Olympic Air Pilots

alex96":2tls6dds said:
Α.Υπάρχουν πολλές δικλείδες ασφαλείας και μηχανισμοί ελέγχου.
Β.Είμαστε ασφαλείς αεροπορικά.
Γ.Κανείς δε θέλει ατύχημα και πράττουν όλοι τα δέοντα.
Δ.Να εμπιστεύεσαι εξίσου όλες τις Ευρωπαϊκες εταιρίες και να επιλέγεις αυτό που σου αρέσει και σε συμφέρει.
Και,τέλος,ξαναλέω:Αν τίποτα απο αυτά δε σε πείθει,χρειάζεται να ρυθμίσεις τη δική σου ψυχολογία σχετικά με το φόβο της πτήσης.Αν ψάχνεις τα "προβλήματα" ή τα μειονεκτήματα των άλλων δε θα βρείς λύση.
Στην Ελλάδα πετάμε κάθε μέρα με επιτυχία.Αυτό τα λέει όλα.
Ναι αλλά διάβασε και εδώ!!
http://troktiko.blogspot.com/2010/03/bl ... _1145.html
 
Αυτό το δημοσίευμα δεν αφορά τις ενέργειες των εταιριών οι οποίες υπόκεινται σε συνεχείς ελέγχους και απο ξένους φορείς ωστέ να τους επιτραπεί να διέρχονται πάνω απο ξένες χώρες και να προσγειώνονται σε αυτές.Αφορά το κράτος και ακόμα και με αυτό δε σημαίνει οτι οι υφιστάμενοι έλεγχοι δεν είναι αποτελεσματικοί.Να θυμήσω το αφος κάποιας FLASH (;) το οποίο συνετρίβει στην Αίγυπτο με Γάλλους επιβάτες και το οποίο δεν ήταν δεκτό στην Ελλάδα απο την ΥΠΑ ενώ ήταν δεκτό σε άλλες χώρες;Θυμάται κανείς περισσότερα σχετικά με αυτό;
 
Τα συμπεράσματα δικά σας.
1.Οι χειριστές της πΟΑ έχουν από 5000 έως και 19000 ώρες πτήσης.(M.O. 12000 ώρες)
2. Η νΟΑ ζήταγε αρχικά 4000 ώρες για Κ1 και 1000 για Κ2.(minimum)
3. Τώρα επειδή δύσκολα βρήκε την πρώτη φορά, ζητά εμπειρία 2000 ωρών για Κ1 και 1000 ωρών για Κ2. (Στα Q 400 03/03/2010)
4. Τα 1800 ευρώ που έγραψε κάποιος είναι αλήθεια.
 
Στην Aegean είναι πιο αυστηρές οι προδιαγραφές?
 
Θα έπρεπε να πετάνε επ'αόριστο;
Τουρκικές Αερογραμμές,λίγους μήνες πριν,στο Άμστερνταμ:Ένα ηλίθιο ατύχημα με τρεις πιλότους στο πιλοτήριο.Ο ένας απο αυτούς (τουλάχιστον) εκπαιδευτής.
Ήμαρτον,ρε κοπελιά!Δεν έχουν κανένα πρόβλημα οι εταιρίες και οι κυβερνήτες τους!Ούτε η Hellas Jet ούτε η Astra ούτε η Sky Express ούτε η Albanian ούτε καμμία!Η φοβία της πτήσης είναι το πρόβλημα!
Oι προδιαγραφές,οι προϋποθέσεις,οι διαδικασίες κτλ είναι το ίδιο ασφαλή ΠΑΝΤΟΥ!
 
didis":3r6xhfym said:
3. Τώρα επειδή δύσκολα βρήκε την πρώτη φορά, ζητά εμπειρία 2000 ωρών για Κ1 και 1000 ωρών για Κ2. (Στα Q 400 03/03/2010)

Για Κ2 δεν υπάρχει minimum...προδιαγραφές βάζεις όταν έχεις την πολυτέλεια....όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμοι έμπειροι Κ2 πέρνεις ότι νάναι και όλο αυτό το ονομάζεις "φυτώριο" χειριστών για να μην τρομάζει ο κοσμάκης.Οι 250 ώρες που βάζουν σαν minimum, είναι οι ώρες που αποφοιτά κάποιος από την σχολή......δηλαδή πείρα μηδέν..
Δες και αυτό!!
Olympic Air: Ευκαιρίες απασχόλησης
Source: Olympic Air 15/01/2010

Job Title: First Officers For Turboprop Fleet

Olympic Air is currently recruiting flight crew (First Officers) to be based in Athens.

Minimum Requirements:

1. Hold a current JAR CPL with ATPL theory credit or Frozen JAR ATPL.

* Multi engine rating

* Instrument rating

2. MCC Course

3. Minimum total time: 250 Hours

4. Age limit: up to 35 years old

5. Exceptional knowledge of both Greek and English languages (English Proficiency/ Level 4 license endorsement)

6. Valid class one EU medical certificate

7. Accident / Incident free record

8. Type rating on Dash 8-100 & Q400 will be considered an advantage

9. Ability to obtain an Athens Airport Pass

10. Ability to live and work in Greece

11. University Degree will be considered an advantage

The company offers an excellent working environment, competitive salary, medical insurance, and opportunities for personal development in a modern working environment.

All applicants must submit a CV at Human Resources Department either by e-mail (hr@olympicair.com) or by fax (210-6607251). Deadline: Monday 25th January 2010.

