Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σήμερα βρήκα την παρακάτω φωτογραφία στο airliners.net στην οποία αξίζει να διαβάσετε την περιγραφή.
http://www.airliners.net/photo/Aerolineas-Argentinas/Airbus-A340-313X/1999455/L/

F-GNIH (cn 373) This A340 will be delivered to Aerolineas Argentinas in the following days, still with the Air France registration, is the first to take the new paint scheme of the Airline. It was extremely lucky to come to Lisbon for its final maintenance check prior to delivery....

Είμαι περίεργος να μάθω πόσα αγόρασαν & πόσο τα πλήρωσαν σε σχέση με αυτά της πΟΑ. :roll:
Λογικά δύο από τους λόγους προτίμησης είναι:
Α. Προφανώς σε πλόιμη κατάσταση
Β. Νεότερο S/N.

Για να βρουν οι σπεσιαλίστες του φόρουμ τις πληροφορίες :mrgreen:

ΥΓ: Δεύτερη φορά που χάνουμε αγοραστή για τα Α340-300. Βάζω πρώτο υποψήφιο αγοραστή για τον τύπο, την ΗΙΑ :twisted:
Σαν τύπος είναι πολύ δύσκολο να βρεις αγοραστή, αν σκεφτείς πως και μέχρι τα -500 αποσύρονται από διάφορες άλλες εταιρίες.
Μήπως θα πρέπει να τα σκοτώσουμε τελικά στην τιμή :?: :?:
 
σωστός, αυτο είναι λίγο νεότερο msn
τα δικά μας είναι τα 235, 239, 280, 292. Δεν ξέρω βέβαια απο ώρες πως είμαστε.
Δεν υποτίθεται οτι έιναι πλόϊμα με preservation?
Δυστυχώς ετσι που πάμε τα βλέπω για ανταλλακτικά στην καλύτερη περίπτωση... :cry:
 
Τελικά τα δικά μας Α340-300 θα πάνε για κατσαρόλες...
Η Lufthansa αποσύρει μερικά δικά της, τα οποία σίγουρα θα είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από αυτά της ΟΑ.
http://www.flightglobal.com/news/articles/lufthansa-group-to-phase-out-38-aircraft-in-2011-363963/

Franz said nine long-haul aircraft, including Boeing 747-400s and Airbus A340-300s, will also be phased out.

Μήπως να στείλουμε το link στην ΗΙΑ μπας και της διέφυγε η είδηση; :lol:
Το livery είναι σχεδόν ίδιο, μόνο που το πουλί της HIA φαίνεται πως έχει πετάξει από το κέντρο του κύκλου :mrgreen:
 
B737Mech":dk8v22a1 said:
Τελικά τα δικά μας Α340-300 θα πάνε για κατσαρόλες...
Η Lufthansa αποσύρει μερικά δικά της, τα οποία σίγουρα θα είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από αυτά της ΟΑ.


Αυτά που αποσύρονται τώρα από τη Lufthansa είναι 340-311, λίγο λιγότερο 'ικανά' από τα 'δικά μας' -313Χ. Και με σαφώς περισσότερες ώρες στον αέρα (τα έχει από το 1993). Αυτό δεν σημαίνει ότι τα δικά μας θα βρούν αγοραστή...
 
Γιατι ενδιαφερετε κανεις να τα πουλησει?
 
Όχι, και εκεί έγκειται μέρος του προβλήματος. Για έναν δημόσιο υπάλληλο (ακόμα και για έναν υπουργό) είναι ασφαλέστερο να τα αφήσει μέχρι να διαλυθούν μόνα τους παρά να τα πουλήσει σε τρέχουσες τιμές. Διαφορετικά θα σπεύσουν οι καλοθελητές, επικουρούμενοι από τους δημοσιογράφους της δεκάρας (Ταρζάν κλπ), να τον καταγγείλουν για δήθεν απιστία. Έχετε υπ'όψιν ότι τα συγκεκριμένα αεροπλάνα δεν ανήκουν στα περιουσιακά στοιχεία της υπο εκκαθάριση Ολυμπιακής.
 
Πάντως σύμφωνα με έγκυρες πηγές, υπήρχε συμφωνία με εταιρία αμερικανικών συμφερόντων για αγορά και των τεσσάρων Α340, η οποία χάλασε απρόσμενα περίπου 1 μήνα πριν. Οπότε τα αεροκάφη παραμένουν στο αβέβαιο μέλλον τους.
 
sv1xv":30n19ubq said:
Έχετε υπ'όψιν ότι τα συγκεκριμένα αεροπλάνα δεν ανήκουν στα περιουσιακά στοιχεία της υπο εκκαθάριση Ολυμπιακής.
Ναι, αν δεν κάνω λάθος ο αγοραστής και ιδιοκτήτης των Α340 ήταν απο την αρχή έως το τέλος το Υπουργείο Οικονομικών. Αυτό φαινόταν τουλάχιστον ώς ο owner στα νηολόγια που είχαν κατατεθεί
 
Top