Olympic A340

  • Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας
η Northwest στα Α330 δινει τη δυνατοτητα για παιχνιδια και ειλικρινα δεν καταλαβαινεις για ποτε εφτασες...και σημειοτεον δεν ειναι και η κορυφαια εταιρια στο on board etertainment...για Emirates kai Thai δεν ξερω...μπορω να φανταστω ομως να πηγαινουν τα συστημα στο οριο του με εξωτερικες καμερες και τετοια!!!!
α,ρε Ολυμπιακη...


Επιλογές υπάρχουν πολλές. Η Air Canada στα Airbus 340 προσφέρει κάμερα με θέα απο την μύτη του αεροπλανου, η δε United παρέχει το Channel 9 όπου κάποιος ακούει την επικοινωνία αεροσκάφους με τον Πύργο.

Tarig οι αεροσυνοδοί στην Business του 340 είναι πολύ καλές, αλλα όπως έχω προσέξει τώρα τελευταία, στην Οικονομική θα υπάρχει πάντα, μα ΠΑΝΤΑ μια αεροσυνοδός που "σκίζει" απο ομορφιά και στύλ. Εμείς μπροστά βολευόμαστε με τις λίγο μεγαλύτερες, αλλά που έχουν και άλλο αέρα και εμέις οι 40+ νιώθουμε πιο άνετα ;)
 
Το SX-DFA σήμερα το πρωί τελείωσε το MI δοκιμάζοντας τις μηχανές του (θεσπέσιος ήχος) και έφυγε κατα τις 2 το μεσημέρι για Παρίσι. Απολαύστε...

http://i13.tinypic.com/68lgo4i.jpg
 
tarig_gr":27iftsuu said:
Για πες μας εντυπώσεις. Πώς ήταν το crew γενικά και όλα; Εξυπηρέτηση, φαγητό; Όλα τέλεια;

Όταν αναχωρήσαμε ήταν όλα τέλεια. Κατ αρχας φύγαμε στην ώρα μας απο το Βενιζέλος. Το πλήρωμα ήταν καλό και εξυπηρετικό αλλα φυχαγωγία μην συζητάς, όπως και στον γυρισμό. Τώρα πείτε μου, πως περνούν 10 ώρες και 20 λεπτά με 2 ταινίες, έναν 20λεπτο Μαμαλάκη και ένα 45λεπτο της Μάγιας Τσόκλη στη Μυτιλήνη? Στον γυρισμό μια απο τα ίδια. Και εκτός απο αυτό, οι υποδοχές των ακουστικών είναι χάλια (και μερικά απο τα ακουστικά - έτυχε αλλάξαμε 2 φορές γιατί δεν δούλευαν) με αποτέλεσμα να χρειάζεται συνά πυκνά να κουνάς το βσμα για να ακούς και left και right. Τα καθίσματα άνετα μπορώ να πω (ταξίδεψα economy δεν είδα την bussines) όταν όμως γύριζα, εκτός το ότι είχαμε 10 ώρες καθυστέρηση, μας έβαλαν στην 40 θέση και τα καθίσματά μας δεν πήγαιναν πίσω, της μπροστινής θέσης όμως πήγαιναν και καταλαβαίνεις...έβλεπα την πυτιρίδα του μπροστινού. Μαρτύριο ο γυρισμός! Απ τη μια η κούραση της καθυστέρησης και απ την άλλη το κάθισμα. Ο κυβερνήτης γκάζωσε πολύ ομως και μας έφερε Αθήνα σε 9 ώρες παρακαλώ (αφού μας τάραξε επάνω απο τον Ατλαντικό μιας και δεν μείωνε ταχύτητα στις αναταράξεις). Πάντως για να συγκεκριμενοποιήσουμε τα ζητήματα: Θεωρώ πως πρέπει να γίνει εμπλουτισμός στην εναέρια διασκέδαση και το φαγητό (σε μακαρόνια έπεσα) να σερβίρεται 2 φορές. Πάντως το γλυκό της Ολυμπιακής δεν το αλλ΄ζω με τίποτα ! Μούρλια!!
Σας παραθέτω φωτογραφίες απο φαγητό και καμπίνα.

https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=12104
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=12103
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=12102
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=12101
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=11966
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=11965
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=11959
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=11958
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=11822
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=12105
 
Όντως. Έχω δει αυτά που έχουν με τον Μαμαλάκη και τα άλλα! Η ταινία που έχει τώρα είναι αρκετά καλή μπορώ να πω. Αλλά σίγουρα χρειάζεται κάτι πολύ πιο δυνατό για 10 ώρες πτήση.
 