Applications can also be submitted at http://www.olympicair.com at the relevant career opportunities page.
http://www.aviationnews.gr/article.pl?mcateg=&id=930

Όπως καταλαβαίνεις δεν είναι και τόσο όλα μαγικά στα αεροπορικά δρώμενα στην Ελλάδα....Θα γίνει μία κοιλιά στα πάντα και μετά πάλι θα μιλάμε για πείρες αλλά όχι ακόμα....συγκρινόμενα τα μεγέθη με την προηγούμενη εταιρία πάντα....
Αλλά να εξηγούμεθα.....υπάρχουν έμπειροι στην καινούργια εταιρία αλλά δεν είναι τόσοι πολλοί όσοι ήταν στην παλιά.!!!
 
Δε καταλαβα??δηλαδη στην ΠΟΑ ολοι γενιθικαν με 300000 ωρες και με εμπειρια??το οτι η ΠΟΑ ειχε φρακαρει και ειχαν μεινει ολοι που καποτε μπηκαν με 200 ωρες οπως ολοι σε καθε εταιρια να ειναι με πολλες ωρες δε σημαινει κατι.(χωρις να αμφισβιτω την εμπειρια τους)..μην ακουω παρακαλω τετοιες ανοησιες και ασχετα πραγματα..αρκετες μπουρδες εχω διαβασει εδω...οσο για την αγγελια της ΝΟΑ για Κ2 δε βλεπω κατι ασχημο...ολες οι εταιριες ετσι κανουν προσληπσεις..
 
Παιδια ηρεμηστε λιγο... Minimum 250 hours σημαινει οτι για να εισαι υποψηφιος χρειαζονται αυτες οι ωρες. Αν εκεινη την ωρα εχεις εναν με 2000 ωρες (τυχαιο παραδειγμα) και εναν με 250 ποιον θα παρεις...? Και στην τελικη αν εσυ ησουν ενας νεος πιλοτος θα σκεφτοσουν ετσι??? Πως θα παρεις ωρες δηλαδη.. Γι' αυτο υπαρχουν οι εκπαιδευσεις και δεν μπαινεις κατευθειαν ετσι μεσα!!
 
Δεν υπάρχει κάτι μεμπτό ούτε στην αγγελία ούτε πουθενά!! Η συζήτηση έχει να κάνει με το τι εμπειρία υπάρχει και ο καθένας λέει μια άποψη.....αν ενοχλήστε από τις απόψεις...μην τις υιοθετείτε!!!
Όσο για τους πιλότους της παλιάς Οα.....όχι δεν γεννηθήκαν με 30000 ώρες......αλλά καθήσαν δίπλα σε ανθρώπους που τις είχαν για να μάθουν την "τέχνη" ώστε σήμερα να λέμε ότι ήταν από τις ασφαλέστερες εταιρίες.....Σήμερα συμβαίνει το ίδιο;...ή μπορεί να συμβεί το ίδιο; για τις άλλες εταιρίες το έργο ακόμα δεν τελείωσε ώστε να περηφανεύονται....μόλις πετάξουν 55 χρόνια θα μετρήσουμε τα κουκιά!!
Λυπάμαι εάν ακούγομαι εριστική αλλά όταν προσπαθείτε να μας κάνετε να πιστέψουμε ότι η εταιρία των 5 μηνών που έχει επανδρωθεί με "λίγο απ' όλα" και από παντού...που μιλούν στα αγγλικά για να συννενοηθούν μεταξύ τους...έχει καλύτερη πτητική εμπειρία από μια εταιρία 55 ετών με αποδεδειγμένο safety record και όχι απλά ένα επιθυμητό στόχο.....τότε νομίζω ότι απλά ή δεν γνωρίζετε ή απλά ζηλεύετε.....δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλοιώς......
Εάν όμως σας κάνει χαρούμενους να λέμε ότι είναι οι πρώτοι και ακόμη καλύτεροι από την παλιά Ολυμπιακή ....τότε να το κάνουμε ρε παιδιά......ας μην χαλάσουμε τις καρδιές μας..!!!
 
joola":1sj4f24g said:
Όσο για τους πιλότους της παλιάς Οα.....όχι δεν γεννηθήκαν με 30000 ώρες......αλλά καθήσαν δίπλα σε ανθρώπους που τις είχαν για να μάθουν την "τέχνη" ώστε σήμερα να λέμε ότι ήταν από τις ασφαλέστερες εταιρίες.....Σήμερα συμβαίνει το ίδιο;...ή μπορεί να συμβεί το ίδιο;
Και οι άνθρωποι που τις είχαν τις ώρες εμπειρίας φαντάζομαι κάθησαν δίπλα σε άλλους και ούτω καθε εξής μέχρι να φτάσουμε στον πρώτο πιλότο που υπήρξε.. :mrgreen: Δεν υπάρχει 'παρθενογέννηση' .. Απο κάπου ξεκινάνε όλοι..
Και θα σας κάνω μια ερώτηση..
Έχετε τις ίδιες 'ανασφάλειες' όταν μπαίνετε σε ένα λεωφορείο (είτε αυτό είναι αστικό είτε υπεραστικό) ή σε ένα τράμ ή σε ένα ταξί ή σε ένα τρένο για τον οδηγό τους? Και μην μου πείτε αυτά είναι πιο ασφαλή γιατί αποδεδειγμένα ισχύει το αντίθετο..
Εάν όχι, τότε, μάλλον πρόκειται περί φοβίας..
 
Top