Πάντως, εδώ δεν μιλάμε για μια οποιαδήποτε εταιρεία αλλά για την Ολυμπιακή. Ένα θέμα το οποίο προβάλλεται από τον ελληνικό τύπο (κανάλια, εφημερίδες κ.λπ.) εδώ και πολλααααά χρόνια. Δεν νομίζω ότι υπάρχει Έλληνας σήμερα τον οποίον αν ρωτήσουμε για την Ολυμπιακή δεν θα γνωρίζει ότι πουλήθηκε σε ιδιώτη - μάλιστα ο περισσότερος κόσμος νομίζει ότι η εταιρεία είναι ιδιωτική ήδη από τον Μάρτιο (εδώ μόνο έχουμε ένα μικρό κενό πληροφόρησης μιας και μετά την πώληση της εταιρείας τα ελληνικά κανάλια όλως περιέργως ουδέποτε ξανα-ασχολήθηκαν με την παραμικρή καθυστέρηση ή επεισόδιο αγανακτισμένων επιβατών της Ολυμπιακής).
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι μάλλον όλοι γνωρίζουν για το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς της εταιρείας και η δημοσιοϋπαλληλική εικόνα της δεν είναι κάτι που μπορεί να αλλάξει στη συνείδηση του κόσμου μέσω των διαφημίσεων...η διαφήμιση μας επηρεάζει, μας προϊδεάζει για ένα καινούργιο ξεκίνημα για το οποίο πιστεύουμε ότι τα πράγματα θα είναι καλύτερα...αν αυτό γίνει, θα φανεί στην πράξη. Και μόνο το γεγονός ότι υπάρχει διαφήμιση είναι κάτι που μας πάει προς αυτή την κατεύθυνση. Είναι δυνατόν να μας πουν ευθέως στη διαφήμιση ότι "δεν είμαστε πια το μπου*%$*έλο που όλος ο κόσμος πιστεύει ότι ήταν η παλιά ΟΑ";
Τέλος, θα πω για μία ακόμη φορά ότι το να περνάει σε ιδιωτικά χέρια μια επιχείρηση δεν σημαίνει ότι θα λειτουργεί άψογα - πολλές ιδιωτικές επιχειρήσεις λειτουργούν πολύ χειρότερα από το δημόσιο (και ας θέλουν όλοι να περνάει προς τα έξω η ακριβώς αντίθετη άποψη). Επίσης, με ιδιωτική εταιρεία, δεν σημαίνει και πάλι ότι θα βελτιωθεί το επίπεδο των υπηρεσιών ή θα πέσουν οι τιμές - βλέπε ΟΤΕ ή ακόμα χειρότερα την κατάσταση στα ακτοπλοϊκά δρομολόγια των νησιών του Αιγαίου: απαράδεκτες συνθήκες μεταφοράς ιδιωτών εφοπλιστών, με τσουχτερά εισιτήρια!