Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το καλύτερο δεν συμπλήρωσες.... "φτάνει θεέ μου απο κείν-ο να γλιτώσω.."
 
Δέν ξέρω άν είμαι εκτός θέματος, αλλά σήμερα που πέρασα απο LGAV, έτυχε να δώ ένα tow truck να "σέρνει" ένα απο τα παρκαρισμένα στο taxiway Α340 της ΟΑ προς το hangar.
Υπάρχει άραγε περίπτωση αυτό το γεγονός να σχετίζεται με την πώλησή τους?
 
CaptaiN_PetroSS":73bfz1xz said:
Δέν ξέρω άν είμαι εκτός θέματος, αλλά σήμερα που πέρασα απο LGAV, έτυχε να δώ ένα tow truck να "σέρνει" ένα απο τα παρκαρισμένα στο taxiway Α340 της ΟΑ προς το hangar.
Υπάρχει άραγε περίπτωση αυτό το γεγονός να σχετίζεται με την πώλησή τους?

Συνεχίζεται κανονικά το preservation στην OLYMPIC ENGINEERING. Θα ακολουθήσουν και τα αλλα.
 
http://www.neurope.eu/articles/104296.php

<Dismissed engineers are rumored to have extracted their revenge by destroying the logs and maintenance records of four A340 planes. Without these records, the planes are, in effect, unusable.>

Αδιανόητο εάν αυτό είναι αληθές σε τι κατάπτωση έχει φτάσει η κοινωνία μας.
Δεν γνωρίζω εάν το άρθρο αυτό είναι αξιόπιστο, αλλά εάν αληθεύει τότε και τα Ελληνικά ΜΜΕ έχουν μεγάλη ευθύνη που συγκαλύπτουν μια τέτοια ενέργεια. Γιατί περί σκανδάλου πρόκειται.
Με ποιο δικαίωμα οι εργαζόμενοι προκαλούν φθορά στην περιουσία του Ελληνικού Δημοσίου. Περιουσία των γονιών τους είναι τα Α340; ώστε να κάνουν ότι θέλουν με την μελλοντική τους πορεία. Αλλά για να συμπεριφέρονται έτσι αυτοί οι εργαζόμενοι θα έχουν κάποιες πλάτες είτε κομματικές είτε πολιτικές. Δεν κάνεις τέτοιες πράξεις εάν δεν έχεις υποστήριξη, εκτός και εάν τους υποκινούν επιχειρηματικά συμφέροντα ώστε να αγοράσουν τα α/φ σε εξευτελιστικές τιμές.
Τότε σωστά ο Πάγκαλος είπε ότι <... μαζί τα φάγαμε...>. Μάλλον μερικοί συνεχίζουν να τα τρώνε.
Ας ελπίσουμε ότι είναι ανακριβές αυτό το σημείο του άρθρου και ότι δεν γίνεται συγκάλυψη και υπεξαίρεση περιουσίας του Ελληνικού Δημοσίου.
:(
 
Πιστεύω οτι δεν αληθεύει ή έχει γίνει κάποια παρανόηση:

-Τα Α340 δεν ανήκουν στην OlympicAir αλλά στον εκκαθαριστή, καμμία σχέση με την συγχώνευση, την κατάσταση και τους στόλους των εταιρειών για τα οποία μιλάει το άρθρο.
Εκτός κι αν έχει γίνει λάθος και δεν πρόκεται για 340 αλλά για 320, οπότε πρόκειται για "εσωτερικό θέμα" της OlympicAir, η οποία όμως δεν έχει απολύσει κανένα μηχανικό απ΄ότι γνωρίζω, αρα γιατι να γίνει τέτοια "δολιοφθορά" ?

-Τα maintenance records 4 αεροσκαφών του μεγέθους και της ηλικίας των Α340 της πΟΑ καταλαμβάνουν χώρο ενός μεγάλου δωματίου. Είναι πρακτικά αδύνατο να καταστρέψει κάποιος ένα τέτοιο όγκο εγγράφων σε ελεγχόμενο χώρο χωρίς να γίνει αντιληπτός, εκτός κι αν γίνει... βομβιστής αυτοκτονίας.
Τα records αυτά εκτός απο φυσική μορφή εγγράφων είναι και ψηφιοποιημένα. Είναι ευκολότερο κάποιος κατα λάθος (ή επίτηδες) να κάνει ένα delete. Ακόμη κι αν δεν υπάρχουν back-up όμως, πάντα μπορούν να ξαναψηφιοποιηθούν τα πρωτότυπα, είναι μια επίπονη εργασία αλλά γίνεται, και κυρίως "δεν αχρηστεύεται το α/φος" όπως πράγματι θα γινόταν αν καταστρέφονταν.

Υπ' όψιν οτι η υποχρέωση διατήρησης των πρωτότυπων records σε ασφαλή χώρο απο πυρκαϊά-πλημμύρα κλπ όπως και η φύλαξη/περιορισμένη και ελεγχόμενη πρόσβαση, είναι μία απο τις βασικές προυποθέσεις για να πάρει μια εταιρεία απο την ΥΠΑ τις απαραίτητες άδειες.
 
Nεότερα για τα πολύπαθα α/φη
...Παράλληλα, μέσα στο πρώτο εξάμηνο, η κυβέρνηση θα επιχειρήσει να πουλήσει τα 4 αεροσκάφη Airbus 300-400 της Ολυμπιακής Αεροπορίας, τα οποία δεν πέρασαν στην κατοχή της MIG και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, στην καλύτερη περίπτωση, το ποσό που αναμένεται να εισπράξει το κράτος από την πώληση αυτή, ανέρχεται στα 80 με 90 εκατ. ευρώ...

Με τα παζάρια δλδ κανένα 50άρι τα κόβω, από 180 εκατ. αρχική αποτίμηση του 2009 και min στόχο τα 100.

Κανένα χρόνο ακόμη απούλητα και βλέπω το νέο στόλο της ΗΙΑ...
 
Τελικά τι έγινε με τα 340? Πάντως πέρασα από το αεροδρόμιο σήμερα και δεν τα είδα (είχα βέβαια να περάσω από εκεί κανα τρίμηνο, οπότε σίγουρα έχω χάσει επεισόδια..)
 
Top