Olympic A340

  • Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας
tarig_gr":2af2uvw2 said:
Το 340 απογειώνεται με προγραμματισμένο thrust και όχι με manual 100% thrust όπως στο 737-400 ας πούμε. Δηλαδή ίσως και να απογειώνεται με 95% thrust πχ!

Φίλε tarig, δεν είναι αποκλειστικό "προνόμιο" του 340 αυτό. Όλα τα 737 (πλήν του -200) τα 747-757-767-777 και όλα τα υπόλοιπα Airbus αυτή ακριβώς την δυνατότητα έχουνε. Δυνατότητα προγραμματισμένης και αυτόματης επιλογής στοιχείων κινητήρα για την απογείωση-άνοδο κλπ.

Αυτή η επιλογή ξεκινά από το 100% μέχρι και 75% της μέγιστης ώσης, ανάλογα με τις συνθήκες (όπως αναφέρεις).

Ένα 737-400 πχ που πάει Ηράκλειο από την Αθήνα, στην απογείωση χρησιμοποιεί περίπου το 80% της μέγιστης ώσης (εκτώς αν έχει κάυσωνα!).

Είπαμε ότι η Airbus έχει πολλές καινοτομίες, αλλά δεν ανακάλυψε και την ...πυρίτιδα !
 
Αν είναι έτσι πάω πάσο. Θα το κοιτάξω εκτενέστερα και θα σας πω.
 
tarig_gr":3jym8a01 said:
Το καλό όμως είναι οτι βρίσκεις αρκετά καλούδια στις ντουλάπες που έχουν ξεμείνει... ;)

Μεταξύ αυτών και το mp3 μου που το ξέχασα στους "Δελφούς"????????? Καημένο μου mp3 ποιος άραγε σε χαίρεται τούτη τη στιγμή!!! Μήπως ο tarig_gr??????????

:deadthread: :bash:
 
Socrates":2e1b3y6l said:
tarig_gr":2e1b3y6l said:
Το καλό όμως είναι οτι βρίσκεις αρκετά καλούδια στις ντουλάπες που έχουν ξεμείνει... ;)

Μεταξύ αυτών και το mp3 μου που το ξέχασα στους "Δελφούς"????????? Καημένο μου mp3 ποιος άραγε σε χαίρεται τούτη τη στιγμή!!! Μήπως ο tarig_gr??????????

:deadthread: :bash:

ΗΑΗΑΗΑΗΑΗΑ! Σοβαρά; Πες μου σειρά και θέση για να ρωτήσω μήπως το βρήκαν οι καθαριστές...

Υ.Γ. Λίγο off topic αλλά θα το πώ. Βλέπω το απο κει thread που λέει για το κλείσιμο της ΟΑ με κάποιους να το υποστηρίζουν και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. :wall: :bash:
 
tarig_gr":2kenp02g said:
Υ.Γ. Λίγο off topic αλλά θα το πώ. Βλέπω το απο κει thread που λέει για το κλείσιμο της ΟΑ με κάποιους να το υποστηρίζουν και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. :wall: :bash:

Δημοκρατια εχουμε, ελευθερια λογου και εκφρασης εχουμε, οποτε ο καθενας μας εχει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ΠΙΣΤΕΥΕΙ ο,τι θελει, αλλα και να το ΕΚΦΡΑΖΕΙ! Και μενα μου την δινουνε καποια σχολια σου, (βλ. "Κουνια που σε κουναγε") αλλα δεν κινουμαι με.. κεφαλοτμητικες διαθεσεις εναντιον σου!!! ;) Απλα.. διαβαζω τα γραφομενα και ... χαμογελαω με την "απλοτητα" μερικων εδω μεσα. Δεν τους κρινω ανοιχτα (οχι ακομα)... Ισως θα επρεπε να αρχισουνε μερικοι να σκεφτονται με το 2007 και οχι με το 1961!!! (και κλεινω την παρενθεση εδω για μην αρχισω και δεν σταματαω.. ;) )
 
tarig_gr":141widkd said:
ΗΑΗΑΗΑΗΑΗΑ! Σοβαρά; Πες μου σειρά και θέση για να ρωτήσω μήπως το βρήκαν οι καθαριστές...

40!Τελευταιος!Στο κάθισμα που δεν κατεβαίνειΔεν θυμάμαι γράμμα!Οπως βλέπουμε την μύτη αριστερά παράθυρο τελευταίος!


Edited: Προσοχή στις παραθέσεις!
 
tarig_gr":16w5oer6 said:
Μην ξεχνάμε οτι το 340 φτιάχτηκε το '90 και τα γαλλανόλευκα 340 τα πήρε η ΟΑ το 2001!

Δεν στα εχουν πει καλα εκει... τον Ιανουαριο του 1999 πατησε στο Ελληνικο η "Ολυμπια" (το πρωτο).
 
Συγκεκριμένα:
SX-DFA & SX-DFB τον Ιανουάριο του 1999
SX-DFC & SX-DFD τον Οκτώβριο του 1999 ;)
 
ΟΚ. Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.
 
leandros":2omu00d9 said:
δεν είμαι σίγουρος αν ακόμα και σήμερα υπάρχει τόσο μεγάλη αξιοπιστία στην ασφάλεια για την ΟΑ. Σε μια εταιρία υπό διάλυση, λογικό είναι να επηρεάζεται και το τεχνικό τμήμα.

Πάντως, καταπληκτικές οι φωτο. Σ ευχαριστούμε!

Η ασφαλεια ηταν ειναι κα θα ειναι ΑΡΙΣΤΗ! Επετρεψε μου να γνωριζω κατι περισσοτερο, μιας και ειναι κ1 τα τελευταια 16 χρονια.
Απο αποψης τεχνικης, πεταω παντα χωρις αγχος, γνωριζοντας οτι οι μηχανικοι μας, κανουν αψογα την εργασια τους!
 
Top