι σου και πέρνα κάλα μην σκέφτεσαι τίποτα άλλο.
 
Με Air France δεν μπορώ να ταξιδέψω για ψυχολογικούς λόγους (τους ανέφερε και ο alex96) και ομολογώ οτι ενω την πΟΑ την θεωρούσα πολύ ασφαλή με αυτά που ακούω για τους πιλότους της νΟΑ (νέοι και πρέπει να αποδείξουν την αξία τους ή το άλλο ποιος καλός θα πάει με τόσο λίγα λεφτά?)έχω αναθεωρήσει. Ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις.
 
Το νόημα είναι λίγο διαφορετικό:Δε χρειάζεται να ζητάς το βιογραφικό σημείωμα του πιλότου της πτήσης σου.Μπορεί ο πιλότος της ΝΟΑ να είναι πολύ εμπειρότερος απο αυτόν που κάνει την αντίστοιχη πτήση της Α3.Την επόμενη ημέρα μπορεί να συμβεί το αντίστροφο.Δεν είναι αυτό κριτήριο επιλογής. Κριτήριο είναι η γενική εικόνα.
 
Εγώ γενικά συμφωνώ με αυτή τη λογική και γι αυτό δεν μπαίνω σε λεωφορείο που ο οδηγός του να είναι κάτω από 65 ετών. Στα ταξιά, ρωτάω τουλάχιστον αν ο οδηγός έχει πείρα στις λακούβες από χωμάτινα ράλυ στη Φινλανδία και αν δεν έχει την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια. Για το δε μετρό, ούτε λόγος. Τόσο πιτσιρικάδες που είναι οι οδηγοί, ούτε στις κυλιόμενες σκάλες δεν πλησιάζω. Σας νιώθω κορίτσια....
 
Εμένα ο θείος μου απο τα ATR πήγε στα DASH 8 Q400 και είχε πάει καμιά 2-3 φορές στο Belfast για εκπαίδευση στον νέο τύπο.
 
Να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε..φτάσαμε σε σημείο να αξιολογούμε κ τους πιλότους διάφορης βοσκής...τα Airbus της AF είναι ειδική παραγγελία, αυτό είναι γνωστό,τώρα μάθαμε ότι υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ότι μπορείς να βρεις νέους (αλλά επικίνδυνους) πιλότους που δουλεύουν κοψοχρονιά για να συμπληρώσουν ώρες.Αλλά κ εταιρείες που δίνουν αεροσκάφη εκατομμυρίων σε νεαρούς :!: , όχι όσο επαγγελματίες όσο οι μεγαλύτεροι. Ήμαρτον που λέει κ μια ψυχή. :thx:

Για Παρίσι πάρτε την EASYJET. Πετάει παντού, δλδ ξέρει όλα τα αεροδρόμια κ οι πιλότοι της είναι κάπως σιτεμένοι.
 
fos1111":13spllaz said:
Δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν οι Ελληνικές αυτές εταιρίες (που σύντομα θα είναι μια ) από την Lufthansa η άλλη μεγάλη εταιρία

Ήμαρτον! Τί ακριβώς συγκρίνεις? Μήπως τα έχουμε κάνει όλα ίσωμα ή εμένα μου φαίνεται? Και καλά να βάζεις τη Α3 με την Lufthansa (ή όποια άλλη μεγάλη εταιρεία) στον ίδιο κουβά (που δεν μπαίνει με τίποτα), αλλά να βάζεις και την νΟΑ??? Με την τεράστια εμπειρία 5 ΟΛΟΚΛΗΡΩΝ μηνών πτήσεων? Συνέλθετε αδέλφια!
 
χαχαχαχαχα! Καλό vassdel! Δεν το σκέφτηκα εγώ πάντως απο πιλότο το άκουσα!
 
Είναι κατανοητό να προσπαθούμε να πούμε ότι η νεοσύστατη εταιρία έχει ανθρώπινο δυναμικό εφάμιλο με το προσωπικό μιας εταιρίας που λειτουργεί τα τελευταία 55 χρόνια. Το καταλαβαίνω διότι είμαστε εθνικά αλλά και εταιρικά υπερήφανοι....αλλά όπως είπε και ο gonso , μην τα κάνουμε όλα ίσωμα....είναι προσβολή για τους επαγγελματίες που όργωναν τα τελευταία 20 χρόνια, με μεγαθήρια αεροπλάνα, τον πλανήτη. Αφού οι πιλότοι της Ολυμπιακής δεν πήγαν στην καινούργια (εκτός 80 εξαιρέσεων) και αφού από την Aegean πήγαν μόνο λίγοι "δυσαρεστημένοι" στην Olympic Air, που βρέθηκαν τόσοι έμπειροι πιλότοι ώστε να λέμε ότι τα πληρώματα της νέας εταιρίας είναι σε συγκρίσημα μεγέθη με πληρώματα εταιριών που είναι χρόνια στον χώρο;;!!! Άλλο τι θά ήθελα να υπάρχει και άλλο τι υπάρχει......Το σίγουρο είναι ότι υπάρχουν στην νέα εταιρία πολύ έμπειροι πιλότοι αλλά ανήκουν σε μικρό αναλογικό ποσοστό. Η καινούργια εταιρία έχει το 1/3 των πληρωμάτων της με χειριστές από το εξωτερικό που δουλεύουν με συμβόλαια αμοιβόμενοι με πολύ μεγαλύτερα ποσά από ότι οι έλληνες.!! Προσβάλλοντας έτσι και τον κλάδο των ελλήνων πιλότων. Κάποιοι είναι έτοιμοι, από την καινούργια εταιρία να αποχωρήσουν σε άλλες εταιρίες του εξωτερικού, για να πληρωθεί καλύτερα η πείρα τους.!!
 
Top