Αλήθεια μπορεί κάτι να γίνει για τις θέσεις που δεν πηγάινουν πίσω? Εκτός απο το θέμα της άνεσης ακούς και ...Live το .... καζανάκι της τουαλέτας! Πάντως κουβέρτα και μαξιλάρι πολύ special μπορώ να πω! Όταν κάθισα δεν είχα στην θέση μου και ζήτησα να μου φέρουν και ο φροντιστής μου είπε πως "θα ψαξω να βρω γιατί όλοι τα παίρνουν και δεν μας μένει τίποτα"! Και μια παρατήρηση ακόμη: Γίνεται να είμαστε τόσο γαϊδούρια οι επιβάτες? Αν εβλεπες την κατάσταση του αεροσκάφους κατα την αποβίβαση θα καταλάβαινες τι εννοώ: οι κουβέρτες και τα μαξιλάρια στο δάπεδο με ότι άλλο θέλεις, χαρτάκια, κυπελάκια, μαντηλάκια, κλπ! Να φανταστείτε μέχρι και σκουπίδια απο σπόρια είδα όχι μόνο κάτω αλλα και επάνω στο κάθισμα! Γαϊδούρια!!! :wall:
 
Πάντως βλέπω πως το αεροσκάφος δεν ήταν και τρομερά γεμάτο για πτήση Νέα Υόρκη. Δεν έχω πάει ποτέ με Ολυμπιακή υπερατλαντικά (Continental και United δεν παίζονται), ούτε έχω βρεθεί σε πτήση πρός Παρίσι που όπως είπε αγαπητό μέλος είχε 190 θέσεις κενές, αλλά για Λονδίνο (που θεωρητικά και πρακτικά είναι ακατάλληλο αεροσκάφος για τέτοιο δρομολόγιο) τουλάχιστον σε περιόδους υψηλής κίνησης το 340 είναι γεμάτο στην Οικονομική όπως ρίχνω μια ματιά.
 
Socrates":2qnsg37c said:
Και μια παρατήρηση ακόμη: Γίνεται να είμαστε τόσο γαϊδούρια οι επιβάτες? Αν εβλεπες την κατάσταση του αεροσκάφους κατα την αποβίβαση θα καταλάβαινες τι εννοώ: οι κουβέρτες και τα μαξιλάρια στο δάπεδο με ότι άλλο θέλεις, χαρτάκια, κυπελάκια, μαντηλάκια, κλπ! Να φανταστείτε μέχρι και σκουπίδια απο σπόρια είδα όχι μόνο κάτω αλλα και επάνω στο κάθισμα! Γαϊδούρια!!! :wall:

ΧαΧα! Μάλιστα φίλος! Έχω δει πολλές φορές Α340 να έρχονται κατ'ευθείαν απο πτήση. Το τι γίνεται μέσα και τι τραβάνε οι ΣΕΘΕΑ και καθαριστές δεν λέγεται. Το καλό όμως είναι οτι βρίσκεις αρκετά καλούδια στις ντουλάπες που έχουν ξεμείνει... ;)
 
Τί να τα κάνεις τα entertainment όταν το περασμένο ΠΣΚ κάναμε 9 ώρες να πάμε LHR-ATH την Παρασκευή και 8 να έρθουμε πίσω την Κυριακή με το 340. Εξάρα καθυστέρηση την μία μέρα και πεντάρα την άλλη. Για τεχνικούς λόγους και οι δύο.

Επίσης, μιά και το έφερε η κουβέντα, τα καθίσματα στην μπίζνες έχουν αρχίσει και τα παίζουνε. Το κάθε ένα, έχει και διαφορετική μέγιστη γωνία ξαπλώματος. Το ίδιο συμβαίνει και με το φλάπ για τα πόδια. Άλλο ανεβαίνει τελείως πάνω και άλλο ανεβαίνει μόνο μερικές μοίρες. :?
 
gonso":2dubrsba said:
Επίσης, μιά και το έφερε η κουβέντα, τα καθίσματα στην μπίζνες έχουν αρχίσει και τα παίζουνε. Το κάθε ένα, έχει και διαφορετική μέγιστη γωνία ξαπλώματος. Το ίδιο συμβαίνει και με το φλάπ για τα πόδια. Άλλο ανεβαίνει τελείως πάνω και άλλο ανεβαίνει μόνο μερικές μοίρες. :?


Αυτό είναι αλήθεια gonso. Στο ίδιο αεροσκάφος (Ολυμπία) το 2Η έχει κλίση μόλις 120 μοίρες και το 2Κ 180 :rolleyes:

Κάτι πρέπει να γίνει με αυτό, στα πλαίσια της αντκατάστασης τους που ανέφερα παραπάνω.
 
Mike_":2wyjxidg said:
Πάντως βλέπω πως το αεροσκάφος δεν ήταν και τρομερά γεμάτο για πτήση Νέα Υόρκη. Δεν έχω πάει ποτέ με Ολυμπιακή υπερατλαντικά (Continental και United δεν παίζονται), ούτε έχω βρεθεί σε πτήση πρός Παρίσι που όπως είπε αγαπητό μέλος είχε 190 θέσεις κενές, αλλά για Λονδίνο (που θεωρητικά και πρακτικά είναι ακατάλληλο αεροσκάφος για τέτοιο δρομολόγιο) τουλάχιστον σε περιόδους υψηλής κίνησης το 340 είναι γεμάτο στην Οικονομική όπως ρίχνω μια ματιά.

Οι ¨Δελφοί¨ ήταν γεμάτοι όταν γυρίζαμε απο JFK (και το εισητήριο επίσης!!)
ενώ όταν πηγαίναμε είμασταν τρείς και ο κούκος (και φθηνό εισητήριο!!)
:banana: :banana: :banana: :banana:
 
Top